Hoort dit er ook bij?
+21
Star007
ShallY
Merai
CCC
Manderijn
Marin
Teddyaapje
Jade
Charles
Slakje
Bimbam
Jezzie
Muppetje
Creabea_28
Sylvana
Fiebje
Happydobby
Amber-
smooch
Linda
Paper Crown
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoort dit er ook bij?
Slapende handen? Ik heb nu al een paar nachten achterelkaar dat ik wakker word en mijn handen slapen. Zo raar, ik heb dat nog nooit gehad. Ik hou nu wel enorm veel vocht vast, mijn vingers zijn zichtbaar dikker, mijn voeten ook, eigenlijk is alles dikker door vocht. Het is een erg vervelend gevoel, wilde de verloskundige al bellen maar wellicht is het herkenbaar.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Hoort dit er ook bij?
Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Toen ik was bevallen, was het ook meteen over.
Gast- Gast
Google eens op carpaal tunnelsyndroom, misschien herken je het. Veel vrouwen schijnen er last van te hebben tijdens de zwangerschap.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mij was/is het carpaal tunnelsyndroom en mij is verteld dat het na je bevalling meteen over moet zijn. Maar ik heb er nog steeds last van en het wordt steeds pijnlijker.
Echt heel vervelend met tillen enz.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Dat had ik de laatste weken van mijn zwangerschap ook heel erg. Was gelukkig een paar dagen na de bevalling weer over.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
smooch schreef:Bij mij was/is het carpaal tunnelsyndroom en mij is verteld dat het na je bevalling meteen over moet zijn. Maar ik heb er nog steeds last van en het wordt steeds pijnlijker.
Je geeft bv toch? Dan blijft dat vaak totdat je ermee stopt.
Ik had het ook maar het werd na 6 maanden na de bevalling minder.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Linda schreef:Google eens op carpaal tunnelsyndroom, misschien herken je het. Veel vrouwen schijnen er last van te hebben tijdens de zwangerschap.
Dit dus komt door het vocht.
Proberen niet met je hoofd op je hand te liggen. Bij mij hielp het om met een brace te slapen of skeelerhandschoenen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
smooch schreef:Bij mij was/is het carpaal tunnelsyndroom en mij is verteld dat het na je bevalling meteen over moet zijn. Maar ik heb er nog steeds last van en het wordt steeds pijnlijker.
Hier kun je wel aan geholpen worden hoor! Vrij simpele ingreep volgens mij dus als je er zo'n last van blijft houden zou ik er mooi mee naar de huisarts gaan!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Heel herkenbaar! Ik word soms 's nachts ook echt wakker met van die 'dooie' handen. Heb het vorige week besproken met de gynaecoloog en zij gaf aan dat het komt door vocht vasthouden. Dit drukt dan op je zenuwen waardoor ze verdoofd aan kunnen voelen. Hoort bij de zwangerschap.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Happydobby schreef:smooch schreef:Bij mij was/is het carpaal tunnelsyndroom en mij is verteld dat het na je bevalling meteen over moet zijn. Maar ik heb er nog steeds last van en het wordt steeds pijnlijker.
Oh echt?!
Ik ben met 12 weken begonnen met afbouwen.
Ik geef alleen nog nachtvoeding (als ze komt) en de ochtendvoeding maar dat wordt met de dag minder.
@ Sylvana: Ik kijk het nog even aan en anders ga ik ermee naar de HA.
Wil dat het vanzelf over gaat want ik ben al 2x aan mijn rechter pols geopereerd en zie nog een operatie echt niet zitten.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik heb het jammergenoeg nog steeds vaak s nachts, had geen idee dat dat door de borstvoeding kon komen, weer n misterie opgelost
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
smooch schreef:Happydobby schreef:smooch schreef:Bij mij was/is het carpaal tunnelsyndroom en mij is verteld dat het na je bevalling meteen over moet zijn. Maar ik heb er nog steeds last van en het wordt steeds pijnlijker.
Oh echt?!
Ik ben met 12 weken begonnen met afbouwen.
Ik geef alleen nog nachtvoeding (als ze komt) en de ochtendvoeding maar dat wordt met de dag minder.
@ Sylvana: Ik kijk het nog even aan en anders ga ik ermee naar de HA.
Wil dat het vanzelf over gaat want ik ben al 2x aan mijn rechter pols geopereerd en zie nog een operatie echt niet zitten.
Dan zou ik het een paar weken na het stoppen van de bv aankijken. Het komt van de hormonen en met bv geven zitten die nog in je lijf.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb er pas sinds de bevalling last van. Tijdens mijn zwangerschap niet echt last van gehad.
Ik geef geen bv meer.
Ik geef geen bv meer.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb dat ook PC, ik word regelmatig wakker met slapende handen. En als ze dan eens een keer niet slapen dan kan ik mijn vingers weer amper bewegen van al dat vocht wat ik vasthoud.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
De ingreep is vrij simpel inderdaad, maar het duurt ongeveer een jaar voordat je helemaal klachtenvrij bent.Sylvana schreef:smooch schreef:Bij mij was/is het carpaal tunnelsyndroom en mij is verteld dat het na je bevalling meteen over moet zijn. Maar ik heb er nog steeds last van en het wordt steeds pijnlijker.
Hier kun je wel aan geholpen worden hoor! Vrij simpele ingreep volgens mij dus als je er zo'n last van blijft houden zou ik er mooi mee naar de huisarts gaan!
Gast- Gast
Ik had er ook veel last van op het einde. Ik moest op het werk ook een hele tijd met mijn handen werken, mijn handen deden echt zoveel pijn na een dag werk!
Ik had ook veel last van kramp in mijn been.
Ik had ook veel last van kramp in mijn been.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Jaaa vreselijk, dat had ik al vanaf week 10 ofzo en werd alleen maar erger. Is carpaal tunnel sydroom veroorzaakt door het vocht!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik heb er ook last van! Nu is het nog wel te doen, maar ik hoop niet dat het veel erger wordt!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik hield op t laatst erg veel vocht vast ( mede door medicatie) en kreeg ook carpaal tunnelsyndroom. Gelukkig ging t bij mij vanzelf over na de bevalling.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pff ik heb dit sowieso elke nacht meerdere keren en ben niet zwanger. Voelt niet prettig he, PC. Valt helaas niet veel aan te doen, geloof ik.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Linda schreef:Google eens op carpaal tunnelsyndroom, misschien herken je het. Veel vrouwen schijnen er last van te hebben tijdens de zwangerschap.
Dat had ik inderdaad ook, maar best wel al vroeg in de zwangerschap. Na de bevalling geen last weer gehad.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik had dit heel snel, vooral in de laatste weken. Werd er gek van... Bij mij is het na de bevalling snel weggetrokken, ik heb 6 maanden bv gegeven en had er geen last meer van.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik ben niet zwanger maar heb wel problemen met mijn vochthuishouding en als ik veel vocht vasthoud heb ik hier ook last van. Opzich wel logisch omdat de boel dan een beetje bekneld is.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Sylvana schreef:smooch schreef:Bij mij was/is het carpaal tunnelsyndroom en mij is verteld dat het na je bevalling meteen over moet zijn. Maar ik heb er nog steeds last van en het wordt steeds pijnlijker.
Ik had aan beide handen het carpaal tunnel syndroom en ben er aan geopereerd.heb nu geen last meer.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoort dit bij een mk?
» Hoort dit?
» Hoort dit?
» Hoort dit bij een te lage bloeddruk?
» Inenting, plek op been, hoort dit?
» Hoort dit?