Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie gekregen van de sint?

+74
Ella
litllejoy
Flippin' Bitch
Printje
Error
ExpressoB
Monte
Lavendel
slaatje
loura
Rovine
Jezzie
Hoochie
Caro
Jelin
silly-one
Niekske
Marin
leeuw
Cheesegirl
Parisienne
VanillaRose
TGR
Chocolate Cookie
xxDila
Krullebol
Tiana
Benthe
Suus
Raindrop
mo-lola
Sterre
Muurvlindertje
Qiara
flower
banjer49
Mon Amour
Snack a Jack
Lady Starstruck
Jeanette
Zora
Japie
PluDan
Tania
SarahKey
Burn
Linnie1985
SnowWhite
Zininzon
Lieke128
Highway
Esperanza
Blond
Arwyn
mzcharlotte
ekiaam87
Roxi3
bolus26
Middleme
Lotus
Caramba
Pandora
Shy
Inge
rapa nui
Caroow
girli
Angela_1986
Rush
Lady4
Laced
Alex
Zwerver
Sarah1985
78 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Sarah1985 za 3 dec 2011 - 11:14

Ik heb een foto lijst , parfum , boek woord zoeker spel. En een philips light string (volgens mij heet dat zo)
En jullie?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:21

Net niets. Nog niet eens een zakje zout. Ik vind um niet lief. Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:22

De Sint heeft mij ook overgeslagen dit jaar. Ik ben denk niet lief genoeg geweest!

Al had ik natuurlijk wel een fles Licor 43 in mijn schoen Wat hebben jullie gekregen van de sint? 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Zwerver za 3 dec 2011 - 11:22

Smikkell schreef:De sint heeft mij ook overgeslagen dit jaar. Ik ben denk niet lief genoeg geweest!
Same here
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Alex za 3 dec 2011 - 11:25

Ik heb een plaid gekregen voor de koude winteravonden, fietslampjes, een fotolijst, 2 puzzels van 1000 stukjes (in 1 doos) en een chocoladeletter. Morgen krijg ik nog meer! cheers
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Laced za 3 dec 2011 - 11:26

Helemaal niets Cry

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:37

Smikkell schreef:De Sint heeft mij ook overgeslagen dit jaar. Ik ben denk niet lief genoeg geweest!

Al had ik natuurlijk wel een fles Licor 43 in mijn schoen Wat hebben jullie gekregen van de sint? 166342

En Sint Merai dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Lady4 za 3 dec 2011 - 11:39

Ik ben schandalig verwend vanavond: Kaarsen, een boekje met leuke uitspraken uit de zorg, twee paar oorbellen, een ketting, chocoladeletter, een heel mooi hart om foto's in te steken, fotolijstjes, een 'kaarsenhuisje', dienblad, thermopanty, koekenpan. Ik vergeet vast nog iets.

Het was een heerlijke, ouderwetse sinterklaasavond. Veel cadeautjes, lekker eten en drinken. Mijn kleine neefje was er dit jaar voor het eerst ook bij, heel speciaal. Hij is ook behoorlijk verwend, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:41

Niks gekregen, nog niet... Ik wacht nog steeds heel geduldig af... Ze zeggen dat hij bestaat, we zullen zien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:44

Reva schreef:
Smikkell schreef:De Sint heeft mij ook overgeslagen dit jaar. Ik ben denk niet lief genoeg geweest!

Al had ik natuurlijk wel een fles Licor 43 in mijn schoen Wat hebben jullie gekregen van de sint? 166342

En Sint Merai dan?
Embarassed

Ik heb van de Sint een setje gekregen om tompoes en rookworst te breien! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:49

Smikkell schreef:De Sint heeft mij ook overgeslagen dit jaar. Ik ben denk niet lief genoeg geweest!

Al had ik natuurlijk wel een fles Licor 43 in mijn schoen Wat hebben jullie gekregen van de sint? 166342

Dan ben je wel heel lief geweest.

Ik heb niets gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:56

Ik vier geen Sinterklaas eigenlijk, maar heb wel cadeautjes gehad laughcry nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:02

Ik had een banaan + mandarijn in mijn schoen vanmorgen laughcry ik had cadeautje gekocht voor mijn vriend; en hij had er niet aan gedacht, maar wilde toch laten weten dat die me lief vond... hahaha.

Morgen vieren we pakjesavond!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:04

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90187197/

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30107660/#/50107659

staatsloten (1/5 voor trekking 10 dec)

een Therme pakket

chocoladeletter

€50

en morgen nog een ronde Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:04

Geld gekregen van de Sint? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Rush za 3 dec 2011 - 12:05

Een super mooie Esprit tas en een hele mooie Pieces sjawl. 5 theelichthouders, 3 rotan harten met zo'n strikt om op te hangen, een gek maar leuk huis decoraties ding ding, lekker dikke sokken. Ennuhm dat was het denk ik, maar ik ben heeeeel blij, vooral met die tas en sjawl!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:05

Pippa schreef:Ik had een banaan + mandarijn in mijn schoen vanmorgen laughcry ik had cadeautje gekocht voor mijn vriend; en hij had er niet aan gedacht, maar wilde toch laten weten dat die me lief vond... hahaha.

Morgen vieren we pakjesavond!

Ga jij met Sinterklaas? Vet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:06

Sunprincess schreef:
Pippa schreef:Ik had een banaan + mandarijn in mijn schoen vanmorgen laughcry ik had cadeautje gekocht voor mijn vriend; en hij had er niet aan gedacht, maar wilde toch laten weten dat die me lief vond... hahaha.

Morgen vieren we pakjesavond!

Ga jij met Sinterklaas? Vet!

Ja! Wist je dat niet? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:07

Zusje schreef:Geld gekregen van de Sint? scratch

Ja, mijn ouders willen geen cadeau's kopen dus geven ons allemaal €50.
Soms wel jammer omdat ik cadeautjes heel leuk vind, van de andere kant wel fijn omdat je dan zelf iets kunt kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:07

Birgit schreef:€50

Wat heeft geld krijgen met Sinterklaas te maken scratch ??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:08

Fotolijst, kerstversiering, lampionnetje, koekblik, marsepein, chocoladeletter. De rest volgt maandag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:09

Uitleg staat hierboven Wink
Mijn ouders geven een letter met €50

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Angela_1986 za 3 dec 2011 - 12:09

Smikkell schreef:
Reva schreef:
Smikkell schreef:De Sint heeft mij ook overgeslagen dit jaar. Ik ben denk niet lief genoeg geweest!

Al had ik natuurlijk wel een fles Licor 43 in mijn schoen Wat hebben jullie gekregen van de sint? 166342

En Sint Merai dan?
Embarassed

Ik heb van de Sint een setje gekregen om tompoes en rookworst te breien! cheers

Oh leuk! Die wil ik ook maar ze zijn uitverkocht Neutral Al dacht ik dat ze om te haken waren...

Ik ben ook gruwelijk verwend vanavond! 4 mokjes van Blond, ontzettend leuke fotolijst, grappige pen, boekje met recepten voor taarten, map en insteekhoesjes (riep al wéken dat ik die ging kopen voor m'n haakpatroontjes maar dat vergat ik steeds, gelukkig dacht de 'sint' er wel aan Wink ), opbergbox, cupcake-bakblik, kleine deegroller, cupcakepapiertjes, kleine zilveren etagère, cupcake-kerstballen, (koekjes)uitstekers... uh scratch volgens mij vergeet ik nu nog wat... Echt ontzettend verwend dus! bounce

En 'n héle gezellige avond gehad! Very Happy
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  girli za 3 dec 2011 - 12:09

Ik krijg niets.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Caroow za 3 dec 2011 - 12:09

Ik verwacht niks van Sinterklaas dit jaar, dus heb ik maar uggs voor mezelf gekocht, als troost smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum