DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Bij mij is er ook altijd wel iemand blauw. Wel steeds iemand anders. Ben er nog niet achter hoe dat komt. Nu is het Joy_Nobucta schreef:Goeienavond!
Ik zag net in het forumoverzicht dat Proudmama als laatste hier gepost had en haar naam blauw was. Dat zie ik wel vaker, heeft dat nog een reden?
Gast- Gast
Aha, jij zocht gewoon mijn telefoonnummer/ email he ?! Helaas... ben al getrouwd.Nobucta schreef:Goeienavond!
Ik zag net in het forumoverzicht dat Proudmama als laatste hier gepost had en haar naam blauw was. Dat zie ik wel vaker, heeft dat nog een reden?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij mij is er ook altijd wel iemand blauw. Wel steeds iemand anders. Ben er nog niet achter hoe dat komt. Nu is het Joy_Nobucta schreef:Goeienavond!
Zie hierboven dus. Weer een mysterie opgelost .
Gast- Gast
Laat je man het maar niet lezen, dat je dat helaas vindt.ProudMama schreef:Aha, jij zocht gewoon mijn telefoonnummer/ email he ?! Helaas... ben al getrouwd.Nobucta schreef:Goeienavond!
Gast- Gast
Daarom draag ik de joggingbroeken van mijn man!ExpressoB schreef:De dag ervoor gleed ik al uit, kon mijzelf nog net opvangen. De dag erna ging ik dus wel onderuit (uh vooruit) ... ik ving mijzelf op met mijn arm tegen de deurpost aan, auw!!! Ik had echt lelijk terecht kunnen komen, want de wasbak was vlakbij (badkamer).
Wat was het nou... satijnen pyjama broek en die raakte onder mijn voeten en gleed ik dus op het laminaat uit.
Hele zere plek op mijn arm.. nog steeds.. Dag erna gleed ik weer bijna uit, levensgevaarlijk die broeken!
Gast- Gast
Maar dat gaat volgens mij niet in alle gevallen op. In het geval van Joy_ wel, omdat ik haar een PM heb gestuurd.Zusje schreef:Smikkell schreef:Bij mij is er ook altijd wel iemand blauw. Wel steeds iemand anders. Ben er nog niet achter hoe dat komt. Nu is het Joy_Nobucta schreef:Goeienavond!
Gast- Gast
Whahaha, denk niet dat ie er gek van op kijkt op het momentSmikkell schreef:Laat je man het maar niet lezen, dat je dat helaas vindt.ProudMama schreef:Aha, jij zocht gewoon mijn telefoonnummer/ email he ?! Helaas... ben al getrouwd.Nobucta schreef:Goeienavond!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Whahaha, denk niet dat ie er gek van op kijkt op het momentSmikkell schreef:Laat je man het maar niet lezen, dat je dat helaas vindt.ProudMama schreef:Aha, jij zocht gewoon mijn telefoonnummer/ email he ?! Helaas... ben al getrouwd.Nobucta schreef:Goeienavond!
Gast- Gast
Daarom draag ik gewoon geen broek Ik ging ook altijd (half) onderuit, omdat mn sportbroeken en 'huisbroeken' van mn kont zakken
Gast- Gast
Hahaha PM, sexy ook
Ben gewoon 3 keer uitgegleden in 1 week en 1 keer dus fout terecht gekomen, maja liep nog redelijk goed af.
Dus nu maar even omslaan of broek in mijn half hoge sloffen stoppen;)
Ben gewoon 3 keer uitgegleden in 1 week en 1 keer dus fout terecht gekomen, maja liep nog redelijk goed af.
Dus nu maar even omslaan of broek in mijn half hoge sloffen stoppen;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Maar dat gaat volgens mij niet in alle gevallen op. In het geval van Joy_ wel, omdat ik haar een PM heb gestuurd.Zusje schreef:Smikkell schreef:Bij mij is er ook altijd wel iemand blauw. Wel steeds iemand anders. Ben er nog niet achter hoe dat komt. Nu is het Joy_Nobucta schreef:Goeienavond!
Ik kan er niks anders van maken hoor. Ik bedoel, ik heb het zelf zo ingesteld, op dat moment wordt de link blauw.
Gast- Gast
Ja, allemaal heel tof, maar soms zijn er bij mij mensen blauw waar ik van mij leven niet op zou klikken...Zusje schreef:Smikkell schreef:Maar dat gaat volgens mij niet in alle gevallen op. In het geval van Joy_ wel, omdat ik haar een PM heb gestuurd.Zusje schreef:Smikkell schreef:Bij mij is er ook altijd wel iemand blauw. Wel steeds iemand anders. Ben er nog niet achter hoe dat komt. Nu is het Joy_Nobucta schreef:Goeienavond!
Ik kan er niks anders van maken hoor. Ik bedoel, ik heb het zelf zo ingesteld, op dat moment wordt de link blauw.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, allemaal heel tof, maar soms zijn er bij mij mensen blauw waar ik van mij leven niet op zou klikken...Zusje schreef:Smikkell schreef:Maar dat gaat volgens mij niet in alle gevallen op. In het geval van Joy_ wel, omdat ik haar een PM heb gestuurd.Zusje schreef:Smikkell schreef:Bij mij is er ook altijd wel iemand blauw. Wel steeds iemand anders. Ben er nog niet achter hoe dat komt. Nu is het Joy_Nobucta schreef:Goeienavond!
Dat heb ik ook weleens, maar vooral als ik op mijn mobiel op het forum ben geweest. Dan klik ik weleens mis als ik een topic wil openen en dan klik ik op de naam van de TO of degene die het laatst een reactie heeft geplaatst
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ben ook niet sexy.
You're damn hot!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zit hier keihard en vals mee te zingen met 'somebody I used to know' en het kan me geen reet schelen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij mij is de Admin blauw
Ander soort blauw . Ik heb net blauwe handschoenen besteld, ook dat nog... Wat een gesmurf vanavond zeg!
Gast- Gast
Echt blauw kunnen we jou ook niet noemen natuurlijk..Zusje schreef:Smikkell schreef:Bij mij is de Admin blauw
Ander soort blauw . Ik heb net blauwe handschoenen besteld, ook dat nog... Wat een gesmurf vanavond zeg!
Gast- Gast
Zak blauwe M&M's.Reva schreef:Oooooh, ik zie allemaal vreetwerk op tv
Ow, die zou ik nu wel lusten, maar ik ben net zo goed bezig al die dagen. Het gaat gewoon niet gebeuren.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij mij is de Admin blauw
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hey Evy!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796