Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Muppet, heb hier ook wat meegelezen en wil je ook veel sterkte wensen.
En meld me hierbij ook heel voorzichtig en lichtelijk zenuwachtig aan. Wij zijn echt net begonnen met het stoppen van de pil en hopende zwanger te worden. Kindje is hier meer dan welkom Probeer mezelf natuurlijk voor te houden dat het best wat voeten in de aarde kan hebben voor het "raak" is, dus ga nog maar even nergens van uit. Maar een heerlijk gevoel is het wel :-)
En meld me hierbij ook heel voorzichtig en lichtelijk zenuwachtig aan. Wij zijn echt net begonnen met het stoppen van de pil en hopende zwanger te worden. Kindje is hier meer dan welkom Probeer mezelf natuurlijk voor te houden dat het best wat voeten in de aarde kan hebben voor het "raak" is, dus ga nog maar even nergens van uit. Maar een heerlijk gevoel is het wel :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wil me hier ook graag aanmelden. Mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig voor een kindje (sinds begin dit jaar). Helaas in juni een miskraam gehad (na 13 wkn).
Ondanks dat het allemaal erg verdrietig was natuurlijk, kijken we wel weer vol goede moed naar de toekomst.
Het lijkt me fijn om hier af en toe mee te kunnen kletsen.
Muppet, heel veel succes vandaag.
Ondanks dat het allemaal erg verdrietig was natuurlijk, kijken we wel weer vol goede moed naar de toekomst.
Het lijkt me fijn om hier af en toe mee te kunnen kletsen.
Muppet, heel veel succes vandaag.
Lune- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 26
Registratiedatum : 30-12-10
Leuk Slaatje, welkom hier
Lune, wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Fijn dat jullie positief naar de toekomst kijken en ook welkom hier
Lune, wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Fijn dat jullie positief naar de toekomst kijken en ook welkom hier
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, ik ben er weer. Jammer genoeg is het allemaal erg tegen gevallen.
Eerst ging de gyn kijken met een eendenbek, ze nam meteen al een stuk weefsel mee. De echo bevestigde dit, er was behoorlijk wat weefsel achter gebleven. Ik kreeg van de gyn de keuze. Nog een keer de pillen proberen, met het risico at het weer niet goed zou zijn of een curretage. Ik heb uiteindelijk, omdat ik zeker wilde weten dat het goed was, gekozen voor de curretage. Ik heb twee pijnstillers gekregen en moest wachten tot het spreekuur van de gyn klaar was. Wel nog expliciet gevraagd of zij het dan zou doen, ik vind haar echt vreselijk aardig en kundig, dus dat wilde ik graag. Natuurlijk zou ze dat doen. Fijn.
Uiteindelijk was ik aan de beurt, ik kreeg verder geen plaatselijke verdoving ofzo. Jongens jongens, wat deed dat vreselijk pijn, ik ben zelfs halverwege flauw gevallen. Toen het klaar was mocht ik even in een ziekenhuisbed liggen om bij te komen, ik lag verschrikkelijk te trillen en was helemaal bleek. Na een kopje thee ging het weer wat beter en mocht ik me weer aankleden. 2 december mag ik weer terugkomen, gelukkig weer bij dezelfde dokter.
Nu ben ik thuis en zit ik een beetje verslagen op de bank. Dit had ik niet verwacht, ik had gehoopt dat alles goed zou zijn..
Eerst ging de gyn kijken met een eendenbek, ze nam meteen al een stuk weefsel mee. De echo bevestigde dit, er was behoorlijk wat weefsel achter gebleven. Ik kreeg van de gyn de keuze. Nog een keer de pillen proberen, met het risico at het weer niet goed zou zijn of een curretage. Ik heb uiteindelijk, omdat ik zeker wilde weten dat het goed was, gekozen voor de curretage. Ik heb twee pijnstillers gekregen en moest wachten tot het spreekuur van de gyn klaar was. Wel nog expliciet gevraagd of zij het dan zou doen, ik vind haar echt vreselijk aardig en kundig, dus dat wilde ik graag. Natuurlijk zou ze dat doen. Fijn.
Uiteindelijk was ik aan de beurt, ik kreeg verder geen plaatselijke verdoving ofzo. Jongens jongens, wat deed dat vreselijk pijn, ik ben zelfs halverwege flauw gevallen. Toen het klaar was mocht ik even in een ziekenhuisbed liggen om bij te komen, ik lag verschrikkelijk te trillen en was helemaal bleek. Na een kopje thee ging het weer wat beter en mocht ik me weer aankleden. 2 december mag ik weer terugkomen, gelukkig weer bij dezelfde dokter.
Nu ben ik thuis en zit ik een beetje verslagen op de bank. Dit had ik niet verwacht, ik had gehoopt dat alles goed zou zijn..
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje zeg, het zit je ook allemaal niet mee he... Wel fijn dat juist deze arts het kon doen, waarbij jij een goed gevoel had. Hoop dat het nu echt klaar is voor je, en dat je dit hoofdstuk een beetje kunt gaan verwerken en afsluiten en hopelijk naar een nieuw hoofdstuk die heel mooi afgerond gaat worden... Nu extra rustig aan doen hoor!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Jeetje Muppet, wat ontzettend naar. Je beschrijft precies hoe het bij mij ook is verlopen in juni.
Het is ontzettend schrikken en pijnlijk, iets wat je er nu helemaal niet bij kunt hebben!
Ga lekker in bed liggen met een warme kruik en een kop thee, probeer wat te rusten.
Ik weet helaas uit ervaring dat dit ook indruk maakt:(
Sterkte!
Het is ontzettend schrikken en pijnlijk, iets wat je er nu helemaal niet bij kunt hebben!
Ga lekker in bed liggen met een warme kruik en een kop thee, probeer wat te rusten.
Ik weet helaas uit ervaring dat dit ook indruk maakt:(
Sterkte!
Lune- Fluisteraar
Bedankt meiden!
Muppetje- Ratel
O nee muppet! Wat ontzettend naar zeg..
Denk je er vanaf te zijn moet dit ook nog!
Wil je een hele dikke geven.
Hoe moeilijk het ook is, jij zegt het ook steeds tegen mij let op jezelf!
Even alleen maar doen waar jij je goed bij voelt..
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Elmo schreef:O nee muppet! Wat ontzettend naar zeg..
Bedankt meis
Muppetje- Ratel
Misschien heb ik het verkeerd gelezen/ begrepen maar ben je alleen gegaan? Heb je alles zonder je man moeten doorstaan?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Misschien heb ik het verkeerd gelezen/ begrepen maar ben je alleen gegaan? Heb je alles zonder je man moeten doorstaan?
Nee hoor, mijn man was godzijdank mee
Muppetje- Ratel
Ooh gelukkig zeg! Ik had het nl. ook niet in mijn eentje kunnen doen... En al helemaal niet als je nog met de trein terug moet... Doe rustig aan meis... Was het trouwens normaal de buikpijn en bloedverlies? Of kon ze daar niets over zeggen?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Ooh gelukkig zeg! Ik had het nl. ook niet in mijn eentje kunnen doen... En al helemaal niet als je nog met de trein terug moet... Doe rustig aan meis... Was het trouwens normaal de buikpijn en bloedverlies? Of kon ze daar niets over zeggen?
Dat kwam voornamelijk omdat er nog een hoop zat. Ik kan verwachten dat ik nu nog n dag of tien zal vloeien
Muppetje- Ratel
@ Muppet.. Jeetje meis dat is niet niets. Hopelijk kun je nu het hoofdstuk sluiten en alles gaan verwerken. Fijn dat je de gyn had die je zo kundig vind.
@ Lune.. Welkom.. Naar dat je een mk hebt gehad. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
@ Slaatje.. Ook welkom en dat je ook snel zwanger mag zijn.
@ Ugly Betty.. Ik heb vrijdag getest 3 dagen voor mijn NOD. Ik weet niet of ik te vroeg heb getest. Ik heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal. Bij mijn dochter heb ik namelijk pas met 8 weken getest omdat ik er van overtuigd was dat ik niet zwanger kon zijn en dacht dat ik ongesteld was geworden, maar dat bleek dus een innesteling te zijn. Nu heb ik op 31 oktober licht bloedverlies gehad van ongeveer 2 dagen en daarbij was 1 tampon/inlegkruisje genoeg. Als ik naar mijn cyclus zou kijken, dan zou het makkelijk een bloeding kunnen zijn van mijn ei bijv. Maar dat weet ik dus niet zeker.
Voor de rest heb ik namelijk niet zo veel klachten. Ik heb wel last van mijn humeur. Mijn borsten doen met vlagen wat zeer (maar dat had ik ook toen in ongesteld werd). En last van obstipatie. Normaal kan ik elke dag wel een keer naar de wc, maar nu 2 dagen niet naar de wc gekund. Gelukkig vandaag wel, maar dat was ook niet echt prettig te noemen. Sorry beetje vies .
En dit alles maakt me aan het twijfelen. Zou het nu wel of niet. Probeer het ook naast me neer te leggen, maar dat gaat dan weer niet. Elke keer als ik iets voel, ga ik naar de wc. Bij de vorige keer had ik ook eenmaal een cyclus van 40 dagen en daarna werd ik zwanger. Dus ik probeer me daar aan vast te houden. Maar leuk vind ik het echt niet.
Pff is een heel verhaal geworden, maar blij dat ik het ff kwijt ben.
@ Lune.. Welkom.. Naar dat je een mk hebt gehad. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
@ Slaatje.. Ook welkom en dat je ook snel zwanger mag zijn.
@ Ugly Betty.. Ik heb vrijdag getest 3 dagen voor mijn NOD. Ik weet niet of ik te vroeg heb getest. Ik heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal. Bij mijn dochter heb ik namelijk pas met 8 weken getest omdat ik er van overtuigd was dat ik niet zwanger kon zijn en dacht dat ik ongesteld was geworden, maar dat bleek dus een innesteling te zijn. Nu heb ik op 31 oktober licht bloedverlies gehad van ongeveer 2 dagen en daarbij was 1 tampon/inlegkruisje genoeg. Als ik naar mijn cyclus zou kijken, dan zou het makkelijk een bloeding kunnen zijn van mijn ei bijv. Maar dat weet ik dus niet zeker.
Voor de rest heb ik namelijk niet zo veel klachten. Ik heb wel last van mijn humeur. Mijn borsten doen met vlagen wat zeer (maar dat had ik ook toen in ongesteld werd). En last van obstipatie. Normaal kan ik elke dag wel een keer naar de wc, maar nu 2 dagen niet naar de wc gekund. Gelukkig vandaag wel, maar dat was ook niet echt prettig te noemen. Sorry beetje vies .
En dit alles maakt me aan het twijfelen. Zou het nu wel of niet. Probeer het ook naast me neer te leggen, maar dat gaat dan weer niet. Elke keer als ik iets voel, ga ik naar de wc. Bij de vorige keer had ik ook eenmaal een cyclus van 40 dagen en daarna werd ik zwanger. Dus ik probeer me daar aan vast te houden. Maar leuk vind ik het echt niet.
Pff is een heel verhaal geworden, maar blij dat ik het ff kwijt ben.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Lieve muppet een voor jou meis! Wat heftig weer allemaal. Wel erg fijn dat de gyn zo lief en kundig is dat is wel erg fijn! Rust lekker uit en neem de tijd voor dit alles, het is zo heftig allemaal.
Gast- Gast
Jelin, welke dag zit je nu van je cyclus?
Muppet: 10 dagen is te overzien, en nu weet je ook een beetje wat voor richtlijn ervoor staat... Hoop dat je je snel weer een beetje fit voelt...
Muppet: 10 dagen is te overzien, en nu weet je ook een beetje wat voor richtlijn ervoor staat... Hoop dat je je snel weer een beetje fit voelt...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Jelin, welke dag zit je nu van je cyclus?
Dag 32 zit ik nu. Heb mijn ticker weggehaald, omdat ie overging in een nieuwe cyclus.
Jelin- Kletskop
Ja zag het al
Hmm... zie je vorige cyclussen ook even niet meer zo nu dat ik al typ... Misschien gewoon inderdaad even afwachten. Ik heb ook pas getest toen het helemaal goed voelde, toen ik er echt klaar voor was... Wilde mezelf toen ook niet gek maken...
Hmm... zie je vorige cyclussen ook even niet meer zo nu dat ik al typ... Misschien gewoon inderdaad even afwachten. Ik heb ook pas getest toen het helemaal goed voelde, toen ik er echt klaar voor was... Wilde mezelf toen ook niet gek maken...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Ja zag het al
Ik wil nu ook gewoon wachten. Mijn cyclussen zijn 24-22-28-30.
Jelin- Kletskop
Jelin, een testje is zo duur niet en zo gedaan.
En heel simpel, als je zwanger bent ben je zwanger, zoniet zoniet, dan is het weer afwachten. Denk dat je jezelf meer rust verschaft door te weten waar je aan toe bent dan door te blijven gissen naar wat er aan de hand zou kunnen zijn, zeg maar.
En heel simpel, als je zwanger bent ben je zwanger, zoniet zoniet, dan is het weer afwachten. Denk dat je jezelf meer rust verschaft door te weten waar je aan toe bent dan door te blijven gissen naar wat er aan de hand zou kunnen zijn, zeg maar.
Gast- Gast
Hmmm ben ik niet met je eens Parels... Zo zag mijn maand in augustus eruit, en werd gek van mezelf, elke dag hetzelfde afvragen, weer testen... Daarom heb ik in september rustig afgewacht, en opeens dacht ik laat ik eens even testen... En toen had ik een positieve maar wel een lichte teststreep... Voor mij gaf het meer rust dat ik afwachtte tot wanneer ik eraan toe was om te testen.. en niet de teleurstelling te hebben dat mijn cyclus megalang zou zijn...Maar voor iedereen persoonlijk natuurlijk...
Zou wel leuk zijn Jelin!
Zou wel leuk zijn Jelin!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Hmmm ben ik niet met je eens Parels... Zo zag mijn maand in augustus eruit, en werd gek van mezelf, elke dag hetzelfde afvragen, weer testen... Daarom heb ik in september rustig afgewacht, en opeens dacht ik laat ik eens even testen... En toen had ik een positieve maar wel een lichte teststreep... Voor mij gaf het meer rust dat ik afwachtte tot wanneer ik eraan toe was om te testen.. en niet de teleurstelling te hebben dat mijn cyclus megalang zou zijn...Maar voor iedereen persoonlijk natuurlijk...
Zou wel leuk zijn Jelin!
Ik wil gewoon duidelijkheid, wat ik nu niet heb. Wachten zal altijd een lastig punt blijven voor iedereen. Vorige maand ging ik ook overtijd en heb ik een test gedaan die negatief was en daar had ik echt vrede mee. En kort daarna werd ik ook gewoon ongesteld. Iets in mij blijft onrustig. En ik probeer ook rust te vinden, maar het komt hoe dan ook weer een keer boven hoe graag ik dat ook niet wil.
Wachten zal toch de enige optie blijven.
Jelin- Kletskop
@ Muppet, heb het meeste al via sms gezegd. Maar ook hier nog een een dikke
@ Slaatje, welkom!
@ Lune, ook welkom. Wat vervelend dat je in juni een miskraam hebt gehad. Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het dan goed.
@ Jelin, je houd het spannend!
@ Slaatje, welkom!
@ Lune, ook welkom. Wat vervelend dat je in juni een miskraam hebt gehad. Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het dan goed.
@ Jelin, je houd het spannend!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Nieuwe meiden welkom. Dat had ik nog niet gezegd, en ondanks dat jullie dat vast snappen vond ik het niet zo vriendelijk van mezelf
Muppetje- Ratel
Bedankt voor alle lieve woorden meteen! Ik hoop dat dit een heel vruchtbaar forum is, zodat we snel met z'n alle zwanger zijn!
Op de één of andere manier voelt het "fijn" om wat herkenbare dingen te lezen hier. Aan de ene kant wil ik niet te veel bezig zijn met het zwanger worden, maar aan de andere kant "kriebelt" het enorm om er wel over te praten en te lezen.
@ Jelin, wat spannend allemaal. Ik hoop voor je dat het "raak" is.
Op de één of andere manier voelt het "fijn" om wat herkenbare dingen te lezen hier. Aan de ene kant wil ik niet te veel bezig zijn met het zwanger worden, maar aan de andere kant "kriebelt" het enorm om er wel over te praten en te lezen.
@ Jelin, wat spannend allemaal. Ik hoop voor je dat het "raak" is.
Lune- Fluisteraar
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: