Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Vrijdag was dag 14. Ik ben nu heel benieuwd of mijn cyclus weer zo'n 28 dagen is nu of toch weer langer.Muppetje schreef:Wat fijn Koffieleut! Op welke dag zat je vrijdag?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Vrijdag was dag 14. Ik ben nu heel benieuwd of mijn cyclus weer zo'n 28 dagen is nu of toch weer langer.Muppetje schreef:Wat fijn Koffieleut! Op welke dag zat je vrijdag?
Oh, wel heel netjes hoor! Ik hoop voor je dat je cyclus veeeeeeel langer wordt dan 28 dagen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Vrijdag was dag 14. Ik ben nu heel benieuwd of mijn cyclus weer zo'n 28 dagen is nu of toch weer langer.Muppetje schreef:Wat fijn Koffieleut! Op welke dag zat je vrijdag?
Oh, wel heel netjes hoor! Ik hoop voor je dat je cyclus veeeeeeel langer wordt dan 28 dagen
Haha, dankje!!
Koffieleut- Prater
@ Muppet, veel plezier vanavond! Alvast gefeliciteerd
Hier waait het ook hard!
@ Koffieleut, het word de samsung galaxy ace.
Dankje, hoop ook wel een beetje dat de klachten ergens anders door komen. Maar we wachten maar rustig af.
En was super dat je ovulatietest positief was!!!!!!
Hier waait het ook hard!
@ Koffieleut, het word de samsung galaxy ace.
Dankje, hoop ook wel een beetje dat de klachten ergens anders door komen. Maar we wachten maar rustig af.
En was super dat je ovulatietest positief was!!!!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Puggle schreef:Jeeeej je nieuwe telefoon nu hoor je er ook bij en leuk gourmetten! Wij hebben het pas gedaan omdat we gaan verhuizen deden we het nog maar een keer. Helaas hangt die vleeslucht er dan minimaal 3 dagen dus wij gaan in het nieuwe huis echt niet gourmetten maar veel plezier
Ja het stinkt inderdaad wel, maar ach na een paar dagen is de geur weg en vind het veel te leuk en gezellig om het niet meer te doen.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Jeeeej je nieuwe telefoon nu hoor je er ook bij en leuk gourmetten! Wij hebben het pas gedaan omdat we gaan verhuizen deden we het nog maar een keer. Helaas hangt die vleeslucht er dan minimaal 3 dagen dus wij gaan in het nieuwe huis echt niet gourmetten maar veel plezier
Ja het stinkt inderdaad wel, maar ach na een paar dagen is de geur weg en vind het veel te leuk en gezellig om het niet meer te doen.
Nou inderdaad, om het daar nou helemaal voor te laten.... enne, Amber, twee bakjes azijn neerzetten, helpt wat tegen de geur...
Amber Bedankt! We nemen het er even lekker van vanavond. Wijn, Ouzo, lekker gegrilde vleesjes, heerlijk naar de Griek
Muppetje- Ratel
heb de azijn in huis gehaald. Muppet geniet er vanavond van.Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Jeeeej je nieuwe telefoon nu hoor je er ook bij en leuk gourmetten! Wij hebben het pas gedaan omdat we gaan verhuizen deden we het nog maar een keer. Helaas hangt die vleeslucht er dan minimaal 3 dagen dus wij gaan in het nieuwe huis echt niet gourmetten maar veel plezier
Nou inderdaad, om het daar nou helemaal voor te laten.... enne, Amber, twee bakjes azijn neerzetten, helpt wat tegen de geur...
Amber Bedankt! We nemen het er even lekker van vanavond. Wijn, Ouzo, lekker gegrilde vleesjes, heerlijk naar de Griek
Amber-- Ratel
@ Amber: ow dat is vervelend dat je dan nog niks weet... Ik ga duimen in iedergeval...
@ Muppetje: hier waait 't inderdaad ook zo hard. Ik ga uit voorzorg morgen maar gewoon met de bus naar m'n werk...
Alvast gefeliciteerd meid! Dat mag zeker gevierd worden!
@ Koffieleut: ja gelukkig wel, maar kan mij niet snel genoeg gaan...
Ow spannend hoor. Ik ga duimen meid!
Ben begonnen aan een haakprojectje. Ga een wokkelsjaal proberen te haken .
@ Muppetje: hier waait 't inderdaad ook zo hard. Ik ga uit voorzorg morgen maar gewoon met de bus naar m'n werk...
Alvast gefeliciteerd meid! Dat mag zeker gevierd worden!
@ Koffieleut: ja gelukkig wel, maar kan mij niet snel genoeg gaan...
Ow spannend hoor. Ik ga duimen meid!
Ben begonnen aan een haakprojectje. Ga een wokkelsjaal proberen te haken .
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Amber, lekker gegourmet? En je telefoon al aan het uit vogelen?
Muppet, alvast gefeliciteerd! En lekker naar de Griek jammie
Triesje, wat fanatiek zeg een sjaal haken
Muppet, alvast gefeliciteerd! En lekker naar de Griek jammie
Triesje, wat fanatiek zeg een sjaal haken
Gast- Gast
Amber: Ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was!
Koffieleut- Prater
Koffieleut schreef:Amber: Ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zelf zwanger was
Muppetje- Ratel
Echt, wat hoop ik dat jou droom uitkomt. Hoe is het met jou?Koffieleut schreef:Amber: Ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was!
Amber-- Ratel
Hallo meiden,
Hoe is het met idereen?
@ ugly betty en yasmine, hebben jullie getest?
Hoe is het met idereen?
@ ugly betty en yasmine, hebben jullie getest?
Amber-- Ratel
Met mij alles goed! Lekker lasagna gemaakt en die is zo klaar heb er een lasagna verslaving bij gekregen geloof ik
Lekker gewerkt vandaag amber?
Ugly Betty en yasmine, ik ben ook erg benieuwd of jullie al getest hebben.
En alyssa, hoe gaat het met jou meis?
Lekker gewerkt vandaag amber?
Ugly Betty en yasmine, ik ben ook erg benieuwd of jullie al getest hebben.
En alyssa, hoe gaat het met jou meis?
Gast- Gast
Hier nog geen nieuws..
Nog geen test, maar ook nog geen ongesteldheid.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Hier nog geen nieuws..
Ik ben voor je aan het duimen!
Gast- Gast
Dank je, hopelijk helpt het
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Puggle: hahaha dankjewel. Is een perfecte manier om goed te oefenen hahaha... Wil uiteindelijk knuffels gaan maken voor bij m'n luiertaarten en kraammanden .
@ Amber, gaat hier goed hoor. Ik blijf duimen voor jou hoor! Heb vandaag weer lekker gewerkt. En zie m'n leidinggevende alleen woensdag nog en dan heb ik ff 3 dagen rust...
@ Yasmine: je houd 't wel spannend hoor . Ik blijf ook duimen...
Hier dus aardig gewerkt. En gelukkig voelde ik me ook een stuk lekkerder. Had alleen geen puf meer om te koken, dus heb een maaltijdsalade gehaald en Joshua kon nog mooi de aardappelpuree en worteltjes eten van gisteren . Stond nog voor 'm klaar in de koelkast.
Net heb ik even wat foto's van Joshua in een fotoboekje gezet, en dan morgen ff bestellen. Kost me dan alleen de verzendkosten. . Heb foto's van baby tot nu gebruikt (wel in 20 foto's maar helaas).
@ Amber, gaat hier goed hoor. Ik blijf duimen voor jou hoor! Heb vandaag weer lekker gewerkt. En zie m'n leidinggevende alleen woensdag nog en dan heb ik ff 3 dagen rust...
@ Yasmine: je houd 't wel spannend hoor . Ik blijf ook duimen...
Hier dus aardig gewerkt. En gelukkig voelde ik me ook een stuk lekkerder. Had alleen geen puf meer om te koken, dus heb een maaltijdsalade gehaald en Joshua kon nog mooi de aardappelpuree en worteltjes eten van gisteren . Stond nog voor 'm klaar in de koelkast.
Net heb ik even wat foto's van Joshua in een fotoboekje gezet, en dan morgen ff bestellen. Kost me dan alleen de verzendkosten. . Heb foto's van baby tot nu gebruikt (wel in 20 foto's maar helaas).
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Hallo Meiden,
@ Puggle, was de lasagna lekker? ;-)
Heb lekker gewerkt. Morgen nog een dagje en dan woensdag vrij!
@ Yasmine, spannend!
@ Triesje, dankjewel!
@ Puggle, was de lasagna lekker? ;-)
Heb lekker gewerkt. Morgen nog een dagje en dan woensdag vrij!
@ Yasmine, spannend!
@ Triesje, dankjewel!
Amber-- Ratel
Ik duim ook og steeds voor iedereen hoor
Net verjaardagscadeautje voor mijn schoonmoeder gekocht. Ik heb er zelf ook wat aan, ik ga samen met haar naar Soldaat van Oranje
Net verjaardagscadeautje voor mijn schoonmoeder gekocht. Ik heb er zelf ook wat aan, ik ga samen met haar naar Soldaat van Oranje
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik duim ook og steeds voor iedereen hoor
Wat een leuk cadeau Muppet!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik duim ook og steeds voor iedereen hoor
Ze wilde er heel erg graag heen, maar zo ontzettend breed hebben ze het niet. Ik wilde ook heel graag, maar mijn man houdt er niet zo van. Dit vond ik een leuke oplossing
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik duim ook og steeds voor iedereen hoor
Ze wilde er heel erg graag heen, maar zo ontzettend breed hebben ze het niet. Ik wilde ook heel graag, maar mijn man houdt er niet zo van. Dit vond ik een leuke oplossing
Zeker leuk!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik duim ook og steeds voor iedereen hoor
Zeker leuk!!
Muppetje- Ratel
De lasagna was eigelijk niet zo lekker maar goed heb de rest in de vriezer gedaan voor mijn man zijn werk.
Muppetje, wat een leuk kadotje
Muppetje, wat een leuk kadotje
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: