DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Meteen na die brief. Twee weken geleden. En dan bedoel ik de eerste brief, waar ZIZ het ook over heeft. Zo'n brief heb ik ook gekregen. Maar nu ben ik toch uitgeschreven zonder reactie op mijn mail.Evy schreef:Lullig dat het op zo'n manier gaat, Smik. Wanneer heb je die mail gestuurd?
Zou ik haar normaals kunnen mailen? Al weet ik niet of ik ook echt nog wel begeleiding wil. Ik heb het wel nodig, maar tot nu toe heeft ze me op deze manier niet echt kunnen helpen.
Gast- Gast
Wat leuk om te lezen PPтыквашка schreef:Ik ben net terug van koor en dan heb ik altijd echt enorme stuiterneigingen daarna. Vooral als het lekker ging zoals vandaag!
Eindelijk eindelijk stond ik bij een bepaald liedje naast een paar anderen die het ook goed zingen en heb ik lekker voluit de juiste partij kunnen zingen. we zingen dat liedje al een half jaar en nog steeds zingt de helft van onze groep 'm hartstikke verkeerd. Al tig keer opnieuw geoefend etc. maar ze blijven stug met de hoge partij mee zingen op bepaalde stukken. En verder hebben we een nieuw lied wat ook supergoed gaat en een paar kerstliedjes die ook lekker gaan.
Na zo'n avondje zingen voel ik me meestal een heel gelukkig mens!
Gast- Gast
Ik zou in ieder geval mailen over het feit dat je een reactie hebt gestuurd, maar daar nooit iets op hebt gehoord. Daarna kun je toch verder zien?
Mijn psycholoog moest ik echt een hele tijd negeren voordat de hint eindelijk duidelijk was
Mijn psycholoog moest ik echt een hele tijd negeren voordat de hint eindelijk duidelijk was
Gast- Gast
Wil je me a.j.b. geen peepee noemen...dan moet ik namelijk ergens aan denken...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Smik, ik zou gewoon nog een keer mailen. Ik vind het nogal onbeleefd om niet te reageren op een e-mail.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pompoen, wat fijn dat je je zo goed voelt na een avondje zingen. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar voor jou vind ik het fijn
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Meteen na die brief. Twee weken geleden. En dan bedoel ik de eerste brief, waar ZIZ het ook over heeft. Zo'n brief heb ik ook gekregen. Maar nu ben ik toch uitgeschreven zonder reactie op mijn mail.Evy schreef:Lullig dat het op zo'n manier gaat, Smik. Wanneer heb je die mail gestuurd?
Zou ik haar normaals kunnen mailen? Al weet ik niet of ik ook echt nog wel begeleiding wil. Ik heb het wel nodig, maar tot nu toe heeft ze me op deze manier niet echt kunnen helpen.
Misschien moet jij gewoon van iemand anders begeleiding hebben...kun je niet de organisatie waar ze van is bellen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Tbikbawka ziet er ook niet uit.тыквашка schreef:Wil je me a.j.b. geen peepee noemen...dan moet ik namelijk ergens aan denken...
Gast- Gast
Smikkell, je kunt altijd weer contact opnemen.
Je kunt ook om een andere MWer vragen als je daar behoefte aan hebt.
Iedereen werkt natuurlijk op een heel andere manier en misschien kom je bij een ander wel verder.
Ook al is het maar een soort steun en leun contact, zoals wij dat noemen. Dat je weet dat je op iemand terug kunt vallen (maar dan moet dit bij de MWer ook duidelijk zijn, anders krijg je weer zo'n brief )
Iedereen werkt natuurlijk op een heel andere manier en misschien kom je bij een ander wel verder.
Ook al is het maar een soort steun en leun contact, zoals wij dat noemen. Dat je weet dat je op iemand terug kunt vallen (maar dan moet dit bij de MWer ook duidelijk zijn, anders krijg je weer zo'n brief )
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Smikkell schreef:Tbikbawka ziet er ook niet uit.тыквашка schreef:Wil je me a.j.b. geen peepee noemen...dan moet ik namelijk ergens aan denken...
Alex- Ratel
Nou, ik denk dat het niet aan haar ligt. Tijdens haar verlof heb ik ook een ander gehad. Het gaat er meer over dat ze me niet kunnen bieden wat ik nodig heb. Ik krijg alleen maar stress van de afspraken die we maken, omdat het niet lukt om ze na te komen. Als ik dat zou kunnen, zou ik ze niet nodig hebben namelijk. We zetten alleen op een rijtje wat ik moet doen/regelen en dat doe ik thuis al de hele dag.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Meteen na die brief. Twee weken geleden. En dan bedoel ik de eerste brief, waar ZIZ het ook over heeft. Zo'n brief heb ik ook gekregen. Maar nu ben ik toch uitgeschreven zonder reactie op mijn mail.Evy schreef:Lullig dat het op zo'n manier gaat, Smik. Wanneer heb je die mail gestuurd?
Misschien moet jij gewoon van iemand anders begeleiding hebben...kun je niet de organisatie waar ze van is bellen?
Gast- Gast
Woeeehoeeeee, Chriiiiiis Met hork in spuuglelijke plaatsvervangende schaamte jurk
Gast- Gast
Evy schreef:Pompoen, wat fijn dat je je zo goed voelt na een avondje zingen. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar voor jou vind ik het fijn
Haha, nou toen ik op koor ging wist ik wel dat ik zingen leuk vond, maar dat ik het zó leuk zou vinden had ik echt nooit verwacht!! Ik lééf echt voor de maandagavonden. Echt ik moet wel dood en doodziek zijn wil ik er niet heen gaan! Maar toen ik op koor ging leek het me gewoon leuk, leuke bezigheid voor een avondje per week. Inmiddels heb ik zelfs zangles omdat ik het zo heerlijk vind om te zingen. 't komt ook omdat ik me héél slecht kan ontspannen, maar zingen wel één van de dingen is waardoor ik dan kan. Hoewel ik wel altijd met een boost aan energie terugkom daarna en dat is 's avonds laat wat minder handig...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Woeeehoeeeee, Chriiiiiis Met hork in spuuglelijke plaatsvervangende schaamte jurk
Jaaaa, erg he? Chris is zooooo goed!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Nou, ik denk dat het niet aan haar ligt. Tijdens haar verlof heb ik ook een ander gehad. Het gaat er meer over dat ze me niet kunnen bieden wat ik nodig heb. Ik krijg alleen maar stress van de afspraken die we maken, omdat het niet lukt om ze na te komen. Als ik dat zou kunnen, zou ik ze niet nodig hebben namelijk. We zetten alleen op een rijtje wat ik moet doen/regelen en dat doe ik thuis al de hele dag.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Meteen na die brief. Twee weken geleden. En dan bedoel ik de eerste brief, waar ZIZ het ook over heeft. Zo'n brief heb ik ook gekregen. Maar nu ben ik toch uitgeschreven zonder reactie op mijn mail.Evy schreef:Lullig dat het op zo'n manier gaat, Smik. Wanneer heb je die mail gestuurd?
Ok, dus ze kunnen jouw niet helpen bij jouw hulpvraag. Klinkt eigenlijk alsof je meer een soort coach nodig hebt dan een MWer, maar waar vind je die?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Bedankt voor je advies.Zininzon schreef:Smikkell, je kunt altijd weer contact opnemen.
Ik ga haar morgen nog een mail sturen.
Gast- Gast
Evy schreef:Reva schreef:Woeeehoeeeee, Chriiiiiis Met hork in spuuglelijke plaatsvervangende schaamte jurk
Die buik Het is wel goed voor m'n zelfbeeld.
Gast- Gast
тыквашка schreef:Evy schreef:Pompoen, wat fijn dat je je zo goed voelt na een avondje zingen. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar voor jou vind ik het fijn
Haha, nou toen ik op koor ging wist ik wel dat ik zingen leuk vond, maar dat ik het zó leuk zou vinden had ik echt nooit verwacht!! Ik lééf echt voor de maandagavonden. Echt ik moet wel dood en doodziek zijn wil ik er niet heen gaan! Maar toen ik op koor ging leek het me gewoon leuk, leuke bezigheid voor een avondje per week. Inmiddels heb ik zelfs zangles omdat ik het zo heerlijk vind om te zingen. 't komt ook omdat ik me héél slecht kan ontspannen, maar zingen wel één van de dingen is waardoor ik dan kan. Hoewel ik wel altijd met een boost aan energie terugkom daarna en dat is 's avonds laat wat minder handig...
Haha, dat laatste is dan wel een nadeel, maar je hebt wel altijd een leuke maandagavond!
Alex- Ratel
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Woeeehoeeeee, Chriiiiiis Met hork in spuuglelijke plaatsvervangende schaamte jurk
Blijven kijken!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Tbikbawka ziet er ook niet uit.тыквашка schreef:Wil je me a.j.b. geen peepee noemen...dan moet ik namelijk ergens aan denken...
Nee klopt, vandaar pompoen :-)
Pompoen- Lady Post-a-lot
Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Woeeehoeeeee, Chriiiiiis Met hork in spuuglelijke plaatsvervangende schaamte jurk
Blijven kijken!
Die styliste...ontslaan
Gast- Gast
Heb ik iets gemist?Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Woeeehoeeeee, Chriiiiiis Met hork in spuuglelijke plaatsvervangende schaamte jurk
Gast- Gast
Evy schreef:
Haha, dat laatste is dan wel een nadeel, maar je hebt wel altijd een leuke maandagavond!
Ja heeeerlijk! Vond het ook echt vreselijk toen het niet door ging in de zomervakantie! Gewoon 2 maanden niet gezongen!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: