DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ja, dat is ook zo, en ik kan af en toe het een en ander aanschaffen om op de hoogte te blijven. Ja, laatst ook van een vriendin gehoord dat het aantal banen in mijn vakgebied schaars is . Nu alleen nog deze baan bemachtigen...
@SB Hoi, ja...
@SB Hoi, ja...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
@ june moet er iemand hier de wacht houden dan haha denk dat ik ook zo ga slapen..... Maar ik ben alleen thuis dus heb nog niet zoveel zin....
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Eigenlijk moet ik ook zo wel gaan slapen...
Qiara- Ratel
SleepingBeauty schreef:@ june moet er iemand hier de wacht houden dan haha denk dat ik ook zo ga slapen..... Maar ik ben alleen thuis dus heb nog niet zoveel zin....
Wist je dat niet? Anders blijft Q maar drinken!
Nou, ik ga slapen! Slaap lekker vast voor straks allemaal.
Nog een knuffel voor iedereen die het wil en nodig heeft
Gast- Gast
Ja ik ook
SleepingBeauty- Kletskop
Smikkell schreef:Ik heb honger!
June, ik vind het niet zo mooi.
Limegroen of dat kattengejank ? Ik vind dat kattengejank grappig, niet mooi. Het is vooral schattig als de rechter weer een verrassende 'miauw' doet, het publiek lacht en hij dan zelf ook zo'n lachje heeft, terwijl ze verder de hele tijd heel heilig kijken!
Gast- Gast
Ik heb teveel gesnackt
Ja, nu cranberrysap, maar al thee, water, Tia Maria en rode wijn, dubbelfriss...
Slaap lekker, June !
Ja, nu cranberrysap, maar al thee, water, Tia Maria en rode wijn, dubbelfriss...
Slaap lekker, June !
Qiara- Ratel
Beide. En ik denk alleen maar: welke van deze jongens zouden worden misbruiktJune schreef:Smikkell schreef:Ik heb honger!
June, ik vind het niet zo mooi.
Limegroen of dat kattengejank ? Ik vind dat kattengejank grappig, niet mooi. Het is vooral schattig als de rechter weer een verrassende 'miauw' doet, het publiek lacht en hij dan zelf ook zo'n lachje heeft, terwijl ze verder de hele tijd heel heilig kijken!
Gast- Gast
Ik heb vandaag nog niet gegeten. Alleen een mandarijn op werkQiara schreef:Ik heb teveel gesnackt
Slaap lekker, June !
Gast- Gast
Oké, nu ga ik echt slapen. Wat een nare gedachte, ik hoop dat het tegenwoordig anders is .
Slaap lekker allemaal LAATSTE KEER!
Slaap lekker allemaal LAATSTE KEER!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb vandaag nog niet gegeten. Alleen een mandarijn op werkQiara schreef:Ik heb teveel gesnackt
Slaap lekker, June !
Geen trek in meer?
Slaap lekker, June, laatste keer!
Qiara- Ratel
IK ga ook maar mijn bed opzoeken! Slaap lekker allemaal
SleepingBeauty- Kletskop
Slaap lekker, SB!
Qiara- Ratel
Het wilde niet lukken.Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik heb vandaag nog niet gegeten. Alleen een mandarijn op werkQiara schreef:Ik heb teveel gesnackt
Slaap lekker, June !
Geen trek in meer?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het wilde niet lukken.Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik heb vandaag nog niet gegeten. Alleen een mandarijn op werkQiara schreef:Ik heb teveel gesnackt
Slaap lekker, June !
Geen trek in meer?
Naar
Qiara- Ratel
Brrr, ik heb het een beetje koud...
Qiara- Ratel
Het is toch vreemd te noemen dat ik me erger aan sommige geluiden in huis of buitenshuis en dat een ander daar gewoon doorheen weet te slapen. Net Shy in haar bedje gelegd. Verhaaltje voorgelezen, iets met Koning Lodewijk de zoveelste, en toen sliep ze wel.... Mag ik hopen...
Gast- Gast
Ja, dat is wel vreemd. Dan maak je ze misschien erger dan ze eigenlijk zijn. Leuke avond gehad?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Ja, dat is wel vreemd. Dan maak je ze misschien erger dan ze eigenlijk zijn. Leuke avond gehad?
Het was echt een topdag! Eerst shoppen in de hoofdstad van Drenthe en vervolgens heerlijk thuis gezeten. Ik heb heerlijk eten gemaakt, al vond Shy het lekkerder dan ik het vond. Ik heb genoten, al weet ik niet hoe Shy erover denkt natuurlijk.
Owja, heb op haar telefoon ook nog geprobeerd om Wordfeud te spelen, maar ik ben niet zo goed met touchscreen.
Gast- Gast
A.? Ja, ik las dat je een mooie armband hebt gescoord . Wat voor eten had je gemaakt? Dat is denk ik vaak zo, omdat je zelf boven de potten staat. Mooi :-)!
Qiara- Ratel
Hmmm, het is weer rustig...
Bye bye, slaap lekker!
Enne, goedemorgen voor de vroege vogels straks...
Bye bye, slaap lekker!
Enne, goedemorgen voor de vroege vogels straks...
Qiara- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: