Namen die je niet zo vaak hoort
+73
**_pearl_**
Eris
Blair
Roza
TukTuk
Lady Starstruck
maiadebij
Tinkie
mzcharlotte
Puk
rapa nui
Bolleke
Blond
Happy
Kat1980
Tsjip
Printje
Salander
Aggi
Pandora
Caramba
Flower_L
Muis
Merai
Lavendel
Zora
Chelle
Blueschick
Liadan
_Mashimaro_
MissBlunt
Fearie
Lejow
Highway
RYW
Pussycat
smooch
CCC
Zwerver
Monte
Fiebje
Bloem86
-Ieniemienie-
mauwmauw
Diese
Shisha
L!ND@
Rumble
Shy
Bosjesvrouw
*Lookie*
Roodkapje
Paper Crown
Theeleut
moepie
Happydobby
Susan
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
VeryCherry
Rush
Kayleigh
liesje
Parisienne
Floor
Novalee
Annie24
SarahKey
Supertalentje
Marin
M@niek
PapillonRose
JD
77 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Namen die je niet zo vaak hoort
Ja die bedoel ik idd...nou geen Tinkerbell in ieder geval maar haar naam is niet veel beter hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Kat1980 schreef:Mijn nichtje heeft ook wel een beetje een aparte naam, ze heet namelijk L.one.
Dat vind ik een hele mooie naam. Stond hier ook op mijn lijstje. Had het van Lone van Rosendaal, de musicalactrice. Maar vindt het teveel op mijn naam lijken. Misschien ooit als we een tweede meisje krijgen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Of namen van de beroemdheden...
Als Reign Beau enzo
Als Reign Beau enzo
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik las net een J.Lucy-Lou (in de lijst van SVB van 2009 dus kindje bestaat echt).
Gast- Gast
Wij hebben als ons kindje een jongentje word, en dat dat denken nu al 2 echoscopisten, een aparte naam.
Is in 2010 maar 2 keer gegeven. Maar omdat wij wel een oer hollandse achternaam hebben twijfel ik nog heel erg.
Omdat ik me misschien iets teveel aantrek van de mening van een ander... Maar mijn vriend is er helemaal weg van.
Is in 2010 maar 2 keer gegeven. Maar omdat wij wel een oer hollandse achternaam hebben twijfel ik nog heel erg.
Omdat ik me misschien iets teveel aantrek van de mening van een ander... Maar mijn vriend is er helemaal weg van.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik had een collega en die heet G.awein. Vind dat echt een hele mooie naam.
Verder ben ik absoluut geen fan van aparte namen. Er komen hier ook echt vreselijke namen voorbij, vind ik.
Verder ben ik absoluut geen fan van aparte namen. Er komen hier ook echt vreselijke namen voorbij, vind ik.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh Gawein vind ik ook vreselijk, net als 90 procent van de aparte namen trouwens.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik vind dit een super leuke site.
http://www.voornamelijk.nl/
Soms staan er echt lijstjes op van rare namen(naar planeten, landen, bloemen e.d.), maar ook welke namen populair zijn in welke regio's en landen. Erg leuk dus.
http://www.voornamelijk.nl/?p=3116 (hier zitten pas echt rare namen bij)
De is ook wel leuk( de top 10 namen van 2019) http://www.voornamelijk.nl/?p=2832
http://www.voornamelijk.nl/
Soms staan er echt lijstjes op van rare namen(naar planeten, landen, bloemen e.d.), maar ook welke namen populair zijn in welke regio's en landen. Erg leuk dus.
http://www.voornamelijk.nl/?p=3116 (hier zitten pas echt rare namen bij)
De is ook wel leuk( de top 10 namen van 2019) http://www.voornamelijk.nl/?p=2832
Laatst aangepast door Monte op za 19 nov 2011 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
meisje zou ik Quinn of Tess noemen.
En jongen zou ik Quint of kay noemen.
En jongen zou ik Quint of kay noemen.
Gast- Gast
Quin of Quint is niet echt apart meer. IS tegenwoordig een hele populaire naam. Ikzelf heet N.oe.ll.e, hoor je ook niet vaak en de nam van mijn zoon ook niet.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
kruimelje schreef:Quin of Quint is niet echt apart meer. IS tegenwoordig een hele populaire naam. Ikzelf heet N.oe.ll.e, hoor je ook niet vaak en de nam van mijn zoon ook niet.
Ben jij dan ook rond kerst geboren? Ik vind jouw naam mooi maar eigenlijk wel bij een kerstkindje/december kindje horen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ken een jongen en die heet JuJu(spreek uit: Joejoe)
Vond ik toch redelijk apart!
Vond ik toch redelijk apart!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Lejow schreef:Kat1980 schreef:Mijn nichtje heeft ook wel een beetje een aparte naam, ze heet namelijk L.one.
Dat vind ik een hele mooie naam. Stond hier ook op mijn lijstje. Had het van Lone van Rosendaal, de musicalactrice. Maar vindt het teveel op mijn naam lijken. Misschien ooit als we een tweede meisje krijgen
Ik vind het ook een heel mooie naam! Maar Engels uitgesproken niet zo leuk :s
Joejoe?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Susan schreef:Misschien een beetje zeikerig hoor, maar ik vind het altijd zo raar om origineel te willen zijn en dan aan anderen te vragen om met suggesties te komen.
+1. Ik begrijp sowieso niet de noodzaak om superorigineel te willen zijn. Als je een naam mooi vindt, ook al staat het op de top tien, waarom niet?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
De namen van onze kinderen hoor je ook niet zo vaak: N.ordin en N.ila.
Verder had ik Ilan en Noria nog op mijn lijstje staan.
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Pandora schreef:F.ardau??
Toevallig dacht ik gister nog aan de naam van je dochter! We hadden het over Doutzen, dat dat best een mooie naam is. Toen dacht ik aan de naam van jullie dochter maar kon er niet meer opkomen, ik dacht nog "het lijkt op Firdouz" (arabische naam). Ik vind F.ardau ook erg mooi!
N.adeem
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Tinkie schreef:De namen van onze kinderen hoor je ook niet zo vaak: N.ordin en N.ila.
heb je een buitenlandse partner?
N.ila en N.oria vind ik ook erg mooi. Mochten we ooit nog een dochter krijgen past het ook nog wel J.ennah en N.ila
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ken iemand die heet a.ngeniet, moest ik in het begin erg aan wennen.
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Fender - dat was I.lyen haar 3e naam geworden als ze een jongen was geweest -> Haar roepnaam zou dan Q.uirijn zijn geworden..ook apart en vonden wij passen bij M.yrthe
Ik zag het niet zo zitten om mijn kind naar een gitaarmerk te noemen, al vind ik de naam zelf geweldig. Muziek zit echt in ons leven (vooral mijn man) dus in principe past het ook bij ons.. Hij staat hier weer op het lijstje.
Jade komt hier in de buurt ook veel voor... Ik vind het wel een mooie naam, of ik het zelf zou kiezen weet ik niet.
Lourdes vind ik ook nog wel een mooie naam, meisje op t werk heeft een kindje die zo heet.
Ik zag het niet zo zitten om mijn kind naar een gitaarmerk te noemen, al vind ik de naam zelf geweldig. Muziek zit echt in ons leven (vooral mijn man) dus in principe past het ook bij ons.. Hij staat hier weer op het lijstje.
Jade komt hier in de buurt ook veel voor... Ik vind het wel een mooie naam, of ik het zelf zou kiezen weet ik niet.
Lourdes vind ik ook nog wel een mooie naam, meisje op t werk heeft een kindje die zo heet.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Zora schreef:Dochter van een collega van mij heet J.ade. En dan niet op z'n Engels uitgesproken maar echt ja-de (jaa-duh). Zo aan moeten wennen!
Zo heet mijn nichtje ook!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pippa, als het aan mij ligt... ja
Manlief zegt : we zien wel... ( wat ook zo goed als neerkomt op ja maar het niet uit durft te spreken denk ik...) Maar goed , eerst even verhuizen en ons leventje weer op de rit... ben gesloopt door al dat verhuizen... daar komen geen kindjes van Zitten er nu nog middenin. Dan nog maar eens een goed gesprek. Ergens in 2012 misschien...
Manlief zegt : we zien wel... ( wat ook zo goed als neerkomt op ja maar het niet uit durft te spreken denk ik...) Maar goed , eerst even verhuizen en ons leventje weer op de rit... ben gesloopt door al dat verhuizen... daar komen geen kindjes van Zitten er nu nog middenin. Dan nog maar eens een goed gesprek. Ergens in 2012 misschien...
Roodkapje- Prater
Pippa schreef:Leuk! ik ben zó benieuwd naar je trouwfoto's btw.
Ik ook.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Oke .. totally off topic en vanaf mijn werk waar ik hier nu maar 1 foto becshikbaar heb...
** weg -> verplaatst naar het trouwtopic 2011 **
** weg -> verplaatst naar het trouwtopic 2011 **
Laatst aangepast door Roodkapje op zo 20 nov 2011 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Roodkapje- Prater
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mooie Hollandse namen die je niet zoveel hoort
» We komen er niet uit - namen
» Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?
» Hoort dit er ook bij?
» Hoort dit?
» We komen er niet uit - namen
» Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?
» Hoort dit er ook bij?
» Hoort dit?
Pagina 7 van 12
Permissies van dit forum: