Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

+49
Printje
Highway
Lady Starstruck
Tsjip
Lejow
Bosjesvrouw
Beachgirl
Alex
Cheesegirl
sawasdee
Lilou
SarahKey
Eris
Tullow
PrimaBella
Arwyn
Paper Crown
*Lookie*
Sarah1985
Benthe
Mon Amour
Lady4
PluDan
minoessepoes
Jeanette
Blond
Silver
sanne-84
Rush
Parisienne
Caresses
TukTuk
Zora
Raindrop
Zininzon
Sugarfall
Inge
Aziraphale
Caroow
banjer49
SuperGrover
Tania
Caramba
Mizzie
girli
Susan
Monte
Jade
rapa nui
53 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 0:10

freakielief schreef:Volgens mij wordt er hier niet aan gedaan, in de bijna vier jaar dat we hier nu wonen is er één keer een groepje kindjes aan de deur geweest en dat was met Driekoningen. Maar ik heb net getrakteerd op mijn werk, dus heb nog wel wat zakken Smoeltjes (speculaasjes) over mocht er toch iemand komen.

oow nu jij 3 koningen zegt, twijfel ik of er met 3 koningen kinderen aan de deur waren of het met Sint Maarten is scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Benthe vr 11 nov 2011 - 0:16

Als je niet met die traditie bent opgegroeid dan kun je het wel zeker als schooierij zien toch. Wij deden het vroeger hier vroeger niet, maar het had ook niet gemogen van mijn ouders. Wij hadden wel een lampionnentocht en maakten dus ook een lampion en gingen er mee door het dorp, maar niet langs de deuren. Ik heb ook helemaal niets met die traditie om een liedje te gaan zingen voor de deuren en daar snoep voor te krijgen, ik vind het juist altijd erg ongemakkelijk als ik de deur open doe en ze allemaal zo vreselijk liedje zingen; ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen. Ik heb er gewoon niks mee. Ik vind het dan ook niet raar dat mensen het licht uit doen of de bel er af halen, als je er niet aan mee wilt werken dan hoeft dat toch ook niet?
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 0:17

Theedoosje schreef:oow nu jij 3 koningen zegt, twijfel ik of er met 3 koningen kinderen aan de deur waren of het met Sint Maarten is scratch
Ach, dan heb je het spul maar vast in huis, blijft toch wel goed tot januari.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Susan vr 11 nov 2011 - 0:17

Ik ben ook niet met die traditie opgegroeid, maar dan kun je je toch wel inleven in kinderen die wel met die traditie zijn opgegroeid?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 0:19

freakielief schreef:
Theedoosje schreef:oow nu jij 3 koningen zegt, twijfel ik of er met 3 koningen kinderen aan de deur waren of het met Sint Maarten is scratch
Ach, dan heb je het spul maar vast in huis, blijft toch wel goed tot januari.smile


haha das waar. Weet wel dat wij vroeger (en dat is een dorp verderop) met de school in een optocht liepen met lampionnen liepen. Tussendoor werd er door kinderen aangebeld langs de route..maar niet iedereen deed dat volgens mij. We liepen naar een ontstoken vuur waar het verhaal zich afspeelde van een man op paard die zijn rode cape deelde met een arme man. En na het verhaal liepen we school in naar eigen klas en dronken we warme chocomel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Aziraphale vr 11 nov 2011 - 0:22

Benthe schreef:Als je niet met die traditie bent opgegroeid dan kun je het wel zeker als schooierij zien toch. Wij deden het vroeger hier vroeger niet, maar het had ook niet gemogen van mijn ouders. Wij hadden wel een lampionnentocht en maakten dus ook een lampion en gingen er mee door het dorp, maar niet langs de deuren. Ik heb ook helemaal niets met die traditie om een liedje te gaan zingen voor de deuren en daar snoep voor te krijgen, ik vind het juist altijd erg ongemakkelijk als ik de deur open doe en ze allemaal zo vreselijk liedje zingen; ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen. Ik heb er gewoon niks mee. Ik vind het dan ook niet raar dat mensen het licht uit doen of de bel er af halen, als je er niet aan mee wilt werken dan hoeft dat toch ook niet?

Ik ben er ook niet mee opgegroeid maar werk op een basisschool en zie nu zelf hoe geweldig de kinderen het vinden, en echt niet alleen maar om het snoep Wink
Tuurlijk kan het wat ongemakkelijk voelen, dat snap ik wel. Mijn vriend wil liever niet naar de deur, dus doe ik dat meestal.
Ik glimlach altijd maar wat als ze zingen, aan het einde zeg ik dat ze mooi hebben gezongen en mogen ze een snoepje uit de mand kiezen. Duurt echt maar 1 minuut in totaal en na de eerste drie groepjes wordt het ook weer wat 'normaler'.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Lady4 vr 11 nov 2011 - 0:24

Is een stukje opvoeding wat ik heb meegekregen denk ik. Anyway, ik heb een zak minimarsjes gekocht, op is op!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Susan vr 11 nov 2011 - 0:26

Lady4 schreef:Is een stukje opvoeding wat ik heb meegekregen denk ik. Anyway, ik heb een zak minimarsjes gekocht, op is op!

Ik denk dat als het bij jou in de straat traditie was geweest om met Sint Maarten langs de deuren te gaan, alle kinderen hadden daaraan meegedaan en alle buren waren het gewend, dat jij daar ook heus wel gewoon aan mee had gedaan. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je jouw kind op zo'n avond in een uitzonderingspositie plaatst onder het mom van opvoeding.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Sarah1985 vr 11 nov 2011 - 1:16

Ik heb niks in huis gehaald vind het ook maar niks. Geschooi altijd.

Wij zijn er ook niet vanavond scheelt weer
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  *Lookie* vr 11 nov 2011 - 1:16

Ik heb voor ongeveer 60 kinderen wat in huis gehaald, mini marsen, brosjes en milky way's.
Ik vind het altijd een leuke traditie en had er zelf vroeger ook veel plezier mee.
En het weer lijkt nu ook best goed dus ik verwacht best wel wat kinderen, ik denk rond de 30 maar heb liever niet te wenig..
Hier lopen kinderen ouder dan 12 trouwens echt niet meer. Er wordt hier tussen half 6 (kleintjes) en ong half 9 gelopen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Paper Crown vr 11 nov 2011 - 1:19

Haha, mijn man stuurde mij vanmorgen een smsje:

Sinter Maarten mik mak,CKC is een dikzak..

Idea SHIT geen snoep gehaald.. vervolgens zei mijn man.. 'Ik doe de lichten uit!' en toen 'Oh nee.. ik geef wat oude chips.. '
Je snapt.. wij waren het vergeten. Alweer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  *Lookie* vr 11 nov 2011 - 1:19

Susan schreef:
Lady4 schreef:Is een stukje opvoeding wat ik heb meegekregen denk ik. Anyway, ik heb een zak minimarsjes gekocht, op is op!

Ik denk dat als het bij jou in de straat traditie was geweest om met Sint Maarten langs de deuren te gaan, alle kinderen hadden daaraan meegedaan en alle buren waren het gewend, dat jij daar ook heus wel gewoon aan mee had gedaan. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je jouw kind op zo'n avond in een uitzonderingspositie plaatst onder het mom van opvoeding.

Dat denk ik ook. Het is hier heel normaal, echt een traditie. De kinderen hebben ook hun best gedaan op een mooie lampion en kennen vaak weer nieuwe liedjes. Ik heb hier nog nooit gehoord van kinderen die niet lopen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Sarah1985 vr 11 nov 2011 - 1:21

*Lookie* schreef:
Susan schreef:
Lady4 schreef:Is een stukje opvoeding wat ik heb meegekregen denk ik. Anyway, ik heb een zak minimarsjes gekocht, op is op!

Ik denk dat als het bij jou in de straat traditie was geweest om met Sint Maarten langs de deuren te gaan, alle kinderen hadden daaraan meegedaan en alle buren waren het gewend, dat jij daar ook heus wel gewoon aan mee had gedaan. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je jouw kind op zo'n avond in een uitzonderingspositie plaatst onder het mom van opvoeding.

Dat denk ik ook. Het is hier heel normaal, echt een traditie. De kinderen hebben ook hun best gedaan op een mooie lampion en kennen vaak weer nieuwe liedjes. Ik heb hier nog nooit gehoord van kinderen die niet lopen.
Hier was het ook een traditie vroeger al mijn klasgenoten liepen langs de deuren wij mochten het nooit. Mijn vader zei jullie krijgen zo wel snoep en hoeven niet langs de deuren te schooien
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Susan vr 11 nov 2011 - 1:22

Oké, nou, ik vind dat raar. Mocht je ook je schoen niet zetten, vond je vader dan ook dat je aan het schooien was om cadeautjes?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Arwyn vr 11 nov 2011 - 1:23

Niks.
Wij wonen in een flatje en daar komen geen kinderen langs.
Ben sowieso vanavond ook niet thuis maar in het ziekenhuis, dus kan ook niet opendoen mocht er wel een kindje langskomen Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  *Lookie* vr 11 nov 2011 - 1:23

Sarah1985 schreef:
*Lookie* schreef:
Susan schreef:
Lady4 schreef:Is een stukje opvoeding wat ik heb meegekregen denk ik. Anyway, ik heb een zak minimarsjes gekocht, op is op!

Ik denk dat als het bij jou in de straat traditie was geweest om met Sint Maarten langs de deuren te gaan, alle kinderen hadden daaraan meegedaan en alle buren waren het gewend, dat jij daar ook heus wel gewoon aan mee had gedaan. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je jouw kind op zo'n avond in een uitzonderingspositie plaatst onder het mom van opvoeding.

Dat denk ik ook. Het is hier heel normaal, echt een traditie. De kinderen hebben ook hun best gedaan op een mooie lampion en kennen vaak weer nieuwe liedjes. Ik heb hier nog nooit gehoord van kinderen die niet lopen.
Hier was het ook een traditie vroeger al mijn klasgenoten liepen langs de deuren wij mochten het nooit. Mijn vader zei jullie krijgen zo wel snoep en hoeven niet langs de deuren te schooien

Vond je dat niet jammer? Dan heb je moeite gedaan om een leuke lampion te knutselen en dan kun je er niet mee lopen. Ik vond het altijd zo gezellig!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  *Lookie* vr 11 nov 2011 - 1:27

Dames die wel kinderen aan de deur krijgen: doen jullie ook iets aan je huis qua extra verlichting?
Ik zet vaak wat kaarsjes voor het raam, en met droog weer ook buiten. Ik vind het wel leuk als het er gezellig uit ziet en het is ook wel fijn dat ze in ieder geval het pad naar de deur kunnen zien.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  PrimaBella vr 11 nov 2011 - 1:32

minoessepoes schreef:Ook niks, maar goed bij ons kunnen dan ook geen kinderen langs komen.

Anders zou ik best wat in huis halen, wil best wel meewerken aan dat soort tradities.

Maar waar ik vandaan kom kennen we het helemaal niet. Daar is de 11de van de 11de het begin van het carnavals seizoen en zijn ze met hele andere dingen bezig!

Dit dus!
De kinderen maken trouwens wel lampionnen op school. En vorig weekend was er dan Sint Maarten in het dorp. Dan loopt iedereen met zijn lampion in een optocht door het dorp en die eindigt bij het Sint Maarten vuur. (dit is een grote stapel hout wat in brand staat) Hier wordt dat het verhaal van Sint Maarten nagespeeld en de kinderen krijgen allemaal wat lekkers!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Susan vr 11 nov 2011 - 1:34

Op de peuterspeelzaal is er trouwens niks aan gedaan, ik ben benieuwd of Ezra wel iets heeft gemaakt op school. Misschien wordt het ook wel alleen in onze straat gedaan en niet in de hele stad. Dit is wel een heel actieve straat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Tullow vr 11 nov 2011 - 2:12

Ik ben vandaag aan het werk en blijf zelfs langer! Er wordt hier ook veel aan gedaan en ik vind het opzich wel gezellig! Ik heb 6 zakken minimarsjes etc gehaald, dat lijkt me genoeg en anders moet ik snel de lichten uit doen en de deur op slot! laughcry
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Aziraphale vr 11 nov 2011 - 2:30

*Lookie* schreef:Dames die wel kinderen aan de deur krijgen: doen jullie ook iets aan je huis qua extra verlichting?
Ik zet vaak wat kaarsjes voor het raam, en met droog weer ook buiten. Ik vind het wel leuk als het er gezellig uit ziet en het is ook wel fijn dat ze in ieder geval het pad naar de deur kunnen zien.

Ja, ik ga de lantaarns bij de voordeur aandoen. Daar zitten al jaren blauwe kaarsen in en heb ze nog nooit gebrand. Leek me wel leuk voor vanavond!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Sugarfall vr 11 nov 2011 - 3:22

Voor de mensen die het schooien vinden, vinden jullie dat dan ook van ''Trick or treat'' met Halloween zoals het in Amerika etc wordt gedaan?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Monte vr 11 nov 2011 - 3:32

Sarah1985 schreef:
*Lookie* schreef:
Susan schreef:
Lady4 schreef:Is een stukje opvoeding wat ik heb meegekregen denk ik. Anyway, ik heb een zak minimarsjes gekocht, op is op!

Ik denk dat als het bij jou in de straat traditie was geweest om met Sint Maarten langs de deuren te gaan, alle kinderen hadden daaraan meegedaan en alle buren waren het gewend, dat jij daar ook heus wel gewoon aan mee had gedaan. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je jouw kind op zo'n avond in een uitzonderingspositie plaatst onder het mom van opvoeding.

Dat denk ik ook. Het is hier heel normaal, echt een traditie. De kinderen hebben ook hun best gedaan op een mooie lampion en kennen vaak weer nieuwe liedjes. Ik heb hier nog nooit gehoord van kinderen die niet lopen.
Hier was het ook een traditie vroeger al mijn klasgenoten liepen langs de deuren wij mochten het nooit. Mijn vader zei jullie krijgen zo wel snoep en hoeven niet langs de deuren te schooien
Het kan dan wel jouw opvoeding zijn( wat ik trouwens erg zielig en raar vind), maar dan is het nog niet gelijk schooien. Ik keek er als kind weken naar uit en kon niet wachten tot sint maarten. Wij gingen altijd de hele buurt door en vonden het geweldig, dat kun je een kind echt niet onthouden. Ik vind het dus ook een beetje raar dat als jij en vader vinden dat het schooierij is, dat je dan niet eens meedoet aan de traditie en het licht uit doen, ik kan dat gewoon niet snappen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Eris vr 11 nov 2011 - 3:34

Dit is het eerste jaar dat ik hier woon en ik heb dus geen idee of er kinderen aan de deur komen. Ik heb eigenlijk ook niks in huis. Misschien toch maar wat meenemen straks bij de supermarkt.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Benthe vr 11 nov 2011 - 3:41

Ik vind het ook weer een beetje overdreven om mensen die hun kinderen hier niet mee opvoeden of niet mee willen doen aan Sint Maarten zielig of raar te noemen. Ik heb het nooit gedaan (mogen doen) en heb het ook nooit gemist. Mij is ook altijd verteld dat het schooierij is dus dat heb ik wel een beetje overgenomen. Ik veroordeel het niet en vind het prima als mensen wel met hun kinderen langs de deuren gaan, maar als ik daar niet aan mee wil doen is dat toch ook prima? In mijn ogen gaat het vooral (en zeker bij oudere kinderen) om zoveel mogelijk snoep krijgen, handen vol pakken, tassen vol mee naar huis nemen; ik heb daar niets mee. Ik ga heus niet de deur open doen en zeggen dat ik het schooierij vindt en vervolgens de deur weer dicht doen, ik kies er gewoon voor te doen alsof ik niet thuis ben. Prima toch?
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? - Pagina 4 Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum