Zwanger en in bad
+5
Muppetje
SarahKey
koNijntje
Mamsie
Muis
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwanger en in bad
Voor dat ik zwanger was ging ik elke dag minimaal een half uur in bad. Nu hoor ik in mijn omgeving dat het slecht kan zijn voor de baby en op internet lees ik verschillende verhalen. Weet iemand hoe dit zit?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Re: Zwanger en in bad
Nee hoor als je maar niet heel heet water pakt.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
volgens mij mag je gewoon lekker in bad totdat je vliezen gebroken zijn,
ik kan geen reden bedenken waarom dat niet zou mogen..??
wat geven de mensen uit je omgeving aan als reden, dan? daar ben ik wel benieuwd naar..
ik kan geen reden bedenken waarom dat niet zou mogen..??
wat geven de mensen uit je omgeving aan als reden, dan? daar ben ik wel benieuwd naar..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Als het bad heet zou zijn zou je lichaamstemperatuur kunnen stijgen, wat te heet zou zijn voor de baby. Net zoiets als de sauna dus.
Muis- Prater
SarahKey schreef:Ging het ook niet meer om de bacterien die in het badwater zit?
als dat zo zou zijn, zou zwemmen bijna verboden worden voor zwangere vrouwen denk ik
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik ga ook nog gewoon lekker in bad hoor, maar neem wel minder heet water dan voorheen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij is het zo dat als je lichaam het niet gewend is, dat het dan gevaarlijk kan zijn, inderdaad vanwege de temperatuur. Als jij sowieso iedere dag in bad gaat, is je lichaam daar denk ik wel aan gewend en kan het volgens mij niet veel kwaad.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het destijds aan mijn vk gevraagd. Die zei dat heet water alleen niet fijn kan zijn voor jezelf, omdat je eerder flauw kunt vallen door warmteverschillen en hitte. Als je het zelf prettig vindt gewoon in bad gaan.
Ze zei ook dat thermaalbad en zo gewoon mocht, alleen dus niet meer als je vliezen gebroken zijn ivm bacterien.
Ze zei ook dat thermaalbad en zo gewoon mocht, alleen dus niet meer als je vliezen gebroken zijn ivm bacterien.
Gast- Gast
Lekker in bad blijven gaan hoor! Niet te warm, dus misschien wat sneller verversen!
Ik heb hier ook tot aan de bevalling in bad gelegen en ben 2 x per week wezen zwemmen in een thermenbad.
Ik heb hier ook tot aan de bevalling in bad gelegen en ben 2 x per week wezen zwemmen in een thermenbad.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Kruumel schreef:Ik heb het destijds aan mijn vk gevraagd. Die zei dat heet water alleen niet fijn kan zijn voor jezelf, omdat je eerder flauw kunt vallen door warmteverschillen en hitte.
Dit heb ik inderdaad meegemaakt. Door een warm bad en een slecht afzuigingssysteem werd het te warm in de badkamer en viel ik flauw tijdens mijn zwangerschap (ik was al uit bad en zat al op de grond dus er is niks ergs gebeurd ). Maar dat was ook wat mijn vk zei. Een bad kan prima, maar zorg ervoor dat het niet te warm wordt.
Gast- Gast
Lekker in bad blijven gaan hoor! Je mag in bad tot je vliezen zijn gebroken
Gast- Gast
Ik ging heel de zwangerschap dagelijks in een heerlijk warm bad. Ze wilde mij er zelfs tijdens de weeenremming nog erin zetten voor de pijn. Kan geen kwaad hoor! tenzij je vliezen gebroken zijn inderdaad!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Dan ga ik dus lekker in bad . Ik miste mijn ochtendritueel al hahaha.
Muis- Prater
Te veel bacteriën, dat is meer in een whirlpool waar dagelijks honderden mensen in gaan zitten, niet in je eigen bad waar je net schoon water in hebt gedaan. En te heet, dat is alleen als het badwater te heet is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» wie is er ook net zwanger.
» 16 & Zwanger
» Zwanger!
» Ik ben zwanger!!!
» wie is er ook net zwanger.
» 16 & Zwanger
» Zwanger!
» Ik ben zwanger!!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: