Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje, wil je even een hele dikke knuffel geven! Tuurlijk is het niet gek om anderhalve week thuis te blijven, geef jezelf de tijd om het te verwerken.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Muppetje schreef:Is het heel stom als ik anderhalve week thuis ben?
Nee dat is niet stom. Je moet je lichamelijk en geestelijk herstellen. En ik kan me voorstellen dat dat een tijdje duurt. Het is niet zomaar iets. En ik begrijp ook niet, dat werkgevers dat niet kunnen snappen bijv.
Neem echt je tijd anders krop je het op en zal het alsnog een keer uitkomen.
Hier nog steeds niet ongesteld. Dus we blijven wachten.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn teamleider wil juist absoluut niet dat ik donderdag weer kom. Ze zal dan ook net blij zijn als ze me wel ziet donderdag
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Laced schreef:Muppetje, wil je even een hele dikke knuffel geven! Tuurlijk is het niet gek om anderhalve week thuis te blijven, geef jezelf de tijd om het te verwerken.
Bedankt! Ik ben zelf gewoon heel erg van het niet zeiken, gewoon gaan werken. Maar nu wil het gewoon even niet...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Mijn teamleider wil juist absoluut niet dat ik donderdag weer kom. Ze zal dan ook net blij zijn als ze me wel ziet donderdag
Dan is het toch prima!! Pak nu de tijd die je nodig hebt en je moet blij zijn dat je zoveel begrip van je teamleider hebt. Sterkte meis .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Komt goed hoor! Dan ben je toch samen met mij zwanger?! Volgend jaar hebben we beide een baby, ik weet het zeker!
Deal!
Amber, dankje meis, knuf terug. Enne, jij doet ook mee hè?! Volgend jaar n baby
Ik doe zeker mee
En het is echt niet raar om 1,5 week thuis te zijn. Je teamleider wil je niet eens zien donderdag. Dus je blijft gewoon thuis! echt geef jezelf de tijd!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Net even mijn teamleider gesproken en daar kwamen de tranen weer. Dacht dat ze op waren, maar nee...
De buikpijn wordt er ook nog niet minder op, bah, morgen maar eens vragen of dat normaal is...
De buikpijn wordt er ook nog niet minder op, bah, morgen maar eens vragen of dat normaal is...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Net even mijn teamleider gesproken en daar kwamen de tranen weer. Dacht dat ze op waren, maar nee...
Wat fijn dat je zo'n lieve teamleider hebt, zo hoort het ook. Blijf maar lekker thuis, zonder je bezwaard te voelen. Het is fijner om weer te gaan werken als de bloedingen zijn gestopt en de buikpijn weg is. Bij mij duurde de buikpijn en het bloeden toch zeker wel twee weken. Ik mocht van mijn baas niet langer dan 3 dagen thuis blijven. Ze belde me elke dag en bleef er maar op hameren hoe moeilijk het was om vervanging te regelen.
Het verdriet slijt trouwens, straks krijg je weer vertrouwen.
Gast- Gast
Wat een fijne teamleider heb je Muppet, het is fijn om de ruimte te krijgen om alles op jou manier en jouw tempo te kunnen verwerken. Hoop dat de bloedingen en de buikpijn snel zakken zeg... Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, en bij haar duurde dit 2 weken, weet eigenlijk niet of zij continu buikpijn had erbij. Maar daarna was ze een paar dagen bloedvrij zeg maar, en werd ze ongesteld. Doe rustig aan, en neem lekker de tijd... probeer het lekker van je af te zetten dat je thuis zit, of te bedenken of het stom is om 1.5 week thuis te zitten... Na 1.5 week is het nog kort, na dit alles dat je weer aan de slag gaat hoor...
Ik voel me vandaag weer wat beter gelukkig! Mijn coordinator wilde liever dta ik vandaag thuis bleef, en heeft vervanging geregeld. Zelfs voor morgen en overmorgen is er geen nood als ik nog steeds ziek ben, toch wel fijn om dat zo te horen. Ben zo anders gewend bij mijn oude werkgever. Heb wel enorme last van mijn rechteroor, dus denk dat ik het even moet laten checken bij de HA of ik niet een ontsteking heb, sinds een uurtje begint de pijn weer enorm op te zetten nl.
Ik voel me vandaag weer wat beter gelukkig! Mijn coordinator wilde liever dta ik vandaag thuis bleef, en heeft vervanging geregeld. Zelfs voor morgen en overmorgen is er geen nood als ik nog steeds ziek ben, toch wel fijn om dat zo te horen. Ben zo anders gewend bij mijn oude werkgever. Heb wel enorme last van mijn rechteroor, dus denk dat ik het even moet laten checken bij de HA of ik niet een ontsteking heb, sinds een uurtje begint de pijn weer enorm op te zetten nl.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik heb het inderdaad getroffen op werk, daar hebben jullie helemaal gelijk in en ben ik erg blij mee.
Ik kijk volgende week wel wat ik doe, ik moet maar niet proberen me vast te pinnen op een dag, maar gewoon eerst naar mezelf te kijken....
Jolie, ik weet dat het verdriet slijt. Ik heb nu zelfs al een beetje vertrouwen dat er in de toekomst iets moois komt voor ons. Het verdriet overheerst alleen nog
Ik kijk volgende week wel wat ik doe, ik moet maar niet proberen me vast te pinnen op een dag, maar gewoon eerst naar mezelf te kijken....
Jolie, ik weet dat het verdriet slijt. Ik heb nu zelfs al een beetje vertrouwen dat er in de toekomst iets moois komt voor ons. Het verdriet overheerst alleen nog
Laatst aangepast door Muppetje op di 15 nov 2011 - 3:06; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Fijn trouwens dat het wat beter gaat CCC
Muppetje- Ratel
Ja denk dat je het gewoon per dag moet bekijken hoe je je voelt... En je zult echt goede en slechte dagen hebben, dat is normaal denk ik in dit soort situaties... Dus geef jezelf echt de tijd...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Ja denk dat je het gewoon per dag moet bekijken hoe je je voelt... En je zult echt goede en slechte dagen hebben, dat is normaal denk ik in dit soort situaties... Dus geef jezelf echt de tijd...
Ja precies, dat is ook zo
Muppetje- Ratel
Muppetje: Ik heb nu de app womanlog, die is ook voor android. Ik zal die van jou ook eens bekijken, kijken welke handiger werkt. Bedankt voor de tip! Je moet jezelf niks gaan verwijten hoor, jij had dit op geen enkele manier kunnen voorkomen. Het is "gewoon" hele dikke pech. Het is helemaal niet raar als je anderhalve week thuis bent! Het is niet niks wat er gebeurd is!!! Voor zoiets is geen termijn om thuis te blijven, het is helemaal afhankelijk van hoe jij je voelt!
Viva: Eigenlijk niet, maar hij ligt nu op het nachtkastje dus dan zie ik hem gelijk liggen.
CCC: Hopelijk is het geen oorontsteking! Ik zou er maar even naar laten kijken als ik jou was.
Viva: Eigenlijk niet, maar hij ligt nu op het nachtkastje dus dan zie ik hem gelijk liggen.
CCC: Hopelijk is het geen oorontsteking! Ik zou er maar even naar laten kijken als ik jou was.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Muppetje: Ik heb nu de app womanlog, die is ook voor android. Ik zal die van jou ook eens bekijken, kijken welke handiger werkt. Bedankt voor de tip! Je moet jezelf niks gaan verwijten hoor, jij had dit op geen enkele manier kunnen voorkomen. Het is "gewoon" hele dikke pech. Het is helemaal niet raar als je anderhalve week thuis bent! Het is niet niks wat er gebeurd is!!! Voor zoiets is geen termijn om thuis te blijven, het is helemaal afhankelijk van hoe jij je voelt!
Ik vind m handig, je kan al je symptomen en temperatuur invullen, zij schatten dan wanneer je eisprong is geweest. Veel vrouwen die temperaturen gebruiken die site. De app is volledig geintegreerd met de site
Muppetje- Ratel
Even snel naar de HA geweest voor mijn oor, het is geen ontsteking gelukkig... Moet nu even neusspray gebruiken om de boel even door te laten lopen...
Opzich wel handig al die apps op je telefoon die je kunt gebruiken he... Ik had gewoon een simpele ovulatieapp..
Opzich wel handig al die apps op je telefoon die je kunt gebruiken he... Ik had gewoon een simpele ovulatieapp..
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Even snel naar de HA geweest voor mijn oor, het is geen ontsteking gelukkig... Moet nu even neusspray gebruiken om de boel even door te laten lopen...
Ik had ook n simpele hoor, tot ik ging temperaturen...
Muppetje- Ratel
Ik heb ook een Blackberry, en daar zijn de meeste apps nog niet geweldig op... Maar dat gaat ook niet meer gebeuren vrees ik... Binnenkort maar eens over naar een Android systeem...
CCC- Ratel
Ik heb hem gedownload, volgens mij kun je er heel veel mee! Ik ga hem vanavond uitvogelen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Ik heb hem gedownload, volgens mij kun je er heel veel mee! Ik ga hem vanavond uitvogelen.
Je kan er inderdaad veel mee, echt een handige app
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen?
@ Muppet, hoe is het nu? Sterkte morgen in het ziekenhuis. Hoelaat heb je de afspraak?
@ ccc, fijn dat het geen oorontsteking was.
@ Koffieleut, hopelijk gaat het temperaturen en gebruik van ovulatietesten je duidelijkheid geven.
@ Alyssa, hoe is het met jou meid?
Hoe is het met iedereen?
@ Muppet, hoe is het nu? Sterkte morgen in het ziekenhuis. Hoelaat heb je de afspraak?
@ Koffieleut, hopelijk gaat het temperaturen en gebruik van ovulatietesten je duidelijkheid geven.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen?
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, al had ik vandaag weer meer buik- en rugpijn
Wel heb ik, naast het verdriet dat ik voel dat ook vast nog even zal blijven, ook vertrouwen in de toekomst en zin om het straks weer te gaan proberen. Ik vind het mooi dat ik die gevoelens naast elkaar kan hebben. Natuurlijk, ik ben intens verdrietig, maar de hoop ook nog niet verloren, en dat vind ik fijn.
En hoe is het met jou? Ben je alweer met de testen bezig?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen?
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, al had ik vandaag weer meer buik- en rugpijn
Wel heb ik, naast het verdriet dat ik voel dat ook vast nog even zal blijven, ook vertrouwen in de toekomst en zin om het straks weer te gaan proberen. Ik vind het mooi dat ik die gevoelens naast elkaar kan hebben. Natuurlijk, ik ben intens verdrietig, maar de hoop ook nog niet verloren, en dat vind ik fijn.
En hoe is het met jou? Ben je alweer met de testen bezig?
Fijn dat je vertrouwen hebt. Ik had dat ook best snel en dat is een fijn gevoel. Een soort strohalm om aan vast te houden. Vervelend dat je buikpijn nog zo aanwezig is. Hopelijk wordt dat snel minder.
Met mij gaat het goed hoor. Ben weer aan de ovulatietesten, maar nog niet positief. Zou ook wel erg verbaasd zijn op dag 11 al haha.
Amber-- Ratel
Ja het is inderdaad een strohalm
Oh ik moet trouwens kwart over tien
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja het is inderdaad een strohalm
Sterkte morgen meis
Amber-- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: