DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Wat heb je met deze quote gedaan? Nu lijkt het net of June een spelfout maakt..Lavendel schreef:June schreef:Smikkell schreef:June, ik ben er ook blij mee. Ik wilde hem zo graag maar gewoon te duur. Nu heb ik eindelijk weer eens geld en een reden om hem te kopen en mezelf te belonen/verwennen. Daarnaast heb ik ook echt een nieuwe porto nodig.
Fijn! Ik vind ook echt dat je het verdiend hebt
1x was genoeg.
Inderdaad! Ik schrok er gewoon van
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat heb je met deze quote gedaan? Nu lijkt het net of June een spelfout maakt..Lavendel schreef:June schreef:Smikkell schreef:June, ik ben er ook blij mee. Ik wilde hem zo graag maar gewoon te duur. Nu heb ik eindelijk weer eens geld en een reden om hem te kopen en mezelf te belonen/verwennen. Daarnaast heb ik ook echt een nieuwe porto nodig.
Fijn! Ik vind ook echt dat je het verdiend
1x was genoeg.
Sorry, komt door mijn telefoon
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien is ze een tand kwijt?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Jullie mogen ze komen halen.
Heb ik even de tijd voor Amé stuntpiloot!
Mas is woensdag jarig Hij bleef maar roepen Meemee jarig!
Hij had zijn eigen Cars taart!
Heb ik even de tijd voor Amé stuntpiloot!
Mas is woensdag jarig Hij bleef maar roepen Meemee jarig!
Hij had zijn eigen Cars taart!
Gast- Gast
Oeh, krijg ik bij Mas dan ook zijn taart? Dan kom ik 'm vandaag nog halen! Klimt Amé nog steeds uit bed?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag ik ook Lise én een stuk taart?
Ja hoor, neem maar mee Lise is een beetje druk! Sinterklaas enzo
Mas lult de oren van je kop! Die maakt ondertussen al zinnen van 4 of 5 woorden achter elkaar. Hij gaat veel te hard.
Amé begint ook al te praten.. IK MIS MIJN BABY!!!!
Gast- Gast
June schreef:toetje_ schreef:Hallo lieverdjessssss
Hallooo, ben je dronken?
Nee, ik vind jullie gewoon lief.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil geen babies meer. Misschien ooit draagmoeder maar niet meer voor ons zelf.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ik wil geen babies meer. Misschien ooit draagmoeder maar niet meer voor ons zelf.
Zou je dat kunnen denk je? Dat je daar serieus over nadenkt, vind ik echt heel mooi . Ik ben nooit zwanger geweest, maar ik weet niet of ik dat voor een ander zou kunnen zijn.
Gast- Gast
Nou, hier is die niet meer open hoor.Reva schreef:Smikkell schreef:Oliebollenkoerier
*fluit naar de overkant*
Gast- Gast
June schreef:Weetjewel schreef:Ik wil geen babies meer. Misschien ooit draagmoeder maar niet meer voor ons zelf.
Zou je dat kunnen denk je? Dat je daar serieus over nadenkt, vind ik echt heel mooi . Ik ben nooit zwanger geweest, maar ik weet niet of ik dat voor een ander zou kunnen zijn.
Ik zou het kunnen voor mijn nicht die nu bmhk heeft (andere topic) zij kan nu sowieso geen kids meer krijgen omdat haar bmm eruit is.
Ik zou ook wel eiceldonor kunnen worden.
Gast- Gast
Ja, je ziet dat kindje dan natuurlijk ook nog regelmatig. Het is wel heel mooi om zoiets voor iemand te kunnen betekenen.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: