Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar? Empty Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?

Bericht  sanne-84 zo 17 feb 2013 - 2:09

Meisjesnaam hebben we al, jongensnaam komen we niet echt uit. Hebben wel een naam op t oog, maar die staat een beetje in contrast met de andere namen die we evt hebben. Dus hier een paar combi's (gewoon verzonnen) om te vragen of dat wel of niet bij elkaar zou passen (voor als er een 2e zou komen)
Stijn - yanne
Benthe- max
Ryan - tess
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar? Empty Re: Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?

Bericht  Tania zo 17 feb 2013 - 2:13

Ik vind het allemaal prima kunnen. Maar wij hebben daar ook niet heel veel rekening mee gehouden eigenlijk. Als twee broertjes Roderick en Jeffrey zouden heten zou ik wel een beetje raar staan te kijken maar verder niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar? Empty Re: Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?

Bericht  Lejow zo 17 feb 2013 - 2:13

Ik vind die combi's gewoon bij elkaar passen hoor.

Bij niet passende dingen denk ik meer aan
Hanne - Janne, Kim - Pim (dat soort rijmende namen).
Of Precious Hope en Jip ofzo (dus extreem uit elkaar liggend).
Of een hele lange naam, en een hele korte naam.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar? Empty Re: Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?

Bericht  Susan zo 17 feb 2013 - 2:14

Een heel klassieke naam met een heel hippe naam, of een ordinaire naam met een kaknaam. Bijvoorbeeld Jayden en Olivier of Tiger-Lily en Antoinette of zoiets. Maar dan nog vind ik dat mensen het zelf moeten weten, als je dat toevallig allebei mooie namen vindt hoef je je niet te laten tegenhouden door het feit dat anderen die namen niet bij elkaar vinden passen. Het merendeel van je leven noem je je naam toch niet in combinatie met de naam van je broer of zus.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar? Empty Re: Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?

Bericht  Lejow zo 17 feb 2013 - 2:17

Susan schreef:Een heel klassieke naam met een heel hippe naam, of een ordinaire naam met een kaknaam. Bijvoorbeeld Jayden en Olivier of Tiger-Lily en Antoinette of zoiets. Maar dan nog vind ik dat mensen het zelf moeten weten, als je dat toevallig allebei mooie namen vindt hoef je je niet te laten tegenhouden door het feit dat anderen die namen niet bij elkaar vinden passen. Het merendeel van je leven noem je je naam toch niet in combinatie met de naam van je broer of zus.

Aangenaam ik ben Tiger Lily en mijn broer heet Piet!

*tringggg* Met Tiger Lily en mijn broer heet Piet?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar? Empty Re: Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?

Bericht  sanne-84 zo 17 feb 2013 - 2:17

De combi's hierboven kom je idd wel vaker voor, maar ergens is t een combi ban ietswat aparte naam en een iets normalere naam, vandaar mn twijfel. Maar ben nu helemaal wel overtuigd
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar? Empty Re: Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum