Ik kan het niet geloven..
+104
boekenwurm83
Sarah1985
Nora
Muurvlindertje
**_pearl_**
Blueschick
Jeanette
Dani
Roodkapje
JoyceVL
MADDIE
Monnie
Sylvana
koNijntje
Curious
love
Sjirafje
Shisha
Happydobby
Happy
Ilargi
slaatje
Yaelynn
Davinia
Shy
snoezel
Oasis
Parisienne
Moon
mzcharlotte
JD
L!ND@
sanne-84
Sterre
Raven
Polly
Bliss
Liadan
smooch
Merai
Alex
RYW
Minx
woezel
Kabouter
Carra
PluDan
*Troela*
Silver
Highway
Lindsya
meisje
Salander
Monte
Gizmo
Ella
Mamsie
Juul
sonly
Caresses
Makamba
Le Chat Noir
studiebol
Tullow
Jade
Jasmine
SnowWhite
Kaboutertje
SuperGrover
juffie001
loura
Inge
Tania
Chocoholic
Marin
miss piggy
Snack a Jack
Suus
Melis_je
Chocolate Cookie
litllejoy
Barbabella
FireButterfly
dharma
Cheesegirl
Sugarfall
Esperanza
TGR
Lune
Serena
Ugly Betty
Verona
Jelin
Rovine
Susan
Rush
Rumble
patjuhhh
Caro
Atelier Madame
Arwyn
Bubbelicious
VeryCherry
ProudMom
108 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Ik kan het niet geloven..
Susan schreef:Ik snap ook echt niet dat hij niet véél meer moeite doet om zijn gezin bij elkaar te houden, ik bedoel, als je eenmaal een kind hebt dan kun je het je niet meer permitteren om je l*l achterna te lopen en de handdoek in de ring te gooien als de vonken er niet meer vanaf spatten. Ik vind het echt schandalig, onvolwassen en gigantisch egoïstisch.
+1.
Ik vind het ook ontzettend sneu voor jou! Ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen! Zorg goed voor jezelf en je lieve zoontje. Heel veel sterkte!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wat verschrikkelijk om te lezen dat jullie gezinnetje op deze manier uit elkaar valt. Ik kan me niet eens voorstellen wat jij moet voelen nu. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je zoontje.
Gast- Gast
Wat een verhaal! Echt niet normaal hoe je vriend aan het handelen is! Wat een drama zeg!
Heel veel sterkte!
Oh en hebben jullie toevallig een koophuis? Want als dat zo is heb je wel wat rechten over het daar blijven wonen hoor, zolang je nog geen ander huis hebt in iedergeval. Moet je maar goed uitzoeken anders. Bij een huurhuis weet ik het niet.
Heel veel sterkte!
Oh en hebben jullie toevallig een koophuis? Want als dat zo is heb je wel wat rechten over het daar blijven wonen hoor, zolang je nog geen ander huis hebt in iedergeval. Moet je maar goed uitzoeken anders. Bij een huurhuis weet ik het niet.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Yasmine schreef:Susan schreef:Ik snap ook echt niet dat hij niet véél meer moeite doet om zijn gezin bij elkaar te houden, ik bedoel, als je eenmaal een kind hebt dan kun je het je niet meer permitteren om je l*l achterna te lopen en de handdoek in de ring te gooien als de vonken er niet meer vanaf spatten. Ik vind het echt schandalig, onvolwassen en gigantisch egoïstisch.
+1
Serieus, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo'n dubbelleven kan leiden. Hij belazert gewoon iedereen om zich heen. Jouw, je zoontje, maar ook die meid. Kreeg tranen in mijn ogen toen ik de opmerking van B. las. Zo jong als hij is, dan al zó goed aanvoelen wat er aan de hand is. Daar mag hij op zijn leeftijd helemaal niet mee bezig zijn. Hij hoort op het moment bezig te zijn met wat Sinterklaas in zijn schoentje stopt, met een verlanglijstje voor pakjesavond, maar niet met de streken van zijn vader.
Idd dit vetgedrukte is zo erg, heb echt met het mannetje te doen! Hoe voel jij je nu? Kun je het een beetje relativeren? Je zult nu wel met zoveel vragen zitten, woede, verdriet. Hou je vast een je kleine man en knuffel hem desnoods. Als je vent echt ballen heeft laat hij het kind niet de dupe worden. Knuffel meis
Gast- Gast
Relativeren? Ik denk niet dat er veel te relativeren valt als je nog maar net hebt gehoord dat de vader van je kind bij je weggaat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Relativeren? Ik denk niet dat er veel te relativeren valt als je nog maar net hebt gehoord dat de vader van je kind bij je weggaat.
Klopt, ik was ook iets te snel, had niet zo snel gezien dat je dit topic vanochtend pas geopend had. Dacht gisteren. Mijn excuus!
Gast- Gast
Veel sterkte met alles.
Ik heb helaas ook zoiets moeten mee maken.
Je vertrouwen in de mensheid loopt een flinke deuk op,maar bij mij is alles ook goed gekomen.
Met jou en je zoontje komt het ook goed!
Hou je taai!
Ik heb helaas ook zoiets moeten mee maken.
Je vertrouwen in de mensheid loopt een flinke deuk op,maar bij mij is alles ook goed gekomen.
Met jou en je zoontje komt het ook goed!
Hou je taai!
Gast- Gast
Wat erg zeg! Helemaal dat je er zo achter moet komen! De wereld zakt toch even onder je voeten vandaag zeg.... (Wat een lef trouwens om naar de bios te gaan met zo'n mens..was hij niet bang om betrapt te worden??)
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ohh nee! Wat verschrikkelijk! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil je wel even een knuffel geven.
Sterkte!
Sterkte!
Gast- Gast
Jeetje mina wat een verhaal! Ik vind het zó erg, weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heb het zelf ook meegemaakt dat het ineens over was en je leeft dan gewoon volledig in een roes. Ineens staat alles stil, zo voelt het... Je voelt van alles en er gaat van alles door je heen. Wat een hel is dit voor jou zeg. Héél erg veel sterkte de komende tijd.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Wat ontzettend rot voor je/jullie zeg! Dan ook zo helemaal onverwachts.
Snap ook goed dat je het erg vind voor je zoontje en je je daar zorgen overmaakt.
Zelf zijn mijn ouders ook gescheiden toen ik jong was, maar daar weet ik niks mee van af. Dus betekent niet automatisch dat het hem gaat schaden.
Snap ook goed dat je het erg vind voor je zoontje en je je daar zorgen overmaakt.
Zelf zijn mijn ouders ook gescheiden toen ik jong was, maar daar weet ik niks mee van af. Dus betekent niet automatisch dat het hem gaat schaden.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caro schreef:
Ik snap dat je sterk wil blijven voor je kereltje. Ik zou daarom je adviseren enige rancune die je hebt en nog gaat krijgen richting zijn vader echt buiten het kind te houden. Je schrijft het zelf al, hij kan er niks aan doen. Probeer daarom altijd dat voor ogen te houden, hoe moeilijk de tijden ook gaan worden.
Dit vind ik wel heel goed advies ja... Dikke knuffel voor jou en je zoontje!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
+1, wat verschrikkelijk zeg!sonly schreef:Caro schreef:
Ik snap dat je sterk wil blijven voor je kereltje. Ik zou daarom je adviseren enige rancune die je hebt en nog gaat krijgen richting zijn vader echt buiten het kind te houden. Je schrijft het zelf al, hij kan er niks aan doen. Probeer daarom altijd dat voor ogen te houden, hoe moeilijk de tijden ook gaan worden.
Dit vind ik wel heel goed advies ja... Dikke knuffel voor jou en je zoontje!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Jeetje wat verschrikkelijk! Ongelofelijk hoe ieamand zo kan doen. Ik wens je heel veel sterkte!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Jemig wat een lul zeg. Ongelooflijk dat iemand zo kan doen. Heel veel sterkte
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
En dan staat je leven zomaar op z'n kop..
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!
Gast- Gast
Het kippenvel staat op mijn armen, wat een *@#$@# zeg. En wat verschrikkelijk voor jou en je kleine mannetje
Ik wil je een héle dikke knuffel geven
Ik wil je een héle dikke knuffel geven
Gast- Gast
Jeetje... Ik zat dit echt vol ongeloof te lezen. Wat een (&*)(#$&*(&.....
Ik wil je heel veel sterkte de komende tijd wensen...
Ik wil je heel veel sterkte de komende tijd wensen...
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Jeetje wat een verschrikkelijk verhaal en wat een ... is hij. Maar ik weet wel dat je zoontje heel blij mag zijn met zo'n mama en dat jullie hier samen wel doorheen komen. Sterkte
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Jeetje wat een eikel dat hij je dit aandoet... Ik vind je altijd zo'n lieve, sterke mama voor je zoontje. Zoiets verdienen jullie zeker niet!
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Jeetje Proudmom, ik heb je verhaal met verbazing gelezen.
Wat een vreselijke vent zeg! Walgelijk!
Tijdens het lezen werd ik zelfs kwaad op hem, hoe kun je zoiets doen!
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Hopelijk krijgt B.randon er niet teveel van mee.
Wat een vreselijke vent zeg! Walgelijk!
Tijdens het lezen werd ik zelfs kwaad op hem, hoe kun je zoiets doen!
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Hopelijk krijgt B.randon er niet teveel van mee.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Wat heftig. Probeer alleen nog even geen definitieve beslissingen te nemen. Goed dat hij nu even weg. is, maar misschien kun je nog met elkaar in gesprek komen. Want hoewel hij vreselijk fout zit hoeft het natuurlijk niet het einde te betekenen. Hij is ws net zo in de war als jij, en zal nu heel makkelijk zeggen dat het klaar is, net als jij. Maar misschien zijn er wel meer opties dan uit elkaar gaan,al wil je daar nu nog niet over denken. Zorg goed voor jezelf, want alles staat nu op z'n kop.
Gast- Gast
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Ik kan het niet geloven!!!
» Dit is toch niet te geloven...
» Niet te geloven toch?
» Ik ga het bijna niet geloven...
» Wel of niet in Sinterklaas laten geloven?
» Dit is toch niet te geloven...
» Niet te geloven toch?
» Ik ga het bijna niet geloven...
» Wel of niet in Sinterklaas laten geloven?
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: