DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
ProudMama schreef:Kleur, stijl, euh... schoon?Evy schreef:Wat voor criteria?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Heb je serieus sommige huizen gezien?ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Nee, want veel mensen hier hebben geen smaak.
Hahahaha
Hahahhaa Smikkell
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat is geen antwoord om mijn vraag EB'tje...ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Heb je serieus sommige huizen gezien?ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Nee, want veel mensen hier hebben geen smaak.
Hahahaha
Hahahhaa Smikkell
Gast- Gast
EB'tje .. klinkt best grappig. Ja zie af en toe wel eens huizen maja ieder zijn smaak he..
Reva schreef:Ik heb lasagne in de oven staan
Oohhhh, lekker!
Alex- Ratel
Waarom moeten anderen worden afgekraakt op hun inrichting? Zoveel mensen, zoveel wensen! Toch?
Gast- Gast
Precies!Maura schreef:Waarom moeten anderen worden afgekraakt op hun inrichting? Zoveel mensen, zoveel wensen! Toch?
Gast- Gast
Waar wordt er iemand afgekraakt?Maura schreef:Waarom moeten anderen worden afgekraakt op hun inrichting? Zoveel mensen, zoveel wensen! Toch?
Gast- Gast
Reva schreef:Wat maakt het uit om daar in het algemeen iets over te zeggen?
Het spijt me heel erg, maar het komt voort uit een ander topic en dan vind ik het niet meer algemeen. Maar het zal vast wel weer niet zo bedoeld zijn. Dus laat het verder maar.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waar wordt er iemand afgekraakt?Maura schreef:Waarom moeten anderen worden afgekraakt op hun inrichting? Zoveel mensen, zoveel wensen! Toch?
Er wordt niemand afgekraakt!
Alex- Ratel
??Maura schreef:Reva schreef:Wat maakt het uit om daar in het algemeen iets over te zeggen?
Het spijt me heel erg, maar het komt voort uit een ander topic en dan vind ik het niet meer algemeen. Maar het zal vast wel weer niet zo bedoeld zijn. Dus laat het verder maar.
Gast- Gast
Nee, dat dacht ik ook.Evy schreef:Smikkell schreef:Waar wordt er iemand afgekraakt?Maura schreef:Waarom moeten anderen worden afgekraakt op hun inrichting? Zoveel mensen, zoveel wensen! Toch?
Er wordt niemand afgekraakt!
Gast- Gast
Welk topic?Maura schreef:Reva schreef:Wat maakt het uit om daar in het algemeen iets over te zeggen?
Gast- Gast
Elke gelegenheid lasagne in de oven?Smikkell schreef:Reva schreef:Echt...elke gelegenheid
Gast- Gast
Ik kon er deze keer wel om lachen (heb nergens iets er over gelezen).
Nou ze doelt -gok ik- gewoon op het feit dat Smikk iets zei over de smaak van andere forummers. Dat is ook wel echt heel vals, om daar heel algemeen iets over te zeggen Je huis zal zich maar aangesproken voelen.
Gast- Gast
Men, als dat al niet eens kan.Reva schreef:Nou ze doelt -gok ik- gewoon op het feit dat Smikk iets zei over de smaak van andere forummers. Dat is ook wel echt heel vals, om daar heel algemeen iets over te zeggen Je huis zal zich maar aangesproken voelen.
Mensen zeggen hier ook wel eens iets in het algemeen over supermarkt personeel.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: