DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Doe moet slapen, dus die kan dat nu nooit vinden over Reva.Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:June en Reva denken hetzelfde
Reev, ben jij een smurf dan?
Dat laat ik liever in het midden.
Volgens Amy ben je dan een Murfin
Gast- Gast
Slaap lekker, Weetjewel. Ik ga ook zo maar slapen. Ik sta morgen wel vroeg op voor die *&^#$*opdracht.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doe moet slapen, dus die kan dat nu nooit vinden over Reva.Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:June en Reva denken hetzelfde
Mierenneuker.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben vandaag wel veel aan het (ver)neuken hier op het forum...Evy schreef:Smikkell schreef:Doe moet slapen, dus die kan dat nu nooit vinden over Reva.Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:June en Reva denken hetzelfde
Mierenneuker.
Gast- Gast
Is dat zo? Ik vind van niet. En ik zei het als grapje.
Alex- Ratel
Ow, ik bedoelde het zelf ook als grapje hoor. Het woord '(ver)neuken' is vandaag al een paar keer aan mij gekoppeld, dus het viel me gewoon op. Zo heb ik o.a. iemand zijn wave verneukt, twee keer en neuk ik nu mieren. Ik had liever een leuke man.Evy schreef:Is dat zo? Ik vind van niet. En ik zei het als grapje.
Gast- Gast
Ik had ook liever een leuke man. Ik had 11/11/'11 voor de laatste keer seks. Ik vind dat het klinkt alsof dat voorlopig ook wel de laatste keer zou kunnen zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik bedoelde het zelf ook als grapje hoor. Het woord '(ver)neuken' is vandaag al een paar keer aan mij gekoppeld, dus het viel me gewoon op. Zo heb ik o.a. iemand zijn wave verneukt, twee keer en neuk ik nu mieren. Ik had liever een leuke man.Evy schreef:Is dat zo? Ik vind van niet. En ik zei het als grapje.
Logisch.
Alex- Ratel
Nou, met V. hoop ik wel dat het voorlopig de laatste keer was.June schreef:Ik had ook liever een leuke man. Ik had 11/11/'11 voor de laatste keer seks. Ik vind dat het klinkt alsof dat voorlopig ook wel de laatste keer zou kunnen zijn.
De datum is dat wel weer tof.
Gast- Gast
Maar nu ik er door de wasbak achter ben gekomen dat ik een vrij kleine piemel heb, denk ik dat mieren ook wel moeten lukken.Evy schreef:Smikkell schreef:Ow, ik bedoelde het zelf ook als grapje hoor. Het woord '(ver)neuken' is vandaag al een paar keer aan mij gekoppeld, dus het viel me gewoon op. Zo heb ik o.a. iemand zijn wave verneukt, twee keer en neuk ik nu mieren. Ik had liever een leuke man.Evy schreef:Is dat zo? Ik vind van niet. En ik zei het als grapje.
Logisch.
Gast- Gast
Ik zei vandaag aan de telefoon tegen hem ook nog dat ik normaal wel te porren ben voor seks met een ex, maar bij hem niet. Deze datum is te leuk .
Gast- Gast
Precies.June schreef:Ik zei vandaag aan de telefoon tegen hem ook nog dat ik normaal wel te porren ben voor seks met een ex, maar bij hem niet. Deze datum is te leuk .
Gast- Gast
Mijn laatste seks is al veel langer geleden, dat voelt pas alsof t nooit meer gaat gebeuren
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Oja, ehhh....
Hoi dames
Hoi dames
Zininzon- Ratel
Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lieg niet.toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Gast- Gast
toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Door de drank?
Gast- Gast
Reva schreef:toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Door de drank?
Hi Zininzon! Wanneer dan? 10/10/'10?
Gast- Gast
Iets anders kan het niet zijn.Reva schreef:toetje_ schreef:Nou mijn laatste keer seks kan ik me bijna niet meer herinneren
Door de drank?
Gast- Gast
Ik kijk stiekem Van der Vorst ziet Sterren (of zoiets). Wat is die Isa Hoes een krachtige vrouw zeg en wat een lieve kinderen!
Gast- Gast
Eens. Ik heb het gezien op werk.June schreef:Ik kijk stiekem Van der Vorst ziet Sterren (of zoiets). Wat is die Isa Hoes een krachtige vrouw zeg en wat een lieve kinderen!
Gast- Gast
Ach, dan gaan wij ons samen schamen, want ik kijk ook!
Zininzon- Ratel
Je zag ook dat het afscheid bij de deur met haar dochter heel echt was. Het kwam allemaal heel echt en niet gespeeld over, echt mooi.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: