DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ben er ff vandoor....tot later!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Maar hoe zit jouw situatie in elkaar dan?! Je hebt je collega's al een tijd niet gezien, misschien vinden ze het juist leuk om je weer eens te zien, als je nou zo eens denkt.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Maar hoe zit jouw situatie in elkaar dan?! Je hebt je collega's al een tijd niet gezien, misschien vinden ze het juist leuk om je weer eens te zien, als je nou zo eens denkt.
Maar als Zelda er nou zélf geen behoefte aan heeft... Ik zou ook niet gaan als ik het me veel moeite zou kosten om me erheen te slepen, ook niet als mijn collega's het leuk zouden vinden om mij te zien. Dan zijn ze ook gewoon welkom bij mij thuis. Naar een bedrijfsuitje ga je nog altijd voor je eigen plezier, niet voor andermans plezier...
Gast- Gast
Zooo, ik ben er weer. Wat is het heerlijk warm buiten zeg!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond het ook niet zo koud buiten vandaag.VeryCherry schreef:Zooo, ik ben er weer. Wat is het heerlijk warm buiten zeg!
Gast- Gast
Ik ben echt een enorme koukleum, maar ik heb net een onwijs leuk rokje gekocht, heb ik net aangedaan en ik heb het nog steeds lekker warm
Ik vond het ook heel lekker buiten
Er komt hier zeker niemand bij Deen he (supermarkt). Ik ben op jacht naar de zegels, maar het schiet niet op met mijn boodschappen
Er komt hier zeker niemand bij Deen he (supermarkt). Ik ben op jacht naar de zegels, maar het schiet niet op met mijn boodschappen
Gast- Gast
De Deen zit hier niet eens
Nee hier ook nietVeryCherry schreef:De Deen zit hier niet eens
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou, er komen daar genoeg mensen bij de Deen. Ik denk alleen niet dat die mensen hier te vinden zijn.Reva schreef:Ik vond het ook heel lekker buiten
Waarvoor kan je sparen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, er komen daar genoeg mensen bij de Deen. Ik denk alleen niet dat die mensen hier te vinden zijn.Reva schreef:Ik vond het ook heel lekker buiten
Waarvoor kan je sparen?
Ovenschalen
Stomme ouders van me gaan naar AH altijd
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=17892
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: