Boodschappentopic!
+46
Macelka
minoessepoes
Kqip
TukTuk
schuddebuikje
Tesss
Rev3rie
Highway
Jade
Woezies
litllejoy
Sarah1985
CCC
Sushi
Bruintje Beer
SnowWhite
SarahKey
Winegum
_Lacey_
*Lookie*
Parisienne
Atelier Madame
woezel
GreenGrass
sanne-84
NoName88
Mizz_S
Printje
Lejow
Raindrop
Phileine
Verona
Silver
bolus26
Shisha
Snoes
Arwyn
Tania
Moonlight
Zonnetje
Jerry
Marin
Schaapke
Lavendel
Pien
Rush
50 plaatsers
Pagina 9 van 13
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Re: Boodschappentopic!
Ik heb net weer boodschappen gedaan:
1 pizza
1 fles wijn
1 pak koffiemelk
2 potten knoflooksaus
1 pak tarwebloem
2l melk
doosje eieren van 6 stuks
2 biefburgers
2 tartaartjes
Ik was 11,40 euro kwijt, van de week 12,25 euro dus in totaal 23,65 euro voor deze week. Best netjes! Maar het scheelde wel dat we nog vrij veel in de vriezer hadden qua vlees en groente. En ik heb nachtdiensten dus dan eet ik sowieso minder.
Wat we nog eten deze week:
vandaag pizza, mijn vriend is niet thuis en ik heb geen zin om te koken.
Morgen spinazieschotel.
Zaterdag aardappels met rode kool en een biefburger.
Zondag pannenkoeken.
1 pizza
1 fles wijn
1 pak koffiemelk
2 potten knoflooksaus
1 pak tarwebloem
2l melk
doosje eieren van 6 stuks
2 biefburgers
2 tartaartjes
Ik was 11,40 euro kwijt, van de week 12,25 euro dus in totaal 23,65 euro voor deze week. Best netjes! Maar het scheelde wel dat we nog vrij veel in de vriezer hadden qua vlees en groente. En ik heb nachtdiensten dus dan eet ik sowieso minder.
Wat we nog eten deze week:
vandaag pizza, mijn vriend is niet thuis en ik heb geen zin om te koken.
Morgen spinazieschotel.
Zaterdag aardappels met rode kool en een biefburger.
Zondag pannenkoeken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb net boodschappen gedaan; voor 4x eten ongeveer (met wat ik nog in de kasten had)
Brood
Soepgroente
Stokbrood (vers)
Bouillonblokjes
Vissticks
Paté
Katenspek
Aluminiumfolie
5x kattenvoer
Braadworst
2x thee
Ik was €15,53 kwijt, dus dat valt me wel mee!
Brood
Soepgroente
Stokbrood (vers)
Bouillonblokjes
Vissticks
Paté
Katenspek
Aluminiumfolie
5x kattenvoer
Braadworst
2x thee
Ik was €15,53 kwijt, dus dat valt me wel mee!
Gast- Gast
Tot nu toe heb ik deze week € 4,55 aan boodschappen uitgeven:
- melk
- rijsttoetje
- 3 broden
- speculaasjes
Morgen ga ik de rest van de weekboodschappen doen.
- melk
- rijsttoetje
- 3 broden
- speculaasjes
Morgen ga ik de rest van de weekboodschappen doen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
De manier waarop je groente eet kan ook helpen.
Zachte groenen moet je binnen 2 dagen eten. (Bijv. verse spinazie of verpakte sla o.i.d.)
Daarna de boonachtige groente (Sperziebonen, snijbonen etc.)
En als laatste de kolen, die zijn het langste goed. (met bloemkool wel iets meer uitkijken).
Op die manier doe ik altijd de weekboodschappen zodat ik als ik maandag ga, op zaterdag en zondag nog groente heb.
Zachte groenen moet je binnen 2 dagen eten. (Bijv. verse spinazie of verpakte sla o.i.d.)
Daarna de boonachtige groente (Sperziebonen, snijbonen etc.)
En als laatste de kolen, die zijn het langste goed. (met bloemkool wel iets meer uitkijken).
Op die manier doe ik altijd de weekboodschappen zodat ik als ik maandag ga, op zaterdag en zondag nog groente heb.
Gast- Gast
Als je een goede koude koelkast hebt kun je bloemkool ruim een week lang goed houden en soms zelfs wel 1,5 week.
Ik vind het leuk om te lezen wat jullie allemaal zoal kopen. Is al zo anders als wat ik altijd haal.
(Vind het ook altijd leuk om bij anderen in het karretje te gluren )
Ik vind het leuk om te lezen wat jullie allemaal zoal kopen. Is al zo anders als wat ik altijd haal.
(Vind het ook altijd leuk om bij anderen in het karretje te gluren )
Ik bewaar hem op verschillende plaatsen in de koelkast, maar soms merk ik toch dat die roosjes wat zachter beginnen te worden, rubberachtig.. Dan wil ik hem wel gaan koken anders is het nog zo'n flut ding haha. Bij mij is dat meestal na 6 dagen.
Gast- Gast
Gisteren heb ik €7 uitgegeven aan zo`n pak voor lasange, melk, mozzarella, strooikaas en 500gram rundergehakt.
Ik had geen zin om thuis gehakt te ontdooien en ik kwam erachter dat we ook nog wel strooikaas hadden, dus het had goedkoper gekund haha.
Vandaag gaan we weer weekboodschappen doen!
Ik had geen zin om thuis gehakt te ontdooien en ik kwam erachter dat we ook nog wel strooikaas hadden, dus het had goedkoper gekund haha.
Vandaag gaan we weer weekboodschappen doen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sarahkey, scheelt de groenteboer nu erg met lidl/ deen. Ik heb er nog nooit wat gehaald. Dus ben benieuwd of het de moeite waard is. Moet eerlijk bekennen dat ik de weg nog niet weet bij deen . Zodra E in het karretje kan zitten en wat minder slaapt wil ik de draad weer op pakken.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb gisteren boodschappen gedaan voor ongeveer 1 dag
Gekruide minikriel € 0.89
Katenspek € 0.66
Sla melange gesort. € 0.89
Scharreleieren (10?) € 1.25
voorgebakken broodjes 2 x € 0.64
marsepein varkens € 0.89
Chocoladeletter € 0.99
Kipfilet 600 gram € 3.29
totaal moest ik € 9,50 betalen.
vanavond eten we kipfilet, spek, minikriel en sla. morgenvroeg de broodjes en een eitje. De chocoladeletter doe ik bij mijn vriend in z'n schoen
en de marsepein varkens maak ik vanavond soldaat .
Ik gok dat er nog wat kipfilet overblijft vanavond, die maak ik dan zaterdag (met een restantje wat ik in de vriezer heb) en daar doe ik dan of rijst met een sausje bij (moet dan alleen nog verse groente halen) of ik kruid ze en bak ze gewoon en doe er dan gekookte aardappels bij (moet ook alleen verse groente bij). Voor zondag moet ik nog vlees en verse groente halen. En we hebben nog wat andere producten nodig. Zaterdag ga ik samen met mijn vriend boodschappen doen.
Gekruide minikriel € 0.89
Katenspek € 0.66
Sla melange gesort. € 0.89
Scharreleieren (10?) € 1.25
voorgebakken broodjes 2 x € 0.64
marsepein varkens € 0.89
Chocoladeletter € 0.99
Kipfilet 600 gram € 3.29
totaal moest ik € 9,50 betalen.
vanavond eten we kipfilet, spek, minikriel en sla. morgenvroeg de broodjes en een eitje. De chocoladeletter doe ik bij mijn vriend in z'n schoen
en de marsepein varkens maak ik vanavond soldaat .
Ik gok dat er nog wat kipfilet overblijft vanavond, die maak ik dan zaterdag (met een restantje wat ik in de vriezer heb) en daar doe ik dan of rijst met een sausje bij (moet dan alleen nog verse groente halen) of ik kruid ze en bak ze gewoon en doe er dan gekookte aardappels bij (moet ook alleen verse groente bij). Voor zondag moet ik nog vlees en verse groente halen. En we hebben nog wat andere producten nodig. Zaterdag ga ik samen met mijn vriend boodschappen doen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
woezel schreef:Sarahkey, scheelt de groenteboer nu erg met lidl/ deen. Ik heb er nog nooit wat gehaald. Dus ben benieuwd of het de moeite waard is. Moet eerlijk bekennen dat ik de weg nog niet weet bij deen . Zodra E in het karretje kan zitten en wat minder slaapt wil ik de draad weer op pakken.
Foei Woezel, Deen staat er nu al toch een tijd Anders moet je M meenemen, die is altijd zo pittig bezig om zijn papa te helpen
Ik vind het wel schelen, maar ligt er wel aan wat je neemt.
Zo neem ik altijd de appelen van 1 euro per kg.
Die van lidl vind ik zuur Deze smaken heerlijk zoet.
Champignons haal ik er nooit daar zijn ze duurder in.
Maar de bloemkool, taugé, broccoli en nog meer soorten zijn ze regelmatiger goedkoper mee.
(ligt ook wel aan het seizoen natuurlijk)
En ik vind de houdbaarheid veel beter als bij deen, laat staan lidl. Lidl moet je soms groente binnen twee dagen opeten.
soms betaal je wel meer voor iets zoals perssinaasappelen, maar smaken veel lekkerder.
Ik zou zeggen, probeer het eens
groente- en fruit op de markt is ook veel goedkoper! Daar ga ik morgen groente/fruit halen denk ik
Jade- Ratel
Serpentijn schreef:groente- en fruit op de markt is ook veel goedkoper! Daar ga ik morgen groente/fruit halen denk ik
Ja maar daar hebben ze concurentie
De groenteboer was ik bedoel is 1 wagen die dan op donderdag hier op de parkeerplaats staan.
We hebben geen markt verder ofzo.
Ik woon sindskort samen met mijn vriend en we zijn gemiddeld rond de 60 euro in de week kwijt aan boodschappen. Ik vind het zelf erg netjes en had voor de boodschappen iets ruimer begroot. Wij kopen dingen die we lekker vinden en dat zijn veel A merken (cola, chips etc.) maar de rest zoals potjes groenten, groente, vleeswaren etc. maakt voor ons niet uit waar het van is. Wij doen elke maandag boodschappen, eerst bij de Lidl en overig bij de AH (liefst ga ik naar de C1000 maar die ligt niet in de buurt).
Hiervoor woonde ik alleen en was ik per week ook ongeveer rond de 50 euro p/w kwijt aan boodschappen. Dit kwam doordat ik dagelijks boodschappen deed en mijn vriend was iedere avond bij mij en dronk veel blikjes fris (maar eet zelden met mij mee)
Als wij zo doorgaan met 60 euro in de week dan ben ik zeer tevreden. Wij kopen zelden pakjes van Knorr etc. volgens mij scheelt dat ook aanzienlijk aangezien je bij die pakjes ook weer veel ingredienten bij moet kopen. Het liefst maak ik alles zelf, het is veel lekkerder en net zo snel klaar.
Hiervoor woonde ik alleen en was ik per week ook ongeveer rond de 50 euro p/w kwijt aan boodschappen. Dit kwam doordat ik dagelijks boodschappen deed en mijn vriend was iedere avond bij mij en dronk veel blikjes fris (maar eet zelden met mij mee)
Als wij zo doorgaan met 60 euro in de week dan ben ik zeer tevreden. Wij kopen zelden pakjes van Knorr etc. volgens mij scheelt dat ook aanzienlijk aangezien je bij die pakjes ook weer veel ingredienten bij moet kopen. Het liefst maak ik alles zelf, het is veel lekkerder en net zo snel klaar.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Net boodschappen gedaan en was € 11,50 kwijt voor:
- andijvie (vers)
- rode kool (diepvries)
- vlees
- vissticks
- smeerleverworst
- bananen
- sinaasappelsap
- keukenrolpapier
- rijstwafels
- knakworstjes
Moet alleen nog een keer terug, want ze hadden geen melk meer en ook mijn favoriete toetje was op.
Een lekker goedkoop weekje dus, maar dat komt vooral doordat ik een hoop dingen nog op voorraad had. Komende week moet er weer het e.e.a. aangevuld worden, dus dan zal ik weer wat duurder uit zijn.
- andijvie (vers)
- rode kool (diepvries)
- vlees
- vissticks
- smeerleverworst
- bananen
- sinaasappelsap
- keukenrolpapier
- rijstwafels
- knakworstjes
Moet alleen nog een keer terug, want ze hadden geen melk meer en ook mijn favoriete toetje was op.
Een lekker goedkoop weekje dus, maar dat komt vooral doordat ik een hoop dingen nog op voorraad had. Komende week moet er weer het e.e.a. aangevuld worden, dus dan zal ik weer wat duurder uit zijn.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Vanochtend kreeg ik van mijn schoonmoeder een 20 euro bon voor de keurslager zodat ik wat luxer vlees kon kopen een keer (zij had hem nog uit een kerstpakket van afgelopen jaar en hij moest op) Ik ben echt geschrokken van de prijzen daar, voelde me gewoon bezwaard om het te kopen. Maarja ik had mijn vriend luxe vlees beloofd dus kon niet thuis komen met gehakt. Voor 21,60 heb ik 2 mini hollandse biefstukjes, 2 mini kogelbiefstukjes en 350 gram lamsbout. Niet normaal toch
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb vandaag voor 40 euro boodschappen gedaan. Dat is wel iets anders dan die 115 euro van vorige week.
Gast- Gast
Mag ik ook mee doen?
Wij zetten vanaf nu 400 euro per maand op een aparte rekening. Wij willen hier de boodschappen van betalen, cadeautjes verjaardagen, andere cadeautjes + tanken als we aan 1 tank in de maand tekort komen (wat bijna nooit voor komt) + andere extraatjes zoals een broodje in de stad wat we redelijk vaak doen. Ga vanaf vandaag beginnen.
Is dit een redelijk bedrag?
Normaal ben ik veels te veel geld kwijt aan boodschappen. Bij een aparte rekening heb ik een stuk meer overzicht.
Wij zetten vanaf nu 400 euro per maand op een aparte rekening. Wij willen hier de boodschappen van betalen, cadeautjes verjaardagen, andere cadeautjes + tanken als we aan 1 tank in de maand tekort komen (wat bijna nooit voor komt) + andere extraatjes zoals een broodje in de stad wat we redelijk vaak doen. Ga vanaf vandaag beginnen.
Is dit een redelijk bedrag?
Normaal ben ik veels te veel geld kwijt aan boodschappen. Bij een aparte rekening heb ik een stuk meer overzicht.
Tesss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11
Highway schreef:Vanochtend kreeg ik van mijn schoonmoeder een 20 euro bon voor de keurslager zodat ik wat luxer vlees kon kopen een keer (zij had hem nog uit een kerstpakket van afgelopen jaar en hij moest op) Ik ben echt geschrokken van de prijzen daar, voelde me gewoon bezwaard om het te kopen. Maarja ik had mijn vriend luxe vlees beloofd dus kon niet thuis komen met gehakt. Voor 21,60 heb ik 2 mini hollandse biefstukjes, 2 mini kogelbiefstukjes en 350 gram lamsbout. Niet normaal toch
een vriendin van mij werkt bij een slager. en zei zegt dat het vlees bij de zelfde fabriek als de vomar/ ah vandaan komt. alleen hun plakken er een ander prijsje op. zo en ik weet daardoor ook waar ik me vlees niet vandaan ga halen.
het zal niet met elk vlees zo zijn. maar hoe weet je waar het vandaan komt ??
en zij werkt bij een echte keurslager
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
wij doen per week voor 80 euro aan boodschappen.
maar hier zit ook sjak, luiers, voeding en verzorgingsproducten bij
maar hier zit ook sjak, luiers, voeding en verzorgingsproducten bij
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
schuddebuikje schreef:Highway schreef:Vanochtend kreeg ik van mijn schoonmoeder een 20 euro bon voor de keurslager zodat ik wat luxer vlees kon kopen een keer (zij had hem nog uit een kerstpakket van afgelopen jaar en hij moest op) Ik ben echt geschrokken van de prijzen daar, voelde me gewoon bezwaard om het te kopen. Maarja ik had mijn vriend luxe vlees beloofd dus kon niet thuis komen met gehakt. Voor 21,60 heb ik 2 mini hollandse biefstukjes, 2 mini kogelbiefstukjes en 350 gram lamsbout. Niet normaal toch
een vriendin van mij werkt bij een slager. en zei zegt dat het vlees bij de zelfde fabriek als de vomar/ ah vandaan komt. alleen hun plakken er een ander prijsje op. zo en ik weet daardoor ook waar ik me vlees niet vandaan ga halen.
het zal niet met elk vlees zo zijn. maar hoe weet je waar het vandaan komt ??
en zij werkt bij een echte keurslager
Mja dat weet je nooit denk ik; ik weet in ieder geval wel dat ik er niet vaak te vinden ben met dergelijke prijzen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik was rond de 14 euro kwijt vandaag, heb het volgende gekocht:
*10 eieren
*2 blikken donarol (van huismerk lidl)
*Italiaanse roerbakgroente (diepvries)
*Maaltijdsalade
*Net mandarijnen
*Bakje Kipkerrie
*Komkommer, tomaat, sla
*wraps
*3x kipsaté
en volgens mij vergeet ik nog wat dingen
*10 eieren
*2 blikken donarol (van huismerk lidl)
*Italiaanse roerbakgroente (diepvries)
*Maaltijdsalade
*Net mandarijnen
*Bakje Kipkerrie
*Komkommer, tomaat, sla
*wraps
*3x kipsaté
en volgens mij vergeet ik nog wat dingen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik was gister rond de 32 euro kwijt, waarvan 27 euro bij de Lidl en 5 euro bij de action, en had daarvoor:
Action:
4 pakken roosvice 50/50
2 zakken met koekjes
Setje aanstekers
Lidl:
3 blikken oplos cappuccino
Doosje champignons
Voorgekookte aardappelen
Spekjes
Gekookte worst voor op brood
9 blikjes redbull
Reep witte chocola
2kg uien
Ananas
2x drink yoghurt
Satesaus
Worstenbroodjes
Koffiesiroop
Ibuprofen
Afbakbroodjes
Paprika chips
500gr gemengd gehakt
Magnetron maaltijd
Vooral die cappuccino maakt het duur (das al 6 euro), maar verder toch wel tevreden. Moet wel zeggen dat we nog veel voorraad aan vlees in de vriezer hebben liggen en ik nog een voorraad groente in blik heb. (Omdat mijn vriend door de weeks alleen moe koken, haal ik altijd blikjes, omdat verse groente dan toch niet op komt)
Morgen avond eten we lekker gehaktballen met gebakken uien en champignons, gekookte aardappelen en groente, zal wel iets van mais worden.
Action:
4 pakken roosvice 50/50
2 zakken met koekjes
Setje aanstekers
Lidl:
3 blikken oplos cappuccino
Doosje champignons
Voorgekookte aardappelen
Spekjes
Gekookte worst voor op brood
9 blikjes redbull
Reep witte chocola
2kg uien
Ananas
2x drink yoghurt
Satesaus
Worstenbroodjes
Koffiesiroop
Ibuprofen
Afbakbroodjes
Paprika chips
500gr gemengd gehakt
Magnetron maaltijd
Vooral die cappuccino maakt het duur (das al 6 euro), maar verder toch wel tevreden. Moet wel zeggen dat we nog veel voorraad aan vlees in de vriezer hebben liggen en ik nog een voorraad groente in blik heb. (Omdat mijn vriend door de weeks alleen moe koken, haal ik altijd blikjes, omdat verse groente dan toch niet op komt)
Morgen avond eten we lekker gehaktballen met gebakken uien en champignons, gekookte aardappelen en groente, zal wel iets van mais worden.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Vandaag heb ik even een ''tussenboodschap'' gedaan voor 14 euro bij de Jumbo.
- 10 eieren
- gerookte zalm
- dillesaus
- rode curry pasta
- kippenpootjes
- baguette
- 2x pure chocolade
- kipkerrie salade
Op de markt heb ik ook nog 6 euro uitgegeven aan pepers gevuld met roomkaas, boeren fetasalade en 6 stuks kaki.
En niet te vergeten bij de toko heb ik 10 euro uitgegeven aan kokosmelk, basilicum, tauge, noodles, trassi en chillipepers.
Dit zijn meer weekend producten. Maandag gaan wij voor de hele week boodschappen doen. En hopelijk vallen we weer rond de 50 euro.
- 10 eieren
- gerookte zalm
- dillesaus
- rode curry pasta
- kippenpootjes
- baguette
- 2x pure chocolade
- kipkerrie salade
Op de markt heb ik ook nog 6 euro uitgegeven aan pepers gevuld met roomkaas, boeren fetasalade en 6 stuks kaki.
En niet te vergeten bij de toko heb ik 10 euro uitgegeven aan kokosmelk, basilicum, tauge, noodles, trassi en chillipepers.
Dit zijn meer weekend producten. Maandag gaan wij voor de hele week boodschappen doen. En hopelijk vallen we weer rond de 50 euro.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik stond vandaag aardig versteld van mezelf. Ik had vrij veel boodschappen en moest € 15,50 afrekenen. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik Chorizo de Pamplona los heb gehaald bij de AH voor € 1,59. Maar dan nog. Geen 20 euro en voor mijn idee heb ik eigenlijk voor de hele week wel te eten in de avond.
Trouwens, klein tipje voor de mensen die gek zijn voor toastsmeersels. Die van Johma en Jumbo eigenmerk zijn rond de 1,69 en die van de Lidl zijn groter en liggen rond de euro. Owja, en als je niet kieskeurig bent wat betreft shampoo's, dan zou ik iedereen Beau van de Jumbo aanraden. Gebruik het nu een jaar en ik ben super tevreden. Schuimt goed, lekker zacht door de cremespoeling en met een prijs van één euro per fles gewoon perfect.
Trouwens, klein tipje voor de mensen die gek zijn voor toastsmeersels. Die van Johma en Jumbo eigenmerk zijn rond de 1,69 en die van de Lidl zijn groter en liggen rond de euro. Owja, en als je niet kieskeurig bent wat betreft shampoo's, dan zou ik iedereen Beau van de Jumbo aanraden. Gebruik het nu een jaar en ik ben super tevreden. Schuimt goed, lekker zacht door de cremespoeling en met een prijs van één euro per fles gewoon perfect.
Gast- Gast
Ik heb afgelopen zaterdag (week) boodschappen gedaan:
groente voor 1,50 op de markt (bloemkool + 500 gram spruiten)
fruit voor 6,40 op de markt (4 fuji appels, 4 kiwi's, 10 clementine's en 500 gram druiven)
brood bij de bakker (1 stuk) voor 2,00
verder bij de supermarkt:
Pak sap 0.79
melk 0.55
pak sap 0.87
flesjes drinken voor het werk 2.19
chocolademelk 0.85
vleesjus 5 pakjes 0.75
vloeibare margarine 0.99
yoghurt 2 stuks 0.98
toetjes 2 stuk 0.34
afbakbroodjes 0.75
pangasisusfilet 600 gram 2.79
cervelaatworst 0.79
kaas jong 2.19
varkens schnitzel 750 gram 4.39
kant en klaar maaltijd 2.89
chocopinda's 1.25
knoppers 1.79
Kip cordon blue 500 gram 3.29
totaal 28.44
Hier kan ik zeker nog van eten tot vrijdag (vlees/vis langer)
groente voor 1,50 op de markt (bloemkool + 500 gram spruiten)
fruit voor 6,40 op de markt (4 fuji appels, 4 kiwi's, 10 clementine's en 500 gram druiven)
brood bij de bakker (1 stuk) voor 2,00
verder bij de supermarkt:
Pak sap 0.79
melk 0.55
pak sap 0.87
flesjes drinken voor het werk 2.19
chocolademelk 0.85
vleesjus 5 pakjes 0.75
vloeibare margarine 0.99
yoghurt 2 stuks 0.98
toetjes 2 stuk 0.34
afbakbroodjes 0.75
pangasisusfilet 600 gram 2.79
cervelaatworst 0.79
kaas jong 2.19
varkens schnitzel 750 gram 4.39
kant en klaar maaltijd 2.89
chocopinda's 1.25
knoppers 1.79
Kip cordon blue 500 gram 3.29
totaal 28.44
Hier kan ik zeker nog van eten tot vrijdag (vlees/vis langer)
Jade- Ratel
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Pagina 9 van 13
Permissies van dit forum: