DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
ExpressoB schreef:Zusje schreef:ExpressoB schreef:Interesse, beetje rondsurfen wil ik. Wou eens kijken op linkedin maar kom niet op die site, iemand anders wel?
StumbleUpon
Zijn voor mij de juiste sites als je rond wilt snuffelen .
wat zijn dat voor sites?
Op Pinterest kun je interesses/ recepten, ideeen etc kwijt. Dit is bv mijn profiel. De meeste plaatjes linken dan weer naar een site waar je bv het recept kunt vinden: http://pinterest.com/Zusje/
StumbleUpon brengt je naar random websites nadat je je interesses hebt aangevinkt.
Gast- Gast
Ik ga zometeen eerst mijn avondeten opeten. Dan even uitbuiken op de bank en vervolgens denk ik nog even snel een tukje te doen. Ik krijg, als het goed is, en ik hoop het eigenlijk niet, een vriend op bezoek.
Gast- Gast
Tsss smst mijn ex me of ik zijn lepel nog heb... Speciale lepel is dat. Ik wees hem er nog op dat ik hem hier had en toen zei hij dat hij hem niet meer hoefde... Nu smst hij dat hij hem terug wil, van zijn grootmoeder gehad bla bla... Serious, heb ik niks beters te doen dan lepels uitwisselen?
Gast- Gast
Hoi hoi,
Ik zit lekker op de bank na de hele dag op de markt te hebben gestaan
Ik zit lekker op de bank na de hele dag op de markt te hebben gestaan
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Geen zin Maura? Zondags zijn ook om gewoon lekker in je snuggie op de bank te zitten en niks te doen! Zondags is bij ons standaard "thuisblijf"dag.
Ik ben nog steeds erg ziek. J.oaquin heeft me aangestoken en niet zo'n beetje ook. Jakkes.
Ik ben nog steeds erg ziek. J.oaquin heeft me aangestoken en niet zo'n beetje ook. Jakkes.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Mau smakelijk
Zus nou idd zeg. Waarom was het toen niet belangrijk en opeens nu wel?
Zus nou idd zeg. Waarom was het toen niet belangrijk en opeens nu wel?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Kan beter vragen wat jij tegen mij hebt. Let eens op een ander, je wordt irritant.Zelda schreef:O schei eens uit Smik, wat heb jij tegen Theedoosje?Smikkell schreef:Blijkbaar vindt Theedoosje het alleen belangrijk om de reden van vertrek aan haar vriendinnetjes te vertellen. Lekker boeiend dan!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kan beter vragen wat jij tegen mij hebt. Let eens op een ander, je wordt irritant.Zelda schreef:O schei eens uit Smik, wat heb jij tegen Theedoosje?Smikkell schreef:Blijkbaar vindt Theedoosje het alleen belangrijk om de reden van vertrek aan haar vriendinnetjes te vertellen. Lekker boeiend dan!
Ach als we nou allemaal eens minder op elkaar letten. Heb geen zin meer in dat gedoe telkens.
Eetsmakelijk Maura.
Ik heb net een bordje puree op met zalm erdoor heen.
Ik heb net een bordje puree op met zalm erdoor heen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Babydoll schreef:Geen zin Maura? Zondags zijn ook om gewoon lekker in je snuggie op de bank te zitten en niks te doen! Zondags is bij ons standaard "thuisblijf"dag.
Dat gevoel heb ik enorm. Ik wil gewoon hangen en mijn dingetje even doen. En met iemand erbij kan ik nog steeds wel hangen, maar ik geloof niet dat ik de meest leuke persoon ben momenteel om mee te hangen.
Beterschap trouwens! Ziek zijn is niet leuk.
Gast- Gast
Hoezo nou weer gedoe?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Kan beter vragen wat jij tegen mij hebt. Let eens op een ander, je wordt irritant.Zelda schreef:O schei eens uit Smik, wat heb jij tegen Theedoosje?Smikkell schreef:Blijkbaar vindt Theedoosje het alleen belangrijk om de reden van vertrek aan haar vriendinnetjes te vertellen. Lekker boeiend dan!
Ach als we nou allemaal eens minder op elkaar letten. Heb geen zin meer in dat gedoe telkens.
Als ik wat zeg duikt Zelda er bovenop.
Er stond toch dat de reden van je vertrek te lezen was op een niet voor iedereen toegankelijke plek. Dan is mijn opmerking toch niet zo vreemd??
Gister was het ook al zo dat jou opnmerking die verkeerd opgepakt werd mijn fout wat en mijn opmerking die door jullie/Zelda verkeerd opgepakt werd OOK mijn fout was. Eerlijk zeg!
Gast- Gast
Ik ga ook patat eten, de frituur staat al aan, heb er echt zin in!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikk nou gedoe ja ik heb geen zin in dat negatieve sfeertje telkens als op elkaar gereageerd wordt. Helaas worden er bij ons soms dingen verkeerd begrepen en dat vind ik vervelend.
En ja snap je reactie omdat ik weg was ineens. Heb er ook niet bij nagedacht het hier ook te melden aangezien ik toch terug zou komen. Niet handig misschien dus aangezien er dan de gedachtes spelen van huh waarom weg. Stom, heb ik weer van geleerd.
En ja snap je reactie omdat ik weg was ineens. Heb er ook niet bij nagedacht het hier ook te melden aangezien ik toch terug zou komen. Niet handig misschien dus aangezien er dan de gedachtes spelen van huh waarom weg. Stom, heb ik weer van geleerd.
Maura schreef:Babydoll schreef:Geen zin Maura? Zondags zijn ook om gewoon lekker in je snuggie op de bank te zitten en niks te doen! Zondags is bij ons standaard "thuisblijf"dag.
Dat gevoel heb ik enorm. Ik wil gewoon hangen en mijn dingetje even doen. En met iemand erbij kan ik nog steeds wel hangen, maar ik geloof niet dat ik de meest leuke persoon ben momenteel om mee te hangen.
Beterschap trouwens! Ziek zijn is niet leuk.
Dan ben je toch weer verplicht gezellig te doen, en aandacht te luisteren naar de gesprekken, terwijl je eigenlijk gewoon lekker op de bank voor de buis wil hangen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Nou, dat negatieve sfeertje komt niet van mij af. Ik vind het irritant worden dat sommigen steeds zo op mij reageren. Ik vind het dagcafe echt geen zak meer aan.Ibbeltje schreef:Smikk nou gedoe ja ik heb geen zin in dat negatieve sfeertje telkens als op elkaar gereageerd wordt. Helaas worden er bij ons soms dingen verkeerd begrepen en dat vind ik vervelend.
Ik vind het ook irritant worden dat jij overal een discussie in ziet en altijd alles loopt te sussen, nog voor er iets aan de hand is.
Gast- Gast
Nou jouw reacties komen voor mij gewoon zo over op mij. En ik heb vaak het gevoel dat het dan door blijft gaan.
En dan voel ik het dus misschien wat jij niet voel.
En dan voel ik het dus misschien wat jij niet voel.
Maar goed verder nog iemand leuke plannen voor vanavond of voor deze week?
Ik zit vanavond lekker op de bank denk ik
Verder werken van de week en lekker genieten van het feit dat ik tante ga worden
Ik zit vanavond lekker op de bank denk ik
Verder werken van de week en lekker genieten van het feit dat ik tante ga worden
Lekker op de bank pizza eten en tv kijken... Weer een drukke week voor de boeg nieuwe job en ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.... Kijken of het wat minder rommelig is dan vorige week. En hopelijk heb ik morgen neit te veel last van de mist:S
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
Oh Ibbeltje leuk dat je er gewoon nog bent! Leuke naam!
En leuk dat je tante gaat worden!
@ pinkflower, gefeliciteerd met je nieuwe job! Wat ga je doen?
Ik ga vanavond even mijn moeder bellen en even gezellig bij kletsen. Verder een film af kijken en misschien de strijk weg werken en nog een wasje draaien + ophangen.
En de rest van de week: solliciteren en het huishouden doen etc.
Ik ga vanavond even mijn moeder bellen en even gezellig bij kletsen. Verder een film af kijken en misschien de strijk weg werken en nog een wasje draaien + ophangen.
En de rest van de week: solliciteren en het huishouden doen etc.
Laatst aangepast door Raindrop op zo 20 nov 2011 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pinkflower> ja hopelijk is het wat duidelijker allemaal voor jou dan. En de mist had je daar zo'n last van? Was wel op veel plaatsen veel mist ja.
Raindrop schreef:Oh Ibbeltje leuk dat je er gewoon nog bent! Leuke naam!
Dank je
Oow lekker bijkletsen Wonen jullie ver van elkaar vandaan? En welke film kijk je?
Smikkie, wel blijven komen hier, hoor!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Moet je veel doen Zusje?