Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Nieuwe meiden welkom. Dat had ik nog niet gezegd, en ondanks dat jullie dat vast snappen vond ik het niet zo vriendelijk van mezelf
Is logisch dat je even met je gedachten ergens anders was. Lief dat je er alsnog aan denkt. Dank je wel :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Lune schreef: Op de één of andere manier voelt het "fijn" om wat herkenbare dingen te lezen hier. Aan de ene kant wil ik niet te veel bezig zijn met het zwanger worden, maar aan de andere kant "kriebelt" het enorm om er wel over te praten en te lezen.
Ik herken dat wel, eigenlijk wil ik me er niet te veel op focussen, maar het is wel fijn om erover te kunnen praten. En stiekem denk ik er toch wel veel over na
Voordat we begonnen had ik trouwens niet verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Muppet, ik merk aan de reacties hier dat er iemand een opmerking naar jou toe heeft gemaakt die wel erg ondoordacht was. Maar ik ben het roerend eens met de andere dames, je bent wel degelijk wat verloren. Ook al was er alleen een vruchtzak, dat maakt niet uit. Het was vast niet slecht bedoeld, maar ik krijg toch de kriebels van zo'n opmerkingen.
Fijn overigens om te lezen dat je wel vertrouwen hebt in wat gaat komen. En het is absoluut niet stom om anderhalve week thuis te blijven. Al plak je daar nog een week aan vast, als je het nodig hebt, heb je het nodig. Je kan wel gaan werken, maar als je er met je hoofd niet bijbent, word je daar ook niet beter van, en je werk ook niet.
Edit: Oh Mup, ik lees nu pas je 'verslag' van vanmorgen. Wat balen zeg dat het er nog niet goed uitzag En doen ze curretteren echt gewoon zonder verdoving? Jeetje zeg, dat klinkt wel heel eng! Hopelijk krijg je 2 december wel goed nieuws en kunnen jullie er dan weer voor gaan
CCC, voel je je alweer wat beter?
Koffieleut, fijn dat je deze maand gaat temperaturen en ovulatietesten gaat gebruiken. Heb je voor jezelf ook wat duidelijkheid he. Hebben jullie er eigenlijk al over nagedacht om eens een keer bij de huisarts/gynaecoloog te gaan? Jullie zijn nou toch ook al een jaar bezig, toch?
Amber, spannend he, wachten op de uitslag. Ik had dat van mijn vriend woensdagochtend binnengebracht en ik wist donderdag late middag de uitslag al. Gaat erg snel zo'n dingen.
Jelin, nog steeds niet ongesteld meis?
Viva, spannend hoor! Hopelijk test je positief eind deze week!
Yasmine, eens met Ugly Betty. Je bent helemaal geen zeikwijf. Kan me goed voorstellen dat je gewoon zwanger wilt zijn, het heeft ook een halfjaar geduurd tussen de eerste en de tweede 'poging', dat is echt wel lang natuurlijk. Ik hoop heel erg voor je dat je snel weer zwanger mag zijn meis!
Triesje, jullie mogen binnenkort weer naar het ziekenhuis, 7 december? Nog eventjes en dan hopen dat jullie ook geholpen worden!
Slaatje en Lune, welkom allebei!
Fijn overigens om te lezen dat je wel vertrouwen hebt in wat gaat komen. En het is absoluut niet stom om anderhalve week thuis te blijven. Al plak je daar nog een week aan vast, als je het nodig hebt, heb je het nodig. Je kan wel gaan werken, maar als je er met je hoofd niet bijbent, word je daar ook niet beter van, en je werk ook niet.
Edit: Oh Mup, ik lees nu pas je 'verslag' van vanmorgen. Wat balen zeg dat het er nog niet goed uitzag En doen ze curretteren echt gewoon zonder verdoving? Jeetje zeg, dat klinkt wel heel eng! Hopelijk krijg je 2 december wel goed nieuws en kunnen jullie er dan weer voor gaan
CCC, voel je je alweer wat beter?
Koffieleut, fijn dat je deze maand gaat temperaturen en ovulatietesten gaat gebruiken. Heb je voor jezelf ook wat duidelijkheid he. Hebben jullie er eigenlijk al over nagedacht om eens een keer bij de huisarts/gynaecoloog te gaan? Jullie zijn nou toch ook al een jaar bezig, toch?
Amber, spannend he, wachten op de uitslag. Ik had dat van mijn vriend woensdagochtend binnengebracht en ik wist donderdag late middag de uitslag al. Gaat erg snel zo'n dingen.
Jelin, nog steeds niet ongesteld meis?
Viva, spannend hoor! Hopelijk test je positief eind deze week!
Yasmine, eens met Ugly Betty. Je bent helemaal geen zeikwijf. Kan me goed voorstellen dat je gewoon zwanger wilt zijn, het heeft ook een halfjaar geduurd tussen de eerste en de tweede 'poging', dat is echt wel lang natuurlijk. Ik hoop heel erg voor je dat je snel weer zwanger mag zijn meis!
Triesje, jullie mogen binnenkort weer naar het ziekenhuis, 7 december? Nog eventjes en dan hopen dat jullie ook geholpen worden!
Slaatje en Lune, welkom allebei!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Lief dat je het vraagt Alyssa, ik voel me gelukkig weer wat fitter!
Ben je ondertussen al ongesteld geworden?
Ben je ondertussen al ongesteld geworden?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Alyssa schreef:
Om eerlijk te zijn heb ik de hele dag er niet niet aan gedacht. Nu ik dit lees denk ik weer oja dat hebben we 2 dagen geleden ingeleverd haha. Volgens mij wordt ik een beetje vergeetachtig. Weet ook trouwens niet wanneer we daar de uitslag van krijgen. Misschien wacht ik wel gewoon tot jan en we de nieuwe afspraak hebben staan. Maak me er namelijk niet zo zorgen om want ben ja al 2 keer snel zwanger geweest. Al kan er natuurlijk wel wat veranderen in het zaad van mijn man. Mijn man zegt nu trouwens dat hij binnenkort wel wil bellen.
Hoe is het met jou?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
CCC, fijn dat je je alweer fitter voelt! Ik ben nog niet ongesteld helaas .
Amber, ik vond het toch superspannend omdat mijn vriend zelf een slecht voorgevoel had. Daarom was ik ook des te opgeluchter dat het wél goed was en kon ik ook echt niet wachten met bellen.
Met mij gaat het wel. 'T is verschrikkelijk druk op het werk en hier thuis stapelt het werk/huishouden zich op omdat mijn vriend en ik allebei zo druk zijn. Mijn vriend werkt momenteel zo'n 12 uur per dag en dan ook nog de zaterdag. Dus momenteel zit hij ongeveer aan 70 uur per week. Met de drukte op mijn werk zit ik nu ook aan gemiddeld 50 uur per week.
Ik wacht nu vol ongeduld op mijn ongesteldheid, ik verwacht het ten vroegste zondag. Eigenlijk hoop ik dan ongesteld te worden, ten laatste maandag. Als ik kijk naar de vorige keer werd ik 6 dagen na mijn laatste pilletje ongesteld, en dat zou in dit geval zondag moeten zijn.
Amber, ik vond het toch superspannend omdat mijn vriend zelf een slecht voorgevoel had. Daarom was ik ook des te opgeluchter dat het wél goed was en kon ik ook echt niet wachten met bellen.
Met mij gaat het wel. 'T is verschrikkelijk druk op het werk en hier thuis stapelt het werk/huishouden zich op omdat mijn vriend en ik allebei zo druk zijn. Mijn vriend werkt momenteel zo'n 12 uur per dag en dan ook nog de zaterdag. Dus momenteel zit hij ongeveer aan 70 uur per week. Met de drukte op mijn werk zit ik nu ook aan gemiddeld 50 uur per week.
Ik wacht nu vol ongeduld op mijn ongesteldheid, ik verwacht het ten vroegste zondag. Eigenlijk hoop ik dan ongesteld te worden, ten laatste maandag. Als ik kijk naar de vorige keer werd ik 6 dagen na mijn laatste pilletje ongesteld, en dat zou in dit geval zondag moeten zijn.
Alyssa- Prater
@ Koffieleut; Ik voel mijn eisprong rechts ook duidelijk, links niet altijd. Maar nu ik een ovulatietest gebruikt hebt weet ik ook zeker dat ik het goed heb, is wel fijn om te weten.
@ Jelin; Toch nog wel spannend, maar vervelend die onzekerheid!
@ Yasmine; Ik herken het laatste van jouw verhaal zo. Voel me ook vaak verdrietig en probeer dan te denken dat er mensen zijn die nog zoveel meer te behappen hebben. Maar ik denk dat we deze gevoelens af en toe wel toe mogen laten.
@ Alyssa; Hoop dat je menstruatie snel komt, dan kan je weer verder!
@ Triesje; Spannend, de operatie van je zoontje. En sterkte voor jou, hoop dat je een goed gesprek mag hebben in december.
@ Slaatje; Welkom.
@ Lune; Ook welkom, en vervelend van je late miskraam!
@ Muppetje; Wat een verhaal! Bij mijn weten is een curretage altijd onder narcose, daar is bij mij iig wel over gesproken. Vind het echt vreselijk voor je, maak je al zoveel mee en dan dit nog.
@ All; Ik voel van alles, maar mag van mezelf nergens op hopen... Neem wel een test mee op vakantie en mag van mezelf testen als ik volgende week woensdag nog niet ongesteld ben.
@ Jelin; Toch nog wel spannend, maar vervelend die onzekerheid!
@ Yasmine; Ik herken het laatste van jouw verhaal zo. Voel me ook vaak verdrietig en probeer dan te denken dat er mensen zijn die nog zoveel meer te behappen hebben. Maar ik denk dat we deze gevoelens af en toe wel toe mogen laten.
@ Alyssa; Hoop dat je menstruatie snel komt, dan kan je weer verder!
@ Triesje; Spannend, de operatie van je zoontje. En sterkte voor jou, hoop dat je een goed gesprek mag hebben in december.
@ Slaatje; Welkom.
@ Lune; Ook welkom, en vervelend van je late miskraam!
@ Muppetje; Wat een verhaal! Bij mijn weten is een curretage altijd onder narcose, daar is bij mij iig wel over gesproken. Vind het echt vreselijk voor je, maak je al zoveel mee en dan dit nog.
@ All; Ik voel van alles, maar mag van mezelf nergens op hopen... Neem wel een test mee op vakantie en mag van mezelf testen als ik volgende week woensdag nog niet ongesteld ben.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Alyssa schreef:CCC, fijn dat je je alweer fitter voelt! Ik ben nog niet ongesteld helaas .
Vervelend dat je het zo druk hebt op je werk. Blijft het de komende weken zo druk?
Nog even wachten en jij kunt ook weer verder, wel fijn!
Amber-- Ratel
Weegschaal, ik duim voor je dat je een positieve test mag hebben volgende week woensdag! Neem je er maar eentje mee, of neem je er meer mee?
Amber, ik vrees dat die drukte de komende weken niet minder wordt, maar ik kan het op voorhand nooit inschatten. Ligt er maar net aan hoeveel mensen er komen en dat weet ik op voorhand niet.
Amber, ik vrees dat die drukte de komende weken niet minder wordt, maar ik kan het op voorhand nooit inschatten. Ligt er maar net aan hoeveel mensen er komen en dat weet ik op voorhand niet.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Weegschaal, ik duim voor je dat je een positieve test mag hebben volgende week woensdag! Neem je er maar eentje mee, of neem je er meer mee?
Vervelend zeg. Maar je hebt toch een contract voor aantal uren. Als het structureel zo druk is moet er dan niet meer mensen in dienst genomen worden?
Amber-- Ratel
Oh maar ik vind het zelf niet erg hoor. Ik doe mijn werk ontzettend graag en vind het ook helemaal niet erg om overuren te maken. Punt is ook maar net dat het de ene dag ontzettend druk kan zijn, maar de dag erop weer helemaal niet, het is gewoon niet op voorhand te voorspellen. Ik mag overigens wel gewoon stoppen als ik normaal gedaan heb, maar dat doe ik niet, want ik wil mijn collega's niet in de steek laten en de mensen niet allemaal laten wachten.
En ach, anders zit ik toch maar alleen thuis, mijn vriend vertrekt 's morgens om 6u naar zijn werk en is toch nooit voor 19u thuis. Bovendien kan ik mijn overuren weer opnemen als ik dat nodig heb, en ik heb met mijn leidinggevende afgesproken dat ik tijdens mijn afwezigheid voor gynaecoloog-bezoeken gewoon mijn halfuur middagpauze 'inlever' (ik eet gewoon onderweg naar het ziekenhuis) en dan de rest compenseer met mijn overuren. Ik hoefde er geen overuren voor in te leveren, maar ik voel me er zelf wel beter bij dan dat ik gewoon 'betaald' op gynaecoloogbezoek ga.
En ach, anders zit ik toch maar alleen thuis, mijn vriend vertrekt 's morgens om 6u naar zijn werk en is toch nooit voor 19u thuis. Bovendien kan ik mijn overuren weer opnemen als ik dat nodig heb, en ik heb met mijn leidinggevende afgesproken dat ik tijdens mijn afwezigheid voor gynaecoloog-bezoeken gewoon mijn halfuur middagpauze 'inlever' (ik eet gewoon onderweg naar het ziekenhuis) en dan de rest compenseer met mijn overuren. Ik hoefde er geen overuren voor in te leveren, maar ik voel me er zelf wel beter bij dan dat ik gewoon 'betaald' op gynaecoloogbezoek ga.
Alyssa- Prater
@ nieuwe meiden: welkom hier en succes allemaal
@ Muppet: ooow jeetje meid, hier zit je niet op te wachten idd... Het zit je ook echt niet mee he meis? Wel fijn dat dezelfde arts de curretage ging doen. Ik hoop dat 't nu straks allemaal wel goed is en dat jullie weer door kunnen. Meid doe nog maar even lekker rustigaan nu.
@ Jelin: ik ga voor je duimen hoor meid! Daarom heb ik idd deze ticker, die gaat niet over in nieuwe cyclus ;-).
@ Alyssa: 7 december idd. Mijn man is vanmorgen geweest om in te leveren. En 7 december is hij vrij (dat is al akkoord gegeven) en dus kan hij mij ook steunen en dus ook zeggen dat ik er inderdaad last van heb... Ik hoop dan idd dat ze me gewoon gaan helpen en eventueel ook wil kijken of de cyste nu weg is...
Hoe is 't met jou?
Ow lees het al. Druk, heel druk hahaha. Pfoe jeetje man 50 uur in de week! Hoe hou je het vol???? Ik ben al doodmoe van 20 uur in de week...Wat voor werk doe je?
@ Weegschaal: ja is zeker spannend! Maar 't is nodig. Doen we die niet, dan kan hij last krijgen van zijn duimpje en dat is natuurlijk niet de bedoeling...Ja dat hoop ik ook. Ik hoop echt dat ze me wel wil helpen, anders ga ik ergens anders een second opinion vragen, want dit kan gewoon niet langer!
Ooooeeeeh meid, ik ga wel duimen hoor! Ik hoop dat je zwanger bent als je terugkomt!
Hier heerlijk gewerkt vandaag een lekker dagje van 4 uurtjes. Morgen ook weer.
Vrijdag ga ik op de foto met het bedrijf met wie ik samenwerk voor het sinterklaasfeest voor minderbedeelde kinderen in Zwolle.
Het word één groot feest. We hebben nu al 130 kinderen en 110 ouders! Dus dat gaat enorm goed .
@ Muppet: ooow jeetje meid, hier zit je niet op te wachten idd... Het zit je ook echt niet mee he meis? Wel fijn dat dezelfde arts de curretage ging doen. Ik hoop dat 't nu straks allemaal wel goed is en dat jullie weer door kunnen. Meid doe nog maar even lekker rustigaan nu.
@ Jelin: ik ga voor je duimen hoor meid! Daarom heb ik idd deze ticker, die gaat niet over in nieuwe cyclus ;-).
@ Alyssa: 7 december idd. Mijn man is vanmorgen geweest om in te leveren. En 7 december is hij vrij (dat is al akkoord gegeven) en dus kan hij mij ook steunen en dus ook zeggen dat ik er inderdaad last van heb... Ik hoop dan idd dat ze me gewoon gaan helpen en eventueel ook wil kijken of de cyste nu weg is...
Hoe is 't met jou?
Ow lees het al. Druk, heel druk hahaha. Pfoe jeetje man 50 uur in de week! Hoe hou je het vol???? Ik ben al doodmoe van 20 uur in de week...Wat voor werk doe je?
@ Weegschaal: ja is zeker spannend! Maar 't is nodig. Doen we die niet, dan kan hij last krijgen van zijn duimpje en dat is natuurlijk niet de bedoeling...Ja dat hoop ik ook. Ik hoop echt dat ze me wel wil helpen, anders ga ik ergens anders een second opinion vragen, want dit kan gewoon niet langer!
Ooooeeeeh meid, ik ga wel duimen hoor! Ik hoop dat je zwanger bent als je terugkomt!
Hier heerlijk gewerkt vandaag een lekker dagje van 4 uurtjes. Morgen ook weer.
Vrijdag ga ik op de foto met het bedrijf met wie ik samenwerk voor het sinterklaasfeest voor minderbedeelde kinderen in Zwolle.
Het word één groot feest. We hebben nu al 130 kinderen en 110 ouders! Dus dat gaat enorm goed .
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Alyssa schreef:Weegschaal, ik duim voor je dat je een positieve test mag hebben volgende week woensdag! Neem je er maar eentje mee, of neem je er meer mee?
Ik neem er 1 mee, wil niet dat mijn vakantie in teken van testen en onzekerheid staat. Maar omdat mijn eisprong zo vroeg was wil ik als ik zwanger ben wel vroeg gestest hebben, als bewijs voor de verloskundige. Is erg doordacht, maar ik wil niet lang wachten op een eventuele echo. Aan de ene kant wil ik dat de week snel voorbij gaat, aan de andere kant is de helft van mijn vakantie dan al voorbij...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Amber, even afwachten op de uitslag dus. Zal idd wel goed zijn, je bent idd al 2 keer zwanger geweest gelukkig. Hoe staat het met je testen? Begint er al een streepje te komen?
Alyssa, jeetje jullie hebben het druk zeg maar idd wel fijn dat je wat overuren opbouwd zo. Ik hoop dat je eind van de week ongesteld word hoor en dan kunnen jullie er weer voor gaan!
muppet, hoe voel je je nu meis?
Jelin en weegschaal, ik duim voor jullie hoor!
Nieuwe meiden welkom, ik wens jullie een hoop vruchtbaarheid!
Hier alles goed. We hebben het aan de broer en zus van mijn man verteld en die vonden het natuurlijk leuk! Verder wat dingen ingepakt voor de verhuis. Nog 2 weken
Alyssa, jeetje jullie hebben het druk zeg maar idd wel fijn dat je wat overuren opbouwd zo. Ik hoop dat je eind van de week ongesteld word hoor en dan kunnen jullie er weer voor gaan!
Hier alles goed. We hebben het aan de broer en zus van mijn man verteld en die vonden het natuurlijk leuk! Verder wat dingen ingepakt voor de verhuis. Nog 2 weken
Gast- Gast
Puggle schreef:Amber, even afwachten op de uitslag dus. Zal idd wel goed zijn, je bent idd al 2 keer zwanger geweest gelukkig. Hoe staat het met je testen? Begint er al een streepje te komen?
Gebruik net zoals vorige maand de extra gevoelige testen van sensitest. Heb daar bijna elke dag een licht tweede streepje op. Tijdens positieve test dan echt een knaltest. Hij is nu nog licht, maar wel gevoel dat hij wat donkerder word. Zou fijn zijn als mijn ei wat eerder komt, maar we wachten af.
Leuk dat jullie het verteld hebben en al bijna verhuizen. Leuk hoor
@ Weegschaal, wanneer ga je precies op vakantie. Hoop dat je met goed nieuws terugkomt.
Amber-- Ratel
Ik wist niet dat ze van ovulatietesten ook extra gevoelige hebben. Klinkt wel erg handig. Ik hoop voor je dat je ei ook wat eerder komt nu en dat de pillen zijn werk doen!
Gast- Gast
Puggle schreef:Ik wist niet dat ze van ovulatietesten ook extra gevoelige hebben. Klinkt wel erg handig. Ik hoop voor je dat je ei ook wat eerder komt nu en dat de pillen zijn werk doen!
Dankjewel Puggle, ik hoop het ook!
Amber-- Ratel
Meiden, ik heb enorme behoefte aan gezellige, leuke, lieve, romantische meidenfilms. Jullie tips?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Meiden, ik heb enorme behoefte aan gezellige, leuke, lieve, romantische meidenfilms. Jullie tips?
The Holiday, you've got mail, maid in manhattan, coyote ugly, dirty dancing havana nights, never been kissed, nothing hill, pretty woman, save the last dance, sleepless in seatlle, titanic, one fine day, two weeks notice, bridget jones dirary, sweet home alabama....kan je zo even vooruit? :p Nu hoop ik natuurlijk niet dat je nieuwe titels bedoelde. Haha
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Muppetje schreef:Meiden, ik heb enorme behoefte aan gezellige, leuke, lieve, romantische meidenfilms. Jullie tips?
The Holiday, you've got mail, maid in manhattan, coyote ugly, dirty dancing havana nights, never been kissed, nothing hill, pretty woman, save the last dance, sleepless in seatlle, titanic, one fine day, two weeks notice, bridget jones dirary, sweet home alabama....kan je zo even vooruit? :p Nu hoop ik natuurlijk niet dat je nieuwe titels bedoelde. Haha
Nee hoor, dat maakt niet uit, maar de meeste heb ik al gezien
Muppetje- Ratel
Muppetje: Ik had gisteravond al even in je eigen topic gereageerd, maar ook hier nog een een hele dikke knuffel. Hoe voel je je nu?
Yasmine: Wat vervelend dat je je zo voelt! Als het voor jou even beter is om hier (tijdelijk) niet te reageren dat moet je dan doen hoor, dat neemt niemand je kwalijk.
Alyssa: Fijn dat je het laatste pilletje gehad hebt. Merk je al iets? Wij zijn in januari een jaar bezig. We hebben ons erop ingesteld dat het wat langer kan duren bij ons, dus ik maak me nu nog niet te veel zorgen. We gaan eerst dus die testen gebruiken en kijken of dat werkt.
Triesje: Spannend dat je zoontje nu toch echt onder het mes gaat. 7 december komt al langzaam dichterbij, hopelijk gaan ze dan eindelijk iets doen bij je!
All: Ik heb vandaag lekker een dagje vrij! Het huis moet schoon en de boodschappen moeten gedaan dus ik hoef me niet te vervelen vandaag! Voor de meiden die ovulatietesten gebruik(t)en, van welk merk hebben jullie ze gebruikt?
Slaatje: Welkom hier!
Lune: Ook welkom hier! Heftig dat je een miskraam gehad hebt zo laat in de zwangerschap!
Jelin: Het kan natuurlijk heel goed zijn dat je te vroeg getest hebt. Je cyclus kan ook best iets langer zijn (zoals bij mij) maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent.
Yasmine: Wat vervelend dat je je zo voelt! Als het voor jou even beter is om hier (tijdelijk) niet te reageren dat moet je dan doen hoor, dat neemt niemand je kwalijk.
Alyssa: Fijn dat je het laatste pilletje gehad hebt. Merk je al iets? Wij zijn in januari een jaar bezig. We hebben ons erop ingesteld dat het wat langer kan duren bij ons, dus ik maak me nu nog niet te veel zorgen. We gaan eerst dus die testen gebruiken en kijken of dat werkt.
Triesje: Spannend dat je zoontje nu toch echt onder het mes gaat. 7 december komt al langzaam dichterbij, hopelijk gaan ze dan eindelijk iets doen bij je!
All: Ik heb vandaag lekker een dagje vrij! Het huis moet schoon en de boodschappen moeten gedaan dus ik hoef me niet te vervelen vandaag! Voor de meiden die ovulatietesten gebruik(t)en, van welk merk hebben jullie ze gebruikt?
Slaatje: Welkom hier!
Lune: Ook welkom hier! Heftig dat je een miskraam gehad hebt zo laat in de zwangerschap!
Jelin: Het kan natuurlijk heel goed zijn dat je te vroeg getest hebt. Je cyclus kan ook best iets langer zijn (zoals bij mij) maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik heb die van sensitest, wel de extra gevoelige. De normale vond ik niet fijn. Met de extra gevoelige vorige maand duidelijk mijn ei gevonden.
Amber-- Ratel
Koffieleut, zie mijn eigen topic, daar staat hoe het gaat
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Koffieleut, zie mijn eigen topic, daar staat hoe het gaat
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Vanaf as weekend is het bij ons gaan met die banaan :p Ga er niet vanuit dat het direct raak is natuurlijk, maar merk nu al dat ik op een andere manier naar mijn vriend kijk en dat "het" ook anders voelt. Vind dit gevoel eigenlijk al bijzonder. Haha. Maar merk wel aan de berichten hier dat er veel is wat ik nog niet weet, heb het idee dat we nog maar een beetje aan het aanklungelen zijn. Iemand nog tips?
Liefs Slaatje
Liefs Slaatje
slaatje- Kletskop
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: