DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Ik zie dat Theedoosje weg is.. Welke rel heb ik gemist?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond haar heel rustig en echt overkomen met de kinderen. Volgens mij hebben ze een heel goede en gelijkwaardige band.June schreef:Je zag ook dat het afscheid bij de deur met haar dochter heel echt was. Het kwam allemaal heel echt en niet gespeeld over, echt mooi.
Gast- Gast
Waarom denk je nou weer aan een rel?Zininzon schreef:Ik zie dat Theedoosje weg is.. Welke rel heb ik gemist?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom denk je nou weer aan een rel?Zininzon schreef:Ik zie dat Theedoosje weg is.. Welke rel heb ik gemist?
Ja, er is hier nooit een rel! Ze is nu Ibbeltje.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom denk je nou weer aan een rel?Zininzon schreef:Ik zie dat Theedoosje weg is.. Welke rel heb ik gemist?
Ik zit maar te stangen...
Wilde eerst typen: Hebben jullie weer zitten rellen?
Zininzon- Ratel
Smikkell schreef:Ik vond haar heel rustig en echt overkomen met de kinderen. Volgens mij hebben ze een heel goede en gelijkwaardige band.June schreef:Je zag ook dat het afscheid bij de deur met haar dochter heel echt was. Het kwam allemaal heel echt en niet gespeeld over, echt mooi.
Ja, met heel veel liefde. Ik heb er helemaal een warm gevoel aan overgehouden. Die kinderen zijn over tien jaar ontzettend trots op hun moeder denk ik.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lieg niet.toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Weet jij iets wat ik niet weet?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Smikkell schreef:Lieg niet.toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Die lange penis van Smikkell komt overal!
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Ik vond haar heel rustig en echt overkomen met de kinderen. Volgens mij hebben ze een heel goede en gelijkwaardige band.June schreef:Je zag ook dat het afscheid bij de deur met haar dochter heel echt was. Het kwam allemaal heel echt en niet gespeeld over, echt mooi.
Ja, met heel veel liefde. Ik heb er helemaal een warm gevoel aan overgehouden. Die kinderen zijn over tien jaar ontzettend trots op hun moeder denk ik.
Dat denk ik ook.
Voor haar hoop ik dat ze dan een fijne man heeft gevonden om verder gelukkig mee te zijn
Zininzon- Ratel
IK weet dat ik dronken was, maar zó slecht was ik toch niet?toetje_ schreef:Smikkell schreef:Lieg niet.toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Gast- Gast
Smikkell schreef:IK weet dat ik dronken was, maar zó slecht was ik toch niet?toetje_ schreef:Smikkell schreef:Lieg niet.toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Ik dacht dat we dat geheim zouden houden
Toet- Lady Post-a-lot
Zo'n jong strak bloempje, daar pronk ik graag mee. Niets waar ik me voor moet schamentoetje_ schreef:Smikkell schreef:IK weet dat ik dronken was, maar zó slecht was ik toch niet?toetje_ schreef:Smikkell schreef:Lieg niet.toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Gast- Gast
Mijn lapjesdeken wordt leuk. Ik kan aan het eind alleen geen breinaald meer zien denk. Dit is voorlopig even mijn laatste lapje denk ik.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn lapjesdeken wordt leuk. Ik kan aan het eind alleen geen breinaald meer zien denk. Dit is voorlopig even mijn laatste lapje denk ik.
Nooo, ik wil nog graag een sjaal! En een muts! En handschoenen! Wit graag
Gast- Gast
Ik zal je twee pennen en een bolletje wit opsturen.June schreef:Smikkell schreef:Mijn lapjesdeken wordt leuk. Ik kan aan het eind alleen geen breinaald meer zien denk. Dit is voorlopig even mijn laatste lapje denk ik.
Nooo, ik wil nog graag een sjaal! En een muts! En handschoenen! Wit graag
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zo'n jong strak bloempje, daar pronk ik graag mee. Niets waar ik me voor moet schamentoetje_ schreef:Smikkell schreef:IK weet dat ik dronken was, maar zó slecht was ik toch niet?toetje_ schreef:Smikkell schreef:Lieg niet.toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Dat begrijp ik, maar je kunt toch ook een beetje aan mijn imago denken?
Toet- Lady Post-a-lot
Aaaaaarrrrg, ons mam heeft mijn laatste wijn in de koelkast gezet
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:
Dat begrijp ik, maar je kunt toch ook een beetje aan mijn imago denken?
Gast- Gast
toetje_ schreef:Aaaaaarrrrg, ons mam heeft mijn laatste wijn in de koelkast gezet
Dan zeg ma tege jullie mam da ze neije vor oe halt.
Gast- Gast
June schreef:toetje_ schreef:Aaaaaarrrrg, ons mam heeft mijn laatste wijn in de koelkast gezet
Dan zeg ma tege jullie mam da ze neije vor oe halt.
Zal ut is aan dur vroage, denk alleen nie da ze da doet.
Toet- Lady Post-a-lot
Dan gaat ze failliet
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40