Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 4 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 7:08

Alvast veel sterkte morgen muppetje! En zeker gaat het goed komen bij jullie! hug

Amber, ik hoop dat je nu wat eerder een positive test hebt hoor, maar je hebt een beetje een idee nu hoe lang het kan duren voordat hij positief is dat is wel fijn!

Ik heb vandaag gewerkt, het was saai en erg koud op het werk! Morgen gelukkig vrij, lekker weer wat dozen in pakken voor de verhuis en in de avond naar mijn schoonzus en zwager om het te vertellen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 7:10

Puggle schreef:Alvast veel sterkte morgen muppetje! En zeker gaat het goed komen bij jullie! hug

Amber, ik hoop dat je nu wat eerder een positive test hebt hoor, maar je hebt een beetje een idee nu hoe lang het kan duren voordat hij positief is dat is wel fijn!

Ik heb vandaag gewerkt, het was saai en erg koud op het werk! Morgen gelukkig vrij, lekker weer wat dozen in pakken voor de verhuis en in de avond naar mijn schoonzus en zwager om het te vertellen.

Veel plezier met vertellen morgen

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jasmine di 15 nov 2011 - 7:30

Sorry dat ik de laatste dagen niet zo actief ben in dit topic.

Heb het gewoon even gehad met zwanger worden en alles eromheen. We willen nog steeds dolgraag een tweede kindje, maar ik wil niet dat het een obsessie gaat worden. Heb altijd geroepen dat ik voor eind januari (de periode dat ik uitgerekend zou zijn) weer positief wil testen. Nu dit steeds dichterbij komt, zie ik mijn kansen steeds kleiner worden en ga ik voor mijn gevoel meer en meer richting 'moeten'. En dat is wat ik nu net niet wil!

De laatste dagen ook weer van een aantal mensen gehoord dat ze zwanger zijn. Hartstikke leuk natuurlijk en ben gemeend blij voor ze, maar het maakt mij wel weer extra leeg voelen. Ik had nu gewoon een dikke buik moeten hebben met een trappelend ukkie. Ik had nu ook gewoon vrolijk en zwanger rond kunnen lopen. In plaats daarvan voel ik me leeg en depressief. Nou ben ik al jaren bekend met depressies, loop ook bij het GGZ, maar heb de laatste tijd meer en meer moeite deze depressies te hanteren. Ik heb ook even totaal geen vertrouwen meer dat het binnen nu en niet al te lange tijd wel raak gaat zijn. Ook een bekende kwaal, want zodra het even tegen zit ga ik dingen nogal snel somber inzien.

Ik kan de jaloerse gedachten van 'ik wil ook', als ik hoor dat er weer iemand zwanger is maar moeilijk onderdrukken. Terwijl ik helemaal niet jaloers wíl zijn, want wie weet wat deze mensen er allemaal voor hebben moeten doorstaan. Een kindje zal bij hen net zo welkom zijn als bij ons. Wie ben ik dan om jaloers te zijn? Jaloers klinkt zo negatief, alsof je iemand iets misgunt. En dat is zeker niet zo, ik gun iedereen het geluk van een eigen kindje.

Maar aan de andere kant: half mei had ik een positieve test. We zijn nu een half jaar verder en ik kan net weer verder met proberen. Zo lang heeft het gewoon geduurd voor we überhaupt weer een beetje vooruit konden kijken. Eerst 6 weken in onzekerheid of alles wel goed zit (na drie echo's) en vervolgens 3 weken zoet met afwachten, pillen en curretage. En daarna nog bijna 12 weken geduld hebben, omdat mijn lijf de weg kwijt is. Mijn geduld begint op te raken, ik wil niet meer wachten, ik wil gewoon weer zwanger zijn! En het voelt zo frustrerend dat dat nog niet het geval is. Zo moeilijk.

En dan valt mijn verhaal nog in het niet bij vele andere verhalen die ik hier ook lees. Mensen die al jaren bezig zijn. Of na jaren hun droom zelfs op hebben moeten geven. En dan voel ik mij zo'n ontzettende zeurkous. Zo'n negatief z**kwijf.

Wat ik hiermee wil, weet ik ook niet. Maar vind het wel lekker om even mijn gevoelens en gedachten de vrije loop te laten...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Ugly Betty di 15 nov 2011 - 7:35

Yasmine, je bent helemaal geen z***wijf! Jij hebt je eigen gevoelens en je hebt recht om die gevoelens te hebben en ze te uiten. Het is juist goed om het te uiten. Als het voor jou fijner is om hier wat minder te zijn, dan moet je dat doen, daar hoef je je niet voor te verantwoorden. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is meid. hug
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 7:40

Ugly Betty schreef:Yasmine, je bent helemaal geen z***wijf! Jij hebt je eigen gevoelens en je hebt recht om die gevoelens te hebben en ze te uiten. Het is juist goed om het te uiten. Als het voor jou fijner is om hier wat minder te zijn, dan moet je dat doen, daar hoef je je niet voor te verantwoorden. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is meid. hug

Helemaal mee eens! hug

Gast
Gast

Bericht  Alyssa di 15 nov 2011 - 8:20

amber22 schreef:
@ Alyssa, hoe is het met jou meid?
Lief dat je naar me vraagt. hug
Met mij gaat het wel goed hoor. Heb gisteren mijn laatste pilletje ingenomen, dus ik wacht nu vol ongeduld op mijn menstruatie smile

Ik heb het echt onwijs druk op dit moment, op mijn werk is het echt niet normaal meer, maak ook veel overuren nu. Daarom ben ik er nu wat minder, en bovendien heb ik weinig interessants te melden atm smile.

Morgen reageer ik wat uitgebreider op iedereen, maar mijn hoofd staat op springen nu.

Wel even snel:
Muppetje, veel succes morgen!! hug En blijf thuis zolang jij die tijd nodig hebt, het is neit raar! Weet je leidinggevende waarom je thuisbent?

Puggle, superfijn om te lezen dat bij jou alles goed was, vind ik echt heel fijn om te lezen!

Amber, hopelijk heb je binnen een paar dagen/week een positieve ovulatietest zodat je met die pilletjes kan starten.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 8:22

Ugly Betty schreef:Yasmine, je bent helemaal geen z***wijf! Jij hebt je eigen gevoelens en je hebt recht om die gevoelens te hebben en ze te uiten. Het is juist goed om het te uiten. Als het voor jou fijner is om hier wat minder te zijn, dan moet je dat doen, daar hoef je je niet voor te verantwoorden. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is meid. hug

Helemaal mee eens

Alyssa, ja dat weet ze

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 9:12

Alyssa, fijn meis dat je het laatste pilletje hebt genomen. Dan kun je dadelijk voor je gevoel weer 'mee doen'.

Muppet, hoe gaat het nu met je?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 9:15

Puggle schreef:Alyssa, fijn meis dat je het laatste pilletje hebt genomen. Dan kun je dadelijk voor je gevoel weer 'mee doen'.

Nog hetzelfde als de rest van de dag, niet fijn dus. Lig ook al lekker in bed smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 9:25

Muppetje schreef:
Puggle schreef:Alyssa, fijn meis dat je het laatste pilletje hebt genomen. Dan kun je dadelijk voor je gevoel weer 'mee doen'.

Nog hetzelfde als de rest van de dag, niet fijn dus. Lig ook al lekker in bed smile
Cry , lig maar lekker in bed hoor! Lekker rusten. Laat je morgen wat weten als je bent geweest?

Gast
Gast

Bericht  CCC di 15 nov 2011 - 9:36

Sterkte morgen Muppet...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Amber- di 15 nov 2011 - 9:44

@ Alyssa, vervelend dat het zo druk is op het werk. Maar zo gaat het wachten op ongesteld worden en dat je weer met de clomid kan beginnen wel snel.

@ Yasmine, hug meid! Je verdrietige gevoelens zijn heel normaal. De ene keer kun je er beter mee omgaan en zo zijn er momenten dat het zwaar is. En je hoeft geen sorry te zeggen. Als het beter voelt om hier minder te zijn dan is dat prima.

@ Muppet, wil je mij morgen smsen hoe het was? Ik kan overdag niet op het forum.
Sterkte, ik denk aan je. hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Triesje1983 di 15 nov 2011 - 10:00

Zat ik toch in compleet verkeerde topic te schrijven hahahaha..

Maar meiden ik ben er weer en ik zal 't vanaf nu weer proberen bij te houden... Ik werk wel natuurlijk, dus kan alleen 's avonds tikken, dussuuuuuh niet TE veel kletsen he? LOL

Hier heb ik gisteren de planning OK plastisch chirurgie gesproken. Mijn zoontje zal (onder voorbehoud) 20 december geopereerd gaan worden aan zijn duimpje. Zijn duimpje zal dan rechtgezet gaan worden...

7 december moet ik weer naar de fertiliteitsarts. Mijn man gaat mee, om mij bij te staan. Hij kan beamen dat ik er dagelijks last van heb dat ik niet ongesteld word en vind ook dat ik geholpen moet worden...

Verder zit ik vanaf deze week elke week bij een psycholoog om alle dingen waar ik mee rondloop te gaan verwerken. Alleen lukt 't me niet... maar 't komt goed met mij, dat weet ik zeker Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 19:26

Amber natuurlijk sms ik je even, geen probleem. X

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses di 15 nov 2011 - 19:40

Sterkte Mup hug

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 19:43

Caresses schreef:Sterkte Mup hug

Dankje meis! smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut di 15 nov 2011 - 20:33

Sterkte vandaag Muppetje!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 20:44

Dankje Koffieleut

En fanatiek begonnen met temperaturen?

Ik ga zo maar met de trein naar het ziekenhuis. Wist niet of fietsen ging lukken, het is best een eind fietsen. Zei mn man, nou dan moet je maar even zes kees de trap op en neer, kijken of je dat redt. Maar voor die test ben ik dramatisch gezakt, na drie keer viel ik bijna flauw. Nu ben ik met een op hol geslagen hart nog maar even in bed gekropen

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut di 15 nov 2011 - 20:48

Muppetje schreef:Dankje Koffieleut

Ik ga zo maar met de trein naar het ziekenhuis. Wist niet of fietsen ging lukken, het is best een eind fietsen. Zei mn man, nou dan moet je maar even zes kees de trap op en neer, kijken of je dat redt. Maar voor die test ben ik dramatisch gezakt, na drie keer viel ik bijna flauw. Nu ben ik met een op hol geslagen hart nog maar even in bed gekropen
^
6 keer is ook wel vaak... Maar ga idd maar lekker met de trein, je lichaam heeft al genoeg te verduren gehad de afgelopen week.

Ik heb zojuist getemperatuurd (is dat een woord?) en dit in mijn app gezet. Het is een heel uitgebreide app zeg. Ideaal.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 20:51

Koffieleut schreef:
Muppetje schreef:Dankje Koffieleut

^
6 keer is ook wel vaak... Maar ga idd maar lekker met de trein, je lichaam heeft al genoeg te verduren gehad de afgelopen week.

Ik heb zojuist getemperatuurd (is dat een woord?) en dit in mijn app gezet. Het is een heel uitgebreide app zeg. Ideaal.

Het is ook wel n eind fietsen, dus wel vergelijkbaar denk ik. Met de trein vijf minuten, doen we dat wel.

Mooie app hè, ik vind m heel handig. Als wij weer verder mogen ga ik ook weer temperaturen

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  snoezel di 15 nov 2011 - 22:01

Lees hier af en toe mee, niet echt actief... Soms kriebelt het gewoon Rolling Eyes
Maar muppetje, heel veel succes! hug
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 22:10

snoezel schreef:Lees hier af en toe mee, niet echt actief... Soms kriebelt het gewoon Rolling Eyes
Maar muppetje, heel veel succes! hug
Lief van je, dankjewel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 15 nov 2011 - 22:14

@ Muppet succes vandaag!! Hoe gaat het nu met je?

Hier nog steeds niet ongesteld. Echt balen die onzekerheid en hoop natuurlijk dat ik snel duidelijkheid zal hebben.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  smooch di 15 nov 2011 - 22:47

Succes, muppetje!!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Ugly Betty wo 16 nov 2011 - 0:19

Muppetje, succes!
Jelin, het wordt steeds spannender, wanneer had je getest? Kan het zijn dat je te vroeg was?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: