Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe merkte je dat je zwanger was??

+31
PapillonRose
Barbabella
Viva
kwak
RiLiJu
RYW
Tania
Mamsie
Parisienne
Thunder
mauwmauw
Roos
sharky
Pussycat
piertje
Earane
snoezel
Rouge
Darius
Aimee
SarahKey
Flip Fluitketel
Muppetje
Susan
_Lana_
CCC
L!ND@
truestar
Makamba
Clapperdie
JD
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe merkte je dat je zwanger was?? - Pagina 3 Empty Re: Hoe merkte je dat je zwanger was??

Bericht  PapillonRose wo 16 nov 2011 - 23:15

Ik voelde me vreemd. Een naar gevoel, nog niet extreem misselijk maar een raar gevoel in mijn maag. En moe, heel moe. En ik at dingen die ik normaal meestal laat staan (bijvoorbeeld knakworst, ik moest ineens knakworst eten :P ). In combinatie met het uitblijven van de menstruatie in mijn stopweek heb ik er toch maar even een test tegenaan gegooid. Een zeer lichte streep was het gevolg, dus zwanger!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe merkte je dat je zwanger was?? - Pagina 3 Empty Re: Hoe merkte je dat je zwanger was??

Bericht  Jelin wo 16 nov 2011 - 23:16

Het begon dat ik een dag bloed verloor en dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar dat zette dus niet door, maar dacht er verder niet bij na. Kreeg ook last van mijn borsten, maar dacht dat het spierpijn was, omdat ik in de tijd nog actief was met sporten.

Toen ik met 2 weken overtijd flauw viel in de douche, ging er nog geen lichtje branden. Was flink gehavend en moest naar de eerste hulp. Die vroeg toen of ik niet zwanger kon zijn, dus toen ik me weer wat beter voelde, toch getest en toen bleek ik dus zwanger.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pandora wo 16 nov 2011 - 23:22

Ik was al een paar keer flink misselijk geweest en had vreselijk last van mijn borsten, zo erg zelfs dat ik een les Zumba niet mee kon doen :shock:
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  *Lookie* wo 16 nov 2011 - 23:27

Ik merkte het pas met de test. Ik had het die ronde ook helemaal niet verwacht trouwens (wij zaten in het medische traject en het leek die ronde of er geen eisprong was geweest), Achteraf bekeken was ik wel erg moe, wat ik toen wijtte aan het terugzetten van de klok en aan vakantie toe zijn.
Ik heb met 5 weken een test gedaan voor alle zekerheid (was een beetje een routineklus op dat moment) en die was dus onverwacht positief! Toen dus 5 weken zwanger (of eigenlijk 4+5 om heel precies te zijn)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Supertalentje wo 16 nov 2011 - 23:32

Ik was overtijd, maar ging ervanuit dat mijn lijf van slag was na het overlijden van mijn broertje. Ik had na een week overtijd 1 pijnlijke borst, toen heb ik mijn vriendin gevraagd of zij dit ook had toen ze zwanger was (ik had dat nooit) en zij had 2 pijnlijke borsten toen ze zwanger was en altijd maar 1 als ze ongesteld moest worden. Nog een week gewacht met testen en toen was ie positief. (Ik heb mijn vriendin gezegd dat als iemand ooit nog aan haar vraagt of je zwanger kunt zijn met 1 pijnlijke borst, ze gewoon ja moet zeggen, haha).

Ik moest wel kokhalzen bij het tandenpoetsen en ik was ontzettend moe, al was het ook een drukke periode. Pas na de 12 weken en ik weer energie had besefte ik me pas hoe moe ik me gevoeld had en dat dat best eens door baby had kunnen komen.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: