Boodschappentopic!
+46
Macelka
minoessepoes
Kqip
TukTuk
schuddebuikje
Tesss
Rev3rie
Highway
Jade
Woezies
litllejoy
Sarah1985
CCC
Sushi
Bruintje Beer
SnowWhite
SarahKey
Winegum
_Lacey_
*Lookie*
Parisienne
Atelier Madame
woezel
GreenGrass
sanne-84
NoName88
Mizz_S
Printje
Lejow
Raindrop
Phileine
Verona
Silver
bolus26
Shisha
Snoes
Arwyn
Tania
Moonlight
Zonnetje
Jerry
Marin
Schaapke
Lavendel
Pien
Rush
50 plaatsers
Pagina 12 van 13
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Re: Boodschappentopic!
Punk'd, haal je die kip bij de AH?
Dat is niet duur!
Als ik hier een kg kipfilet haal ben ik rond de 12/13 euro kwijt.
Dat is niet duur!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Raindrop schreef:Punk'd, haal je die kip bij de AH?
Dat is niet duur!
Oh my. Wij halen het gewoon bij de Jumbo. Ongeveer €4,50 tot €5,00 voor een kilo.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Raindrop schreef:Punk'd, haal je die kip bij de AH?
Dat is niet duur!
Oh my. Wij halen het gewoon bij de Jumbo. Ongeveer €4,50 tot €5,00 voor een kilo.
Kipfilet bedoel je toch he?
Nu ik haal het dus ook nooit aan deze prijs he. Ik koop het in de aanbieding of ik haal ik het bij de AH.
Ik wist niet dat een kilo bij de Jumbo ook zo goedkoop is.
Helaas zijn een aantal dingen, zoals dus veel vlees, echt prijzig in BE.
Maarja gelukkig zit er niet heel ver van hier een Jumbo en een AH
Raindrop- Ratel
Ja ik bedoel inderdaad kipfilet. Jumbo heeft van die € producten qua vlees. Zo`n grote witte bak met gehakt of filets, die halen wij bijna altijd.
Laatst aangepast door Rush op wo 14 dec 2011 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Dan ga ik daar de volgende keer ook eens kijken
Jammergenoeg kan ik niet heel erg vaak naar de Jumbo of AH dus veel boodschappen moeten we hier wel doen maar vlees haal ik dan toch liever goedkoper en dat kan ik toch invriezen.
Heb vandaag bij de Lidl wel in de aanbieding twee kg gehakt gekocht (3,99 per kg).
Jammergenoeg kan ik niet heel erg vaak naar de Jumbo of AH dus veel boodschappen moeten we hier wel doen maar vlees haal ik dan toch liever goedkoper en dat kan ik toch invriezen.
Heb vandaag bij de Lidl wel in de aanbieding twee kg gehakt gekocht (3,99 per kg).
Raindrop- Ratel
Ik hoopte deze week iets onder te zitten maar waarschijnlijk is dit/ wordt dit ons gemiddelde boodschappenprijs.
Deze week hebben wij voor ongeveer 75 euro aan boodschappen gedaan. Ik vind het heel erg netjes, maar dan vraag ik mij af hoe het nou kan dat wij 3 keer achter elkaar maar 50 euro uitgaven en de afgelopen 2 keer rond de 70 euro. Ik heb al gedacht aan een keer in de zoveel tijd dat het misschien schoonmaak/uiterlijke verzorgingsproducten kan zijn maar ik denk dat het eerder door iets anders komt.
Wij zijn nu na 2 maanden gesetteld en proberen diverse producten uit, duur en goedkoop door elkaar. Dat kan een reden zijn waardoor wij (te) veel dingen kopen die niet noodzakelijk zijn zoals nieuwe soorten drank, chips, dessert etc. uitproberen.
Deze week hebben we geld uitgegeven aan:
-10 euro Emte
-38 euro Lidl
-27 euro Albert Heijn
Goedkoper kan volgende week ook niet ivm kerstviering bij ons thuis.
Deze week hebben wij voor ongeveer 75 euro aan boodschappen gedaan. Ik vind het heel erg netjes, maar dan vraag ik mij af hoe het nou kan dat wij 3 keer achter elkaar maar 50 euro uitgaven en de afgelopen 2 keer rond de 70 euro. Ik heb al gedacht aan een keer in de zoveel tijd dat het misschien schoonmaak/uiterlijke verzorgingsproducten kan zijn maar ik denk dat het eerder door iets anders komt.
Wij zijn nu na 2 maanden gesetteld en proberen diverse producten uit, duur en goedkoop door elkaar. Dat kan een reden zijn waardoor wij (te) veel dingen kopen die niet noodzakelijk zijn zoals nieuwe soorten drank, chips, dessert etc. uitproberen.
Deze week hebben we geld uitgegeven aan:
-10 euro Emte
-38 euro Lidl
-27 euro Albert Heijn
Goedkoper kan volgende week ook niet ivm kerstviering bij ons thuis.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Deze week had ik ook verwacht dat we voor veel minder boodschappen zouden doen maar we zitten er zelfs over.
Maandag hebben we voor in de 20 euro boodschappen gedaan bij de Lidl. We gingen voor de aanbieding van de gehakt, die was er niet toen dus moest vandaag terug.
Ik heb alleen de kassabon van maandag niet meer..
Vandaag even naar de gewone supermarkt (Delhaize) en ook naar de Lidl geweest.
Bij de Delhaize was ik 15,32 kwijt.
Druiven 2,33
Bami Goreng 3,39
Pecannotenkoeken 1,58
2 Croissants 1,58
4 harde broodjes 1,80
Boeren salami voor op brood 2,20
500 gram kaas 1,99
Het vetgedrukte was eigenlijk niet nodig maar mijn vriend moest vandaag laat beginnen (tot vanavond laat) en vroeg op ik broodjes mee wilde nemen voor op zijn werk.
En bami kan ik in principe ook wel zelf maken eigenlijk
Bij de Lidl was ik 31,01 kwijt:
Pizza salami, per 3 verpakt (voor vriend) 3,69
2 keer drinkyoghurt 1,78
4 vanille toetjes 0,60
Muesli 1,99
Party Drink aardbei (voor mij ) 1,29
Zak keizerbroodjes 1,19
Twee repen pure chocolade 1,35
Boterspeculoos 1,19
Batterijen 2,49
Mr. Proper allesreiniger 2,09
Douchecreme 0,89
Axe deo 3,19
Kattensticks 1,29
2 kg gehakt 7,98
Nu moesten we wel net deze week veel verzorgingsproducten, schoonmaakmiddel etc. aanvullen.
Ook heb ik maandag en vandaag al wat dingen voor kerst gekocht. En mijn vriend moest batterijen hebben, die halen we anders ook nooit.
Groenten en fruit hebben we hier nog genoeg liggen
Nu alles zo'n beetje is aangevuld gaan we volgende week voor de 35 euro. Hopelijk lukt het of wordt het nog minder
Maandag hebben we voor in de 20 euro boodschappen gedaan bij de Lidl. We gingen voor de aanbieding van de gehakt, die was er niet toen dus moest vandaag terug.
Ik heb alleen de kassabon van maandag niet meer..
Vandaag even naar de gewone supermarkt (Delhaize) en ook naar de Lidl geweest.
Bij de Delhaize was ik 15,32 kwijt.
Druiven 2,33
Bami Goreng 3,39
Pecannotenkoeken 1,58
2 Croissants 1,58
4 harde broodjes 1,80
Boeren salami voor op brood 2,20
500 gram kaas 1,99
Het vetgedrukte was eigenlijk niet nodig maar mijn vriend moest vandaag laat beginnen (tot vanavond laat) en vroeg op ik broodjes mee wilde nemen voor op zijn werk.
En bami kan ik in principe ook wel zelf maken eigenlijk
Bij de Lidl was ik 31,01 kwijt:
Pizza salami, per 3 verpakt (voor vriend) 3,69
2 keer drinkyoghurt 1,78
4 vanille toetjes 0,60
Muesli 1,99
Party Drink aardbei (voor mij ) 1,29
Zak keizerbroodjes 1,19
Twee repen pure chocolade 1,35
Boterspeculoos 1,19
Batterijen 2,49
Mr. Proper allesreiniger 2,09
Douchecreme 0,89
Axe deo 3,19
Kattensticks 1,29
2 kg gehakt 7,98
Nu moesten we wel net deze week veel verzorgingsproducten, schoonmaakmiddel etc. aanvullen.
Ook heb ik maandag en vandaag al wat dingen voor kerst gekocht. En mijn vriend moest batterijen hebben, die halen we anders ook nooit.
Groenten en fruit hebben we hier nog genoeg liggen
Nu alles zo'n beetje is aangevuld gaan we volgende week voor de 35 euro. Hopelijk lukt het of wordt het nog minder
Raindrop- Ratel
Ik ben deze week al ruim 50 euro kwijt en dan moeten we nog 4 dagen! Ik vind het echt knap dat mensen het redden met 30 euro in de week. Mij lukt het zeker niet. Ik hou ook wel van gezonde dingen zoals fruit en vis. Ook koop ik vaak extra dingetjes wat de boodschappen duurder maakt zoals actimel, wijn en een chocolaatje. Dat is gewoon wat duurder. Als ik goedkope boodschappen heb dan eet ik een simpel pastaatje of wat groenten met kip en koop ik niks extras. Maar vaak eet ik ook wel uitgebreid.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
heb deze week ook voor 50 euro boodschappen gedaan, maar hoef er maar 3/4 dagen van te koken..
het zou bij ons ook wel goedkoper kunnen, door simpeler te eten en meer gebruik te maken van de aardappelen.
en als ik wok of pasta maak, dan gaan er of 2 kipfilets (en dan zoek ik de zwaarste uit) of 500 gr gehakt in.
juist omdat ik niet iedere dag hoef te koken (ivm late diensten) en ik koken wel leuk vind, is het bijna nooit echt simpel.
ach, nu kan het nog. en ik weet waar het vaak aan ligt..
het zou bij ons ook wel goedkoper kunnen, door simpeler te eten en meer gebruik te maken van de aardappelen.
en als ik wok of pasta maak, dan gaan er of 2 kipfilets (en dan zoek ik de zwaarste uit) of 500 gr gehakt in.
juist omdat ik niet iedere dag hoef te koken (ivm late diensten) en ik koken wel leuk vind, is het bijna nooit echt simpel.
ach, nu kan het nog. en ik weet waar het vaak aan ligt..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ Rush, bij de albertheijn ligt er ook kip in een witte verpakking maar die zit er altijd zo zielig uit, helemaal in een hoekje geduwd dat ik toch altijd de normale albertheijn kip haal (stom, want waarschijnlijk zitten ze beide bomvol water en hormonen maar goed )
Gast- Gast
Het lukt mij ook niet!
Wij eten ook alleen maar verse groenten. Seizoensgroeten zijn wel goedkoper, maar ik wil niet elke keer bloemkool, broccoli en spruiten eten. Dus ik haal ook gewoon wat ik lekker vind.
Verder eet mijn vriend (bijna) geen varkensvlees, dus eten we voornamelijk kip en rundvlees. Dit is ook behoorlijk aan de prijs.
Wij eten ook alleen maar verse groenten. Seizoensgroeten zijn wel goedkoper, maar ik wil niet elke keer bloemkool, broccoli en spruiten eten. Dus ik haal ook gewoon wat ik lekker vind.
Verder eet mijn vriend (bijna) geen varkensvlees, dus eten we voornamelijk kip en rundvlees. Dit is ook behoorlijk aan de prijs.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Gisteren ben ik even om boodschappen geweest voor deze week, komend weekend en een aantal dagen van volgende week:
Emte:
Zak aardappelen 2,5kg
1 Courgette
2 pakken melk van 1l
Blok kaas
Zakje geraspte kaas
Potje pastasaus
2 ongepaneerde varkensschnitzel
Fles rode wijn
Fles witte wijn
1 zak bolognese chips
1 zak paprika chips
1 zakje zoute pinda's
23,56 euro
Aldi:
2 pakken brokken voor de kat
5 blikjes zacht kattenvoer
1 pak kattengrind
1 pak rode wijn van 3l
14,23 euro
Etos:
3 flacons nivea voor haar (van de aanbieding 3 halen, 2 betalen )
5,45 euro
Van het weekend moet ik dan nog even om fruit, groente en brood(voor dit weekend en volgende week) en dan heb ik alles binnen tot volgende week zaterdag.
Tot nu toe 43,25 opgemaakt en daar komt dan nog wat bij dus ik ga wel wat over m'n budget heen (van 50 euro) maar goed.. Waarschijnlijk zal ik in de week daarna dan wat minder opmaken.
Emte:
Zak aardappelen 2,5kg
1 Courgette
2 pakken melk van 1l
Blok kaas
Zakje geraspte kaas
Potje pastasaus
2 ongepaneerde varkensschnitzel
Fles rode wijn
Fles witte wijn
1 zak bolognese chips
1 zak paprika chips
1 zakje zoute pinda's
23,56 euro
Aldi:
2 pakken brokken voor de kat
5 blikjes zacht kattenvoer
1 pak kattengrind
1 pak rode wijn van 3l
14,23 euro
Etos:
3 flacons nivea voor haar (van de aanbieding 3 halen, 2 betalen )
5,45 euro
Van het weekend moet ik dan nog even om fruit, groente en brood(voor dit weekend en volgende week) en dan heb ik alles binnen tot volgende week zaterdag.
Tot nu toe 43,25 opgemaakt en daar komt dan nog wat bij dus ik ga wel wat over m'n budget heen (van 50 euro) maar goed.. Waarschijnlijk zal ik in de week daarna dan wat minder opmaken.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Arme kippetje, bij de Jumbo liggen ze wel open en bloot in de ruimte, maar daarom zijn ze ook vaak op!Punk'd schreef:@ Rush, bij de albertheijn ligt er ook kip in een witte verpakking maar die zit er altijd zo zielig uit, helemaal in een hoekje geduwd dat ik toch altijd de normale albertheijn kip haal (stom, want waarschijnlijk zitten ze beide bomvol water en hormonen maar goed )
Rush- Lady Post-a-lot
Voor € 18,70 boodschappen gedaan deze week. Scheelt wel dat ik vanaf woensdag t/m Kerst niet meer thuis ben.
- melk (2x 2 liter)
- houdbare melk
- thee
- smeerkaas
- kipfilet (broodbeleg)
- smeerleverworst
- rijsttoetjes
- duitse biefstuk
- hamburgers
- worteltjes
- rode kool
- bietjes
- appels
- bananen
- brood
- rijstwafels
- knakworstjes
- filet americain
- melk (2x 2 liter)
- houdbare melk
- thee
- smeerkaas
- kipfilet (broodbeleg)
- smeerleverworst
- rijsttoetjes
- duitse biefstuk
- hamburgers
- worteltjes
- rode kool
- bietjes
- appels
- bananen
- brood
- rijstwafels
- knakworstjes
- filet americain
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
_Lacey_ schreef:Voor € 18,70 boodschappen gedaan deze week. Scheelt wel dat ik vanaf woensdag t/m Kerst niet meer thuis ben.
- melk (2x 2 liter)
- houdbare melk
- thee
- smeerkaas
- kipfilet (broodbeleg)
- smeerleverworst
- rijsttoetjes
- duitse biefstuk
- hamburgers
- worteltjes
- rode kool
- bietjes
- appels
- bananen
- brood
- rijstwafels
- knakworstjes
- filet americain
Bij welke winkel doe jij je boodschappen? Want ik vind dat je best veel boodschappen heb voor weinig geld!
litllejoy- Prater
Waar kun je eigenlijk voor wat minder geld vlees kopen?
Ik haal het op het moment bij de Emte of bij de slager, maar deze zijn allebei best duur. Ik heb weleens schnitzels van de Aldi geprobeerd maar die vond ik helemaal niks. Het gehakt daar is wel goed trouwens..
Ik haal het op het moment bij de Emte of bij de slager, maar deze zijn allebei best duur. Ik heb weleens schnitzels van de Aldi geprobeerd maar die vond ik helemaal niks. Het gehakt daar is wel goed trouwens..
litllejoy- Prater
litllejoy schreef:Waar kun je eigenlijk voor wat minder geld vlees kopen?
Het goedkoopste vlees kopen denk ik sowieso in de supermarkt t.o.v. de slager. Daarnaast kun je heel goed op de aanbiedingen letten, tijdens de hamsterweken kun je vaak 4stuksverpakkingen kopen en is de 2e gratis (AH). Lidl heeft vaak aanbiedingen van gehakt. C1000 heeft sowieso heel vaak aanbiedingen van vlees (afgelopen week zon vleesbox, schreef hierboven al 4x 4stuksverpakking en een beenham van een pond voor 10 euro). En natuurlijk de 35% korting stickers als het vlees tegen de datum zit, dat moet je eventjes ontdekken op welk tijdstip ze gaan afprijzen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Het grootste deel van mijn boodschappen doe ik bij de DekaMarkt. Verder AH en Aldi.litllejoy schreef:
Bij welke winkel doe jij je boodschappen? Want ik vind dat je best veel boodschappen heb voor weinig geld!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Zo dit topic maar even een upje n.a.v. het andere topic
Mijn boodschappen lijstje van deze week:
C1000
4x ice tea light
6x spa & fruit
1,5 kg varkenslappen
2x aardappelpartjes met schil
2x aardappelbolletjes
1,5 kg appels
2x bak & braad
2x brood
1x reuze krentenbollen
Totaal: 18,55
Lidl
2x boerenmetworst gesneden
1,162 kg kaas
0,922 kg bananen
1 kg prei
200g knoflook
1x sjalotten
4x kipsate
2x yoghurt
1x melk
1x gesneden grillworst
2x ham
1x spekreepjes
1x ontbijtspek
3x mozzarella
3 bolletjes saks
1x vanille kwark
2x tonijn (blikje)
1x gepelde tomaten
1 blik achterham
2x fruit fusion
15 eieren
Totaal: 27,10
Hier bij zitten behoorlijk wat dingen voor de voorraad o.a. drinken.
Mijn boodschappen lijstje van deze week:
C1000
4x ice tea light
6x spa & fruit
1,5 kg varkenslappen
2x aardappelpartjes met schil
2x aardappelbolletjes
1,5 kg appels
2x bak & braad
2x brood
1x reuze krentenbollen
Totaal: 18,55
Lidl
2x boerenmetworst gesneden
1,162 kg kaas
0,922 kg bananen
1 kg prei
200g knoflook
1x sjalotten
4x kipsate
2x yoghurt
1x melk
1x gesneden grillworst
2x ham
1x spekreepjes
1x ontbijtspek
3x mozzarella
3 bolletjes saks
1x vanille kwark
2x tonijn (blikje)
1x gepelde tomaten
1 blik achterham
2x fruit fusion
15 eieren
Totaal: 27,10
Hier bij zitten behoorlijk wat dingen voor de voorraad o.a. drinken.
Gast- Gast
Ik had dit weekend voor €65 euro boodschappen en daarvan was €20 voorraad.
Ik ga me er maar bij neerleggen dat het voor ons niet goedkoper gaat worden.
Ik ga me er maar bij neerleggen dat het voor ons niet goedkoper gaat worden.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahahaha, ik dacht gisteren ook dat ik vast heel goedkoop was, had immers niet zo'n lange rij op de band aan boodschappen .. was toch 75 euro! Wel voor een hele week, en er zat een speen & flesspenen bij, en flesvoeding, dus dat is al 20 euro.
Gast- Gast
Ik was de hele tijd bezig met het besparen op boodschappen, waardoor ik alleen maar duurder uit was. Want ik vergat, door het besparen, de juiste boodschappen in huis te halen en zo stond ik opeens drie keer per week in de winkel. En drie kleine bedragen, maakt dat ik meer kwijt was per week, dan één keer goed boodschappen doen. Daarnaast liet ik ook nog mooie aanbiedingen liggen. Vrijdag bij de AH geweest en gewoon voor een jaar schuimversteviger en shampoo ingeslagen, want het was 1+1 gratis. Dat kan ik toch niet laten liggen?
Gast- Gast
gisele, shampoo bij de action / wibra is standaard zoveel goedkoper. en bij de kruidvat regelmatig 4 halen 2 betalen of 4 voor 5/7 euro...
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
oh my, dat jullie de tijd nemen om je hele boodschappenlijstje over te typen
Mijn vriend en ik hebben eens gekeken wat we vorig jaar per maand kwijt waren aan boodschappen en ben daar best van geschrokken. het laagste bedrag was 212 euro en 't hoogste bedrag 477 (en dat was niet eens in december ).
Nu proberen we er echt goed op te letten, de aanbiedingen in de gaten houden (al fiets ik niet langs 5 supermarkten om overal de aanbiedingen te halen), seizoensgroenten eten, meer aardappels eten (die zijn best goedkoop als je ze vergelijkt met de rest van wat we eten in een week) en goed plannen, zodat we geen eten weg hoeven te gooien (komt helaas ook nog weleens voor..)
Mijn vriend en ik hebben eens gekeken wat we vorig jaar per maand kwijt waren aan boodschappen en ben daar best van geschrokken. het laagste bedrag was 212 euro en 't hoogste bedrag 477 (en dat was niet eens in december ).
Nu proberen we er echt goed op te letten, de aanbiedingen in de gaten houden (al fiets ik niet langs 5 supermarkten om overal de aanbiedingen te halen), seizoensgroenten eten, meer aardappels eten (die zijn best goedkoop als je ze vergelijkt met de rest van wat we eten in een week) en goed plannen, zodat we geen eten weg hoeven te gooien (komt helaas ook nog weleens voor..)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Vandaag boodschappen gedaan bij de Aldi (doen we bijna altijd, en dan nog naar supercoop voor wat andere dingen). Waren voor deze week 40 euro kwijt.
Ook wat voorraaddingen erbij. Maar gemiddeld zijn we dit wel ongeveer per week kwijt denk ik. Nooit bijgehouden eigenlijk.
Ook wat voorraaddingen erbij. Maar gemiddeld zijn we dit wel ongeveer per week kwijt denk ik. Nooit bijgehouden eigenlijk.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Pagina 12 van 13
Permissies van dit forum: