DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
June schreef:Smikkell schreef:Truste Merai.
Zusje, we moeten sowieso weer eens meeten. Misschien sleep ik June en Merai binnenkort wel mee naar Den Haag.
Den Haag
Smikkell
Merai
Zusje
Lijkt me leuk !
Waar is ikke ?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben de draad kwijt, ik werd net neergeknald door één of andere kat en nu zie ik sterretjes.
Wat spannend dat je een gesprek hebt, Q. Uitgenodigd naar aanleiding van een brief?
Wat spannend dat je een gesprek hebt, Q. Uitgenodigd naar aanleiding van een brief?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Misschien J.Zusje schreef:June schreef:Zijn er leuke mannen in Den Haag ?
Ik heb nog een vrijgezelle buurman
Die heeft toch het halve forum al gehad..
Whahahaha, 2 forummers maakt geen half forum. Daarbij vroeg ze om leuke mannen. J. is niet leuk en geen echte man . Hij is dik geworden . Makes me feel good . Slecht he?
Gast- Gast
Slecht? NeuhZusje schreef:Smikkell schreef:Misschien J.Zusje schreef:June schreef:Zijn er leuke mannen in Den Haag ?
Ik heb nog een vrijgezelle buurman
Die heeft toch het halve forum al gehad..
Whahahaha, 2 forummers maakt geen half forum. Daarbij vroeg ze om leuke mannen. J. is niet leuk en geen echte man . Hij is dik geworden . Makes me feel good . Slecht he?
Gast- Gast
Qiara schreef:June schreef:Wie is 'ze'?
Ik in ieder geval niet
Volgende week solligesprek in DH...
Leuk! Waar ergens?
Gast- Gast
June schreef:Ik ben de draad kwijt, ik werd net neergeknald door één of andere kat en nu zie ik sterretjes.
Ja, maandag over een week gesprek. Ik twijfel alleen een beetje, omdat het geen inhoudelijk werk is...
Qiara- Ratel
Zusje schreef:Ik ga slapen meiden... Als ik in slaap kan komen .
Je kunt ook rode port drinken om in slaap te komen . Port blijft geopend ook nog heel lang goed!
Gast- Gast
June schreef:Zusje schreef:Ik ga slapen meiden... Als ik in slaap kan komen .
Je kunt ook rode port drinken om in slaap te komen . Port blijft geopend ook nog heel lang goed!
Ja? Ik wacht op de meeting! Een avondje zonder drank moet ook kunnen .
Gast- Gast
Ik kijk een filmpje van een vriendin die op de bar stond te dansen vorige week zaterdag. Echt heeeel grappig.
Dit gevoel kreeg ik er wel een beetje bij!
Gast- Gast
Zusje schreef:
Ja? Ik wacht op de meeting! Een avondje zonder drank moet ook kunnen .
Heel goed! Slaap lekker!
Gast- Gast
June schreef:Ik kijk een filmpje van een vriendin die op de bar stond te dansen vorige week zaterdag. Echt heeeel grappig.
Gast- Gast
Slaap lekker, Zusje! En ik ben benieuwd hoe het morgen gaat!
Laatst aangepast door Qiara op za 19 nov 2011 - 13:29; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Nou ja, wel goed op je CV en een mooi uitgangspunt om verder te solliciteren toch, of niet?
Gast- Gast
Ah op dat antwoord zat ik nog te wachten . Leuk zo in die straat werken! En wie weet brengt die baan je wel weer ergens anders... Heb je in ieder geval een begin .
Bedankt meiden, was gezellig! Ik zie jullie op de portmeeting . Jullie ook alvast; Slaap lekker!
Bedankt meiden, was gezellig! Ik zie jullie op de portmeeting . Jullie ook alvast; Slaap lekker!
Gast- Gast
June schreef:Nou ja, wel goed op je CV en een mooi uitgangspunt om verder te solliciteren toch, of niet?
Ja, ik denk het op zich wel, of ze struikelen erover. Het lijkt me op zich wel leuk om een tijdje te doen, maar op termijn wil ik misschien wel wat meer inhoudelijk werk. Dit moet ik alleen natuurlijk niet in het gesprek laten merken. Ik heb er ook al eerder een tijdje gewerkt, maar dat was op de da.ta-en.try.
True, Zusje. Ik heb al zin in de portmeeting :-)!
Qiara- Ratel
Je kunt toch zeggen dat je graag op de hoogte wilde blijven van de zaken in de juridische wereld en van alle termen, terwijl je verder keek? Het aantal banen is schaars, dat beseft iedereen wel denk ik.
Gast- Gast
Mooi hè?
Thanks voor het uppen van dat topic, Smik. Hij is alleen een beetje te duur voor mij eigenlijk
Gast- Gast
Hoihoi,
Hier nog mensen wakker??
Hier nog mensen wakker??
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: