Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 2 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Viva ma 14 nov 2011 - 5:02

Sanneke, ik denk dat, mocht ik nog niet ongesteld zijn, ik zaterdag ga testen!

Muppet, het is logisch dat je verdrietig bent, en je bent echt geen zwakkeling. Het is mij nog niet overkomen, dus ik weet niet echt hoe je je voelt. Maar ik begrijp wel dat het heel erg *** is dat je een miskraam hebt gekregen. (dus ik hoop ook dat ik niets verkeerds zeg!)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- ma 14 nov 2011 - 6:04

@ Puggle, ook nog even hier fijn dat de echo goed was!

@ Lieve Muppet, het is heel normaal dat je verdrietig bent. Vanaf het moment dat je positief test maak je plannen etc. En inderdaad wat je zelf zegt in 1 minuut spat dat uiteen. Dat ik gewoon echt heel erg moeilijk en verdrietig. Geef je verdriet ook de ruimte. Huil lekker uit. Want je moet het echt niet opkroppen!!
Nogmaals een hele dikke virtuele hug Die ik je eigenlijk persoonlijk had willen geven!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 6:41

amber22 schreef:@ Puggle, ook nog even hier fijn dat de echo goed was!

@ Lieve Muppet, het is heel normaal dat je verdrietig bent. Vanaf het moment dat je positief test maak je plannen etc. En inderdaad wat je zelf zegt in 1 minuut spat dat uiteen. Dat ik gewoon echt heel erg moeilijk en verdrietig. Geef je verdriet ook de ruimte. Huil lekker uit. Want je moet het echt niet opkroppen!!
Nogmaals een hele dikke virtuele hug Die ik je eigenlijk persoonlijk had willen geven!

Helemaal mee eens! Een dikke hug lieve muppet!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 7:49

I love you
Je bent altijd welkom om die knuffel te komen geven hè Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Weegschaal ma 14 nov 2011 - 8:21

@ CCC; Beterschap!

@ Koffieleut; Ik heb deze maand ook ovulatietesten gebruikt, vond het nog wel onduidelijk omdat je langer een streep kan zien, maar als ik ze naast elkaar leg kan ik duidelijk verschil zien. Dus het is zeker behulpzaam om te weten wanneer je vruchtbaar bent.

@ Amber; Toch wel spannend idd. Hoop op een snelle en goede uitslag voor jullie!

@ Jelin; Spannend!

@ Viva; Spannend! Van temperaturen snap ik ook nog niet veel. En fijn dat je al zo veel kilo’s kwijt bent in korte tijd, knap gedaan.

@ Puggle; Wat een goed nieuws!

@ Muppetje; Denk goed aan jezelf hoor, werk is nu echt niet belangrijk. Er is vast alle begrip voor. En goedbedoelde opmerkingen kunnen niet bedoeld zo hard aankomen. Je bent zoiets moois kwijt geraakt en dat geeft gewoon zoveel verdriet!

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Amber- ma 14 nov 2011 - 8:43

Muppetje schreef:

I love you

Vind het jammer dat je helemaal aan het andere kant van het land woont. Want anders had je die knuffel al lang van mij gekregen.
hug

@ weegschaal, dankjewel!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 8:50

Wow Viva, wat knap zeg dat je zoveel bent afgevallen!

Weegschaal, voor jou gaat het ook opschieten smile

Amber, hoe gaat het met jou? Lekker gewerkt vandaag?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 9:04

amber22 schreef:
Muppetje schreef:

I love you

Vind het jammer dat je helemaal aan het andere kant van het land woont. Want anders had je die knuffel al lang van mij gekregen.
hug

@ weegschaal, dankjewel!
Inderdaad erg jammer dat we ver uit elkaar wonen Sad
Toch in de toekomst maar weer eens afspreken dan... smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 14 nov 2011 - 10:18

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
Muppetje schreef:

I love you

hug

@ weegschaal, dankjewel!
Inderdaad erg jammer dat we ver uit elkaar wonen Sad
Toch in de toekomst maar weer eens afspreken dan... smile

We gaan zeker nog een keer afspreken smile hug

@ Puggle, met mij alles goed! Heb lekker gewerkt! Morgen nog een dagje en dan alweer een dag vrij!
Hoe is het verder met jou? Voel je je nog steeds goed?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 10:50

Fijn dat het goed gaat! Ik ben ook altijd op woensdag vrij smile ga je nog wat leuks doen dan?
Met mij alles goed hoor, geen ontwikkelingen verder voel me gewoon goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 10:57

Happy schreef:
chococupcake schreef: Is neusspray toegestaan als je zwanger bent?

Volgens mij zijn daar de meningen over verdeeld. Het liefst nam ik ook niets in maar anders kwam ik echt niet in slaap. Na een paar nachten slecht slapen heb ik de vk even gebeld. Die zei dat het wel mocht, maar niet te lang. Max 5 dagen. Ik heb maar 2 avonden alleen voor het slapen gaan wat neusspray gebruikt. Zoutoplossing mag sowieso wel, maar dat helpt niets vind ik. En ze zeggen dat de vicks inhaler ook gewoon mag.

Mag gewoon hoor, ik gebruik het ook nu! Die vijf dagen a week gebruiken is standaard, ook bij niet-zwangeren, omdat er anders gewenning van de neusslijmvliezen optreedt die na die tijd dan blijven opzwellen.

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut ma 14 nov 2011 - 19:53

Puggle: Wat fijn dat alles goed is!!!

Choco: Balen dat je ziek bent! Vervelend dat je beter niks in kan nemen nu. Beterschap!

Jelin: Spannend weer. Hopelijk heb je dit weekend een mooie postitieve test in handen.

Muppetje: Vervelend dat je je weer slecht voelt. Het verdriet moet er wel uit, dus laat het ook maar gewoon komen. Neem de tijd voor je herstel, zowel geestelijk als lichamelijk.

Viva: Bij jou ook spannend dus. Ik ga duimen voor je!

Weegschaal: Ik ben ook heel benieuwd of ik er een beetje wijs uit wordt met die testen. Maar omdat mijn cyclus nu wat langer is wil ik graag weten wanneer mijn eisprong is. Ik denk er zeker van te zijn dat ik hem voel, maar iets meer zekerheid kan geen kwaad.

Amber: Hoe is het met jou meis?
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 20:10

Koffieleut, hoe is t nu met jou?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut ma 14 nov 2011 - 20:17

Muppetje schreef:Koffieleut, hoe is t nu met jou?

Goed hoor! Mijn menstruatie is gelukkig alweer bijna voorbij. Ik wil steeds beginnen met temperaturen maar vergeet steeds de thermometer naast mijn bed te leggen... Ik heb hem net in mijn nachtkastje gelegd, dus morgenochtend begin ik daarmee. Verder gaan we weer vol goede moed de volgende ronde in. Vandaag alweer dag 4 angel
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 20:23

Koffieleut schreef:
Muppetje schreef:Koffieleut, hoe is t nu met jou?

Goed hoor! Mijn menstruatie is gelukkig alweer bijna voorbij. Ik wil steeds beginnen met temperaturen maar vergeet steeds de thermometer naast mijn bed te leggen... Ik heb hem net in mijn nachtkastje gelegd, dus morgenochtend begin ik daarmee. Verder gaan we weer vol goede moed de volgende ronde in. Vandaag alweer dag 4 angel

Kijk, dat ie nog eens een fijne, positieve insteek.
Ga je je temp bijhouden op fertility friend? Weet niet welke telefoon je hebt, maar ze hebben een app voor Android en Apple, is handig, kan je het meteen invoeren...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown ma 14 nov 2011 - 21:07

Muppetje, hoe voel je je? Ik las ergens dat iemand een belachelijke opmerking maakte.. wat een mensen bestaan er toch.. Je ziet je hele toekomst een btje in duigen vallen en dan zegt iemand zoiets.. Some people..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Amber- ma 14 nov 2011 - 21:10

@ Puggle, fijn dat je je gped voelt. Geen idee nog wat ik morgen ga doen. Maar wel fijn vooruitzicht altijd zo'n dag vrij.

@ Koffieleut, fijn je positieve instelling!!
Met mij gaat het goed hoor. Ben aan het wachten op een positieve ovulatietest want dan kan ik met de medicatie beginnen haha.

@ Muppet, hoe is het vandaag meis?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 21:13

2CKC2 schreef:Muppetje, hoe voel je je? Ik las ergens dat iemand een belachelijke opmerking maakte.. wat een mensen bestaan er toch.. Je ziet je hele toekomst een btje in duigen vallen en dan zegt iemand zoiets.. Some people..
Ik voel me zowel lichamelijk als geestelijk nog helemaal niet goed. Nog steeds veel buikpijn, bloedverlies en snel buiten adem en duizelig. En erg verdrietig.
Ik wilde donderdag weer gaan werken, maar denk dat ik het maar niet doe.

Wat me nu op de been houdt is het idee dat het pech was en ik er niets aan kon doen, al maak ik mezelf wel verwijten. We hopen allebei dat het snel weer mag lukken, maar man wat zal ik dan bang zijn.

Bedankt voor de interesse, erg lief!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Viva ma 14 nov 2011 - 21:29

Weegschaal, dank je! Ik merk in mijn hoofd trouwens wel dat ik er minder mee bezig ben nu ik temperatuur, dan dat ik ovulatieteste doe. Ik heb 12 dagen lang een cyclus een bijna positieve test gehad, en uiteindelijk is die pas veel later gekomen. Volgens mij stelde ik hem dus onbewust uit.
Maar het kan je natuurlijk ook helpen.

Puggle, dankje!

Koffieleut, lief dat je gaat duimen voor me Wink
Pak je toevallig iets als eerst voordat je uit bed gaat? Anders kan je daarop je thermometer leggen dat je die dus ook gelijk pakt...

Muppetje, je moet jezelf niets verwijten, jij kon hier niets aan doen! hug
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Paper Crown ma 14 nov 2011 - 21:34

Muppetje schreef:
2CKC2 schreef:Muppetje, hoe voel je je? Ik las ergens dat iemand een belachelijke opmerking maakte.. wat een mensen bestaan er toch.. Je ziet je hele toekomst een btje in duigen vallen en dan zegt iemand zoiets.. Some people..
Ik voel me zowel lichamelijk als geestelijk nog helemaal niet goed. Nog steeds veel buikpijn, bloedverlies en snel buiten adem en duizelig. En erg verdrietig.

Wat me nu op de been houdt is het idee dat het pech was en ik er niets aan kon doen, al maak ik mezelf wel verwijten. We hopen allebei dat het snel weer mag lukken, maar man wat zal ik dan bang zijn.

Zolang je je lichamelijk nog niet best voelt, zal het niet beter met je gaan geestelijk. Zolang je herinnerd wordt aan wat er pakweg een week geleden is gebeurd, dan lukt dat ook gewoon nog niet.

Wees niet bang.. dat verdriet wordt echt minder.. houdt je vast aan de gedachten dat als het waarschijnlijk wel met vruchtje was.. er niets aan de hand was.. snap je wat ik bedoel.. want je bleef wel gewoon zwanger.. tot 8weken en dat is al heel wat!

Komt goed meis..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 21:42

2CKC2 schreef:
Muppetje schreef:

Zolang je je lichamelijk nog niet best voelt, zal het niet beter met je gaan geestelijk. Zolang je herinnerd wordt aan wat er pakweg een week geleden is gebeurd, dan lukt dat ook gewoon nog niet.

Wees niet bang.. dat verdriet wordt echt minder.. houdt je vast aan de gedachten dat als het waarschijnlijk wel met vruchtje was.. er niets aan de hand was.. snap je wat ik bedoel.. want je bleef wel gewoon zwanger.. tot 8weken en dat is al heel wat!

Komt goed meis..

Ik denk dat je daar inderdaad gelijk in hebt. Zolang ik buikpijn houd en blijf bloeden word ik steeds met mijn neus op de feiten gedrukt, dat bloed is er omdat ik een miskraam heb gehad Sad

Ik hoop gewoon dat dat snel beter wordt en ik weer wat mobieler word, nu word ik zo duizelig als ik teveel doe Sad

We gaan als het weer mag gewoon nog eens proberen een kindje te maken, dit maak een intact kindje dat lekker blijft plakken. IK denk ook wel dat de wens voor een nieuwe zwangerschap en het verdriet om deze naast elkaar kunnen bestaan. Maar het is natuurlijk niet gek dat ik er nu nog veel verdriet om heb...

Ik heb er wel echt vertrouwen in dat het goed gaat komen, en dat had ik eerder eigenlijk minder, dat vind ik zelf wel bijzonder

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown ma 14 nov 2011 - 21:44

Komt goed hoor! Dan ben je toch samen met mij zwanger?! Volgend jaar hebben we beide een baby, ik weet het zeker!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- ma 14 nov 2011 - 21:45

@ muppet, hug
Het verdriet word minder op den duur maar heeft gewoon echt tijd nodig! En geef het jezelf de tijd!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 21:52

2CKC2 schreef:Komt goed hoor! Dan ben je toch samen met mij zwanger?! Volgend jaar hebben we beide een baby, ik weet het zeker!

Deal!

Amber, dankje meis, knuf terug. Enne, jij doet ook mee hè?! Volgend jaar n baby

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 21:53

Is het heel stom als ik anderhalve week thuis ben?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: