Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kan het niet geloven..

+104
boekenwurm83
Sarah1985
Nora
Muurvlindertje
**_pearl_**
Blueschick
Jeanette
Dani
Roodkapje
JoyceVL
MADDIE
Monnie
Sylvana
koNijntje
Curious
love
Sjirafje
Shisha
Happydobby
Happy
Ilargi
slaatje
Yaelynn
Davinia
Shy
snoezel
Oasis
Parisienne
Moon
mzcharlotte
JD
L!ND@
sanne-84
Sterre
Raven
Polly
Bliss
Liadan
smooch
Merai
Alex
RYW
Minx
woezel
Kabouter
Carra
PluDan
*Troela*
Silver
Highway
Lindsya
meisje
Salander
Monte
Gizmo
Ella
Mamsie
Juul
sonly
Caresses
Makamba
Le Chat Noir
studiebol
Tullow
Jade
Jasmine
SnowWhite
Kaboutertje
SuperGrover
juffie001
loura
Inge
Tania
Chocoholic
Marin
miss piggy
Snack a Jack
Suus
Melis_je
Chocolate Cookie
litllejoy
Barbabella
FireButterfly
dharma
Cheesegirl
Sugarfall
Esperanza
TGR
Lune
Serena
Ugly Betty
Verona
Jelin
Rovine
Susan
Rush
Rumble
patjuhhh
Caro
Atelier Madame
Arwyn
Bubbelicious
VeryCherry
ProudMom
108 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Makamba di 29 nov 2011 - 6:54

Sunprincess schreef:
Muurvlindertje schreef:Wat een ongelooflijke laffe, labiele klootzak is die gozer! Mijn familie had 'm "aangepakt".

En wat vreselijk dat je je druk moet maken om het feit dat hij in staat zou kunnen zijn je kind te ontvoeren naar Suriname, bah, gadverdamme! Nog een zorg erbij!

Sterkte met het nemen van goede beslissingen komende tijd.

Hoe vreselijk het ook is dat hij zijn gezin in de steek laat, hoe boos ik ook zijn en hoe ellendig ik me ook zou voelen, ik zou nooit accepteren dat mijn familie de vader van mijn kinderen iets aan zou doen. Nou zou dat ook niet in mijn familie hun hoofden opkomen.

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  ProudMom do 1 dec 2011 - 10:57

**weg**


Laatst aangepast door ProudMom op za 7 jan 2012 - 12:12; in totaal 1 keer bewerkt
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Makamba do 1 dec 2011 - 21:52

Proudmom,

Wat fijn om weer wat van je te horen/lezen! Was gister nog op zoek naar dit topic maar kon het niet vinden. Goed om te horen dat jullie heel veel steun krijgen en dat B. ook weer een stuk vrolijker is. I love you Het is ook allemaal vreselijk moeilijk, maar jullie komen er echt wel, al voelt dat zo nu en dan (even) niet zo.

Over die PB, graag gedaan! Heb nog vaak aan jullie gedacht. Het was het minste dat ik kon doen. Wou dat ik meer voor je kon doen. hug Heel lief trouwens dat je ondanks alles met me meeleeft! hug hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 22:04

Muurvlindertje schreef:Neemt niet weg dat Nederlandse mannen dit NIET doen.
En dat ik het heel triest vind voor Proudmom en haar kind.
Niet doen? Ze zijn 6000 keer erger. Niet allemaal maar vreemdgaan komt in alle culturen voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Makamba do 1 dec 2011 - 22:24

Muurvlindertje schreef:
Nora schreef:
Muurvlindertje schreef:Tsja, misschien dat ik daarom niet op zulke types val, omdat ik weet dat ze het over het algemeen niet zo nauw nemen met trouw zijn aan een partner.
Is misschien wel generaliserend, maar dat komt doordat ik dit niet voor de eerste keer hoor.

En ja, als mij dit aangedaan was, denk ik niet dat mijn familie hem heel had gelaten.

Ja laten we alle mensen over één kam scheren. Maakt de wereld zo heerlijk eenvoudig.

Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel meer dat Surinaamse mannen, door hun cultuur, sneller vreemdgaan. Surinaamse kennissen van me bevestigen dit zelf, vooral in het land zelf is het normaal om meerdere vrouwen te hebben en kinderen bij meerdere vrouwen. De vrouwen doen ook voornamelijk de opvoeding daar.


Dus omdat die kennissen dat bevestigen, is iedereen maar zo? De opa van mijn dochter heeft 9 kinderen bij 3 vrouwen, maar mijn ex heeft er maar 1, met mij samen dus. Het is dus echt niet gezegd dat iedereen zo is!!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  PluDan vr 2 dec 2011 - 1:01

Dat klinkt alweer een beetje positief Proudmom?!
Knap hoor en fijn dat je mannetje weer lekker vrolijk is hug .
Knap dat je kunt zeggen; wij komen er wel! Dat is ook zo.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Sarah1985 vr 2 dec 2011 - 9:08

jeetje heftig zeg, sterkte ermee
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  ProudMom ma 5 dec 2011 - 21:35

**weg**


Laatst aangepast door ProudMom op za 7 jan 2012 - 12:13; in totaal 1 keer bewerkt
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Rumble ma 5 dec 2011 - 21:51

Oh meis, wat naar om te lezen allemaal. Wat zul je je ontzettend ellendig voelen en voor je ex heb ik al helemaal geen goed woord over. Al die tijd dat hij tegen je gelogen heeft, je gaat nu voor jezelf bedenken of je geen signalen hebt gehad of dat hij echt is geweest waar hij zei dat hij was...
Ik vind het zó intens verdrietig voor jou en voor je kleine mannetje. Weet niet echt wat ik verder tegen je moet zeggen maar hou je sterk... Dikke knuffel. hug
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:06

Ik ben niet iemand die snel mensen veroordeeld om een keer vreemdgaan, want hoe naar dat ook is, het maakt iemand wat mij betreft niet gelijk een slecht mens. Maar hier valt mijn bek toch echt van open. Wat een smerige hufter is je ex zeg. Ik heb hier geen goed woord voor over. Ik vind het echt walgelijk.

PM, ik snap dat je zoiets hebt van "waarom vertelt die vriend mij dit". Je zit midden in het verwerkingsproces van alles wat je tot voor kort wist, en dan komt dit er nog eens bovenop. Maar als het dan toch uit moet komen, dan kan het denk ik maar beter in één keer, zodat je ook alles in één keer kan verwerken. En mijn ervaring is dat dit soort dingen altijd uitkomen.

Dat hij al die tijd is vreemd gegaan zegt niets over jou, wel over hem. Ik weet niet of je dat doet, maar ga alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen hierdoor. Zo lang vreemd gaan, zelfs terwijl je vriendin zwanger van je is, en ondertussen thuis mooi weer blijven spelen, gebeurt niet in een opwelling. Ik denk dat je ex er goed aan zou doen om zich onder behandeling te stellen hiervoor, ik vind het ziekelijk gedrag (letterlijk).

Heel veel sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:24

O MIJN GOD !!!!! dat is het eerste wat ik dacht na het lezen van je laatste stuk.
Wat een ongelooflijke lul is het om zo met jou om te gaan !
Je loopt hierdoor littekens op wat in je toekomst invloed kan hebben op.
Verschrikkelijk wat hij heeft gedaan ongelooflijk.
En je woede logisch je hebt er alle recht toe !
Ik was al woedend en mijn ex is "maar" 2x vreemd gegaan laat staan hoe jij je moet voelen.
Meisje echt het raakt mijn hart je verdriet en het verdriet van je zoon ! Jeetje wat kan een mens aan.
En ik vind het idd ook echt niet oke dat die vriend je idd nog even een trap na heeft gegeven. Wellicht niet zo zijn intenties maar toch. Alhoewel ik wel denk dat het beter is omdat je nu echt inziet wat voor een ongelooflijke lul je ex is.

Bohhhh ik zou in alle staten zijn echt !!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  MADDIE ma 5 dec 2011 - 22:35

Dit is echt ongelofelijk zeg!! Ik wens jou en je zoontje heel veel sterkte toe!! hug
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Sjirafje ma 5 dec 2011 - 22:44

Bohhhh wat een KLOOTZAK zeg!!!!
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  boekenwurm83 ma 5 dec 2011 - 23:20

Niet normaal, wat een smeerlap! Jullie hele leven ligt aan gort omdat hij z'n l*l achterna heeft gelopen. Walgelijk!
Ik wens jou en je zoontje ontzettend veel sterkte toe om dit te kunnen verwerken en een plaatsje te kunnen geven.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Ella ma 5 dec 2011 - 23:43

Men, ik snap die vriend echt niet. Je hebt al ellende genoeg. Nu hoor je dit ook nog eens
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 23:47

Ik heb amper tijd om te reageren, want moet zo naar een crematie. Toch wilde ik je even laten weten dat ik het verschrikkelijk voor je vind dat je erachter bent gekomen (door die vriend) dat jouw ex altijd al vreemdging. Het klinkt misschien heel suf, maar eigenlijk maakt het in the end niets uit. Natuurlijk snap ik dat je dat nu niet zo ervaart, maar of iemand 1, 2 of 100 keer vreemdgaat; jouw grens heeft hij bij 1x al overtreden en hij heeft dus met name zichzelf voor de gek gehouden met de trieste bijkomstigheid, dat hij jou en B.randon daarin heeft meegesleurd, zonder jullie daar zelf een keuze in te laten. Dat is laf en zwak, maar het zegt alles over hem en niets over jullie. Sterkte meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 0:07

Wat een nachtmerrie....meer weet ik niet te zeggen. Heel erg veel sterkte voor jou en B.randon. hug hug hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 0:15

Ow lieve Proudmom wat een situatie Sad Het klinken loze woorden nu maar ook hieraan komt een eind, een eind dat je kleine vriendje weer vrolijk kan zijn en jij alles los kan laten. Vind het niet netjes van die vriend om het te vertellen, ook al snap ik wel waarom hij het heeft gedaan. Dit is z'n flinke na trap dit wil je helemaal niet weten. Dit gaat alleen nog maar meer pijn doen gezien de situatie Het lost uiteindelijk toch niks op. Wil je ex zijn zoontje wel nog zien? Misschien dat ik het gemist heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Makamba di 6 dec 2011 - 0:26

Jeetje wat een verhaal zeg! :shock: Ik weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen. Sad Wil jullie wel een hele dikke knuffel geven. hug hug hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 0:28

Nou, da's inderdaad een behoorlijke trap na..
hug
Sterkte met alles!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Makamba di 6 dec 2011 - 0:29

Cimic schreef:Ow lieve Proudmom wat een situatie Sad Het klinken loze woorden nu maar ook hieraan komt een eind, een eind dat je kleine vriendje weer vrolijk kan zijn en jij alles los kan laten. Vind het niet netjes van die vriend om het te vertellen, ook al snap ik wel waarom hij het heeft gedaan. Dit is z'n flinke na trap dit wil je helemaal niet weten. Dit gaat alleen nog maar meer pijn doen gezien de situatie Het lost uiteindelijk toch niks op. Wil je ex zijn zoontje wel nog zien? Misschien dat ik het gemist heb.

Wat ik uit eerdere verhalen heb begrepen is dit wel het geval! Mag toch ergens ook wel hopen dat dat nog steeds zo is, want ondanks de situatie en alles wat hij gedaan heeft, blijft hij wel papa van dat kleine jochie. En B. ziet hem natuurlijk ook niet anders dan papa, van wie hij zoveel houdt. Het zou echt hartverscheurend voor B. zijn als papa hem niet meer zou willen zien.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 1:00

Makama ik denk helemaal het zelfde als jou hoor daar niet van. Het zou idd erg hartverscheurend zijn het is en blijft zijn kleine man. Heb dit topic wel gevolgd maar kon me niet meer goed herinneren vandaar de vraag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  RYW di 6 dec 2011 - 1:20

Ik geloof dat hij hem zelfs eigenlijk het liefste elke dag wilde zien.

Manmanman, wat een ongelofelijke zak, zeg. Waarom je pijn nog erger maken, je vertrouwen nog verder beschadigen en je eigen gevoel/intuitie voor altijd vergiftigen? Je zegt nu al dat het ongelofelijk is dat je het nooit hebt doorgehad, en dat draag je met je mee, dat soort dingen. Omdat mijn ex was vreemdgegaan en ik het niet had gemerkt heb ik nog heel lang bij mijn huidige vriend gedacht: 'ja ok, ik merk niets raars, maar bij mijn ex merkte ik ook niets raars' en dat is zo oneerlijk, dat hij je op die manier zoveel wantrouwen geeft in je eigen inschattingsvermogen.

Heel veel sterkte meisje, ook voor je kleine man. Ik kan me je haatgevoelens levendig voorstellen, maar probeer (hoe makkelijk en stom het ook klinkt) het te bewaren voor als je zoon er niet bij is. Hij is een klootzak, maar daarnaast is hij de vader van je zoon, en het kan je zoon nog meer beschadigen als je uit je plaat gaat tegen of over je ex waar die kleine bij is. Hoe moeilijk dat ook is, probeer je in te houden of sein je familie in zodat zij jou een beetje in de gaten houden en je zoontje een beetje uit de wind.

Heel veel sterkte!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Inge di 6 dec 2011 - 1:51

Wat een eikel.
Hij is niet goed wijs ook, heeft hij zo'n mooie vriendin en een geweldig zoontje en dan continue vreemdgaan. Onbegrijpelijk wat een *&%$#$

Sterkte voor jou en je zoontje hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Liz di 6 dec 2011 - 5:43

Wat erg dat je dit nou ook nog moet horen, dit is je ergste nachtmerrie. Ongelofelijk wat een klootzak. Heel veel sterkte voor jou en je lieve mannetje hug
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan het niet geloven.. - Pagina 8 Empty Re: Ik kan het niet geloven..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum