Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 22 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  moepie za 22 jan 2011 - 9:42

Sharky; dat is het vervelende, ik weet ook dat mijn lichaam me ontzettend voor de gek kan houden! En dan doe je maar weer een testje met als resultaat een nieuwe teleurstelling! Nu probeer ik echt maar even niet te testen en gewoon af te wachten.
Ik heb wel eens klachten hoor als ik ongesteld moet worden, maar de pijn aan mijn borsten was zo ontzettend herkenbaar van mijn vorige zwangerschap.... tja.... we wachten af!
Hoe is het verder met jou?

Lookie; ja inderdaad die 'klachten' herken ik wel, maar ja het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn als bij een vorige zwangerschap. Dus eigenlijk zegt het ook niks en maak ik mezelf lekker gek haha!!
Ik hoop dat deze dosis bij je gaat aanslaan, heel veel suc6 deze ronde!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 22 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 0:25

Moepie niets is zo vervelend als je lichaam dat zo goed in staat is je voor de gek te houden, ik weet er helaas alles van.
Met mij gaat het goed. Ik ben aan het wachten op bericht van het ziekenhuis wanneer we mogen beginnen met ivf. Dat zal ergens in mei/juni zijn. Dat duurt nog een tijdje en dat vind ik helemaal niet erg. Want ik ben op dit moment nog niet klaar voor ivf. Maar iedere keer als ik weer ongesteld word besef ik wel dat ik het waarschijnlijk toch echt een kans moet gaan geven. Voorlopig zeg ik tegen mezelf dat ik maar 1 poging ga doen. Als ik dan niet zwanger ben dan denk ik op dit moment dat ik de natuur zijn gang moet laten gaan. Er is immers geen probleem bij ons te ontdekken. Ik ben bijna 32 en heb als het goed is nog heel wat vruchtbare jaren te gaan. Dus als poging 1 met al zijn hopelijke terugplaatsingen niet lukt dan zie ik het wel. Ik wil mezelf namelijk beschermen tegen die grote teleurstelling die je voelt als een behandeling mislukt. Als je gewoon ongesteld word is dat lang niet zo erg als wanneer je ongesteld wordt omdat een iui of ivf behandeling niet is gelukt. Want dan ga je er toch steeds vanuit dat je zwanger bent. Natuurlijk spreek ik uit een andere ervaring dan mensen die nog geen behandelingen hebben gehad, want jullie zijn waarschijnlijk bij elke menstruatie behoorlijk teleurgesteld. Als ik nu ongesteld word denk ik 'ach ja jammer dan' . Al heb ik natuurlijk ook mijn momenten dat ik verdrietig ben hoor. Maar dat is meestal niet als ik ongesteld ben.

Lookie: succes morgen! Hopelijk zijn ze goed gegroeid!

Gast
Gast

Bericht  Domingo zo 23 jan 2011 - 7:16

Hee meiden,
Ik ben al een tijdje niet meer geweest, had er even niet zo’n behoefte aan ofzo…

@ Luthien, wat een leuke verrassing naar Parijs!! Hebben jullie het leuk gehad?

@ Clapperdie, wat vervelend dat jij een andere zuurgraad krijgt van Clomid. Is daar eigenlijk makkelijk wat aan te doen? Anders heeft de Clomid natuurlijk nog geen zin… Wel fijn dat jullie binnenkort zekerheid hebben wat betreft jullie behandeling!

@ Moepie, wat vervelend dat je geen duidelijkheid hebt! Ook zo irritant dat je lichaam dan niet duidelijk kan zijn hè? Dan verlies je bruin en dan denk je ‘oké ik word ongesteld’ maja als het dan weer stopt, krijg je toch weer hoop!
Ben jij de vorige keer trouwens wel ‘gewoon’ zwanger geworden?

@ Sharky, ik snap dat het lastig is om voor IVF te gaan, hoop dat je mijn vraag niet verkeerd opvat. Maar je hebt al wel 7 IUI behandelingen gehad, wat vind je er nu moeilijker aan? (Hiermee bedoel ik niet dat IUI niet heftig is hoor…)

@ All. Deze maand zijn wij begonnen met temperaturen. Dit moest ik één maand doen van de fertiliteitarts. Ik heb daarnaast ook ovulatietesten gebruikt. Dit was de 5e maand met ovulatietesten en tot nu toe klopte het precies dat als ik een positieve test had, ik 14 dagen later ongesteld werd. Dus ik ging er ook elke keer vanuit dat ik ook echt mn eisprong dan had. Maar nu had ik iets met temperaturen wat ik niet helemaal kan verklaren, jullie misschien wel Very Happy
Op dag 13 had ik ’s ochtend opeens een veel lagere tempratuur (36.2) dan de dagen ervoor (het schommelde wel steeds hoor), die avond had ik een positieve ovulatietest. Ik heb toen op internet gezocht en daar stond inderdaad dat er vrouwen zijn die een sterke daling hebben voor de eisprong. De ochtend daarna, dag 14, had ik inderdaad weer een hogere tempratuur (36.7), die tempratuur had ik ook aan het begin van mijn cyclus, maar was daarna gezakt. Op dag 15 had ik ook nog 36.7, maar op dag 16 kreeg ik opeens een temperatuur van 37.1! Zo hoog was de temp nog niet geweest.. Dit was gister. Vanochtend had ik 36.9. Heeft iemand dit ook eerder gehad?
Zou het kunnen dat ik een positieve test had, maar dat ik 2 dagen later pas daadwerkelijk mn eisprong had? Of kan de temperatuur gewoon nog een keer stijgen ook al heb je geen eisprong?
Nouja een heel verhaal… hiervoor moet ik natuurlijk ook tempen, zodat de arts dit allemaal kan bekijken, maar ben zo nieuwsgierig haha!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Clapperdie zo 23 jan 2011 - 7:55

@ Domingo: Als de zuurgraad deze keer weer niet goed is dan zijn er twee opties. Ik zou dan hormonen kunnen spuiten of overgaan op IUI. Misschien dat ik met de andere hormonen geen last heb van een verkeerde zuurgraad. Maar dan moet ik 3 weken spuiten per cyclus en aangezien ik van de Clomid al best wel wat bijwerkingen heb ben ik bang dat het met het spuiten nog erger wordt. Voorkeur gaat voor ons dan uit naar IUI.

Maar eerst nog maar even afwachten. Deze week weten we het waarschijnlijk.

Ik ben deze cyclus ook begonnen met tempen. Snap er niet veel van en ben het al 2x vergeten.. Sad kan je dus niet verder helpen..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  moepie zo 23 jan 2011 - 9:45

Sharky; tuurlijk weet ik niet hoe het is om echt met een behandeling bezig te zijn zoals iui of ivf en hoe het dan is als je ongesteld wordt. Maar ik kan me het enigzins voorstellen omdat de teleurstelling als je zonder behandeling ongesteld wordt al zo groot is, dan lijkt het me met een behandeling nog moeilijker!! Goed dat je dus nog even de tijd hebt om aan het idee te wennen, beter als je er nu nog niet helemaal klaar voor bent dat dat zo is. Ik hoop dat je er te zijner tijd anders overdenkt en met een goed gevoel (zo ver als dat kan) aan de behandeling kan beginnen.
Het is allemaal niet niks, helemaal omdat er bij jullie ook geen verklaring is waarom het niet gaat, er frustrerend lijkt me! Dikke hug voor jou!

Domingo; ik ben de vorige keer zwanger geraakt met clomid. Ik heb pco.
Ik ben ook een tijd bezig geweest met temperaturen... ik moet zeggen dat ik het allemaal niet meer precies weet... Voordat je eisprong komt daalt je temperatuur, dat klopt volgens mij, als je dan je eisprong hebt gaat je temp weer omhoog. Volgens mij is het met de testen zo dat je dan je eisprong hebt óf dat hij eraan zit te komen, volgens mij is het niet daadwerkelijk dat moment. Dat verklaart misschien je temperatuur. Maar ik weet het niet zeker meer hoe het zit. Wel weet ik dat ik toen ik zwanger raakte, ik op 2 avonden positief teste met ovulatietest.

Ik hield mijn temperatuur bij op www.fertilityfriend.nl

all; gisteren dus niet te zien met afvegen vandaag weer bruinig... Rolling Eyes Net weer niks.... we wachten maar af.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Novalee ma 24 jan 2011 - 1:25

Domingo schreef:
@ All. Deze maand zijn wij begonnen met temperaturen. Dit moest ik één maand doen van de fertiliteitarts. Ik heb daarnaast ook ovulatietesten gebruikt. Dit was de 5e maand met ovulatietesten en tot nu toe klopte het precies dat als ik een positieve test had, ik 14 dagen later ongesteld werd. Dus ik ging er ook elke keer vanuit dat ik ook echt mn eisprong dan had. Maar nu had ik iets met temperaturen wat ik niet helemaal kan verklaren, jullie misschien wel Very Happy
Op dag 13 had ik ’s ochtend opeens een veel lagere tempratuur (36.2) dan de dagen ervoor (het schommelde wel steeds hoor), die avond had ik een positieve ovulatietest. Ik heb toen op internet gezocht en daar stond inderdaad dat er vrouwen zijn die een sterke daling hebben voor de eisprong. De ochtend daarna, dag 14, had ik inderdaad weer een hogere tempratuur (36.7), die tempratuur had ik ook aan het begin van mijn cyclus, maar was daarna gezakt. Op dag 15 had ik ook nog 36.7, maar op dag 16 kreeg ik opeens een temperatuur van 37.1! Zo hoog was de temp nog niet geweest.. Dit was gister. Vanochtend had ik 36.9. Heeft iemand dit ook eerder gehad?
Zou het kunnen dat ik een positieve test had, maar dat ik 2 dagen later pas daadwerkelijk mn eisprong had? Of kan de temperatuur gewoon nog een keer stijgen ook al heb je geen eisprong?
Nouja een heel verhaal… hiervoor moet ik natuurlijk ook tempen, zodat de arts dit allemaal kan bekijken, maar ben zo nieuwsgierig haha!

Aan de hand hiervan zou ik zeggen dat je eisprong op dag 13 is geweest. Op dag 14 was je temperatuur 0,5 graden hoger en dat is wel echt een eisprongstijging. Dat hij na dag 14 nog verder is gestegen is heel normaal. Je temperatuur kan na je eisprong net zo schommelen als ervoor, als hij in het algemeen maar een aantal tienden van een graad hoger blijft dan voor je eisprong. De site die Moepie noemt (Fertility Friend) is erg handig. Je kunt daar ook een soort cursus volgen via de mail. Daarin staat een hoop uitleg over temperaturen en aan het eind kun je een quiz invullen om te kijken of je alles hebt begrepen. Dit is allemaal gewoon gratis maar wel in het Engels.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Earane ma 24 jan 2011 - 3:36

Hey meiden,

Ik ben vanochtend ongesteld geworden en best heftig ook nog. Woensdag ga ik naar het ziekenhuis voor bloedprikken en morgenochtend ga ik een afspraak maken bij de gynaecoloog voor over 3 weken. Morgen moet mijn vriend zijn zaad inleveren en over 3 weken hebben we dan alle uitslagen, ben benieuwd!

@ Clapperdie: Hoe is het vandaag gegaan? Ik hoop ook dat jullie met behulp van clomid zwanger kunnen worden en het geen IUI wordt.

@ Moepie: Wat vervelend dat je cyclus weer aardig op weg is en je nog geen duidelijkheid hebt.

@ Lookie: Hoe is het gegaan bij de echo?

@ Domingo: Klinkt best ingewikkeld, dat temperaturen ;-) Ik weet er niks vanaf, misschien dat de andere meiden het weten?
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Clapperdie ma 24 jan 2011 - 6:11

@ Earane: spannend allemaal! ga je deze ronde ook met Clomid beginnen?

@ all: vanmorgen de echo gehad. Helaas waren de folikkels aan de kleine kant. De grootste die ze kon vinden was pas 6 mm. En ik zit al op dag 13. In ronde 1 met 50mg clomid zat ik op dag 14 op 21mm. Dus ik hoop dat het wel aanslaat deze keer. Donderdag moet ik weer terug komen. Ben benieuwd.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Domingo ma 24 jan 2011 - 6:58

Novalee schreef:
Domingo schreef:

Aan de hand hiervan zou ik zeggen dat je eisprong op dag 13 is geweest. Op dag 14 was je temperatuur 0,5 graden hoger en dat is wel echt een eisprongstijging. Dat hij na dag 14 nog verder is gestegen is heel normaal. Je temperatuur kan na je eisprong net zo schommelen als ervoor, als hij in het algemeen maar een aantal tienden van een graad hoger blijft dan voor je eisprong. De site die Moepie noemt (Fertility Friend) is erg handig. Je kunt daar ook een soort cursus volgen via de mail. Daarin staat een hoop uitleg over temperaturen en aan het eind kun je een quiz invullen om te kijken of je alles hebt begrepen. Dit is allemaal gewoon gratis maar wel in het Engels.

Bedankt voor je uitleg! Dan hebben we het zelf toch ook goed getimed Wink
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 8:10

Domingo schreef:
@ Sharky, ik snap dat het lastig is om voor IVF te gaan, hoop dat je mijn vraag niet verkeerd opvat. Maar je hebt al wel 7 IUI behandelingen gehad, wat vind je er nu moeilijker aan? (Hiermee bedoel ik niet dat IUI niet heftig is hoor…)

Ik vat jouw vraag niet verkeerd op hoor, zo ben ik niet. Ivf lijkt mij veel ingrijpender. Je moet nog meer hormonen gaan spuiten, er moeten veel meer eitjes gaan rijpen en dan krijg je ook nog eens een punctie waarbij ze de eitjes oogsten. Dit alles bij elkaar maakt dat ik er erg tegenopzie ook omdat ik niet zeker weet of ik hier zwanger van word. En ik heb geen zin om het allemaal voor 'niks' te doen. En van de hormonen die ik bij de iui gebruikte had ik al bijwerkingen en was ik niet meer mezelf. En ik heb altijd enorme buikpijn een aantal dagen voor de eisprong en heftige buikpijn tijdens de eisprong en ik ben zo bang dat ik hier nog meer last van krijg als er straks veel eitjes in mijn buikje zitten. Zodoende zie ik er erg tegenop. Ik hoop dat tegen de tijd dat het zover is, ik er klaar voor ben en alle beren op de weg vertrokken zijn. En tot die tijd geniet ik van de rust en probeer ik me op andere dingen te focussen. Ik probeer zo weinig mogelijk met zwanger worden bezig te zijn en er zo weinig mogelijk aan te denken en dat vergaat me goed.
Over jouw temperatuurkaartje kan ik geen zinnig woord zeggen, ik heb nog nooit getemperatuurd Wink

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 25 jan 2011 - 9:22

@ Eareane: Mooi dat je ongesteld bent geworden. Ben benieuwd naar de uitslagen straks.

@ Clapperdie: Balen dat de follikels nog klein waren, 6 mm is inderdaad nog veel te klein, dat waren ze bij mij ook de vorige ronde en toen moest ik dus wel naar een hogere dosis. Maar misschien komt het nog en duurt het deze ronde gewoon wat langer bij jou. Je hebt dus iig niet steeds dezelfde cyclusduur met dezelfde hoeveelheid Clomid? Hopen dat je nu wel een eisprong zult hebben, moet je anders toch naar een hogere dosis? Misschien is deze dosis voor jou ook net te laag en was de eerste eisprong een toevalstreffer.

@ all: Gisteren dus de eerste echo van deze ronde gehad, en .. er zat nu al een ei van 20 mm (op dag 10)! Had het helemaal nog niet verwacht dus ben echt superblij dat 100 mg aanslaat. Moest meteen ovulatietesten halen, maar gisteren en vandaag nog steeds een heel licht streepje. Hopelijk is hij morgen of donderdag donkerder. We klussen nu uiteraard al wel om de dag, je weet maar nooit. Het begint voor ons nu dus wel heel spannend te worden!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  moepie di 25 jan 2011 - 9:58

*Lookie* schreef:

@ all: Gisteren dus de eerste echo van deze ronde gehad, en .. er zat nu al een ei van 20 mm (op dag 10)! Had het helemaal nog niet verwacht dus ben echt superblij dat 100 mg aanslaat. Moest meteen ovulatietesten halen, maar gisteren en vandaag nog steeds een heel licht streepje. Hopelijk is hij morgen of donderdag donkerder. We klussen nu uiteraard al wel om de dag, je weet maar nooit. Het begint voor ons nu dus wel heel spannend te worden!

Meid wat een goed nieuws, spannend!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie di 25 jan 2011 - 10:00

iemand enig idee waar ik een banner kan vinden die mijn cyclus gewoon door telt?
Die ik had van lillipy die begint elke keer weer opnieuw en deze die ik nu heb geeft nu aan dat het tijd is voor een nieuwe banner Neutral
Ik vind het wel handig om even op de banner te kijken op welke dag ik ook alweer zit in mijn lange cyclus, vandaar.
Of doe ik iets verkeerd misschien??
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie di 25 jan 2011 - 10:19

Hi Lookie wat een goed nieuws! Dus vandaag of morgen heb je waarschijnlijk je eisprong. Spannend! Hoop echt voor je dat allemaal aanslaat en dat je snel zwanger bent.

Bij mij gaat het maar raar.. 2 rondes 50 mg waarvan 1e dag 14 eisprong en 2e dag 19 eisprong. Nu met 100 mg had ik toch wel verwacht dat het nog beter zou aanslaan. Donderdag terug en hopen dat ze een groeispurt hebben gemaakt.

@ Moepie: volgens mij kan je bij lilypi aangeven of je wilt dat je ticker stopt of doorgaat. Ik wilde eerst ook een ticker maar mn xyclus is onregelmatig dus heeft niet zo'n zin. Maar volgens mij zag ik dat wel staan.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane wo 26 jan 2011 - 1:12

@ Clapperdie: wat jammer dat de follikels aan de kleine kant waren. Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan. Hopelijk zijn je eitjes goed gegroeid. Ik hoef nog niet met clomid te beginnen, had de gynaecoloog er niet over gehoord. Denk dat hij eerst de uitslagen wil afwachten van het zaad van mijn vriend en mijn bloed.

@ Lookie: Wat fijn dat de 100 mg clomid aanslaat! Wat spannend zeg, nu heb je eindelijk een goede kans om zwanger te raken, hopelijk duurt dat niet te lang!

@ All: De afspraak bij de gynaecoloog is gemaakt voor 16 februari! Alles is verder goed gegaan, het zaad van mijn vriend is ingeleverd en vanochtend heb ik bloed laten prikken. Vind het toch wel spannend hoor!

Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Annie24 wo 26 jan 2011 - 1:45

moepie schreef:iemand enig idee waar ik een banner kan vinden die mijn cyclus gewoon door telt?
Die ik had van lillipy die begint elke keer weer opnieuw en deze die ik nu heb geeft nu aan dat het tijd is voor een nieuwe banner Neutral
Ik vind het wel handig om even op de banner te kijken op welke dag ik ook alweer zit in mijn lange cyclus, vandaar.
Of doe ik iets verkeerd misschien??

Toen ik in mijn lange cyclussen van 114 en 115 zat maakte ik gebruik van een andere ticker, bv een borstvoedingsticker.
Deze pastte ik toen aan in bv 'wachten op mijn menstruatie sinds ................'. Dan vulde ik de 1e dag van mijn laatste menstruatie in en kon ik precies zien hoelang ik al aan het wachten was. Je ziet dan alleen geen vruchtbare dagen e.d., maar je weet wel op welke dag na je laatste menstruatie je zit.
Gewoon een beetje experimenteren met die tickers smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Luthien wo 26 jan 2011 - 10:49

@ Lookie, Wat fijn dat de hogere dosis is aangeslagen. Nou besteed je tijd maar nuttig de komende dagen!

@ Earane, Hoop dat al je uitslagen goed zullen zijn de 16e.

@ Clapperdie, balen dat je follikel nog maar zo klein was. Ik hoop dat ie de afgelopen dagen een groeispurt heeft gemaakt en dat het toch aanslaat. Succes morgen.

@ Moepie, wat vervelend dat je lichaam signalen geeft en dat je daar onzeker van wordt. In de periode tussen het stoppen met de pil en dat ik met de Clomid mocht beginnen ben ik slechts 1 keer echt ongesteld geweest en verder een paar keer alleen een beetje bruinverlies gehad (waarbij ik het af kon met 3 inlegkruisjes en dan was het klaar). Misschien dat het bij jou ook zoiets is?

@ Sharky, Ik snap je standpunt wat betreft IVF heel goed. Ik ben 'gelukkig' nog niet zo ver dat ik voor de keuze sta, maar ik twijfel heel erg of ik die stap zou zetten. Het heeft bij mij ook te maken met het feit dat ik heel veel moeite heb met het ziekenhuis (door de behandeling tegen Hodgkin 10 jaar geleden). Ik twijfel heel erg of ik 'vrijwillig' weer zo'n heftige behandeling wil ondergaan. Maar niet iedereen begrijpt dat (vriendin heeft letterlijk gezegd, dat ik blij moet zijn als ik de mogelijkheid krijg...). Ik hoop voor je dat de behandeling je meevalt en dat je meteen zwanger raakt van de eerste poging.

@ All, M'n moeder was zo verrast donderdag avond. Haar eerste reactie was alleen: 'al gaan jullie op je kop staan ik ga echt niet weg, ik moet nog veel te veel doen'. Daar was ze eerst heel stellig in, maar langzaam werd de stelligheid steeds minder en uiteraard stond ze vrijdagmorgen gewoon met ons op het station (pas op het station kreeg ze definitief te horen waar we heen gingen). En het was een heel gezellig weekend. We hebben veel hotspots gezien en m'n moeder vond het ook heel leuk en gezellig.
Zijn nu alweer 2 dagen thuis. En ben helemaal alleen... Man is voor het werk de hele week weg, die zie ik vrijdagavond pas weer.
Maandag begint m'n stage en morgen ga ik een middagje meedraaien. Ben heel benieuwd. 3 feb heb ik m'n nod. Ik probeer nergens vanuit te gaan en we zullen het wel zien.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  *Lookie* wo 26 jan 2011 - 10:49

@ Clapperdie: Ja echt vreemd hoe het bij jou gaat met de Clomid. Misschien was het toeval dat die van 50 mg toen aansloeg, maar vreemd dan weer dat er met 100 nog niet echt reactie is tot nu toe. Hopelijk was het gewoon toch nog iets te vroeg en zit er morgen toch een grotere bij, ik ben heel benieuwd! Laat je het morgen weten?

@ Eareane: Dat is inderdaad spannend, het wachten op de uitslagen. Wanneer weet je meer, tijdens die afspraak?

@ Annie: Hoe is het met jou? Leuk dat je hier nog wel een beetje meeleest!

@ Lutthien: Fijn dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad. Inderdaad maar nergens vanit gaan met je NOD, dan kan het altijd meevallen. Ik hoop zo voor je dat het met deze laatste Clomidronde toch nog raak is en dat je geen verdere stappen hoeft te ondernemen!

@ all: Vandaag was het streepje op de ovutest al een stuk donkerder maar nog niet zo donker als de controlestreep, al scheelde het weinig. Dus toch maar geklust, het kan nooit kwaad toch? Ik verwacht dat het streepje morgen dan wel even donker zal zijn en dat ik dan ook morgen of vrijdag mijn eisprong zal hebben.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 wo 26 jan 2011 - 10:56

*Lookie* schreef:@ Annie: Hoe is het met jou? Leuk dat je hier nog wel een beetje meeleest!

Hier alles goed hoor Very Happy Wel superspannend nu ik op het einde loop, maar verder mag ik niet klagen. Tuurlijk lees ik nog mee. Weet hoe spannend het voor iedereen is en wil natuurlijk wel op de hoogte blijven smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  *Lookie* wo 26 jan 2011 - 10:58

Annie24 schreef:
*Lookie* schreef:@ Annie: Hoe is het met jou? Leuk dat je hier nog wel een beetje meeleest!

Hier alles goed hoor Very Happy Wel superspannend nu ik op het einde loop, maar verder mag ik niet klagen. Tuurlijk lees ik nog mee. Weet hoe spannend het voor iedereen is en wil natuurlijk wel op de hoogte blijven smile

Ja het schiet nu echt op voor jou, echt superspannend!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien vr 28 jan 2011 - 23:01

@ Lookie, en heb je al een duidelijk positieve ovutest gehad?

@ de rest, hoe is het met jullie allemaal? het topic zakte een beetje weg, maar ben wel heel benieuwd hoe het er met jullie allemaal voor staat.
Donderdag een middagje proefgedraaid op m'n stageplek. Tis een hele leuke klas. Beetje druk, maar wat wil je als er opeens een vreemde juf bij zit. Ik heb heel veel zin in maandag. In theorie heb ik nu 181 studiepunten dus ik mag sowieso officieel beginnen. ik ben wel erg offtopic iedere keer, maarja wat kan ik over het zwanger worden zeggen... niet veel tot niks, dus dan maar lekker offtopic.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Clapperdie vr 28 jan 2011 - 23:33

Hallo meiden!

Had even de puf niet om mn verhaal hier neer te zetten.. Het is zo ontzettend druk op mn werk! Was deze week voor het laatst op de afdeling waar ik de afgelopen 3 jaar heb gezeten. Vanaf maandag krijg ik 2 duobanen. 50% bij de een en 50% bij de ander. Opzich wel leuk natuurlijk maar waarschijnlijk wel moeilijk om alles een beetje gescheiden te houden. (ik werk als secretaresse) en wat ik bij de ene afdeling hoor mag ik natuurlijk niet vertellen aan de andere afdeling. En opzich lukt dat me heel goed maar het kan natuurlijk ook in de onschuld zijn dat er iets uit vliegt. Maar ach komt goed!

Verder mn verhaal over het ziekenhuis:
donderdag echo gehad. mn eiblaasjes waren gegroeid maar niet veel. In beide eileiders was veel activiteit te zien en in elke eileider wordt er volgens de echoscopiste eentje dominant twee waren er 10 mm. Dus misschien wel 2 eitjes, dat zou nog eens wat zijn. het laagje in mn baarmoeder was wel goed daar was ze heel positief over dus misschien ook wel een goede samenlevingstest.

wel duurt het lang voor de clomid aanslaat. ronde 1 28dg ronde 2 33dg en nu verwacht ze 35 dg en dat met 100 mg. dubbele dosis dus. ze zei dat mn lichaam er aan went en dat de clomid niet voor altijd gebruikt kan worden en omdat mn lichaam nu al zo lang bezig is voor er wat gebeurd moeten we dat goed in de gaten houden. Dinsdag krijg ik een nieuwe echo omdat ze dan verwacht dat in ieder geval één eiblaasje groot genoeg is om te springen. Dan dus ook de samenlevingstest. Ik ben ontzettend benieuwd!

Jullie nog plannen voor het weekend? Voor mij ligt er een hoop was en een hoop strijk.. Was ik deze week ook al niet aan toe gekomen.

Fijn weekend!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* za 29 jan 2011 - 2:44

@ Lutthien: Fijn dat het je leuk lijkt, deze stageplek. Is het je Liostage? De eerste indruk van de klas zegt al heel veel denk ik dus dat gaat vast goedkomen met je daar! Wat die ovutesten betreft werd het streepje iedere dag wat donkerder, gisteren leken ze ongeveer even donker. Vandaag geen test meer gedaan, vergeten te halen Embarassed maar wel geklust en daar gaat het uiteindelijk om toch?

@ Clapperdie: Wat vervelend dat de follikels nog steeds niet enorm gegroeid zijn. Zou wel wat zijn als er nu toch nog 2 groter worden, heb je naturlijk extra kans op een tweeling! Hopen dat er dinsdag toch wat meer gebeurd is. Je lichaam kan dus ook wennen aan Clomid en er een soort van immuun voor worden? Irritant dat op deze manier je cyclus ook steeds langer duurt! Wat betreft het weekend: ik denk dat ik lekker rustig aan doe, was de hele week al niet al te fit en wat te weinig slaap dus maar een beetje uitrusten en niet te druk maken, dat schijnt ook beter te zijn voor de conceptie! Uiteraard wel wat huishoudelijk werk te doen maar het meeste heb ik al gedaan, dat scheelt.

@ all: Ik kan nu elk moment mn eisprong hebben of heb hem net gehad, dat weet ik niet want ik lijk hem niet te voelen. Van de week dacht ik wel een paar keer 'iets' in mijn eierstok te voelen maar nu de eisprong er echt aan moet komen voel ik niets meer... Maar goed, dat zegt niets want niet iedereen voelt de eisprong toch? Ik ben erg benieuwd, zit nu wel echt steeds aan baby's te denken, komt natuurlijk omdat ik nu eindelijk ook een kans heb. Gisteren moest ik een kraamcadeautje halen, en overal was opruiming. Ik heb heel goedkoop van alles ingekocht maar ik moet bekennen dat er ook een setje tussenzit wat ik eigenlijk stiekem zelf houd als ik op korte termijn zwanger ben. (Is een jongenssetje dus als ik een meisje krijg geef ik het alsnog weg)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 9:06

Ik kijk weer eens even in dit topic, heb het globaal gelezen. Lookie, ik moet wel lachen om je verhaal van de kleertjes, mijn dochter had ook al een kleine garderobe voordat ze uberhaupt bestond smile. Sommige kleertjes zijn te leuk om te laten liggen! De tijd voor mijn eisprong is meestal pijnlijk, maar ik voel inderdaad vlak voor het ei springt ook niets meer, misschien dat het groeien pijn doet en het ei niet meer groeit net voor het springt?
Clapperdie, balen dat je cyclus steeds langer duurt, misschien volgende keer drie tabletjes?
Succes allemaal met zwanger worden!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* zo 30 jan 2011 - 7:34

Twellie schreef:Ik kijk weer eens even in dit topic, heb het globaal gelezen. Lookie, ik moet wel lachen om je verhaal van de kleertjes, mijn dochter had ook al een kleine garderobe voordat ze uberhaupt bestond smile. Sommige kleertjes zijn te leuk om te laten liggen! De tijd voor mijn eisprong is meestal pijnlijk, maar ik voel inderdaad vlak voor het ei springt ook niets meer, misschien dat het groeien pijn doet en het ei niet meer groeit net voor het springt?
Clapperdie, balen dat je cyclus steeds langer duurt, misschien volgende keer drie tabletjes?
Succes allemaal met zwanger worden!

@ Twellie: Waar zit jij nu in je cyclus?

@ all: Voelde vandaag wel weer wat steekjes/lichte spierpijn bij mijn linkereierstok en wat meer doorzichtige afscheiding dus verwacht nu toch wel elk moment mijn eisprong. Of houdt mijn lijf me voor de gek en heb ik hem al gehad? Want ik had maandag immers al het 20 mm ei... Ik word er een beetje onzeker van!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: