Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Schism vr 3 dec 2010 - 4:55

@ Chocolate: Ik heb het mijn werkgever wel verteld, maar het is nog niet gebeurd dat ik onder werktijd weg moest. Ze heeft wel begrip voor de situatie omdat ze het zelf ook mee heeft gemaakt. Ik denk dus niet dat ze moeilijk gaat doen als ik weg moet, hoewel het wel lastig is want ik werk op een kdv. Wel heel vervelend dat ze het je zo moeilijk maken, ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt als je echt weg wil daar!

@ Earane: Ik hoef gelukkig maar 1 surprise te maken, met een gedicht erbij ook nog :shock: Ik vond het vroeger ook altijd heel leuk om te doen. Maar nu zag ik er vooral tegenop omdat ik geen idee had wat ik moest gaan maken. Nu ik eenmaal bezig ben vind ik het ook wel weer leuk hoor.
Ik heb een paar goede collega's op mijn werk verteld dat we bezig zijn, omdat ik daar heel goed mee om ga. Ik wil daar ook niet tegen liegen als ik weg moet en het is fijn om het aan iemand kwijt te kunnen. Verder weet helemaal niemand het bij ons. Mijn ouders wil ik ook zo graag verrassen...

@ Lookie: Dus toch geen officiele pco, maar er gaat in ieder geval iets gebeuren nu! Ja al die informatie, dat vond ik bij mijn eerste gesprek al zo, maar bij zo'n uitslagengesprek zal het nog wel meer info zijn ja. Ik ben af en toe ook zo'n zeef, vergeet altijd de helft van wat er tegen me gezegd word.

@ All: Nou de surprise begint ergens op te lijken hoor :P Als ik eenmaal bezig ben valt het allemaal wel meer mee.
Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier ligt al een flinke hoop, ik vind het toch wel wat hebben hoor!
Ik begin nou toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor maandag, ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten van de uitslagen. Gelukkig maak ik me er nog niet zo druk om, dat ga ik pas doen als we een slechte uitslag krijgen (die we hopelijk niet krijgen!!)
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  chocolate vr 3 dec 2010 - 21:54

@ Earane: Ja je wil toch zoveel mogelijk kansen hebben. Kan me heel goed voorstellen dat je er erg gefrustreerd van raakt.
Wij hebben het (schoon)ouders verteld toen ik met clomid begon. Had het ook liever pas willen vertellen zodra ik zwanger ben, maar ik had het gewoon even helemaal gehad.
Nu weten ze het (nog) niet en dat wil ik eigenlijk wel zo houden. Nu denken ze dat we nog steeds gestopt zijn. Heel irritant dat je schoonmoeder er over door blijft gaan. Kun je haar niet subtiel duidelijk maken dat je dit niet waardeert?

@ Lookie: Fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt en je dan officieel toch geen PCOS hebt. Hoewel het me toch ook wel weer schrikken lijkt dat je net tegen het randje aan zit.
Ook fijn dat ze nu ook meteen actie gaan ondernemen.
Probeer je niet druk te maken over wat er zou gaan gebeuren mocht dit niet lukken (ik weet, het is moeilijk).
Ik heb zelf geen ervaring met een baarmoederfoto.
Fijn dat je het aan je werkgever hebt kunnen vertellen zonder dat er moeilijk gedaan werd. Komt vast wel goed met vertellen aan je nieuwe leidinggevende.
Ik probeer me er niet meer druk om te maken (is niet echt makkelijk, pieker heel veel haha). Maar ik zal toch naar het ziekenhuis moeten.

@ Schism: Heel fijn dat ook jouw werkgever het begrijpt! Wel vervelend dat ze het zelf ook meegemaakt heeft. Hoor in mijn omgeving ook wel vaker dat het wat moeilijker lukt met zwanger worden. Kan me voorstellen dat het wat lastiger is om vrij te krijgen op een kdv, maar dat zou wel moeten lukken toch? In mijn sector is er genoeg werk te vinden, dus dat moet wel goed komen!
Haha gelukkig schiet het op met de surprise.
Hier heeft het ook behoorlijk gesneeuwd. Vind het altijd wel een beetje eng. Heb vorig jaar mijn enkel gebroken (niet vanwege de sneeuw) en ben nu toch wel bang om met deze gladheid te vallen.

@ All: Heeft iemand van jullie ervaring met ovulatietesten? Ik had er bij het kruidvat gekocht en kon het niet laten om toch eens een test te doen aangezien ik al een aantal dagen enorme buikpijn heb en het nu wel heel erg is. En toen verschenen er 2 dikke strepen!! Geen idee hoe dat kan aangezien ik nu op dag 32 zit..
Heb ik dan toch een hele lange cyclus of klopt die test gewoon niet..?

Laatst aangepast door chocolate op za 4 dec 2010 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annie24 vr 3 dec 2010 - 22:17

chocolate schreef:@ All: Heeft iemand van jullie ervaring met ovulatietesten? Ik had er bij het kruitvat gekocht en kon het niet laten om toch eens een test te doen aangezien ik al een aantal dagen enorme buikpijn heb en het nu wel heel erg is. En toen verschenen er 2 dikke strepen!! Geen idee hoe dat kan aangezien ik nu op dag 32 zit..

Over de Kruidvat Ovulatietesten zijn de meesten niet zo tevreden. Inderdaad omdat ze vaak positief geven. Google even of kijk op www.zwangerschapspagina.nl Dit positief geven kan trouwens ook zo zijn als je PCO hebt (heb me niet voldoende ingelezen om te weten of dat jij dat nou hebt of niet) Doordat je hormonen van slag zijn met PCO geeft de ovulatietest positief. Toen wij nog bezig waren heb ik zelf enkele keren een positieve digitale ovulatietest van Clear Blue gehad waarop zo'n lachend gezichtje komt. Wij helemaal in de wolken natuurlijk, maar 2 weken later geen menstruatie en ook geen positieve zwangerschapstest Sad Natuurlijk kan het best dat je wel toevallig je eisprong hebt, maar ga er niet te veel van uit (beetje zelfbescherming Embarassed )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  chocolate vr 3 dec 2010 - 22:25

Annie24 schreef:
chocolate schreef:@ All: Heeft iemand van jullie ervaring met ovulatietesten? Ik had er bij het kruidvat gekocht en kon het niet laten om toch eens een test te doen aangezien ik al een aantal dagen enorme buikpijn heb en het nu wel heel erg is. En toen verschenen er 2 dikke strepen!! Geen idee hoe dat kan aangezien ik nu op dag 32 zit..

Over de Kruidvat Ovulatietesten zijn de meesten niet zo tevreden. Inderdaad omdat ze vaak positief geven. Google even of kijk op www.zwangerschapspagina.nl Dit positief geven kan trouwens ook zo zijn als je PCO hebt (heb me niet voldoende ingelezen om te weten of dat jij dat nou hebt of niet) Doordat je hormonen van slag zijn met PCO geeft de ovulatietest positief. Toen wij nog bezig waren heb ik zelf enkele keren een positieve digitale ovulatietest van Clear Blue gehad waarop zo'n lachend gezichtje komt. Wij helemaal in de wolken natuurlijk, maar 2 weken later geen menstruatie en ook geen positieve zwangerschapstest Sad Natuurlijk kan het best dat je wel toevallig je eisprong hebt, maar ga er niet te veel van uit (beetje zelfbescherming Embarassed )

Dank je wel voor je reactie! Dan ga ik ze ook niet meer gebruiken.
Wat vervelend dat je positief testte terwijl dat helemaal niet het geval was
Ik heb zelf geen PCO. Ben gaan testen omdat ik alweer op dag 32 zit en buikpijn heb..
Hopen dat ik heel snel ongesteld word en dan op naar de volgende ronde..
Nogmaals: fijn dat je even hebt gereageerd!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  chocolate za 4 dec 2010 - 4:45

Vanmiddag nog eens getest met een digitale test van CB en hartstikke negatief!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya za 4 dec 2010 - 5:11

Liva, hoe gaat het met je? Wanneer mag je ook alweer testen?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:42

chocolate schreef:Vanmiddag nog eens getest met een digitale test van CB en hartstikke negatief!

Voor een eisprong geeft een ovulatietest meestal ook niet de hele dag positief (bij mij tenminste maar een paar uur). De LH-piek die gemeten wordt door de test is een momentopname, het kan zijn dat er alsnog een eisprong aan zit te komen.

Gast
Gast

Bericht  chocolate za 4 dec 2010 - 21:01

Twellie schreef:
chocolate schreef:Vanmiddag nog eens getest met een digitale test van CB en hartstikke negatief!

Voor een eisprong geeft een ovulatietest meestal ook niet de hele dag positief (bij mij tenminste maar een paar uur). De LH-piek die gemeten wordt door de test is een momentopname, het kan zijn dat er alsnog een eisprong aan zit te komen.

Dat is idd ook wel weer zo, eigenlijk ook wel heel logisch smile Ik hoop dat het dat is geweest.
Ik weet inmiddels niet meer wat ik moet denken. Ik zit alweer op dag 33. Zul je net zien, hebben we besloten om weer naar het ziekenhuis te gaan is mijn cyclus deze keer wel langer. Ze stelde al voor dat als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben geworden, maar weer aan de hormonen te gaan. Hopelijk komt het zover niet!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Earane zo 5 dec 2010 - 0:09

Hey meiden

@ Lookie: Toch niet officieel PCO dus? Kunnen er ook uitzonderingen zijn, dat je misschien toch PCO hebt, maar dan met een lager testosterongehalte? Het is wel fijn dat er nu actie ondernomen kan worden en dat je nu echt kan beginnen.

Ik vind het ook wel fijn dat een vriendin van het zwanger worden af weet. Wij zijn ongeveer tegelijk gestopt met de pil en zij is nu zwanger, echt leuk! Ik twijfel nog of ik het misschien vertel aan een van mijn broers. Hij heeft 2 kleine kinderen en heeft er wel eens naar gevraagd of wij al aan kinderen denken Wink

@ Twellie: Wat naar dat je een miskraam hebt gehad in september. Kan me voorstellen dat het fijn is om ook met andere mensen erover te praten behalve je vriend.

@Schism: Is het nog gelukt met de surprise en het gedicht? Wel fijn dat je het met je goede collega’s over kunt hebben dat je zwanger wilt worden. Ik wil mijn familie ook zo graag verrassen, haha. Hier is ook aardig wat sneeuw gevallen, maar door de regen ziet het er niet meer zo mooi uit. Poeh, kan me voorstellen dat je toch zenuwachtig begint te worden, het is ook wel spannend! Veel succes morgen, ik hoop dat de uitslag goed is!

@ chocolate: Dat kan ik me ook voorstellen, dat je het je (schoon)ouders toch maar verteld hebt. Nu kun je het delen. Mijn schoonmoeder is een verhaal apart, denk niet dat het werkt als ik haar subtiel duidelijk maakt dat het niet zo leuk is om steeds te horen dat ze oma wil worden. Ze is snel op haar teentjes getrapt. Maar goed Wink
Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties op je vraag van de ovulatietesten. Ik heb er ook wel eens aan zitten denken, maar omdat ik nu al over de 90 dagen zit qua cyclus, lijkt het me onbegonnen werk en ook een duur grapje. Maar als je een wat regelmatiger cyclus hebt, dan zou het wel het proberen waard zijn. Als de testen wel goed werken dan… Jammer dat je weer een langere cyclus hebt!

@ all: Hier verder niet veel nieuws. Morgen weer een poging doen om de huisarts te bereiken, ben benieuwd! Gister sinterklaas gevierd met mijn familie. Zo leuk voor mijn kleine nichtje en neeftje smile

Zoals ik in de reactie naar Lookie al schreef, zit ik erover te denken om een van mijn broers te vertellen dat ik zwanger probeer te worden. Mijn moeder is overleden en ik merk dat ik het wel moeilijk vind nu ik zwanger probeer te worden. Ik weet niet hoe zij zich voelde, hoelang zij erover deed om zwanger te worden, hoe ze de zwangerschappen heeft ervaren etc. Misschien dat mijn broer dat wel weet, en anders kan ik in ieder geval mijn gevoelens met hem delen, aangezien hij ook kinderen heeft gekregen zonder dat onze moeder erbij is. Misschien dat ik een topic open met de vraag of er meiden zijn die ook zwanger proberen te worden, of moeder zijn, zonder moeder.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  moepie zo 5 dec 2010 - 0:30

chocolate; ik heb wel ovulatietesten gebruikt toen ik de vorige keer zwanger wou worden. Ik gebruikte die van sensitest. Ik gebruikte ze ook toen ik al aan de clomid was, extra zekerheidje. Toen ik mijn ovulatie had gaf hij ook heel duidelijk de strepen. Misschien heb je toch nu ene late cyclus?
Ik heb trouwens regelmatig ovulatietesten gebruikt, terwijl ik dus ook pco heb, toch had ik nooit eerder een positieve (dit na aanleiding wat Annie schrijft) het kan dus heel verschillend zijn denk ik.

Earene; ik zou zeker je broer vertellen dat jullie graag zwanger willen worden. Dan kan je tenminste je verhaal kwijt, dat heb ik zelf wel als heel prettig ervaren.

all: hier gaat alles prima. De 20e komt al langzaam dichterbij... ben benieuwd wat ze ons gaan vertellen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:20

Lindsya schreef:Liva, hoe gaat het met je? Wanneer mag je ook alweer testen?

Bluh. Haha, nee, ik ben erg zenuwachtig. Kan echt beide kanten op, zo vervelend.. Ik hoop zo dat het raak is en dat ik niet weer die hele behandeling moet doen over een half jaar. Ik weet gewoon dat ik of deze week heel blij ga zijn of dat ik me heel klote ga voelen. Ik haat die onzekerheid, dat is echt niks voor mij! Hoe voelde jij je tijdens die wachtweken? Heb jij sneller getest dan je nod?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:21

Wat betreft ovulatietesten: ik bestelde ze altijd via www.sensitest.nl. Goedkoop en deden het prima!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:59

Liva: die wachtweken zijn echt enorm spannend he! Vooral die vervelende tweede wachtweek, je wordt heen en weer geslingerd met je gevoelens.... succes met wachten!
Is de behandeling je uiteindelijk mee- of tegengevallen? Wij staan nu ook op de wachtlijst voor ivf maar ik zie er enorm tegenop. Niemand kan me vertellen of dit hetgeen is wat ons gaat helpen, en ik ben zo bang dat ik het voor niks ga doen.... *bij ons is geen probleem te vinden* .... en ik wil die enorme teleurstelling als een ivf behandeling mislukt is niet voelen... *de teleurstelling bij een mislukte iui was namelijk al heel groot*

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 8:19

sharky schreef:Liva: die wachtweken zijn echt enorm spannend he! Vooral die vervelende tweede wachtweek, je wordt heen en weer geslingerd met je gevoelens.... succes met wachten!
Is de behandeling je uiteindelijk mee- of tegengevallen? Wij staan nu ook op de wachtlijst voor ivf maar ik zie er enorm tegenop. Niemand kan me vertellen of dit hetgeen is wat ons gaat helpen, en ik ben zo bang dat ik het voor niks ga doen.... *bij ons is geen probleem te vinden* .... en ik wil die enorme teleurstelling als een ivf behandeling mislukt is niet voelen... *de teleurstelling bij een mislukte iui was namelijk al heel groot*

Ah wat naar Sad Iui heeft dus niet geholpen? Ik zou je het liefst zeggen dat ik het hartstikke mee vond vallen, maar dat vond ik niet. Daar kwam ook wel bij dat wij steeds vrij ver moesten reizen voor een simpele echo van 5/10 minuten bijvoorbeeld.
Het spuiten op zich viel me achteraf gezien mee. Maar de onzekerheid en spanning waren en zijn nog wel erg groot zoals je zelf natuurlijk ook wel gemerkt hebt bij de iui. Bij ons was het extra spannend omdat we bij de embryo's die er voort gekomen waren ook nog eens flink geschift moest worden. We hadden op het eind bijvoorbeeld 7 goede embryo's, daar zijn maar 2 bruikbare voor ons uit gekomen. Terwijl als jij dit zou hebben, je 7 embryo's zou houden en dus ook embryo's kan laten invriezen wat weer betekent dat je minder snel voor poging 2 hoeft.

Weet je al wanneer je ongeveer terecht kan? Probeer er zo blanco mogelijk in te gaan, ik denk dat dat het meeste helpt. Probeer ook geen spookverhalen over de punctie op te zoeken bijvoorbeeld. En blijf genoeg drinken en rusten om overstimulatie tegen te gaan. Misschien dat het fijn is om je aan te melden op een website voor mensen die ook ivf ondergaan. Ik heb daar tot nu toe best wel wat steun uit gehaald, gewoon omdat zij precies weten welke weg je bewandelt. ivfmoeders.nl is een goede site.

Misschien is ivf ook wel het extra zetje voor jullie dat een zwangerschap veroorzaakt, je weet het niet!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 8:31

Nee 7 IUI`s hebben ons geen zwangerschap opgeleverd. En die teleurstelling die je na elke iui toch weer voelt, wil ik nu niet meer voelen.
Ik ben niet bang voor het spuiten, want dat heb ik bij iui ook moeten doen, ben meer bang voor de bijwerkingen. Zie heel erg op tegen de grote hoeveelheid hormonen, omdat ik al vrij heftig reageerde op de ieniemienie-hoeveelheid bij iui * ik kreeg het minste van het minste en had op dag 10 telkens een eisprong en dus iui, werd er enorm humeurig en huilerig van en ook iets dikker*
En de gedachte dat ik het misschien voor niets doe, is de meest bangmakende gedachte. Want als ikhet allemaal voor niks ga doen, wil ik het niet doen. Daarom twijfel ik op dit moment zo enorm of ik er uberhaupt wel aan moet beginnen.
Het zal nog een maand of 6 duren voordat we aan de beurt zijn, er is een lange wachtlijst, moet namelijk naar hetzelfde ziekenhuis als waar jij de embryoselectie hebt laten doen*en dat is voor ons ook drie kwartier rijden dus dat is idd niet fijn met echos en bloedprikken want je verliest er heel veel tijd mee*. Maar heel misschien komen er wat meer ivf verpleegkundigen en kunnen we eerder terecht. Al zeg ik op dit moment nog keihard dat ik er niet aan ga beginnen.

Ik wens je nog veel succes en wijsheid gedurende de laatste dagen op het wachtbankje. Ben je ook aan de utrogestanbolletjes? Laat je door die bolletjes niet voor de gek houden he, want door alle hormonen die je gebruikt en gebruikt hebt kún je je zwanger voelen.... al hoop ik natuurlijk dat het niet alleen een gevoel is maar ook echt waar is!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 8:44

Ja, maar voor het zelfde geld doé je het niet voor niks. Probeer je wel te focussen op de ivf, hoe moeilijk dat ook is om positief te denken! En 6 maanden duurt nog lang, dus dan heb je wel de tijd om er aan te wennen. Je kunt je altijd aanmelden en dan de tijd nemen om na te denken natuurlijk. Waarom is er voor de gewone ivf ook zo'n lange wachtlijst daar dan? Want ons werd verteld dat er voor de gewone ivf geen wachtlijst was. Alleen voor embryoselectie. Evil or Very Mad Stom!!
Kan je dan niet in Zwolle terecht? Ik begreep van blauwwitrood dat daar geen wachtlijst was ook.

Dat je bang bent voor de bijwerkingen snap ik heel goed! Welke medicijnen moest je spuiten tijdens de iui? Ik moest Decapeptyl, Puregon en later 1 keer Pregnyl spuiten. Van Decapeptyl ben ik wel echt beroerd geweest, maar toen ik de Puregon er bij ging spuiten was het plots over! Schijnt veel vaker voor te komen. Van de Pregnyl heb ik gelukkig ook weinig gemerkt op wat zere borsten na Wink.

Ja, ben aan de utrogestanbolletjes, plakzooi hahahaha. Nee, weet dat je daar verschijnselen van gaat krijgen. Wachten gewoon af, kan er toch niks aan doen. Bij mijn zoon had ik geen verschijnselen, dus verschijnselen zeggen ook niet alles!

Heb je ook al gekeken naar alternatieven trouwens? Ik ken namelijk verschillende mensen die naar een bepaalde iriscopist/ homeopaat zijn geweest en daardoor zwanger raakten binnen 3/4 maanden terwijl ze al jaren bezig waren. Je kunt het altijd als optie nemen in de tijd dat je wacht voor de ivf misschien.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 9:16

Spannend Liva! Wanneer weet je meer?

Gast
Gast

Bericht  moepie zo 5 dec 2010 - 9:43

Liva schreef:
Kan je dan niet in Zwolle terecht? Ik begreep van blauwwitrood dat daar geen wachtlijst was ook.

op de website van zwolle staat wel dat er een wachtlijst is "13", alleen geen idee waar die "13" voor staat.....
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lindsya zo 5 dec 2010 - 10:01

Liva schreef:
Lindsya schreef:Liva, hoe gaat het met je? Wanneer mag je ook alweer testen?

Bluh. Haha, nee, ik ben erg zenuwachtig. Kan echt beide kanten op, zo vervelend.. Ik hoop zo dat het raak is en dat ik niet weer die hele behandeling moet doen over een half jaar. Ik weet gewoon dat ik of deze week heel blij ga zijn of dat ik me heel klote ga voelen. Ik haat die onzekerheid, dat is echt niks voor mij! Hoe voelde jij je tijdens die wachtweken? Heb jij sneller getest dan je nod?

Nee ik heb niet eerder getest. De dokter heeft ons toen een datum gegeven en op die dag mocht ik testen en moest ik gelijk het ziekenhuis bellen voor de uitslag. Ja het is slopend dat wachten. Ik dacht ook elke keer ik word ongesteld als ik een steekje of buikpijn had, die onzekerheid is niet leuk. Nog één weekje voor je toch?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  blauwwitrood zo 5 dec 2010 - 10:17

moepie schreef:
Liva schreef:

op de website van zwolle staat wel dat er een wachtlijst is "13", alleen geen idee waar die "13" voor staat.....

Zwolle heeft wel degelijk een wachtlijst!! Tijdens onze eerste poging (mrt 2009) ong. 3 mnd, bij de 2e (aug 2009) 6 mnd en bij de 3e (mrt 2010) 8 mnd. Ik had voorrang op de wachtlijst, maar dat betekent niet dat er helemaal geen wachtlijst is Wink

Ik denk dat '13' staat voor weken, dus ongeveer 3 mnd..
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:22

Oh, dat had ik dan verkeerd begrepen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 19:43

Helaas, de poging is mislukt. Ook ik ben ongesteld geworden. Je bent zo dichtbij en het wordt gewoon uit je handen geslagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 20:34

Oh Liva, wat naar! Ik heb je verhaal hier gevolgd omdat ik je verhalen van je eerste zwangerschap/bevalling etc ook allemaal meegekregen heb op het oude forum. (Ik had daar een andere naam omdat ik niet wil dat mensen in m'n omgeving meekrijgen dat we voor een kindje bezig zijn en dat ik nu zwanger ben). Ik wilde je toch even sterkte wensen, ook al ken ik je verder niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 20:53

Liva schreef:Helaas, de poging is mislukt. Ook ik ben ongesteld geworden. Je bent zo dichtbij en het wordt gewoon uit je handen geslagen.
O meis, wat vreselijk voor je! Heel veel sterkte!! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:13

Liva wat ontzettend naar SadSad Heel veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: