Boodschappentopic!
+46
Macelka
minoessepoes
Kqip
TukTuk
schuddebuikje
Tesss
Rev3rie
Highway
Jade
Woezies
litllejoy
Sarah1985
CCC
Sushi
Bruintje Beer
SnowWhite
SarahKey
Winegum
_Lacey_
*Lookie*
Parisienne
Atelier Madame
woezel
GreenGrass
sanne-84
NoName88
Mizz_S
Printje
Lejow
Raindrop
Phileine
Verona
Silver
bolus26
Shisha
Snoes
Arwyn
Tania
Moonlight
Zonnetje
Jerry
Marin
Schaapke
Lavendel
Pien
Rush
50 plaatsers
Pagina 8 van 13
Pagina 8 van 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Re: Boodschappentopic!
ik had vrijdag gekocht
Bloemkool 0,79
Spinazie 0,69
Tragiatellie 0,99
Sinasappels 0,99
Mandarijnen 1,50
Bananen 1,50
Kruidenboter 0,59
Champions 0,79
Uien 0,49
Prei 1,00
Zak chips 0,99
Ik had nog brood en aardappels en vlees op voorraad
Ik haal altijd brood op de mark zijn 3 broden voor 2,50
Bloemkool 0,79
Spinazie 0,69
Tragiatellie 0,99
Sinasappels 0,99
Mandarijnen 1,50
Bananen 1,50
Kruidenboter 0,59
Champions 0,79
Uien 0,49
Prei 1,00
Zak chips 0,99
Ik had nog brood en aardappels en vlees op voorraad
Ik haal altijd brood op de mark zijn 3 broden voor 2,50
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had zaterdag gekocht voor €23;
-chocolade mueslirepen
-fruitrepen
-kattenbakvulling
-friese droge worsten
-net mandarijntjes
-vochtige toiletpapierdoekjes
-3 pakjes vleeswaren
-1 pakje gesneden kaas
-smeerboter
-2 kuipjes vis filets voor de poes
-2 paprika`s
Uhm ik ben misschien nog wat kleine dingetjes vergeten, maar daar kan ik zo niet op komen.
Wat we deze week gaan eten;
Zaterdagavond hebben we pasta gehad, dat eten we vanavond weer.
Gisterenavond hebben we een snackje gegeten in de kroeg met vrienden.
Vanavond eten we dus weer pasta.
Morgen eten we rijst met gehakt, spekjes, ui en paprika (rijst, gehakt, uien en spekjes hebben we op voorraad)
Woensdag eten we rijst met chicken tonight, met kip dus (rijst, chicken tonight en kip hebben we op voorraad)
Donderdag eten ik het restje chicken tonight en gaat m`n vriend frituren of een eitje bakken (frituur en eitjes op voorraad)
Vrijdag eet ik niet thuis en dan eet m`n vriend bij z`n ouders.
En zaterdag beginnen we dus met eten van de nieuwe lading boodschappen. Waarschijnlijk maak ik dan spaghetti, waarvoor we overigens ook de pasta, gehakt, saus, uien en tomatenpuree op voorraad hebben. En mogelijk eet ik dan zondag dat restje daarvan en maakt m`n vriend een pizza, die we ook op voorraad hebben. .
Als ik boodschappen moet doen met voorraad, dan haal ik ook direct veel vlees, kip, wereldgerechten, pastasauzen, kipsauzen etc. en dan ben ik dus ook veel meer kwijt, €60 ofzo.
Ik wil nu 2x per maand max. €60 besteden en 2x per maand max. €25. Dus om en om doe ik dan boodschappen. De ene week voorraad en de andere week nodig.
-chocolade mueslirepen
-fruitrepen
-kattenbakvulling
-friese droge worsten
-net mandarijntjes
-vochtige toiletpapierdoekjes
-3 pakjes vleeswaren
-1 pakje gesneden kaas
-smeerboter
-2 kuipjes vis filets voor de poes
-2 paprika`s
Uhm ik ben misschien nog wat kleine dingetjes vergeten, maar daar kan ik zo niet op komen.
Wat we deze week gaan eten;
Zaterdagavond hebben we pasta gehad, dat eten we vanavond weer.
Gisterenavond hebben we een snackje gegeten in de kroeg met vrienden.
Vanavond eten we dus weer pasta.
Morgen eten we rijst met gehakt, spekjes, ui en paprika (rijst, gehakt, uien en spekjes hebben we op voorraad)
Woensdag eten we rijst met chicken tonight, met kip dus (rijst, chicken tonight en kip hebben we op voorraad)
Donderdag eten ik het restje chicken tonight en gaat m`n vriend frituren of een eitje bakken (frituur en eitjes op voorraad)
Vrijdag eet ik niet thuis en dan eet m`n vriend bij z`n ouders.
En zaterdag beginnen we dus met eten van de nieuwe lading boodschappen. Waarschijnlijk maak ik dan spaghetti, waarvoor we overigens ook de pasta, gehakt, saus, uien en tomatenpuree op voorraad hebben. En mogelijk eet ik dan zondag dat restje daarvan en maakt m`n vriend een pizza, die we ook op voorraad hebben. .
Als ik boodschappen moet doen met voorraad, dan haal ik ook direct veel vlees, kip, wereldgerechten, pastasauzen, kipsauzen etc. en dan ben ik dus ook veel meer kwijt, €60 ofzo.
Ik wil nu 2x per maand max. €60 besteden en 2x per maand max. €25. Dus om en om doe ik dan boodschappen. De ene week voorraad en de andere week nodig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toevoeging, dus dat is dan omgerekend dik €40 per week. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Voor december doe ik nog 300 euro voor de boodschappen, daarna wil ik naar 250 en uiteindelijk op 200 eindigen!
Heb wel met W. afgesproken als ik ook (meer) werk heb en we het wat breder hebben we wat vaker vis en luxe vlees gaan halen!
Heb wel met W. afgesproken als ik ook (meer) werk heb en we het wat breder hebben we wat vaker vis en luxe vlees gaan halen!
Gast- Gast
Ik heb trouwens zaterdag 1600 gram verse zalmzijde voor 13 euro gehaald!
Gast- Gast
Ik heb net boodschappen gedaan en ik was 12,25 euro kwijt.
Lijstje:
Aardappels (2,5kg)
2l melk
1 pak koffiemelk
1 pak koffie
Nesquik
3 blikjes natvoer
sla
2 tomaten
4 appels
3 zakjes pepernoten
1 brood
Met sla doen we altijd 2 dagen (ik haal altijd een krop) en we hebben nog het 1 en ander in huis dus deze week eten we:
Vanavond sla met tonijn en aardappel anders.
morgen sla met tomaten, aardappelpuree en een visschnitzel.
Woensdag boerenkool met worst.
Donderdag pannenkoeken.
Dus dan hoef ik vrijdag pas weer boodschappen te doen.
Lijstje:
Aardappels (2,5kg)
2l melk
1 pak koffiemelk
1 pak koffie
Nesquik
3 blikjes natvoer
sla
2 tomaten
4 appels
3 zakjes pepernoten
1 brood
Met sla doen we altijd 2 dagen (ik haal altijd een krop) en we hebben nog het 1 en ander in huis dus deze week eten we:
Vanavond sla met tonijn en aardappel anders.
morgen sla met tomaten, aardappelpuree en een visschnitzel.
Woensdag boerenkool met worst.
Donderdag pannenkoeken.
Dus dan hoef ik vrijdag pas weer boodschappen te doen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hier ook vandaag voor 12 euro boodschappen gedaan. Daarvoor had ik:
Oude kaas
Magere franse kwark bak
Stoplicht paprika's
Bakje champignons
Pak zilvervliesrijst
Zak pasta
Blik ragout
Blik doperwten
2 flessen soortvan crystal clear
tomatensaus
1 brood
Ontbijtspek
Brocoli
Zak wedges (aardappeltjes) uit de oven
Volgens mij was dat het voor vandaag
Dan eten we de komende dagen
-Gehaktballetjes in tomatensaus met champignons en paprika en pasta
-Wedges met kipfilet uit de oven gevuld met kaas en spek en brocoli
-Rijst met ragout en doperwten
En we hebben nog genoeg restjes in de diepvries liggen om ook een paar dagen van te eten
Oude kaas
Magere franse kwark bak
Stoplicht paprika's
Bakje champignons
Pak zilvervliesrijst
Zak pasta
Blik ragout
Blik doperwten
2 flessen soortvan crystal clear
tomatensaus
1 brood
Ontbijtspek
Brocoli
Zak wedges (aardappeltjes) uit de oven
Volgens mij was dat het voor vandaag
Dan eten we de komende dagen
-Gehaktballetjes in tomatensaus met champignons en paprika en pasta
-Wedges met kipfilet uit de oven gevuld met kaas en spek en brocoli
-Rijst met ragout en doperwten
En we hebben nog genoeg restjes in de diepvries liggen om ook een paar dagen van te eten
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik wil me ook graag aansluiten in dit topic. Ik koop ook veelste veel boodschappen! Ik heb zelfs geen idee hoeveel. Vanaf nu zal ik trouw mijn bonnetjes bewaren en de bedragen per maand in excel zetten. Daarnaast zal ik hier ook vermelden wat ik heb gekocht en wat ik kwijt ben.
Dit weekend (zaterdag) hebben wij nog voor 45 euro aan boodschappen gedaan. Ik denk dat ik het daarmee wel tot vrijdag red.
Ik ga jullie tips zeker volgen.
Dit weekend (zaterdag) hebben wij nog voor 45 euro aan boodschappen gedaan. Ik denk dat ik het daarmee wel tot vrijdag red.
Ik ga jullie tips zeker volgen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Courgette 2 voor 1.00
Bloemkool 1.00
Brocolli 0.41
Kwark 2 voor 1.98
Bananen 0.70
Sinaasappels net 1.00
Appels 1,5 kilo 1.00
Rijstwafels 2x 0.44
Zalm 2 stuks 3.71
Scharrelei 10 1.00
Noten ongezout 2.49
Mozzarella 2x 0.78
Paprika stoplicht 0,99
-------------------------------
Totaal 16.50
Nog kopen morgen:
Kipfilet
Zak veldsla
Champignons
Linzen
Ik heb nog veel wortels, tomaten, een komkommer, houmous en gebraden kipfilet over van vorige week.
Van die courgette maar ik soep (een keer avond, een keer lunch) en gebruik ik ook voor gevulde courgette en ook voor geroerbakte groente en gevulde paprika of courgette met kikkererwten. De wortels gebruik ik ook om zo te eten, door de salade te doen, in de groente soep en gekookt in één week. Bloemkool heb ik ook niet in één dag op. Van de zalm eet ik twee dagen, van de kipfilet eet ik twee dagen. Fruit voor de hele week. Kwark voor ontbijt. Als lunch vaak salade of soep. De paprika vul ik een keer, deel door de salade of als rauwkost, deel wokken en in groente soep. De eieren doe ik door de salade en op de rijstwafels. De noten door de salade en de kwark.
Ik eet twee dagen niet thuis deze week.
Bloemkool 1.00
Brocolli 0.41
Kwark 2 voor 1.98
Bananen 0.70
Sinaasappels net 1.00
Appels 1,5 kilo 1.00
Rijstwafels 2x 0.44
Zalm 2 stuks 3.71
Scharrelei 10 1.00
Noten ongezout 2.49
Mozzarella 2x 0.78
Paprika stoplicht 0,99
-------------------------------
Totaal 16.50
Nog kopen morgen:
Kipfilet
Zak veldsla
Champignons
Linzen
Ik heb nog veel wortels, tomaten, een komkommer, houmous en gebraden kipfilet over van vorige week.
Van die courgette maar ik soep (een keer avond, een keer lunch) en gebruik ik ook voor gevulde courgette en ook voor geroerbakte groente en gevulde paprika of courgette met kikkererwten. De wortels gebruik ik ook om zo te eten, door de salade te doen, in de groente soep en gekookt in één week. Bloemkool heb ik ook niet in één dag op. Van de zalm eet ik twee dagen, van de kipfilet eet ik twee dagen. Fruit voor de hele week. Kwark voor ontbijt. Als lunch vaak salade of soep. De paprika vul ik een keer, deel door de salade of als rauwkost, deel wokken en in groente soep. De eieren doe ik door de salade en op de rijstwafels. De noten door de salade en de kwark.
Ik eet twee dagen niet thuis deze week.
Laatst aangepast door Smikkell op di 22 nov 2011 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik blijf het topic volgen! Veel goeie tips..
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Goede shoppers jullie zeg!
Vanavond gaat mijn vriend voor het eerst van zijn leven de 'grote' boodschappen doen ..
Heb hem een lijstje toegestuurd en waar alles staat in welk schap haha en van welk merk hij dingen moet halen, etc.
Ben benieuwd! We hebben in principe genoeg budget nog over voor de komende 2 weken dus hij mag wat missers maken
Vanavond gaat mijn vriend voor het eerst van zijn leven de 'grote' boodschappen doen ..
Heb hem een lijstje toegestuurd en waar alles staat in welk schap haha en van welk merk hij dingen moet halen, etc.
Ben benieuwd! We hebben in principe genoeg budget nog over voor de komende 2 weken dus hij mag wat missers maken
Gast- Gast
Ik heb gisteren voor 50 euro weekboodschappen gedaan.
1 kg rundergehakt
1 kg kipfilet
500 gram italiaanse kipblokjes
500 gram snijbonen
1 zakje sla
2 zoete puntpaprika's
1 meergranenbrood
1 marsepein toetje van de maand (van mona, is echt lekker!)
12 eieren
1 voorperpakte extra belegen kaas (Denk iets van 250/300) gram ofzo
Tortilla wraps
Kidney bonen
Sour cream
1 pak meergranen rijst (500 gram)
Chicken tonight
2 pizza's (ah eigen merk en big americans for the Bf.)
1 bloemkool
2 zakken lays baked (aanbieding)
1 zak paprika chips
Kaneel stroop
Rexona deo (die maakt het duur 3.75 voor een busje)
Tandpasta
Geraspte worteltjes
1 zakje verse aardappeltjes (om te bakken)
Yoghurt mayonaise
4 bruine afbakpistoletjes
(Nu had ik nog wel wat dingen over van vorige week..) maar goed ik ben benieuwd of ik het kan voortzetten.
1 kg rundergehakt
1 kg kipfilet
500 gram italiaanse kipblokjes
500 gram snijbonen
1 zakje sla
2 zoete puntpaprika's
1 meergranenbrood
1 marsepein toetje van de maand (van mona, is echt lekker!)
12 eieren
1 voorperpakte extra belegen kaas (Denk iets van 250/300) gram ofzo
Tortilla wraps
Kidney bonen
Sour cream
1 pak meergranen rijst (500 gram)
Chicken tonight
2 pizza's (ah eigen merk en big americans for the Bf.)
1 bloemkool
2 zakken lays baked (aanbieding)
1 zak paprika chips
Kaneel stroop
Rexona deo (die maakt het duur 3.75 voor een busje)
Tandpasta
Geraspte worteltjes
1 zakje verse aardappeltjes (om te bakken)
Yoghurt mayonaise
4 bruine afbakpistoletjes
(Nu had ik nog wel wat dingen over van vorige week..) maar goed ik ben benieuwd of ik het kan voortzetten.
Gast- Gast
parels: gaat jij man zo weinig naar de supermarkt dat hij niet eens weet waar iets ligt? En is het goedgekomen?
Vandaag alleen bij Lidl geweest, ben op drie dingen na klaar voor de rest van de week:
(Moet vrijdag nog even een brood, jus dórange en ham halen bij Deen)
€3,50 1 kg half om half gehakt, reclame
€0,75 250 gram champignons
€0,55 2 kg uien
€0,85 2 kg aardappelen
€0,58 2 x kipsaté, voor bij de bami
€0,58 2 x kipsaté €1,78 2 x yoghurtdrank
€1,15 vruchtenyoghurt
€1,98 2 x croissaints uit blik, voor kerst alvast
€0,64 2 x pistoletjes per 4 in een pak
Totaal: €11,78
Vind het aardig netjes, al scheelt het wel dat we voor het avondeten alles al in huis hadden.
Oh ja: morgen nog wel fruit en groente halen voor de komende week.
Vandaag alleen bij Lidl geweest, ben op drie dingen na klaar voor de rest van de week:
(Moet vrijdag nog even een brood, jus dórange en ham halen bij Deen)
€3,50 1 kg half om half gehakt, reclame
€0,75 250 gram champignons
€0,55 2 kg uien
€0,85 2 kg aardappelen
€0,58 2 x kipsaté, voor bij de bami
€0,58 2 x kipsaté €1,78 2 x yoghurtdrank
€1,15 vruchtenyoghurt
€1,98 2 x croissaints uit blik, voor kerst alvast
€0,64 2 x pistoletjes per 4 in een pak
Totaal: €11,78
Vind het aardig netjes, al scheelt het wel dat we voor het avondeten alles al in huis hadden.
Oh ja: morgen nog wel fruit en groente halen voor de komende week.
Mijn vriend is denk ik in de laatste 5 jaar 5x zelfstandig naar de supermarkt geweest haha, ik vind het leuk om te doen, en hij absoluut niet. Heel soms gaan we samen, maar we hebben een keer bonje aan de kassa gehad omdat hij alle boodschappen (let op, en er hingen 2 grote boodschappentassen aan de kar) weer in de kar ging doen en hij het in de auto pas in wilde pakken haha, toen op den duur iemand (echt waar bemoeide die man zich mee?) achter ons tegen hem zei 'JA J. (zijn naam dus), waarom doe je dat dan ook?' kwam het stoom bijna uit zijn oren haha
De standaard dingen als bier, cola, kaas en worst, chips weet hij wel te vinden, maar qua merk weet hij het meeste niet
Ik ben vandaag zelf maar gegaan aangezien troela nog niet naar buiten wil, en ik toch wat dagbesteding heb. Vriend zei ook 'neem nog maar een kratje mee' haha, dat brengt de kosten omhoog én het gewicht van de boodschappen, caramba!
Ik heb vandaag gigantisch gehamsterd, het is weliswaar allemaal niet even gezond, maar straks hebben we dan iig wel eten in huis, mocht ik óf langer in het ziekenhuis moeten blijven óf we de drukte niet aan kunnen zeg maar. Heb ook extra toiletpapier, drinken, vlees etc. gehaald. Ohja en een bak fruit, om zo de vitamientjes binnen te krijgen!
In totaal was ik 93 euro kwijt. Maar daar weegt tegenop dat ik volgende week weer bijna niks nodig heb.
De standaard dingen als bier, cola, kaas en worst, chips weet hij wel te vinden, maar qua merk weet hij het meeste niet
Ik ben vandaag zelf maar gegaan aangezien troela nog niet naar buiten wil, en ik toch wat dagbesteding heb. Vriend zei ook 'neem nog maar een kratje mee' haha, dat brengt de kosten omhoog én het gewicht van de boodschappen, caramba!
Ik heb vandaag gigantisch gehamsterd, het is weliswaar allemaal niet even gezond, maar straks hebben we dan iig wel eten in huis, mocht ik óf langer in het ziekenhuis moeten blijven óf we de drukte niet aan kunnen zeg maar. Heb ook extra toiletpapier, drinken, vlees etc. gehaald. Ohja en een bak fruit, om zo de vitamientjes binnen te krijgen!
In totaal was ik 93 euro kwijt. Maar daar weegt tegenop dat ik volgende week weer bijna niks nodig heb.
Gast- Gast
Ik heb net ook de weekboodschappen gedaan, met dit topic in mijn achterhoofd. Heb wat extraatjes kunnen laten liggen
milde yoghurt
ACE drink
cola light
stoomgerecht kruiden + zak
kilo kipfilet
kilo rundergehakt
200 gram zalmsnippers
kilo jong belegen kaas
boursin cuisine
speculaas rondo's
5 kg aardappelen
slamix
kerrie zuurkool
kruiden zuurkool
spinazie
scharrel eieren
Ik was 32,18 kwijt. Hier eten we de komende week van, alleen tussendoor moet er nog brood en wat cola en bier bijgekocht worden. Dus ik blijf deze week wel onder de 50 euro! Ik heb aardig wat spullen in de voorraad en deze week eten we oa. pannekoeken, lasagne, aardappels, kip en boontjes, spaghetti met zalm en spinazie, mie met kip en paprika, zuurkoolstamppot, soep met brood.
milde yoghurt
ACE drink
cola light
stoomgerecht kruiden + zak
kilo kipfilet
kilo rundergehakt
200 gram zalmsnippers
kilo jong belegen kaas
boursin cuisine
speculaas rondo's
5 kg aardappelen
slamix
kerrie zuurkool
kruiden zuurkool
spinazie
scharrel eieren
Ik was 32,18 kwijt. Hier eten we de komende week van, alleen tussendoor moet er nog brood en wat cola en bier bijgekocht worden. Dus ik blijf deze week wel onder de 50 euro! Ik heb aardig wat spullen in de voorraad en deze week eten we oa. pannekoeken, lasagne, aardappels, kip en boontjes, spaghetti met zalm en spinazie, mie met kip en paprika, zuurkoolstamppot, soep met brood.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Parels: haha mannen laten zich zo snel opfokken he! Ik heb ook zo'n man, als het te druk is word hij kriegelig. Maar toch vind hij het altijd wel leuk om mee te gaan.
En dat hamsteren haha ken het, maar goed beter teveel spullen in huis als misgrijpen.
Vandaag fruit en groenten gehaald voor 1 week:
€1,01 1 rode kool
€1,04 1 stronk broccoli
€3,75 3750 gram stoofpeertjes, voor in de vriezer
€0,78 3 grote handperen
€0,38 2 grote winterpenen
€0,95 1 grote bloemkool
€0,80 1 grote courgette
€0,28 1 portie spruiten
€0,93 4 appels
Totaal: €9,90
En dat hamsteren haha ken het, maar goed beter teveel spullen in huis als misgrijpen.
Vandaag fruit en groenten gehaald voor 1 week:
€1,01 1 rode kool
€1,04 1 stronk broccoli
€3,75 3750 gram stoofpeertjes, voor in de vriezer
€0,78 3 grote handperen
€0,38 2 grote winterpenen
€0,95 1 grote bloemkool
€0,80 1 grote courgette
€0,28 1 portie spruiten
€0,93 4 appels
Totaal: €9,90
Pf ik was gister.. 39€ kwijt.
1 liter melk
2 biefstukjes
2 kattenvoerverpakkingen
2 koffiemelk
1 pak sap
1 pakjeschocomel
1 pakje kaas
1 halfje bruin
1 zakje sla
1 diepvries patat
1 pakje croma
2 blikjes bullit
1 pot mayonaise
2 pakjes Marlboro 100s.
1 reep chocola.
Duus; min de sigaretten eigenlijk, 30 euro boodschappen. En dan heb ik voor 1 dag eten, kattenvoer voor 2 dagen, koffiemelk voor 3 dagen en verder niks voor vandaag. Vanmiddag dus weer boodschappen doen... Dan haal ik weer een liter melk, kattensnoepjes, kipfilet, zoetzuresaus, kant en klaar rijst (geen zin om te koken en deze klap ik zo in de wokan..) pak drinken en wat fruit en dan ben ik weer bijna 15,- armer..
*Edit; jullie hebben geen reet aan me, qua tips... Ik geef als een malloot m'n huishoudgeld uit...
1 liter melk
2 biefstukjes
2 kattenvoerverpakkingen
2 koffiemelk
1 pak sap
1 pakjeschocomel
1 pakje kaas
1 halfje bruin
1 zakje sla
1 diepvries patat
1 pakje croma
2 blikjes bullit
1 pot mayonaise
2 pakjes Marlboro 100s.
1 reep chocola.
Duus; min de sigaretten eigenlijk, 30 euro boodschappen. En dan heb ik voor 1 dag eten, kattenvoer voor 2 dagen, koffiemelk voor 3 dagen en verder niks voor vandaag. Vanmiddag dus weer boodschappen doen... Dan haal ik weer een liter melk, kattensnoepjes, kipfilet, zoetzuresaus, kant en klaar rijst (geen zin om te koken en deze klap ik zo in de wokan..) pak drinken en wat fruit en dan ben ik weer bijna 15,- armer..
*Edit; jullie hebben geen reet aan me, qua tips... Ik geef als een malloot m'n huishoudgeld uit...
Gast- Gast
Ja, jij bent een malloot haha.
Morgen weer veel boodschappen doen, want de voorraad begint nu wel te slinken.
Morgen weer veel boodschappen doen, want de voorraad begint nu wel te slinken.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja maar ik heb wel 's zo'n weekvoorraad geprobeerd en toen gooide ik heel veel voer weg! Als ik 2 dagen van te voren eten in huis haal, is de kans heel groot dat ik op de dag van de maaltijd, de maaltijd niet meer hoef en trek heb in iets anders! Da's ook zonde...
Gast- Gast
Maar dan is het toch niet direct over datum? Ik haal ook wel eens dingen voor lasagne ofzo en dan duurt het nog een week voordat we het eten.. Of verzin je dan hele speciale dingen?Bazinga schreef:Ja maar ik heb wel 's zo'n weekvoorraad geprobeerd en toen gooide ik heel veel voer weg! Als ik 2 dagen van te voren eten in huis haal, is de kans heel groot dat ik op de dag van de maaltijd, de maaltijd niet meer hoef en trek heb in iets anders! Da's ook zonde...
Want maaltijden die ik verzin, daarvan kan eigenlijk niet eens iets over datum. Ja de groente, maar dat is ook niet binnen 3 dagen zo.
Rush- Lady Post-a-lot
Nee daar heb je wel gelijk in, maar ik plan liever per dag denk ik. Hoewel ik wel lasagnedingen bladen heb staan en zo'n zakje mix, hoor! En eh ragout dingies en ragoutbakjes, alleen die zijn wel over datum denk ik.. Maar da's dus ook 's gehaald, toen we daar trek in hadden en inmiddels staat 't al vrij lang in de kast. Dat houden we tijdje vol, tot de rommel irritant wordt en dan gooi ik alles weg.. Of ik doneer 't aan een vriendin die alles wel lust
Gast- Gast
Dat is idd zonde, maar je kunt ook denken: ik heb dit eten nu eenmaal in huis dus eten we dat.Bazinga schreef:Ja maar ik heb wel 's zo'n weekvoorraad geprobeerd en toen gooide ik heel veel voer weg! Als ik 2 dagen van te voren eten in huis haal, is de kans heel groot dat ik op de dag van de maaltijd, de maaltijd niet meer hoef en trek heb in iets anders! Da's ook zonde...
Hier werkt het prima, een weekmenu. We hebben ook wel eens geen zin in bloemkool (als voorbeeld) dan draai ik twee dagen om zodat we de bloemkool dan later in de week eten.
Maar ik gooi het niet weg omdat 1 van ons dan op dat moment geen zin er in heeft. Pech hebben dan, hopenlijk is de dag erna beter naar je zin.
Hahaha. Ja dat kan ook. Ik ging eerst op zaterdag weekboodschappen doen en dan door de week nog vaak 2x. Dat heeft me echt klauwen vol geld gekost, want dan kon er ook nog wel een zak snoep, lekkere koekjes, een pizza of wat lekkers voor de kat bij. Dat doe ik nu niet meer. Op=op en dan maar wachten tot vrijdag/zaterdag.Bazinga schreef:Nee daar heb je wel gelijk in, maar ik plan liever per dag denk ik. Hoewel ik wel lasagnedingen bladen heb staan en zo'n zakje mix, hoor! En eh ragout dingies en ragoutbakjes, alleen die zijn wel over datum denk ik.. Maar da's dus ook 's gehaald, toen we daar trek in hadden en inmiddels staat 't al vrij lang in de kast. Dat houden we tijdje vol, tot de rommel irritant wordt en dan gooi ik alles weg.. Of ik doneer 't aan een vriendin die alles wel lust
Rush- Lady Post-a-lot
Gister heb ik alle boodschappen voor een week gedaan.
Ik was €45,50 kwijt.
Daar zat ook 1 dag luxe eten bij a €11,46 (aantal dingetjes kunnen we vaker mee doen)
Ben alleen wc papier vergeten
Ik was €45,50 kwijt.
Daar zat ook 1 dag luxe eten bij a €11,46 (aantal dingetjes kunnen we vaker mee doen)
Ben alleen wc papier vergeten
Gast- Gast
Pagina 8 van 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Pagina 8 van 13
Permissies van dit forum: