Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe merkte je dat je zwanger was??

+31
PapillonRose
Barbabella
Viva
kwak
RiLiJu
RYW
Tania
Mamsie
Parisienne
Thunder
mauwmauw
Roos
sharky
Pussycat
piertje
Earane
snoezel
Rouge
Darius
Aimee
SarahKey
Flip Fluitketel
Muppetje
Susan
_Lana_
CCC
L!ND@
truestar
Makamba
Clapperdie
JD
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe merkte je dat je zwanger was?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe merkte je dat je zwanger was??

Bericht  Pussycat wo 16 nov 2011 - 8:16

Innestelingsbloeding heb ik ook niet gehad.
Maar ik had sowieso geen klachten.
Terwijl als ik ongesteld word dan doet alles me zeer en voel ik me niet fit. En nu voelde ik me juist lekker.

Ik had net ovulatietesten gekocht omdat ik benieuwd was wanneer mijn eisprong was. En het waren maar stomme testen dacht ik, want elke dag was de test positief. En ik had eens gelezen dat ovulatietesten als die positief blijven dat het dan ook van een zwangerschap kon zijn.... En dat was dus zo Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe merkte je dat je zwanger was?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe merkte je dat je zwanger was??

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 8:22

En ik zou ook niet bij iedere ongesteldheid gaan denken, is dit een innestelingsbloeding??
Want de meeste mensen hebben uberhaupt geen innestelingsbloeding en van de mensen die er wel last van hebben gehad, is er ook maar een klein deel waarbij het echt een bloeding was en bij de rest ( zoals ik ), was het meer een beetje rozeverlies, zoals aan het begin van je ongesteldheid.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:52

Aan weinig dingen eigenlijk, hooguit was ik de eerste keer een klein beetje misselijk.

Gast
Gast

Bericht  sharky wo 16 nov 2011 - 8:58

Ik merkte het aan de positieve test! zodra ik eroverheen plaste kleurde allebei de streepjes op, en dat terwijl ik de hoop al had opgegeven! Ik had in de week ervoor wat licht bloedverlies gehad en wist zeker dat onze eerste ivf/icsi behandeling mislukt was. Ik was wel heel moe die hele week voordat ik de test deed maar dacht dat dat nog een bijwerking van alle hormonen was. Ik deed de test eigenlijk meer om te bevestigen dat ik niet zwanger was, en wat was de verrassing groot toen ik zag dat ik wel zwanger was!!!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 9:00

JaneDoe schreef:hoelang duurt zo'n innestelbloeding dan? ik ben nu nog maar net gestopt, maar ben veelste vroeg ongesteld geworden....ga nu meteen denken dat het iets anders is, maar zou wel heeeel snel zijn... ik ben te ongeduldig haha!

Innestelingsbloeding hoef je idd niet te hebben, vaak komt het ook pas ná je menstruatie.
Maar je hebt toch helemaal geen sex gehad sinds je gestopt bent met de pil? Dan kan het ook geen innestelingsbloeding zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 9:05

Ik was heel erg moe, m'n borsten waren gevoelig, ik had zo'n menstruatiekomteraan buikpijn en ik voelde gewoon dat ik zwanger was ! Ik testte op mijn nod negatief maar ik geloofde het gewoon niet ! 3 dagen later testte ik weer en toen was de test positief ! De test gaf aan dat ik 2 a 3 weken zwanger was. De lichamelijke klachten bleven een paar weken aanhouden. Ik geloof dat ik met 11 weken weer redelijk opgeknapt was

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 16 nov 2011 - 9:06

Volgens mij is een innestelingsbloeding juist voordat je normaal ongesteld zou worden, ongeveer een week na de bevruchting.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roos wo 16 nov 2011 - 9:07

Mijn vriend zei die hele avond 'volgens mij ben je zwanger...'. Met vooral als reden dat ik die dag al zwaar onredelijk aan het doen was Embarassed Ik geloofde er niks van, toch maar getest om 10 uur s'avonds en die tweede streep verscheen!!!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  mauwmauw wo 16 nov 2011 - 9:08

ik was 2 dagen overtijd,en heilig van overtijd dat ik niet zwanger was(geen seks gehad op,wat ik dacht,mijn vruchtbare dagen)baalde vreselijk dat mijn menstruatie uitbleef,ik zou een week later op vakantie gaan,en wilde wel zwemmen(hou er niet van te zwemmen met een menstruatie).Toch voor de zekerheid een testje gedaan en toch zwanger.

de lichamelijk klachten kwamen volgens mij bij een week of 8 ongeveer.Flink misselijk geweest,en eigenlijk dit met vlagen de hele zwangerschap door gehad.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Thunder wo 16 nov 2011 - 10:26

Bij de oudste vroeg mijn moeder op een gegeven moment van: Goh, zou het niet kunnen...? Ik zei gelijk: Nee, dat kan niet! Ik ben al bijna een jaar niet ongesteld geweest en ik loop al 5 maanden met een gebroken poot (die niet wilde helen). Sex en een gebroken been is geen toffe combi zal ik maar zeggen. Dus ik deed de test om haar te laten zien dat het niet zo was. Uiteindelijk was het dus wél zo en ik was dus al zwanger voor dat ik mijn been brak. Achteraf is ook heel goed te verklaren waarom of mijn been niet wilde helen. Ik heb geen klachten gehad en ik zeg weleens: Had ik ze maar gehad, dan had ik het wellicht eerder geweten.

Bij de jongste had ik hormonen gebruikt om dat het zwanger worden niet vanzelf ging. Na de 4de ronde met Clomid mocht ik na 35 dagen testen. Dat streepje was wel zo wazig dat ik hem alleen zag. Mijn man zei nog dat ik dat streepje gewoon graag wílde zien. Een dag later heb ik een clear blue gekocht en die gaf duidelijk 'zwanger' aan. Deze keer kreeg ik klachten na de 8 weken en die hebben de hele zwangerschap aangehouden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Parisienne wo 16 nov 2011 - 11:02

Ik had al een aantal weken lang last van erg pijnlijke borsten. Aangezien we niet bezig waren met zwanger worden (was tenslotte gewoon aan de pil), dacht ik daar verder totaal niet aan. Uiteindelijk, na wat googlen, toch een test gedaan en deze bleek positief. Bleek toen zo'n 7 weken al zwanger te zijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mamsie wo 16 nov 2011 - 11:04

3 x niet. Ja na verloop van tijd wel natuurlijk haha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tania wo 16 nov 2011 - 11:06

De eerste keer moest ik vanaf een paar dagen voor mijn nod heel vaak plassen. Bij deze zwangerschap wist mijn man het al omdat ik me "zwanger gedroeg" Laughing .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW wo 16 nov 2011 - 11:07

Mamsie schreef:3 x niet. Ja na verloop van tijd wel natuurlijk haha.

Hahaha, nou, je hebt ze erbij die spontaan beginnen te baren zonder te weten dat ze zwanger waren Wink

Bij mij ook pas bij de tests.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Thunder wo 16 nov 2011 - 11:10

RYW schreef:

Hahaha, nou, je hebt ze erbij die spontaan beginnen te baren zonder te weten dat ze zwanger waren Wink

laughcry

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  RiLiJu wo 16 nov 2011 - 11:10

De eerste keer wist ik het toen mijn menstruatie niet op gang kwam.
De tweede keer wist ik het een dag na de bevruchting. Ik zei toen ook tegen mijn vriend; 'Ik ben zwanger, ik weet het echt 100% zeker!'
Twee dagen daarna at ik elke avond een zak paprikachips leeg.(Ik hou helemaal niet van paprikachips)
Mijn vriend dacht dat ik gek geworden was, maar twee weken later toch wel een dikke streep Laughing
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 11:11

Had eigelijk geen klachten, alleen menstruatie achtige buikpijn en zat dus te wachten maar het kwam niet. 4 dagen na mijn nod heb ik 's avonds positief getest.

Gast
Gast

Bericht  RYW wo 16 nov 2011 - 11:12

Rataplan schreef:
RYW schreef:

laughcry

Na hoeveel tijd kwam jij er ook alweer achter? Een maandje of 6, toch?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Thunder wo 16 nov 2011 - 11:16

RYW schreef:
Rataplan schreef:
RYW schreef:

laughcry

Na hoeveel tijd kwam jij er ook alweer achter? Een maandje of 6, toch?

Klopt, ik zat er idd niet ver vanaf Wink

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  snoezel wo 16 nov 2011 - 18:46

JaneDoe schreef:hoelang duurt zo'n innestelbloeding dan? ik ben nu nog maar net gestopt, maar ben veelste vroeg ongesteld geworden....ga nu meteen denken dat het iets anders is, maar zou wel heeeel snel zijn... ik ben te ongeduldig haha!

Zoals al eerder benoemd- het is bij iedereen anders, de één heeft het totaal niet en ik had dus echt wel heel veel. Ok, wel iets korter en minder dan normaal, maar toch...
Haha, ben vaak raar aangekeken dat ik het echt had aangezien voor menstruatie, maar goed.. Daarom zeg ik ook- of ander bloedverlies. Ik had het een paar dagen voordat ik ook ongesteld dacht te moeten worden. Maar bij iedereen is dit anders hoor....
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  kwak wo 16 nov 2011 - 19:26

moe, zo verschrikkelijk moe! Ik dacht dat het een nasleep was van mijn pfeifer tot mijn beste vriendin zei dat ik nog niet ongesteld was en dat we dat altijd tegelijk waren, ik moest maar even een testje doen en ja hoor, binnen 2 sec. 2 dikke strepen!ik was toen al 6 week zwanger.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  SarahKey wo 16 nov 2011 - 20:01

Oh ja de moeheid, zou ik dat bijna vergeten Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Viva wo 16 nov 2011 - 22:57

Ik ben nu nog niet zwanger, maar van onze dochter merkte ik het pas toen ik overtijd was, in mijn cyclus.
Had dus nergens last van, van te voren.
Achteraf heb ik innestelingsbloed gehad, maar had ik toen nog nooit van gehoord.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 23:02

Susan schreef:Volgens mij is een innestelingsbloeding juist voordat je normaal ongesteld zou worden, ongeveer een week na de bevruchting.

Het kan tot ongeveer 3,5 week na de bevruchting plaatsvinden.
Of je dan al wel of niet positief kan testen, weet ik niet, maar dit is wat ik googlede.

Gast
Gast

Bericht  Barbabella wo 16 nov 2011 - 23:13

Ik had nergens last van. Mijn cyclus lag al maanden in de soep en ik moest van de HA zonder anticonceptie alles even op gang laten komen. Diezelfde maand werd ik niet meer ongesteld laughcry Kwam er achter toen ik 6 weken was.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: