Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooie Hollandse namen die je niet zoveel hoort

+26
Lady4
Mamasapje
Burn
Raven
Filoria
Coccinelle
Blond
MamaCa
Fiwen
JD
juffie001
Tazz
Bosjesvrouw
minoessepoes
Mamsie
Zininzon
Floor
Monte
PiP
2lingmama
Happydobby
Koeboe82
maiadebij
Susan
Flip Fluitketel
yes1984
30 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Mooie Hollandse namen die je niet zoveel hoort Empty Mooie Hollandse namen die je niet zoveel hoort

Bericht  yes1984 zo 2 jan 2011 - 2:48

Kom maar op, ik kan wel wat inspiratie gebruiken Wink
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie Hollandse namen die je niet zoveel hoort Empty Re: Mooie Hollandse namen die je niet zoveel hoort

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 2:54

Guus.. Ow, I I love you guus!
En Joep vind ik ook heel leuk.
En voor meisjes Mijntje en Juultje

Laatst aangepast door Smikkell op zo 2 jan 2011 - 2:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Mooie Hollandse namen die je niet zoveel hoort Empty Re: Mooie Hollandse namen die je niet zoveel hoort

Bericht  yes1984 zo 2 jan 2011 - 2:56

Voor een jongen vind ik Jesse heel mooi, maar dit staat al zo lang in de top 10 dat ik het niet meer zo orgineel vind.

Voor een meisje vind ik Rosanne en Eline mooi.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Flip Fluitketel zo 2 jan 2011 - 3:05

J.etske vind ik erg mooi...... Wink
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 2 jan 2011 - 3:05

Ik vind Jip leuk, dat wilde ik eigenlijk voor Ezra, maar die naam werd meteen afgekeurd.

Voor een meisje vind ik Femmetje leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:09

Ik heb ook een Flip in de klas zitten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:12

Jip vind ik ook erg leuk. Juul/Juultje ook

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:22

Ik vind Jip en Joep erg leuk voor een jongen, maar beide namen vind me vriend helemaal niks.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij zo 2 jan 2011 - 3:36

Leah, Anna, Sarah, Emma, Eva
David, Thijs

Ik ben beter in meisjesnamen 

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:40

Guus vind ik erg leuk, helaas is die naam hier al bezet. Kees, Jesse, Melle, Mels.
Meisjes Pien, Loes, Noor, Floor.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:43

Jette vind ik ook erg leuk. Jongensnamen vind ik moeilijker.

Gast
Gast

Bericht  Koeboe82 zo 2 jan 2011 - 3:43

Daan, Gijs, Guus, Teun, Stijn, Steff

Emma,Sophie, Naomi ,Femke ,Amber ,Esmee

Ik vind je ouwerwetste namen niet zo mooi Embarassed Zoals Marietje Jantje Aukje piet
Vind Jip echt niet mooi! lijkt me erg dat je gepest word!
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Happydobby zo 2 jan 2011 - 3:48

Kijk eens op babybytes.nl
Daar kan je veel namen vinden met herkomst/betekenis enz.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  2lingmama zo 2 jan 2011 - 4:10

meisje namen die ik mooi vind zijn Sophie, Vera, Annelie
jongens Joep, job. guus

2lingmama
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 4:18

Nynke, Femke, Anna
Job, Marc, Bas, Bart

Gast
Gast

Bericht  PiP zo 2 jan 2011 - 4:20

F.emke Very Happy

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Monte zo 2 jan 2011 - 4:35

J: Hugo, Marijn, Ben, Erik, Tobias
M: Tess, Renate, Elle/Ella, Laurèn, Zarah
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Floor zo 2 jan 2011 - 4:52

Lars, Koen, Ben
Agnes, Suze, Gitte
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Zininzon zo 2 jan 2011 - 5:19

Lars, Cas, Rutger, Hidde, Simon, Martijn, Thijs, Bart, Ruben, Bas, Job/Jop, Mathijs, Joost, Mark, Rob, Frank, Luuk, Stefan, Thomas, Tom, Paul, Jeroen, Jarno, Maarten,Teun, Marvin, Ivan, Niek, Ruud, Rick, Niels, Ties

Ellen, Sanne, Jorieke, Maud, Inge, Saskia, Anne, Anke, Moniek/Monique, Lieke, Elke, Eline, Linda, Marleen, Simone, Tessa, Nicole, Anouk, Esther, Laura, Kim, Nathalie, Suzan/Suzanne, Nienke, Judith, Lisa
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Mamsie zo 2 jan 2011 - 6:11

Pim, Bobbie, Merlijn, Nils, Karste, Rens, Timo, Marcel, Thijl, Thieme, Huib, Ruben, Floris, Luuk, Hans, Wouter, Steven, Rein, Billy, Bavo, Joris, Dennis, Calle, Iente, Jelle, Mikkie, Mink, Flip, Beer.

Loes(je), Chrisje, Lisette, Karen, Marlijn, Carlijn, Bodei, Kirsten,Kirstin, Teske, Renske, Veerle, Marte, Lara, Lana, Noortje, Saga,Lieke, Meike, Eefje, Irene, Nikkie, Jefta, Mila,
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  minoessepoes zo 2 jan 2011 - 6:32

Ik vind Guus ook heel leuk maar ik ben helemaal weg van Gies, net wat aparter maar toch simpel. Ties en Gijs vind ik ook leuk. Verder wat gewoner, maar wel leuk vind ik Tijn/Thijm/Tijl, Teun, Job en Joep.

Voor een meisje vind ik Daantje heel leuk, Suus, Loek en Pleun. Wat minder "bijzonder" maar wel leuk vind ik Puck, Pien en Saar. Wat ik zelf niet zou kiezen maar wel leuk vind zijn namen zoals Die.de en In.ke of Evy bijvoorbeeld.

Laatst aangepast door minoessepoes op zo 2 jan 2011 - 6:38; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Susan zo 2 jan 2011 - 6:38

Koeboe82 schreef:Daan, Gijs, Guus, Teun, Stijn, Steff

Emma,Sophie, Naomi ,Femke ,Amber ,Esmee

Ik vind je ouwerwetste namen niet zo mooi Embarassed Zoals Marietje Jantje Aukje piet
Vind Jip echt niet mooi! lijkt me erg dat je gepest word!

Ik denk niet dat je daarmee gepest wordt. Misschien wordt er wel eens een grapje over je naam gemaakt, maar dat is nog geen pesten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  minoessepoes zo 2 jan 2011 - 6:42

Zininzon schreef:Lars, Cas, Rutger, Hidde, Simon, Martijn, Thijs, Bart, Ruben, Bas, Job/Jop, Mathijs, Joost, Mark, Rob, Frank, Luuk, Stefan, Thomas, Tom, Paul, Jeroen, Jarno, Maarten,Teun, Marvin, Ivan, Niek, Ruud, Rick, Niels, Ties

Ellen, Sanne, Jorieke, Maud, Inge, Saskia, Anne, Anke, Moniek/Monique, Lieke, Elke, Eline, Linda, Marleen, Simone, Tessa, Nicole, Anouk, Esther, Laura, Kim, Nathalie, Suzan/Suzanne, Nienke, Judith, Lisa

Je noemt mijn halve familie op haha!
Nog meer namen in mijn familie zijn, Jasper, Tobias, Guus, Ceciel, Imke, Hilde & Sara, het ligt ook allemaal wel een beetje in hetzelfde straatje als ik het zo bekijk!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:12

Jurre, Jens, Rens, Melle, Jelle, Niels, Coen, Joep, Gijs, Guus. Tygo is niet echt Nederlands volgens mij, wel?

Nynke, Elin(e), Lieke, Lotte, Meike, Maike, Marin, Maartje, Lena, Lina, Ilse.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:18

Mmm, ik heb een vraag voor mama's die hun kinds oerhollandse namen geven.. zijn jullie niet bang dat je kinderen later problemen krijgen met hun naam als ze gaan werken voor internationale bedrijven?
Ik heb een collega die door het leven gaat met zijn achternaam omdat zijn voornaam (coen) in het engels een vrij ernstig scheldwoord is..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: