Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  blauwwitrood zo 5 dec 2010 - 21:18

Liva, ook hier nog even een dikke knuffel!! Veel sterkte!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  *Lookie* zo 5 dec 2010 - 21:19

Liva, wat naar dat het niet is gelukt. Heel veel sterkte meid!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Earane zo 5 dec 2010 - 21:42

@ Liva: wat rot dat je ongesteld bent geworden zeg, sterkte!

@ all: Nou, ik heb de huisarts kunnen bereiken en volgende week dinsdag heb ik een afspraak. Ik legde de situatie uit aan de assistente en ze heeft er ook een dubbele afspraak van gemaakt omdat we nog niet eerder over het zwanger worden gepraat hebben met de huisarts. Dus ik ben benieuwd. De afspraak is op mijn verjaardag, maar ik vier het in het weekend daarna, dus kon het gewoon smile

Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 0:17

@ Liva: Wat rot voor jullie zeg, vooral omdat je weer een half jaar moet wachten Neutral .

@ Earane: Fijn dat je een afspraak hebt bij de huisarts, hopelijk krijg je een doorverwijzing (en anders gewoon een beetje aandringen, heb ik ook gedaan Cool )

@ All: Ik ben nog steeds aan het wachten en wachten en wachten.... Ik heb besloten wanneer ik niet ongesteld wordt pas volgende week woensdag te gaan testen in plaats van dit weekend. Ik heb namelijk nog wel eens meer dan twee weken tussen eisprong en menstruatie zitten en de teleurstelling van een negatieve test is altijd zo groot.

Gast
Gast

Bericht  Schism ma 6 dec 2010 - 0:27

@ Earane: Fijn dat je inmiddels een afspraak hebt! Als jij het prettig vindt zou ik het zeker aan je broer vertellen. Het is toch wel fijn om iemand in vertrouwen te kunnen nemen.

@ Chocolate: Ik heb ook ovulatietesten gebruikt, maar het was niet helemaal mijn ding hoor. Vond ze er moeilijk af te lezen. Temperaturen vind ik echt veel fijner en veel duidelijk, alleen weet je dan wel pas achteraf wanneer je eisprong is geweest.

@ Liva: Wat onwijs naar! Heel veel sterkte meis Sad

@ Twellie: Spannend! Ik hoop dat je het vol kan houden om te wachten met testen Wink

@ All: Nou we zijn inmiddels alweer een poosje terug van de gyn en alle uitslagen waren goed! Pfew... Al mijn hormoonwaardes van het bloedprikken waren goed. Zaad van mijn vriend was ook goed, ik weet de aantallen niet meer precies, maar het was iets met 80000 en 47% wat goed beweeglijk was. Kan dat?

Volgende onderzoek wat ik krijg is een HSG. Dat schijnt best een vervelend onderzoek te zijn, heeft iemand van jullie er ervaring mee? Ik moet op de eerste dag van mijn ongi bellen om een afspraak te maken, maar de kans was groot dat het pas een maand later kon omdat ze niet zoveel plek hadden.
Schijnt ook dat na dit onderzoek veel mensen alsnog zwanger worden omdat de eileiders dan doorgespoten zijn.

Hebben jullie ook een samenlevingstest gehad en zo ja wanneer hebben jullie die gehad?
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  SarahKey ma 6 dec 2010 - 0:36

Liva: wat onzettend $%$@@#$ dat je ongesteld bent geworden! Ik had zo voor je geduimd. Veel sterkte.

Schism: Ik vond het HSG onderzoek zelf niet pijnlijk. Het was ook zo klaar. Het schijnt wel dat , als je verklevingen etc hebt, wel pijnlijker is. Dan moeten ze namelijk druk zetten met de vloeistof en dat schijnt dan pijn te doen. Ik had nergens last van en het onderzoek was zo klaar. Maar toen de ibropufen was uitgewerkt... wat een napijn had ik. Heb het er hele weekend last van gehad. Net alsof iemand mijn baarmoeder had beurs gebeukt. Maar dat is ook weer persoonlijke, sommige meiden hebben nergens last van. Het is dus echt afwachten.
Bij mij werkte de vruchtbaarheid niet. Heb in maart dat onderzoek gehad en pas met hormonen eind oktober zwanger geraakt.
samenlevingstest was een van onze eerste onderzoeken. We 'moesten' het minstens zoveel uur van te voren doen. Hier was alles prima, heb toen het zelf ook nog mogen bekijken door de microscoop. Ik zag 'ze' toen zwemmen, was zo apart Laughing Wist toen meteen dat het met hem ook wel goed zat. Succes met je onderzoeken!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 1:02

Dank jullie wel meiden, het is ook gewoon k.u.t.

Heb net al wel gebeld naar het ziekenhuis voor een telefonisch consult wat voor opties er nog meer zijn. Waarschijnlijk deze week dat gesprek.

Gast
Gast

Bericht  Lindsya ma 6 dec 2010 - 1:07

Liva schreef:Dank jullie wel meiden, het is ook gewoon k.u.t.

Heb net al wel gebeld naar het ziekenhuis voor een telefonisch consult wat voor opties er nog meer zijn. Waarschijnlijk deze week dat gesprek.

Jeetje wat balen zeg dat de poging mislukt is, sterkte. Hopelijk krijg je snel een gesprek.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 3:57

Liva schreef:Helaas, de poging is mislukt. Ook ik ben ongesteld geworden. Je bent zo dichtbij en het wordt gewoon uit je handen geslagen.

Wat vervelend... Sterkte met de volgende poging, hou moed!

Gast
Gast

Bericht  moepie ma 6 dec 2010 - 7:34

Liva; hug

Earane; fijn dat het gelukt is om een afspraak te maken bij de huisarts. Goed ook dat de assistente je serieus nam en er gelijk meer tijd voor wordt uitgetrokken.

Schism; gelukkig waren alle onderzoeken goed, fijn! Wij hebben ook een samenlevingstest gehad, dit was in het begin tijdens de cyclusanalyse. Toen zag alles er goed uit bij ons. Als we er nu weer een moeten doen zou dat nu wel niet het geval zijn...

all: Morgen zit ik op dag 28 van mijn cylcus. Maar dit wordt de eerste keer na het stoppen met de pil...dus ben heel erg benieuwd hoe lang ik moet wachten op de ongi. In 2008 kwam die eerste ongesteldheid netjes na 28 dagen en werd het daarna drama, ben benieuwd hoe het nu gaat.

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:35

Hè Liva, nee toch wat ontzettend balen meid! Ben je ondanks de bolletjes toch ongesteld geworden? Bij mij zijn de bolletjes altijd uitstel van executie, ik word pas 48 uur na het stoppen van met de bolletjes ongesteld *en echt op de minuut* . Hopelijk voel je je snel weer wat beter en kom je gauw over de teleurstelling heen.
Ehm, even over ivf, Zwolle is voor mij echt geen optie hoor Laughing ik woon namelijk helemaal in het Zuiden des lands. Dus dat zou wel errrrrg ver rijden zijn hihi.
Volgende week dinsdag moeten we weer en dan horen we misschien wat meer over hoe lang de wachttijd precies is.
Alternatieve dingen heb ik ook geprobeerd, lief dat je daaraan denkt. Heb al accupunctuur gehad * daar werd ik heel rustig en relaxed van* en ben een keer naar een natuurgeneeskundig arts geweest maar dat was echt een ver-van-mijn-bed-show hihi. Te zweverig en te Jomanda-achtig.
Ik heb de eerste IUI zonder hormonen gedaan, toen de 2t/m 5 met fostimon en de 6e en 7e met puregon. Van puregon had ik vrij weinig last, de fostimon zorgde voor emotionele incontinentie en moodswings. Heb pregnyl gespoten en utrogestanbolletjes gebruikt.
En wat ivf betreft wissel ik dagelijks van gedachte, vandaag wil ik bijvoorbeeld graag beginnen, morgen zie ik het misschien weer niet meer zitten. Het is en blijft een emotionele achtbaan, al mag ik absoluut niet klagen want zolang de artsen nog met ons verder willen is er geen man overboord. Zodra ze zeggen dat ze er geen vertrouwen meer in hebben wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Sarah Key; ken ik jou onder een andere naam? Je hebt het over hormonen en hsg onderzoek, maar je naam komt me niet bekent voor.

Schism: fijn dat alles goed was met je hormonen dat scheelt weer een hoop zorgen! Zoals Sarah Key al zei, kijk maar neit te veel op tegen de hsg want het valt echt reuze mee. Ik zou het zo weer doen. En ga geen horrorverhalen op internet opzoeken, want er staan heel veel verhalen die je echt niet wilt lezen. En het schijnt zo te zijn dat je na de hsg extra vruchtbaar kunt zijn, bij mij was dat helaas niet het geval.

Blauwwitrood: hey wat leuk, je bent ook meegekomen!

Gast
Gast

Bericht  chocolate ma 6 dec 2010 - 8:02

@ Earane: Oh dan kun 't ook maar beter laten rusten, gaat ook geen nut hebben Wink
Wat goed dat je gebeld hebt voor een afspraak!!
Wat vervelend dat je je moeder niet om raad kunt vragen nu hug
Misschien wel een goed idee om het er dan eens met je broer over te hebben en hij kan nu in ieder geval een grote steun voor je zijn.
Het zou idd een duur grapje worden als je geen regelmatige cyclus hebt en zomaar in het wilde weg gaat testen.
Ik ben nog steeds niet ongesteld...en zit nu alweer op dag 34!

@ Moepie: Fijn om te lezen dat het ook positief uit kan pakken wat betreft de ovulatietesten.
Ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon meteen zwanger bent en anders netjes ongesteld wordt!

@ Liva: Wat naar! Heel veel sterkte hug

@ Twellie: Frustrerend is dat wachten he! Het zou idd wat makkelijker zijn als je gewoon een luteale fase van 2 weken zou hebben.
Ik hoop snel dat je meer duidelijkheid hebt!

@ Schism: Fijn dat alle uitslagen goed waren smile
Die aantallen kunnen heel goed kloppen!
Ik heb er ook wel eens aan gedacht om te gaan temperaturen, maar vind het nadeel er idd aan dat je achteraf pas weet wanneer je eisprong is geweest. Misschien dat ik toch eens een poging ga wagen.
Ik heb geen van genoemde testen gehad. De samenlevingstest wilden ze 2 jaar geleden wel doen, maar dat kwam er al niet meer van omdat er heel snel werd besloten tot ivf over te gaan en het zaad niet goed was

@ All: Bedankt voor alle reacties op de ovulatietesten!
Ik heb nog steeds geen duidelijkheid..Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb ook nog steeds buikpijn..Dit is dus al dag 34. Het begint nu heel frustrerend te worden Evil or Very Mad
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Luthien ma 6 dec 2010 - 22:39

Ik begin even heel ego, want ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Ik ben de laatste weken niet zo actief geweest omdat ik moest solliciteren voor m'n eindstage en al dat sollicitatiegebeuren moest in drie weken tijd rond zijn. 4 Scholen aangeschreven, bij 3 op gesprek mogen komen en bij 1 mag ik Lio komen lopen!! Ik heb dus een eindstage plaats en zoals het er nu dus uitziet ga ik dit jaar nog afstuderen! Tot zover het goede nieuws.
Ik voelde na m'n eisprong van alles deze ronde, daardoor was ik er helemaal van overtuigd dat de Clomid wel werkte. En vanmorgen is gebleken dat de Clomid inderdaad werkte, alleen ben ik niet zwanger. Ik voel me niet zo kut als de vorige ronde, ben wel heel blij dat de Clomid gewoon werkt. Nu hebben we nog twee rondes Clomid te gaan. Ik blijf maar positief, want op dit moment voel ik me ontzettend fijn met m'n leven zoals het is (behalve het zwanger worden gedoe).

Zo en nu even reageren op jullie, ik heb de laatste tijd wel vrijwel dagelijks meegelezen om bij te blijven, maar reageren kostte gewoon teveel tijd.

@ Earane, Wij hebben het vrij snel aan zowel ouders als broers en zussen verteld omdat we de 'goh, wanneer gaan jullie eens beginnen' opmerkingen wilde voorkomen. M'n schoonfamilie gaat er niet al te handig mee om. Er wordt niet naar gevraagd (hoeft op zich ook niet), maar er wordt vooral nog steeds weinig rekening mee gehouden. Mijn ouders staan er wel voor open en met mijn broer en zussen kan ik er wel makkelijk over praten en dat heb ik af en toe wel nodig.
Kan me trouwens wel voorstellen dat je met zulke vragen zit. Ik weet van mijn moeder dat het allemaal vrij makkelijk ging (tja met 5 kinderen zal dat ook wel), het 'probleem' zit dus niet in de familie. Maar dat zijn wel de eertse dingen waar je naar kijkt als je zelf wilt gaan beginnen.

@ Chocolate, Ik heb een paar rondes ovutesten van het ziekenhuis gekregen. Deze werkte bij mij prima, stond iets van Ovulady op. Weet niet of dat het merk is. Als je ongeveer weet wanneer je eisprong is kun je ook 's ochtends en 's avonds een test doen, zo werden deze voorgeschreven, maar ik heb gewoon 6 dagen 1tje gebruikt (ipv 3 dagen 2). Wat balen dat je ongi uitblijft, heel herkenbaar.

@ Sharky, wat balen dat de IUI niets hebben opgeleverd.

@ Twellie, Dat het dan aub bij jou wel raak mag zijn. Ik duim extra voor jou.

@ Schism, 80000 is volgens mij wel een beetje weinig... ik dacht dat 10 miljoen gemiddeld is. Maar as de gyn niet heeft gezegd dat het weinig is, dan zal het wel niet. Een HSG onderzoek heb ik niet gehad en een samenlevingstest zegt mij ook niks... Ik denk nu weleens dat ze misschien nog iets over het hoofd hebben gezien. Naar mijn weten zijn m'n eileiders nog nooit bekeken en de baarmoeder alleen op de echo bij de ovu-echo's. Alles zou goed zijn, waarom lukt het dan verdorie niet!

@ Liva, ik vind het zo klote voor je, maar dat wist je al. Sterkte meid.

misschien ben ik nog belangrijke dingen vergeten, maar liep ook alweer een beetje achter...
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Schism ma 6 dec 2010 - 22:51

@ Lutthien: Wat fijn dat je een stage hebt! Wel een korte stage dan als je dit jaar nog af kan studeren?
Wat goed dat de clomid werkt, alleen balen dat je niet zwanger bent Sad

Ik zei al dat ik de aantallen niet meer precies weet, het was iig iets met 80. Maar als de gyn heeft gezegd dat het allemaal goed is ga ik er maar vanuit dat het klopt.
Waarom vraag je niet gewoon eens aan de gyn waarom je geen verder onderzoeken hebt gehad, ze kunnen er toch niet gewoon vanuit gaan dat alles goed is als ze het nog niet gezien hebben.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 23:05

Haha Luthien, ja ik mag toch inderdaad aub hopen dat het een keer raak is bij mij :P . Fijn van al je kansen op een baan en goed om te horen dat je voor de rest goed in je vel zit. Dat maakt het hele proces van zwanger worden ook makkelijker vol te houden.

@ Blauwwitrood: Ik zie dat je dus nog meeleest. Hoe gaat het nu met je? Heb je het al enigszins kunnen accepteren of is dat iets wat nog veel meer tijd gaat kosten? Gaan jullie nog andere dingen overwegen als adoptie of is dit echt het einde? Ik weet niet of je zin hebt om te antwoorden, vooral niet doen als je niet wilt, ik leef met je mee.

@ Tea-leaf: Weet je al of de Menopur wat heeft gedaan?

Gast
Gast

Bericht  Luthien di 7 dec 2010 - 1:41

@ Schism, dat ga ik ook zeker doen de volgende keer als we naar het ZH moeten. Die samenlevingstest is dat om te kijken of het lichaam van de vrouw de zwemmers van de man accepteert?
Misschien was het 80 miljoen, das gewoon heel goed.

Ik reken trouwens in schooljaren, dus ik studeer eind dit schooljaar af. Moet van feb tot zomervakantie stage lopen, 5 dagen in de week. Is dus een behoorlijk eind. Maar heb er heel veel zin in. Voordeel van deze vorm van stagelopen is dat ik geen scriptie hoef te schrijven en gewoon meer dagen praktijkervaring op doe.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 1:50

Twellie schreef:Haha Luthien, ja ik mag toch inderdaad aub hopen dat het een keer raak is bij mij :P . Fijn van al je kansen op een baan en goed om te horen dat je voor de rest goed in je vel zit. Dat maakt het hele proces van zwanger worden ook makkelijker vol te houden.

@ Blauwwitrood: Ik zie dat je dus nog meeleest. Hoe gaat het nu met je? Heb je het al enigszins kunnen accepteren of is dat iets wat nog veel meer tijd gaat kosten? Gaan jullie nog andere dingen overwegen als adoptie of is dit echt het einde? Ik weet niet of je zin hebt om te antwoorden, vooral niet doen als je niet wilt, ik leef met je mee.

@ Tea-leaf: Weet je al of de Menopur wat heeft gedaan?

Ten eerste voor mij hetzelfde voor Blauwwitrood, maar dat weet ze wel. Nogmaals ook hier dikke knuffel hug , ook al heb je daar helemaal niks aan nu... Cry

Twellie, ik heb vanmorgen de 2e spuit gezet en het enige wat ik merk dat ik nu al kotsmisselijk aan het worden ben, net als de vorige pogingen. Haha gezellig wc-pot knuffelen. Maar dat heb ik er wel voor over, als er een eitje gaat groeien en springen daardoor Very Happy
En ik duim voor je hoor, voor alle ladies hier! Edit: ik heb ook voor 3 pogingen clomid gebruikt, ik werd er echt een chagerijnig kreng van volgens mijn omgeving hahaha. Heb jij bijwerkingen?

Hoe is het met de meiden? Ik had wel gezegd dat ik alleen zou meelezen ( en meeleven natuurlijk ook ), maar ik vind het toch wel lekker om af en toe weer even mee te babbelen. Moet wel even een beetje inlezen dus sorry als ik niet persoonlijk om sommigen reageer, dat komt misschien nog wel.

Liefs Tea

Laatst aangepast door Tea-Leaf op di 7 dec 2010 - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : -)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 3:00

Ah, het is dus nog heel spannend voor jou. Hoeveel spuiten zet je in totaal met Menopur en wanneer zou je eisprong moeten komen? Hopelijk kun je binnenkort wc-pot-knuffelen vanwege de zwangerschapsmisselijkheid :P .

Ja, ik heb volgens mij wel last van de Clomid. Ik voel me wat down de afgelopen tijd en ben aan het piekeren, al kan dat ook van de miskraam komen. Twee weken terug toen ik de Clomid net had ingenomen begon ik heel erge hoofdpijn te krijgen, af en toe zag ik zelfs lichtgevende vormen van de pijn. Ik dacht eerst dat ik migraine had gekregen, maar nu las ik dat het een bijwerking kan zijn van Clomid.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 4:16

Wat rot voor jullie, Liva. Ik heb aan jullie gedacht en denk aan jullie hug .

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 4:53

Twellie schreef:Ah, het is dus nog heel spannend voor jou. Hoeveel spuiten zet je in totaal met Menopur en wanneer zou je eisprong moeten komen? Hopelijk kun je binnenkort wc-pot-knuffelen vanwege de zwangerschapsmisselijkheid :P .

Ja, ik heb volgens mij wel last van de Clomid. Ik voel me wat down de afgelopen tijd en ben aan het piekeren, al kan dat ook van de miskraam komen. Twee weken terug toen ik de Clomid net had ingenomen begon ik heel erge hoofdpijn te krijgen, af en toe zag ik zelfs lichtgevende vormen van de pijn. Ik dacht eerst dat ik migraine had gekregen, maar nu las ik dat het een bijwerking kan zijn van Clomid.

Ik heb een tijd alleen homeopathie gebruikt en af en toe een rondje de pil om een bloeding op te wekken ( is beter voor de baarmoeder ), dus we starten nu weer met Menopur alsof ik het voor t eerst gebruik. ( Heb het al 2 pogingen gebruikt een tijd terug )
In principe is dat eerst dag 3 tm 7 van de cyclus in 75IE, en dan moet er waarschijnlijk vrijdag een echo komen, dat is dag 7. Morgen even bellen.
Als er dan helemaal niks is te zien moet ik doorgaan met spuiten en verwacht dan maandag weer voor een echo te moeten. Ben er een beetje uit haha, maar zo is t ongeveer.
Ik voel nog niks in mn buik behalve ongesteldheidskramp en misselijkheid en dat is normaal.

Dat van die Clomid en die hoofdpijn en vlekken zien, kan heel goed. Ik krijg dat van de pil, ook hormonen. Het doet meer met je lichaam dan je denkt...

Wanneer kan je testen? Op welke dag zit je? Probeer moed te houden, down zijn en piekeren is zo naar... Ik doe t zelf ook maar het helpt je zo weinig vooruit...

Liefs Tea

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 5:19

Hoi meiden,

Voor wie mij/ons wil volgen in het traject heb ik een website gemaakt. Ook een plek om lekker van me af te kunnen lullen Wink
Wie me wil volgen, graag een pm of iets dergelijks

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 5:22

Liva schreef:Hoi meiden,

Voor wie mij/ons wil volgen in het traject heb ik een website gemaakt. Ook een plek om lekker van me af te kunnen lullen Wink
Wie me wil volgen, graag een pm of iets dergelijks

PM smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 7:25

Lutthien: gefeliciteerd met je stageplek, datis een grote opluchting he! Ik weet nog hoe spannend ik het vond om te solliciteren voor de lio *ben ook juf* maar dat is inmiddels al heeeeeeeeeeel lang geleden. Welke groep ga je doen? Als je ooit eens tips of vragen wilt stellen mag je me pm-en!
Fijn dat de clomid zijn werk heeft gedaan, al is het natuurlijk ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden.

Twellie: niet down worden he! Al is dat heel moeilijk hoor ik weet er alles van. En die miskraam kan hier natuurlijk nog goed een rol in spelen, dat heeft natuurlijk veel indruk gemaakt. Lijkt me heel verdrietig om te moeten meemaken.

Tea; veel succes in deze ronde, en dat dit maar de ronde mag zijn die jou brengt waar je al zo ontzettend lang op zit te wachten!!!

Gast
Gast

Bericht  Novalee di 7 dec 2010 - 9:54

Schism schreef:
Volgende onderzoek wat ik krijg is een HSG. Dat schijnt best een vervelend onderzoek te zijn, heeft iemand van jullie er ervaring mee? Ik moet op de eerste dag van mijn ongi bellen om een afspraak te maken, maar de kans was groot dat het pas een maand later kon omdat ze niet zoveel plek hadden.
Schijnt ook dat na dit onderzoek veel mensen alsnog zwanger worden omdat de eileiders dan doorgespoten zijn.

Ik heb begin september een HSG gehad en het is inderdaad geen prettig onderzoek maar het valt echt heel erg mee. Ze plaatsen een soort cupje om je baarmoedermond en dat voelt als menstruatiekrampen en doet dus wel een beetje zeer. Maar de rest van het onderzoek is totaal pijnloos, en dat cupje plaatsen is zo gebeurd.

En wat betreft succesverhalen; ik had dus begin september op m'n derde cyclusdag die HSG na 6x 150mg clomid. Tijdens het onderzoek zag alles er goed uit, geen verklevingen enzo, de eileiders waren gewoon goed open. Na het onderzoek hielden we 2 maanden rust. De maand van de HSG heb ik voor het eerst uit mezelf, dus zonder medicijnen, een eisprong gehad. En de maand daarna weer en het resultaat daarvan zit alweer bijna 10 weken in m'n buik!

Oh, ik ben Newbie trouwens Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  moepie di 7 dec 2010 - 10:29

Luthien; wat fijn dat je een stageplek gevonden hebt! Lekker vooruitzicht dat je waarschijnlijk dit jaar nog gaat afstuderen.
Ook fijn dat de clomid dus wel zijn werk doet (had je het zelf toch goed gevoeld) Balen dat het niet tot een zwangerschap heeft geleid. Knap dat je toch positief kan blijven! En als je dat even niet bent komt je gewoon even hier je hart luchten. heel veel suc6 de volgende ronde!! hug

all; vandaag geen ongi.... had het ook niet verwacht hoor... Kunnen jullie me even helpen want ik weet niet precies hoe het nu zit. Ik ben halverwege de pil strip gestopt, toen kwam er na 4 dagen een bloeding, vanaf die dag ben ik gaan tellen... is dit dan officieel mijn eerste ronde? of wacht ik nog op een ontrekkingsbloeding (heet het zo?).... ben er even uit haha
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: