Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kan het niet geloven..

+104
boekenwurm83
Sarah1985
Nora
Muurvlindertje
**_pearl_**
Blueschick
Jeanette
Dani
Roodkapje
JoyceVL
MADDIE
Monnie
Sylvana
koNijntje
Curious
love
Sjirafje
Shisha
Happydobby
Happy
Ilargi
slaatje
Yaelynn
Davinia
Shy
snoezel
Oasis
Parisienne
Moon
mzcharlotte
JD
L!ND@
sanne-84
Sterre
Raven
Polly
Bliss
Liadan
smooch
Merai
Alex
RYW
Minx
woezel
Kabouter
Carra
PluDan
*Troela*
Silver
Highway
Lindsya
meisje
Salander
Monte
Gizmo
Ella
Mamsie
Juul
sonly
Caresses
Makamba
Le Chat Noir
studiebol
Tullow
Jade
Jasmine
SnowWhite
Kaboutertje
SuperGrover
juffie001
loura
Inge
Tania
Chocoholic
Marin
miss piggy
Snack a Jack
Suus
Melis_je
Chocolate Cookie
litllejoy
Barbabella
FireButterfly
dharma
Cheesegirl
Sugarfall
Esperanza
TGR
Lune
Serena
Ugly Betty
Verona
Jelin
Rovine
Susan
Rush
Rumble
patjuhhh
Caro
Atelier Madame
Arwyn
Bubbelicious
VeryCherry
ProudMom
108 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 5 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  L!ND@ do 17 nov 2011 - 10:18

Eucalypta schreef:Wat heftig. Probeer alleen nog even geen definitieve beslissingen te nemen. Goed dat hij nu even weg. is, maar misschien kun je nog met elkaar in gesprek komen. Want hoewel hij vreselijk fout zit hoeft het natuurlijk niet het einde te betekenen. Hij is ws net zo in de war als jij, en zal nu heel makkelijk zeggen dat het klaar is, net als jij. Maar misschien zijn er wel meer opties dan uit elkaar gaan,al wil je daar nu nog niet over denken. Zorg goed voor jezelf, want alles staat nu op z'n kop.
+1 Hier ben ik het ook wel mee eens. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  JD do 17 nov 2011 - 10:29

Wow wat heftig PM!!! Weet precies hoe je je voelt, heb hetzelfde meegemaakt....al was er bij mij geen kind in het spel, dat vind ik nog het allerrergste aan je hele verhaal!

Heel veel sterkte, een dikke knuffel en ik vind dat B.randon boft met zo'n topmama! hug
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:34

Wat vreselijk. Was wel even in shock van je verhaal en hoe harde klap dit voor je is. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte do 17 nov 2011 - 10:34

Sterre schreef: :shock: Wat verschrikkelijk! Logisch dat je dit niet zag aankomen, zijn gedrag en uitspraken zijn op geen manier te rijmen. Ik weet ook niet zo veel te zeggen, behalve je alle sterkte wensen en dat ik hoop dat je de kracht kunt vinden om sterk te blijven voor je zoontje hug

+1
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:58

Wat een trieste actie zeg No Heel veel sterkte.

Gast
Gast

Bericht  Moon do 17 nov 2011 - 11:32

Ohw.. jeetje wat is dat heftig zeg.
Wat een achterbakse vent is dat. Juist datgeen dat hij het er nooit over gehad heeft, nooit heeft aangegeven dat hij over iets niet tevreden is maar altijd het tegendeel heeft laten merken. Echt onbeschoft. En zeker met jullie kindje. Ik word geloof ik ook plaatsvervangend boos...

Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ProudMom do 17 nov 2011 - 11:48

L!ND@ schreef:
Eucalypta schreef:Wat heftig. Probeer alleen nog even geen definitieve beslissingen te nemen. Goed dat hij nu even weg. is, maar misschien kun je nog met elkaar in gesprek komen. Want hoewel hij vreselijk fout zit hoeft het natuurlijk niet het einde te betekenen. Hij is ws net zo in de war als jij, en zal nu heel makkelijk zeggen dat het klaar is, net als jij. Maar misschien zijn er wel meer opties dan uit elkaar gaan,al wil je daar nu nog niet over denken. Zorg goed voor jezelf, want alles staat nu op z'n kop.
+1 Hier ben ik het ook wel mee eens. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. hug

**weg**

Laatst aangepast door ProudMom op za 7 jan 2012 - 12:07; in totaal 1 keer bewerkt
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 12:04

Wat ontzettend naar voor je dit hug .

Gast
Gast

Bericht  Parisienne do 17 nov 2011 - 12:09

Oh meis, ik weet weinig te zeggen. Weet wel: B.randon boft echt met zo'n moeder als jij! Sterkte meis! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Oasis do 17 nov 2011 - 12:19

Wat verschrikkelijk, ik voel je pijn door de tekst heen. Heel erg veel kracht en sterkte gewenst hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Moon do 17 nov 2011 - 12:27

Oh wat een nachtmerrie voor jullie. Maar wat een sterke moeder ben jij zeg! Jij houdt constant het belang van B.randon voor ogen, wat is dat knap aangezien jezelf ook zoveel op je bord krijgt.
Hij heeft in ieder geval wel een top moeder.

Dikke knuffel!
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  snoezel do 17 nov 2011 - 19:06

Met open mond je verhaal zitten lezen, wat een verhaal zeg! Mad Sjonge, jonge, jonge.. Nog een "geluk" dat je nog niet zwanger bent.... Wat een gek zeg. Het klinkt mijns insziens alsof hij ineens "verliefd" is geworden op die andere vrouw en daarom alle realiteit om zich heen vergeet. Ik heb het meerdere keren in mijn omgeving gezien helaas. Totaal ontspoort...

Jeetje, echt heftig meid! Samen met je kleine man er een weg in proberen te vinden.. Pfff.. Gelukkig heb je lieve familie om je heen die je ondersteunen. Probeer je niet altijd groot te houden, als B elders is even flink janken en schelden enzo. Wat kan je leven ineens instorten zeg.... Heel veel sterkte en natuurlijk een grote knuffel! hug
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Shy do 17 nov 2011 - 19:07

Heel veel sterkte! Wat een zak zeg, als ik dit verhaal lees wordt ik zo boos!
Ik kan mij dus niet voorstelllen hoe jij je dan wel niet moet voelen. Ik sluit me aan bij de rest dat je zoontje boft met zo'n moeder als jij, volgens mij doe je het hartstikke goed.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RYW do 17 nov 2011 - 20:26

Niet vechten? Maar hij wil B wel elke dag zien? Misschien had hij zich dat wat eerder moeten realiseren, ongeveer rond het moment dat hij met een ander aan de gang ging? Dat dit zo gaat is de consequentie van ZIJN keuzes, hoor..

Wat erg voor B, en voor jou.. Ik ken je verder niet, maar heb aan je gedacht. Sterkte! hug
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 20:37

Jeetje meis, ik zit met tranen in mijn ogen dit verhaal te lezen... Onbegrijpelijk wat hij jullie aandoet!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Je bent een topmoeder voor je ventje!
hug

Gast
Gast

Bericht  Davinia do 17 nov 2011 - 20:41

Ook ik zit dit met open mond te lezen en ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat vreselijk zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Yaelynn do 17 nov 2011 - 20:56

Jeetje wat een *piep* zeg!! Ooo ik vind het zo erg voor jou en B.randon! Ik kan niet veel meer zeggen ook al zitten er 100 woorden in mijn hoofd. Sterkte meis en dikke knuffel voor jou en B.randon hug Mocht je steun zoeken dan staat een PM vrij
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  slaatje do 17 nov 2011 - 21:04

Vreselijk voor je wat er allemaal gebeurt is.

Ga jezelf niet afvragen waar jij de fout in bent gegaan, want dat ben je niet. Hij is degene die de fout in is gegaan, hij heeft je belogen en bedrogen. Probeer jezelf nu even wat rust te geven, en niet teveel na te denken over wat er in de toekomst moet gebeuren. Je komt op mij over als een sterke persoonlijkheid die haar zoontje op de eerste plek zet. Ben er van overtuigd dat dat allemaal wel op zijn pootjes terecht komt!!!

Heel veel sterkte voor jou en je zoontje. hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 21:15

Inderdaad, ik hoop dat hij heel goed snapt wat de consequenties zijn, wat hij weggooit. Ik krijg ook de indruk dat hij denkt dat het normaal is om nog steeds continu de gevoelens te hebben die je hebt als je een prille relatie hebt, maar als je net een gezin hebt dan is dat nou eenmaal niet altijd zo, dan is het soms gewoon hard werken, weinig tijd voor elkaar, veel praktische dingen en soms even niet zoveel spanning en lust. Deze fase hoort er ook bij, óók voor hem. Erg jammer van hem dat hij zo makkelijk opgeeft - en dat jij en Brandon de dupe zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  TGR do 17 nov 2011 - 21:25

Het hangt ook echt van cliche's aan elkaar de reden dat jullie relatie nu niet verder kan. Zo rot om te lezen dat hij er gewoon met beide benen is ingetrapt en jou in zijn acties heeft meegesleurd. Sterkte overal mee!

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 21:26

Susan schreef:Erg jammer van hem dat hij zo makkelijk opgeeft - en dat jij en Brandon de dupe zijn.

Feitelijk gezien weet je dit eigenlijk niet, ook al lijkt het er voor ons allemaal sterk op dat hij relatief makkelijk de handdoek in de ring gooit. Ik vind het een enorm verdrietige situatie, maar ik zie ook dat hij sprak over een tweede kindje. Dat kan er ook op duiden dat hij in z'n hoofd echt wel wilde, maar zijn gevoel achterbleef. Hij alleen weet of hij een strijd heeft gevoerd (in hoofd en hart) om de relatie te redden. Ik vind het wel schandalig dat hij voor deze manier heeft gekozen. Het is al naar genoeg dat een gezinnetje uiteenvalt en dat kan gebeuren als de liefde er echt niet meer is, maar dat had m.i. op een menswaardiger manier gekund dan hoe hij het nu heeft aangepakt.

Mijn ex lag ook buiten de deur te neuken en ik had het ook niet op die manier zien aankomen. Dacht ook dat hij me voor de eerste de beste hoeriesloerie inruilde, maar gaandeweg kwam ik er wel achter (doordat hij het ook toegaf) dat hij voordat hij vreemdging, al een tijd een strijd voerde. Hij had het alleen niet bespreekbaar gemaakt, pas toen het te laat was en dat maakt het zo laakbaar nu ook voor Proud Mom en B.randon.

Lieve Proud Mom, de gevoelens die je omschrijft zijn heel herkenbaar (misselijkheid, slapeloosheid, wanhoop), maar ik kan alleen maar heel erg hopen dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je steunen en wat ik heb gelezen is dat gelukkig wel het geval. Als er iets is waarmee ik je kan helpen, stuur me dan gerust een PM. Ik vind het vreselijk voor je, een vreemdgaande partner is zo ongeveer het hoogste verraad binnen een relatie.

Ik denk aan je.

Gast
Gast

Bericht  Ilargi do 17 nov 2011 - 21:27

Ongelooflijk... meer woorden heb ik er eigenlijk niet voor. En dat lieve kleine mannetje van je... Neutral Heel veel sterkte...
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Rumble do 17 nov 2011 - 21:30

Eens met Susan.

Ik hoop dat hij zijn verstand binnenkort een keer terugkrijgt en beseft wat hij jou / jullie aan heeft gedaan.
Hoe je de reactie van B. omschrijft, ik kreeg gewoon kippenvel, vind het zo sneu voor hem.
Wel fijn dat je steun kunt vinden bij je familie en wat ik zoal lees vind ik dat je de goede keuzes maakt, zoals het wegbrengen van B. naar je familie als je ex zijn koffers komt pakken.

Ik wil je verder heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 21:38

Nour schreef:
Susan schreef:Erg jammer van hem dat hij zo makkelijk opgeeft - en dat jij en Brandon de dupe zijn.

Feitelijk gezien weet je dit eigenlijk niet, ook al lijkt het er voor ons allemaal sterk op dat hij relatief makkelijk de handdoek in de ring gooit. Ik vind het een enorm verdrietige situatie, maar ik zie ook dat hij sprak over een tweede kindje. Dat kan er ook op duiden dat hij in z'n hoofd echt wel wilde, maar zijn gevoel achterbleef. Hij alleen weet of hij een strijd heeft gevoerd (in hoofd en hart) om de relatie te redden. Ik vind het wel schandalig dat hij voor deze manier heeft gekozen. Het is al naar genoeg dat een gezinnetje uiteenvalt en dat kan gebeuren als de liefde er echt niet meer is, maar dat had m.i. op een menswaardiger manier gekund dan hoe hij het nu heeft aangepakt.

Het is pas sinds een maand zo, daarbij heeft hij nooit iets aangegeven, niks gedaan om er samen aan te werken. Ik geloof er niet zo in dat als je samen zoveel deelt, als je een gezin hebt samen, dat je een bepaald gevoel mist en dat het daar dan gewoon ophoudt. Ik denk dat er altijd mogelijkheden zijn om ervoor te vechten - en natuurlijk kan het dan dat de relatie alsnog stukloopt en dat het er echt niet meer in zit, maar als je het niet bespreekbaar maakt en niet bereid bent om er samen voor te knokken dan vind ik dat je snel opgeeft, ja. Dat vind ik echt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 21:42

Susan schreef:
Nour schreef:

Het is pas sinds een maand zo, daarbij heeft hij nooit iets aangegeven, niks gedaan om er samen aan te werken. Ik geloof er niet zo in dat als je samen zoveel deelt, als je een gezin hebt samen, dat je een bepaald gevoel mist en dat het daar dan gewoon ophoudt. Ik denk dat er altijd mogelijkheden zijn om ervoor te vechten - en natuurlijk kan het dan dat de relatie alsnog stukloopt en dat het er echt niet meer in zit, maar als je het niet bespreekbaar maakt en niet bereid bent om er samen voor te knokken dan vind ik dat je snel opgeeft, ja. Dat vind ik echt.

Het verbaast me niet dat hij z'n mond niet heeft opengetrokken, want zag ook al dat Proud Mom ergens had gezegd dat ze hem altijd bij wilde staan, maar hij niet makkelijk praatte. Dat is ook wat ik zei; hij heeft de fout gemaakt om idd niet het bespreekbaar te maken, wat in dit geval grote gevolgen heeft voor Proud Mom, B.randon en het gezin dat ze met z'n drieën vormden en dat vind ik dus heel verdrietig als uitkomst. Helaas kan hij alleen maar zelf vertellen waarom hij het op deze manier heeft aangepakt, maar voor een moeilijke prater denk ik eerlijk gezegd niet dat die uitleg heel spontaan en snel zal komen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: