DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Goedemorgen!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook wakker!
Vandaag wat later dan gisteren...
Lekker hoor, weekend.
Vandaag wat later dan gisteren...
Lekker hoor, weekend.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga vandaag met m'n nichtjes naar Sinterklaas in het Beatrixtheater in Utrecht.
Gast- Gast
Oh, leuk! Gaan jullie "zomaar" iets doen? Of vinden jullie elkaar leuk en is het meer een date?
Gast- Gast
Tis een lang verhaal die ik gister weg heb gehaald . Maar we hadden wat toen we 16 waren, daarna toen we 17 waren en in 2008 hebben we 2 maanden gehad. De eerste keren maakte ik het uit, ik schaamde me dood dat ik een vriendje had haha. Maar in 2008 vond ik hem echt leuk. Toen liep het allemaal heel raar en was het uit zonder dat we dat eigenlijk uitgesproken hadden. Ik zat toen in een rotperiode en eigenlijk heb ik me altijd afgevraagd waarom het uit was gegaan maar ik had er zo mijn eigen invulling aan gegeven dat ik dacht dat hij dat wilde. Nu heb ik laatst iemand ontmoet, een meisje uit India die hier tijdelijk is en zij kent hem toevallig ook weer van werk in Zwitserland. Zo werd het weer opgerakeld en heb ik hem van de week zonder bij na te denken aangesproken op FB. Blijkt dat hij het ook allemaal jammer vind hoe het is gelopen en ook niet begrijpt waarom het uitging... Nu zou hij me komen overhoren over dingen die ik moet leren over mijn werk maar goed, dat staat redelijk tussen haakjes natuurlijk haha. Ik weet niet wat ik moet verwachten maar ik ben behoorlijk nerveus.
Niet quoten ajb:)
Niet quoten ajb:)
Gast- Gast
Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent. Ik zou dat ook echt "eng" vinden. Verwacht er niet teveel van en maak er wat van. In ieder geval heel veel plezier!
Ik ben er vandoor. Ik ga aankleden, ontbijten en m'n vriendin en nichtjes ophalen. Een fijne zondag!
Ik ben er vandoor. Ik ga aankleden, ontbijten en m'n vriendin en nichtjes ophalen. Een fijne zondag!
Gast- Gast
Haha, ik vind het niet eng hoor. Heb wel enig idee hoe het zal lopen gezien de smsjes en ervaring uit het verleden . Verwachtingen hmmm, weet niet zo goed wat ik moet verwachten eigenlijk... Dus dat zit wel goed . Veel plezier!
Gast- Gast
Map
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hahaha, Hoi zusje
F*ck ik moet m'n bed uit.. Moet om 9uur ontbijten.. Grr!
F*ck ik moet m'n bed uit.. Moet om 9uur ontbijten.. Grr!
Burn- Lady Post-a-lot
Klopt.. Nog ff met m'n ouders en oma.. En dan gaan we om 10u koffie drinken met alle stagiaires, ouders en de parkmanager! ..
Zo.. Byeee!
Maple, ik heb hier nog geen whatsapp!
Zo.. Byeee!
Maple, ik heb hier nog geen whatsapp!
Burn- Lady Post-a-lot
Heb een programma opstaan over de dikste jongen van de UK die naar een afvalkamp gaat. Bizar
Gast- Gast
Spannend zusje! Maar waarom zou hij niet komen? Jullie hebben toch afgesproken? Of is dat een vage afspraak?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: