DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
тыквашка schreef:Spannend zusje! Maar waarom zou hij niet komen? Jullie hebben toch afgesproken? Of is dat een vage afspraak?
Gister zei hij dat hij waarschijnlijk wel iets kon verschuiven maar hij moest iets afwachten, een afspraak met iemand anders... Hangt dus een beetje daar vanaf. Ik heb verder geen plannen vandaag dus ben flexibel .
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Heb een programma opstaan over de dikste jongen van de UK die naar een afvalkamp gaat. Bizar
OEEEH oeeeeh vanavond begint Obese USA
Gast- Gast
Ik vind t zo jammer dat ik het hier in België nog niet heb kunnen ontdekkenReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Heb een programma opstaan over de dikste jongen van de UK die naar een afvalkamp gaat. Bizar
OEEEH oeeeeh vanavond begint Obese USA
Gast- Gast
Hoi Evy!
Jemig het is echt abnormaal rustig...
Heb gistermiddag samen met m'n vriend een driegangendiner in elkaar gedraaid dat we 's avonds met 6 man hebben genuttigd. Was erg gezellig en lag dan ook vrij laat op bed, dus vanochtend ook erg laat op. Nu moeten we per se vanmiddag allebei een surprise en een gedicht maken, want volgend weekend vieren we sinterklaas met mijn familie en komende week hebben we 's avonds weinig tijd...
Jemig het is echt abnormaal rustig...
Heb gistermiddag samen met m'n vriend een driegangendiner in elkaar gedraaid dat we 's avonds met 6 man hebben genuttigd. Was erg gezellig en lag dan ook vrij laat op bed, dus vanochtend ook erg laat op. Nu moeten we per se vanmiddag allebei een surprise en een gedicht maken, want volgend weekend vieren we sinterklaas met mijn familie en komende week hebben we 's avonds weinig tijd...
Gast- Gast
Is dat niet redelijk normaal op zondagmiddag? Zal vanavond wel weer drukker zijn... Ik moet ook maar eens gaan leren...
Gast- Gast
Geen idee, ik zit hier normaal gesproken niet op zondagmiddag.
Nog geen bezoek daar?
Nog geen bezoek daar?
Gast- Gast
Nee niet echt, ik vind het supermoeilijk dit jaar. Heb m'n zusje getrokken en ik zie haar veel te weinig om echt te weten wat er speelt. Ze gaat volgend jaar studeren en dus op kamers, dus denk er nu over om een magnetron, wasmachine en strijkplank in 1 te maken in verband met het ruimtegebrek dat je op kamers hebt. Een beetje flauw, maar ik kom niet echt op betere ideeën Ben nu maar vast een gedicht in dat kader aan het maken, daar heb ik een stuk minder moeit mee gelukkig. Dichten is leukReva schreef:Evy
Heb je wel al een idee wat je gaat maken, Bruce?
Gast- Gast
Nee die persoon waar hij een afspraak mee heeft komt pas om 4 uur. Schat de kans klein in dat hij dus nog komt eerlijk gezegd. Hij moet iets af hebben voor werk voor volgende week ook waar hij zijn hoofd over aan het breken is geloof ik . Hij heeft altijd al te hard gewerkt dus ik wacht het wel af... Mijn hartkloppingen zijn inmiddels dus ook weer afgenomen haha, stuk relaxter, dat wel... Maar wel jammer als hij niet langs zou komen.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Nee niet echt, ik vind het supermoeilijk dit jaar. Heb m'n zusje getrokken en ik zie haar veel te weinig om echt te weten wat er speelt. Ze gaat volgend jaar studeren en dus op kamers, dus denk er nu over om een magnetron, wasmachine en strijkplank in 1 te maken in verband met het ruimtegebrek dat je op kamers hebt. Een beetje flauw, maar ik kom niet echt op betere ideeën Ben nu maar vast een gedicht in dat kader aan het maken, daar heb ik een stuk minder moeit mee gelukkig. Dichten is leukReva schreef:Evy
Heb je wel al een idee wat je gaat maken, Bruce?
Flauw? Ik vind het juist wel grappig verzonnen .
Gast- Gast
Check Sintmeeting op FB.Stuiterbal schreef:waar is theedoosje naar toe ???? haar naam is opeens gast ????
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ze is nergens heen, ze heeft gewoon haar account laten verwijderen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ze is nergens heen, ze heeft gewoon haar account laten verwijderen.
Jammer hoor
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Snoes schreef:Ze is nergens heen, ze heeft gewoon haar account laten verwijderen.
Jammer hoor
+1, heel jammer!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Haha nu Alex niet meer Alex is en TD weg is, staan PM en ik ineens in de top 3 van posters
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemiddag!
Net terug van een gezellig weekendje weg
Waarom is Theedoosje weg?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi! Ik ben net naar het Sinterklaas Beweegfeest geweest, heb met Jamai gepraat
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jamai is coooool! Wat zei hij allemaal?
Hoe was het Sinterklaas feest verder?
Hoe was het Sinterklaas feest verder?
Laatst aangepast door Raindrop op zo 20 nov 2011 - 4:09; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
Suus schreef:Goedemiddag!
Hey!
Waar ben je geweest?
Ik ben ook wel benieuwd waarom TD weg is..
Raindrop- Ratel
We waren met een groep van 20 vrienden in een kampeerboerderij vlakbij Borger
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40