Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer is bij jullie sint maarten?

+23
loura
Printje
Pompoen
Minx
Happydobby
SarahKey
M@niek
Lejow
Paper Crown
rapa nui
Zora
Aziraphale
Summerlovin
Aimee
Tania
Coco
*Lookie*
PiP
Shisha
Papillio
Sanne
woezel
Monte
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Aimee vr 26 okt 2012 - 8:11

Omdat 11 november op een zondag valt, las ik dat het in sommige gemeentes een dag eerder of later gevierd word. Niet dat ik van plan ben om te gaan lopen, maar wij zouden 11 november niet thuis zijn, en ik zou dus ook geen snoep in huis hebben (wel mandarijnen Wink ).
Weten jullie wanneer het bij jullie gevierd word? en zo ja, hoe weet je dat? Staat het dan in het plaatselijke krantje ofzo?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Monte vr 26 okt 2012 - 8:19

Ik weet het inderdaad ook niet. Maar ik neem aan gewoon op zondag de 11e, ik zou het raar vinden als het op een andere dag zou worden gevierd.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  woezel vr 26 okt 2012 - 8:20

Hier word het de 10e gehouden. Heeft hier in een weekblad gestaan.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Sanne vr 26 okt 2012 - 8:36

Poeh geen idee, in mijn herinnering is het ook gewoon altijd op de elfde geweest. Misschien kun je het vinden op de website van de gemeente ofzo? Wij wonen op een locatie waar meestal niet aangebeld wordt, dus ik koop voor de zekerheid altijd heel lekker snoep wat ik vervolgens zelf allemaal oppeuzel Embarassed

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Printje vr 26 okt 2012 - 8:37

Hier wordt helemaal niets aan Sint Maarten gedaan geloof ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Papillio vr 26 okt 2012 - 8:56

woezel schreef:Hier word het de 10e gehouden. Heeft hier in een weekblad gestaan.

+1
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Happydobby vr 26 okt 2012 - 9:11

Geen idee maar wij zorgen altijd dat we niet thuis zijn :P

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Printje vr 26 okt 2012 - 9:12

Happydobby schreef:Geen idee maar wij zorgen altijd dat we niet thuis zijn :P

hahahha is dat dat ze dan langs de deur komen voor snoep?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Sanne vr 26 okt 2012 - 9:13

Happydobby schreef:Geen idee maar wij zorgen altijd dat we niet thuis zijn :P

Haha, hier woont juffrouw kikkerdril, die ons niets meer geven wil... Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Happydobby vr 26 okt 2012 - 20:49

Printje schreef:
Happydobby schreef:Geen idee maar wij zorgen altijd dat we niet thuis zijn :P

hahahha is dat dat ze dan langs de deur komen voor snoep?

Jup

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Shisha vr 26 okt 2012 - 20:53

Ik haal ieder jaar snoep maar er is nog nooit iemand aan de deur geweest hier. Wanneer is bij jullie sint maarten? 1270000679
In mijn vorige woonplaats kwamen ze wel altijd langs de deuren.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Fearie za 27 okt 2012 - 7:27

Volgens mij gewoon de 11e :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Tania za 27 okt 2012 - 7:34

Ik heb er niks over gehoord maar ga ervan uit dat het gewoon de 11de is. Maar ik zorg wel dat ik wat in huis heb dan kunnen ze ook een dag eerder of later komen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  PiP za 27 okt 2012 - 7:38

Hier zijn de straten dan wel vol met kinderen, maar de komen zelden tot niet bij ons aan de deur.
Ze durven denk ik niet Twisted Evil

Onze voordeur zit in een steegje, veel mensen weten niet dat daar wat zit, maar het is er ook pikkedonker.

Geen idee wanneer het hier is.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  *Lookie* za 27 okt 2012 - 7:51

Geen idee, volgens mij gewoon de 11e? Niks over gelezen iig..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Coco za 27 okt 2012 - 8:25

In voorgaande woonplaatsen werd nooit aan Sint Maarten gedaan, heb het dan ook nog nooit meegemaakt. Maar hier doen ze er dus wel aan? Rond wat voor tijden is dat? En horen mandarijnen daarbij?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 8:49

Coco schreef:In voorgaande woonplaatsen werd nooit aan Sint Maarten gedaan, heb het dan ook nog nooit meegemaakt. Maar hier doen ze er dus wel aan? Rond wat voor tijden is dat? En horen mandarijnen daarbij?

Vanuit de kinderen bekeken ; NEE! :P Tenzij je er gelijk voor altijd van af wilt zijn, grote kans dat je op de "zwarte lijst" komt te staan als je alleen mandarijnen hebt Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Aimee za 27 okt 2012 - 9:04

Happydobby schreef:Geen idee maar wij zorgen altijd dat we niet thuis zijn :P

Hahah maar dan moet je toch weten wanneer het is? Laughing

Het is hier verder geen hele Christelijke gemeente dus ik ga er van uit dat het gewoon de 11e is. En mandarijnen zijn idd grote afschrikkers voor de meeste kinderen. Snoep moet het zijn!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Tania za 27 okt 2012 - 9:06

Coco schreef:In voorgaande woonplaatsen werd nooit aan Sint Maarten gedaan, heb het dan ook nog nooit meegemaakt. Maar hier doen ze er dus wel aan? Rond wat voor tijden is dat? En horen mandarijnen daarbij?

Hier komen ze meestal meteen als het donker wordt. Om een uur of 8 is het vaak wel weer afgelopen. Wij kopen altijd verpakte snoepjes (dus van die kleine zakjes snoep, een chocolade reepje, lange jan ofzoiets).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Aimee za 27 okt 2012 - 9:12

Tania schreef:
Coco schreef:In voorgaande woonplaatsen werd nooit aan Sint Maarten gedaan, heb het dan ook nog nooit meegemaakt. Maar hier doen ze er dus wel aan? Rond wat voor tijden is dat? En horen mandarijnen daarbij?

Hier komen ze meestal meteen als het donker wordt. Om een uur of 8 is het vaak wel weer afgelopen. Wij kopen altijd verpakte snoepjes (dus van die kleine zakjes snoep, een chocolade reepje, lange jan ofzoiets).

Jaa brrr, spekjes en pepernoten waar die niet verpakt zijn vind ik zoooo goor pale dat mag Luuk later ook echt niet opeten! Voorverpakt snoep moet het zijn.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Summerlovin za 27 okt 2012 - 9:40

Hier wordt het ook gewoon 11 november gehouden. Vind het zo leuk, al die kinderen die langskomen met hun op school geknutselde lampion! Op mijn stage gaan we daar komende week ook weer mee beginnen. Hier komen de meeste kinderen tussen 18:00 en 19:00. Wij hebben ook altijd verpakte snoepjes. Ik vond het vroeger echt niet leuk als ik een mandarijn of losse pepernoten kreeg.. Razz (die pepernoten worden ook zo snel oud.)
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Aziraphale za 10 nov 2012 - 6:02

Hier wordt er vanavond gelopen, heeft ook in de streekkrant gestaan. Ik denk dat we genoeg overhouden voor kindjes die eventueel morgen nog lopen, al hoop ik dat het dan klaar is. Toch irritant om constant naar de deur te moeten lopen Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 6:51

Hier word het maandag pas gelopen. Mijn zoontje heeft zijn lampion ook nog niet mee naar huis omdat het maandag pas gevierd wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Zora za 10 nov 2012 - 7:32

Ik geloof dat wij 3 avonden klaar moeten zitten, want er wordt hier in de stad vanavond, morgen, en maandag gelopen. In de 5 jaar dat we hier wonen is er nooit iemand aan de deur geweest, maar net stonden er opeens 2 kindjes! Gelukkig koop ik elk jaar braaf toch maar weer wat smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  rapa nui za 10 nov 2012 - 7:37

Vanavond dus. Tussen half zeven en zeven uur kwamen er vergeleken met andere jaren best wel wat kinderen maar is nu al weer afgelopen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum