Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je al een tijd een relatie hebt...

+6
TGR
SarahKey
Verona
Pompoen
Snoes
mzcharlotte
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Als je al een tijd een relatie hebt... - Pagina 2 Empty Re: Als je al een tijd een relatie hebt...

Bericht  Verona ma 14 nov 2011 - 23:02

Yasmin schreef:Verona, ik wist niet dat jullie weer bij elkaar zijn!!! Woon je nu weer bij hem in? Hoe is het afgelopen met dat meisje?

Om eerlijk te zijn had ik het ook totaal niet meer verwacht! Ik moest hier zijn omdat 1 van onze katten ziek was, omdat hij moest werken. Dus moest hier een week zitten en tja ik ben gewoon onweerstaanbaar haha. Uiteindelijk heeft hij dus gezegd dat hij het weer wilde proberen en toen heb ik gezegd dat hij er dan ook maar echt moeite voor moest doen. En nu gaat het echt super, echt veel beter dan dat het vroeger ging...raar he?! Ik woon nu alweer 2 maanden hier, ben meteen weer terug gegaan want mijn moeder werd een beetje gestrest van de discussies in huis. (tussen zusje, pleegbroertje en mij) Dat meisje vond hij al snel niet leuk meer na die eerste date. Ze praatte vaak als iemand van 15 die heel erg stoer wilt doen en dat vond hij totaal niet leuk. Hij heeft dus geen contact meer opgenomen en zij ook niet meer met hem. Maar nu gaat alles dus ontzettend goed, en we zien ook echt weer een toekomst met elkaar. Hij heeft gelukkig ook maatschappelijk werk ingeschakeld voor zichzelf dus dat scheelt ook heel erg natuurlijk.

@Jolee, bevalt je kamer je ook goed? Ben blij dat je weer een stuk rustiger bent. Nog verdere plannen?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je al een tijd een relatie hebt... - Pagina 2 Empty Re: Als je al een tijd een relatie hebt...

Bericht  TGR ma 14 nov 2011 - 23:09

Jolee schreef:Bedankt voor de reacties. Goed om ervaringen van anderen te lezen. Zal het later nog eens rustig doorlezen.

@ Verona, het gaat allemaal wel prima. Ik ben een stuk rustiger in ieder geval. Jij weer helemaal happy he Very Happy .

@ TGR, ik begrijp je opmerking niet?

Zoek maar eens uit wat conditionering is, dan snap je me misschien beter.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:26

Ik weet wat het is, maar ik begrijp je nog steeds niet.

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl wo 16 nov 2011 - 3:36

Ik ben inmiddels 6.5 jaar samen met mijn man, waarvan bijna een jaar getrouwd. Echt kriebels zoals in het begin heb ik niet elke week meer. Maar als we elkaar na een dag werken zien zijn we beiden oprecht blij om elkaar te zien en knuffelen en zoenen we elkaar altijd voor we iets anders doen. Op onverwachte momenten heb ik ineens weer vlinders in mijn buik, heerlijk! I vind het prima hoe het nu is, we blijven elkaar wel verrassen met kleine dingetjes. Sinds ik zwanger ben heb ik wel weer echt een verliefd gevoel trouwens I love you
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  mzcharlotte wo 16 nov 2011 - 6:18

Rush schreef:
Snoes schreef:
mzcharlotte schreef:Echte vlinder-vlinders heb ik niet meer. Ik kan ook niet echt uitleggen wat onze liefde nu is. Hij is mijn rots, hij wordt (hopelijk) de vader van mijn kinderen. Ik kan ook niet weg voordat ik heb gezegd dat ik van hem hou. Het zit er gewoon in.
+ 1

Al heb ik soms nog wel echt kriebels, maar niet dat ik constant met kriebels in mijn buik rondloop. Mijn vriend betekent enorm veel voor mij, ik kan me geen leven zonder hem voorstellen. Ik kan hier echt wel duizenden lieve en positieve woorden over hem vertellen, maar hij is gewoon alles voor mij.
Hoort dat eerst wel dan? Ik ben natuurlijk pas net samen met m`n vriend, maar ik heb echt niet dagen constant met kriebels rond gelopen. Volgens mij zou ik dan gek worden.

Ik had het in het begin wel hoor, moest continu aan hem denken en was totaal afgeleid, zelfs op mijn werk (gelukkig wist ik wel normaal te presteren, want ik heb nooit klachten gehad). Ik voelde me net zo'n bakvis van 16 jaar.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:33

Mijn vriend en ik zijn ruim 7,5 jaar samen en we wonen nu een jaar samen. De verliefdheid is over gegaan in houden van. Ik ben erg gek op hem en kan me op dit moment geen leven zonder hem voorstellen. We weten wat we aan elkaar hebben. Hij is er voor mij in goede en in slechte tijden en ik natuurlijk voor hem. Op dit moment heeft mijn moeder een hersenoperatie achter de rug en zitten we in een onzekere tijd. Mijn vriend werkt in het ziekenhuis waar mijn moeder onder behandeling is en hij doet echt alles voor haar: hij zorgt voor de beste arts, de beste mensen op de operatiekamer, dat ze eerder aan de beurt is en dat ze op de dag zelf als eerste aan de beurt is. Hij doet echt alles voor me en is echt een schat. Er zijn dagen dat ik vlinders voel, maar soms kan ik ook ontzettend boos op hem zijn. angel
Ik denk dat de echte verliefdheid overgaat in houden van. En weten wat je aan elkaar hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: