DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
.oOErinOo. schreef:Naar Dublin. Ik ben er nog nooit geweest, maar als ik jou plaatjes van Pinerest zie dan snap ik wel waarom je er zo gek op bent! Het lijkt me zeker de moeite waard om er een keertje heen te gaan!
Is het niet verschrikkelijk koud?
Ja het is er supermooi en Dublin is zo'n schattig stadje. En koud, ach ja... Ik denk wel dat ik met het voorjaar wil gaan. Kans op regen is er wel redelijk aanwezig maar goed, dat heb je hier ook. Toen ik er was hadden we een dag bewolkt met een klein beetje regen, de rest was stralend mooi weer, strak blauwe lucht. Hadden dus best wel geluk!
Oh en mijn nieuwe baan is nogal specifiek dus die noem ik hier liever niet...
Gast- Gast
Ik bedoel het ook niet boos . Ik ga ff verder in huis. Misschien kan ik eindelijk mijn stoelen in elkaar zetten die ik weken geleden heb gekocht . Fijne dag nog!
Gast- Gast
Pfff ik heb geen zin, maar móet voor 17u nog naar 3 winkels. Bluuugh. Niet toonbaar ook
Gast- Gast
Ik heb precies hetzelfde probleem Ik heb echt geen zin om me om te kleden en al helemaal niet in die kou. Woon je ver van de winkels waar je moet zijn Reev?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ben er ook..
Ik ben zo verdrietig, ik ga het liefste mijn bed in
Reva, voel je je al weer wat beter?
Ik ben zo verdrietig, ik ga het liefste mijn bed in
Reva, voel je je al weer wat beter?
Gast- Gast
Wat is er dan Smik?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hmm, niet iets waarvan ik behoefte heb om het op het forum te zetten eigenlijk. Ik huil zelden en zo verdrietig als vandaag ben ik lang niet geweest.
Mijn huis is ook echt een grote teringzooi, dus misschien moet ik me daar eens op storten.
Mijn huis is ook echt een grote teringzooi, dus misschien moet ik me daar eens op storten.
Gast- Gast
Smikkell, wat kut Hoop dat je even je zinnen kunt verzetten door wat te doen in huis
Gast- Gast
Hoi
Bah Smik, wat naar Kun je niet even iemand bellen die ervan weet? Misschien helpt het om er even met iemand over te praten.
Bah Smik, wat naar Kun je niet even iemand bellen die ervan weet? Misschien helpt het om er even met iemand over te praten.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb June en Merai gesproken, maar dat maakt het alleen maar erger
Ik ga zo werken, dan heb ik afleiding.
Ik ga zo werken, dan heb ik afleiding.
Gast- Gast
Heel veel succes.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Het is hier inderdaad erg rustig, heb ook niet veel te vertellen, behalve dat ik me ook ontzettend kut voel..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Dat scheelt zekerTheedoosje schreef:Ja de Eindhovenmeiden waren er niet he dat scheelt hahaha
Kunnen jullie dat niet vaker doen?
Gast- Gast
Iemand tips voor me zodat ik eens goed kan slapen?
Tiana- Ratel
Moet je niet bij mij zijnStylegirl schreef:Iemand tips voor me zodat ik eens goed kan slapen?
Gast- Gast
Ja ik weet ook niet meer wat ik moet doen om gewoon te kunnen slapen.. Ik kan bijna niet in slaap vallen, als ik al slaap, word ik 's nachts weer wakker en vervolgens ben ik 's ochtends ook weer vroeg wakker. Al met al slaap ik een paar uur per nacht.
Tiana- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: