Dit is toch niet te geloven...
+8
Rumble
Bliss
Rovine
Spring
Printje
Rush
Toet
Bex
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dit is toch niet te geloven...
Ik ben echt nog steeds verbijsterd over wat voor type ik nou weer ben tegengekomen...
Een paar weken geleden had ik een jongen leren kennen via internet. Een dag later hadden we al afgesproken (hij kwam naar mij toe), het was echt heel gezellig, hij is blijven slapen en alles was gewoon echt fijn. Een dag later vertelt hij dat hij een kindje heeft. Dat was even schrikken vooral omdat ik dat totaal niet had verwacht (hij is net afgestudeerd enzo) maar goed, we zien wel hoe dat werkt op de lange termijn, niks om ons nu al zorgen over te maken.
De weken daarna hebben we elkaar regelmatig gezien, hij vertelde dat hij me echt miste als ik er niet was, noemde me lieverd etc etc. Ik zag het nog niet echt een relatie worden, maar het was wel echt fijn tussen ons.
Gisteren sprak ik hem of hij vandaag langs zou komen, want dat was nog niet helemaal duidelijk afgesproken. Ja natuurlijk kwam hij langs, hij zou er om rond 7 uur zijn. Prima.
Een paar uur later krijg ik een smsje :
'hey bex, sorry maar ik moet het laten schieten morgen, ik ben met teveel vrouwen tegelijk bezig en dat voelt niet goed en vind het niet eerlijk tegenover jou'
Later die avond belt hij me nog, dus ik was natuurlijk ontzettend boos. Dat snapte hij en ik was wel echt iemand waar hij een relatie mee zou kunnen aangaan maar blablablablabla. Vervolgens komt de aap uit de mouw: hij denkt dat hij een ander meisje zwanger heeft gemaakt. Ik ben echt uit m'n vel gesprongen. Heb hem gezegd dat hij %$&^*#@ z'n verantwoordelijkheid eens moet gaan nemen, met z'n hoofd moet gaan nadenken ipv met z'n lul en dat hij (of all people) beter zou moeten weten dan het onveilig te doen met een meisje. Ik vertelde dat ik een soa-test ga regelen en toen hij zei dat ik maar moest laten weten hoe dat afliep heb ik hem gezegd dat hij z'n eigen test moet laten doen.
Hoe haalt hij het in z'n hoofd?!?!
Een paar weken geleden had ik een jongen leren kennen via internet. Een dag later hadden we al afgesproken (hij kwam naar mij toe), het was echt heel gezellig, hij is blijven slapen en alles was gewoon echt fijn. Een dag later vertelt hij dat hij een kindje heeft. Dat was even schrikken vooral omdat ik dat totaal niet had verwacht (hij is net afgestudeerd enzo) maar goed, we zien wel hoe dat werkt op de lange termijn, niks om ons nu al zorgen over te maken.
De weken daarna hebben we elkaar regelmatig gezien, hij vertelde dat hij me echt miste als ik er niet was, noemde me lieverd etc etc. Ik zag het nog niet echt een relatie worden, maar het was wel echt fijn tussen ons.
Gisteren sprak ik hem of hij vandaag langs zou komen, want dat was nog niet helemaal duidelijk afgesproken. Ja natuurlijk kwam hij langs, hij zou er om rond 7 uur zijn. Prima.
Een paar uur later krijg ik een smsje :
'hey bex, sorry maar ik moet het laten schieten morgen, ik ben met teveel vrouwen tegelijk bezig en dat voelt niet goed en vind het niet eerlijk tegenover jou'
Later die avond belt hij me nog, dus ik was natuurlijk ontzettend boos. Dat snapte hij en ik was wel echt iemand waar hij een relatie mee zou kunnen aangaan maar blablablablabla. Vervolgens komt de aap uit de mouw: hij denkt dat hij een ander meisje zwanger heeft gemaakt. Ik ben echt uit m'n vel gesprongen. Heb hem gezegd dat hij %$&^*#@ z'n verantwoordelijkheid eens moet gaan nemen, met z'n hoofd moet gaan nadenken ipv met z'n lul en dat hij (of all people) beter zou moeten weten dan het onveilig te doen met een meisje. Ik vertelde dat ik een soa-test ga regelen en toen hij zei dat ik maar moest laten weten hoe dat afliep heb ik hem gezegd dat hij z'n eigen test moet laten doen.
Hoe haalt hij het in z'n hoofd?!?!
Bex- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 113
Registratiedatum : 28-09-11
Re: Dit is toch niet te geloven...
Heel naar, MAAR ook wel een beetje naïef dat jij het niet veilig hebt gedaan met iemand die je een dag kent. Bedenk dat het goed is dat je er nu achter komt en niet over tien jaar.
Gast- Gast
Eens met June.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
June schreef:Heel naar, MAAR ook wel een beetje naïef dat jij het niet veilig hebt gedaan met iemand die je een dag kent. Bedenk dat het goed is dat je er nu achter komt en niet over tien jaar.
i agree
Gast- Gast
Thanks for the judgement.
Wat ik had weggelaten in mijn verhaal: we gebruikten altijd condooms, tot hij dat een keer irritant vond zitten en het tijdens de seks af deed. Ik had dat niet door en kwam daar achteraf pas achter. Op dat moment heb ik daar geen heel groot punt van gemaakt. Ik heb gezegd dat ik dat niet wilde en hij beloofde de keer daarna gewoon weer een condoom te gebruiken en dat heeft hij ook gedaan. Het gaat me ook niet zozeer alleen om zijn reactie op die soa-test maar om zijn hele gedrag. In plaats van dat hij verantwoordelijkheid neemt voor zijn daden en nadenkt voor hij iets doet, laat hij het aan anderen over. Ik moet hem maar laten weten hoe die soa-test afloopt, hij wacht tot dat meisje laat weten of ze wel of niet zwanger is en ondertussen loopt hij zichzelf een beetje zielig te vinden.
Wat ik had weggelaten in mijn verhaal: we gebruikten altijd condooms, tot hij dat een keer irritant vond zitten en het tijdens de seks af deed. Ik had dat niet door en kwam daar achteraf pas achter. Op dat moment heb ik daar geen heel groot punt van gemaakt. Ik heb gezegd dat ik dat niet wilde en hij beloofde de keer daarna gewoon weer een condoom te gebruiken en dat heeft hij ook gedaan. Het gaat me ook niet zozeer alleen om zijn reactie op die soa-test maar om zijn hele gedrag. In plaats van dat hij verantwoordelijkheid neemt voor zijn daden en nadenkt voor hij iets doet, laat hij het aan anderen over. Ik moet hem maar laten weten hoe die soa-test afloopt, hij wacht tot dat meisje laat weten of ze wel of niet zwanger is en ondertussen loopt hij zichzelf een beetje zielig te vinden.
Bex- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 113
Registratiedatum : 28-09-11
Wat een asshole als hij het normaal vind om condooms zonder overleg gewoon achterwege te laten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Aha, dus omdat jij belangrijke informatie achterwege laat, oordeel ik te snel? Prima .
Sterkte.
Sterkte.
Gast- Gast
Rush schreef:Wat een asshole als hij het normaal vind om condooms zonder overleg gewoon achterwege te laten.
+1 zo'n vent zou ik nooit meer hoeven te zien al kreeg ik er geld bij.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Wat een asshole als hij het normaal vind om condooms zonder overleg gewoon achterwege te laten.
Inderdaad!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Volgens mij mag je blij zijn dat je die kwijt bent.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pff, volgens mij ben je zo'n figuur liever kwijt dan rijk! Weg ermee. Hopelijk heb je niks opgelopen.
Ik had ook ooit een scharrel die, toen we in bed lagen, ineens bijna zomaar ongevraagd zonder condoom 'naar binnen ging'. Was echt ff pissig toen, hoe haalt ie t in zn hoofd? Zeker omdat hij t met ik weet niet hoeveel andere vrouwen deed nog.
Maar goed, laat je niet meer in met deze jongen, hij is je niet waard.
Ik had ook ooit een scharrel die, toen we in bed lagen, ineens bijna zomaar ongevraagd zonder condoom 'naar binnen ging'. Was echt ff pissig toen, hoe haalt ie t in zn hoofd? Zeker omdat hij t met ik weet niet hoeveel andere vrouwen deed nog.
Maar goed, laat je niet meer in met deze jongen, hij is je niet waard.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, dat maakt het natuurlijk wel een heel ander verhaal. Ik zou zeggen, wees blij dat je er vanaf bent.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat een loser. Wel klote dat hij niet meteen eerlijk is dat hij met meer vrouwen bezig is.
Gast- Gast
Vage shit zeg, ik hoop dat er niks uit je SOA test komt.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Wat een verschrikkelijke sukkel zeg! Zo ga je toch niet met mensen om!! Hoop dat de soatest mee zal vallen. Als je het bij de huisarts laat doen is het sowieso een duur grapje!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik hoop ook voor je dat de SOA test mee zal vallen.
Wat een l*l zeg. Zo iemand kun je maar beter kwijt dan rijk zijn en dan is hij nog vader ook .
Wat een l*l zeg. Zo iemand kun je maar beter kwijt dan rijk zijn en dan is hij nog vader ook .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PluDan schreef:Ik hoop ook voor je dat de SOA test mee zal vallen.
Nou inderdaad zeg, hoe durft hij vader te zijn, het zou verboden moeten worden
Maar inderdaad, hoe is het mogelijk dat iemand die dus voor een kind moet zorgen zelf nog zo onverantwoordelijk in het leven staat. Dat je er meerdere vrouwen op nahoudt in een datingperiode in je leven is één ding, maar dat je met meerdere van die vrouwen onveilige seks hebt en mogelijke zwangerschappen en SOA's rondstrooit, dat is natuurlijk van de gekke.
Hopelijk komt er inderdaad niks naars uit die SOAtest, en wees maar ERG blij dat jij niet dat zwangere meisje bent...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dat van die onveilige seks vind ik ook niet kunnen, en de manier waarop hij je aan de kant zet verdient ook zeker geen schoonheidsprijs. Maar als ik mee lees in het date-topic zijn hier ook genoeg meiden die er meerdere dates tegelijk op nahouden, en dat wordt daar heel normaal gevonden..
Gast- Gast
1. Wat een loser.
2. Dom dat jij na 1 dag met hem afspreekt, met hem neukt zonder condoom. Vind ik erg goedkoop, sorry.
2. Dom dat jij na 1 dag met hem afspreekt, met hem neukt zonder condoom. Vind ik erg goedkoop, sorry.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Ava schreef:Dat van die onveilige seks vind ik ook niet kunnen, en de manier waarop hij je aan de kant zet verdient ook zeker geen schoonheidsprijs. Maar als ik mee lees in het date-topic zijn hier ook genoeg meiden die er meerdere dates tegelijk op nahouden, en dat wordt daar heel normaal gevonden..
Het daten op zich met meerdere personen tegelijk is misschien nog tot daar aan toe, maar ik zou echt nooit met verschillende mensen seks hebben als je begrijpt wat ik bedoel. Dat hoort voor mij echt bij een relatie of ik moet in ieder geval meer in die persoon zien.
Maar ja... wat verwacht je van een jongen die meteen al met je naar bed wilt?
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Niet te geloven toch?
» Ik kan het niet geloven..
» Ik kan het niet geloven!!!
» Ik ga het bijna niet geloven...
» Wel of niet in Sinterklaas laten geloven?
» Ik kan het niet geloven..
» Ik kan het niet geloven!!!
» Ik ga het bijna niet geloven...
» Wel of niet in Sinterklaas laten geloven?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: