Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

+49
Printje
Highway
Lady Starstruck
Tsjip
Lejow
Bosjesvrouw
Beachgirl
Alex
Cheesegirl
sawasdee
Lilou
SarahKey
Eris
Tullow
PrimaBella
Arwyn
Paper Crown
*Lookie*
Sarah1985
Benthe
Mon Amour
Lady4
PluDan
minoessepoes
Jeanette
Blond
Silver
sanne-84
Rush
Parisienne
Caresses
TukTuk
Zora
Raindrop
Zininzon
Sugarfall
Inge
Aziraphale
Caroow
banjer49
SuperGrover
Tania
Caramba
Mizzie
girli
Susan
Monte
Jade
rapa nui
53 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  rapa nui do 10 nov 2011 - 10:13

Komen er normaal bij jullie veel kinderen langs met Sint-Maarten? Ik woon in een vrij nieuwe buurt en vind het zo lastig in te schatten hoeveel kinderen er langs zullen komen en wat ik in huis moet halen. Vorig jaar was het ontzettend slecht weer dus zijn er maar een paar kinderen langs geweest aan het begin van de avond omdat het later begon te stortregenen. Hoeveel snoep halen jullie omgeveer? Ik heb nu maar 4 zakken gehaald waarvan een die ik eerst lekker bewaar omdat die vol jeugd-sentimentsnoep zit. Kwam gisteren in mijn keukenkastje nog een zak mini-snickers van vorig jaar tegen Embarassed maar zal die maar niet meer weggeven Very Happy
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:14

Niks. Wij ontvluchten onze woning.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Jade do 10 nov 2011 - 10:16

hier ook niets. Ik heb ook nog nooit iemand aan de deur gehad. laughcry

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:17

Ik doe net, als elk jaar, alsof ik niet thuis ben. laughcry

Nee, ik hoef niets in te slaan. Ik woon in het centrum en ze krijgen overal wel iets bij de winkels, dat mijn snoepjes niet interessant zijn voor de kinders. Wellicht dat ik voor de kleinkinderen van de buuf nog even wat in huis haal, maar veel zal het niet zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:18

Vorig jaar zijn er kinderen geweest maar had volgens mij niks toen.....zal wat in slaan...geen idee nog wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Monte do 10 nov 2011 - 10:20

Ik heb nu een zak smarties (stuk of 15 doosjes) en dan nog 1 pakje koetjesrepen(10 reepjes), ik denk alleen dat ik aan de zak smarties genoeg ga hebben, want hier komen maar 10-15 kinderen langs.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Susan do 10 nov 2011 - 10:22

Oh, dat is morgen, hè? Dan zijn we er helemaal niet. Als we er wel zouden zijn dan zou ik gewoon een zak met doosjes Smarties in huis halen en misschien nog een zak spekkies of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  girli do 10 nov 2011 - 10:24

Wij hebben twee zakken mini's gehaald, van die kleine zakken, maar we zijn er helemaal niet laughcry
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Mizzie do 10 nov 2011 - 10:24

Maura schreef:Ik doe net, als elk jaar, alsof ik niet thuis ben. laughcry

Nee, ik hoef niets in te slaan. Ik woon in het centrum en ze krijgen overal wel iets bij de winkels, dat mijn snoepjes niet interessant zijn voor de kinders. Wellicht dat ik voor de kleinkinderen van de buuf nog even wat in huis haal, maar veel zal het niet zijn.


Haha! Wij ook! Met kaarsjes in de slaapkamer!
Dit jaar ga ik voor het eerst opendoen. Moet toch een beetje investeren in mijn buurtcontacten Laughing

Heb 3 zakjes lookolook gekocht. Langejannen en twee zakken lollies. Per zakje ong. 15 stuks
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:26

Oe smarties ja das een goeie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Caramba do 10 nov 2011 - 10:26

Wij zijn er wel, maar halen niets in huis. Ik loop op dit moment niet snel naar de deur en mijn vriend heeft er een gruwelijke hekel aan als ze hier aan de deur komen schooien.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:27

Ik zou het even bij de buren vragen. Hier kennen ze geen Sint Maarten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:28

of we doen deze keer niet open...heb geen zin eigenlijk Embarassed Ik zie wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Tania do 10 nov 2011 - 10:29

Ik koop 2 of 3 zakken snoepjes. Morgenochtend even kijken wat we halen. Vorig jaar is er maar 1 keer aangebeld omdat het toen onwijs slecht weer was en die kindjes hebben de halve snoeptrommel mee gekregen Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  SuperGrover do 10 nov 2011 - 10:31

Ik kijk er best van op dat hier een aantal mensen zijn die gewoon niet open willen doen. Je gaat toch niet failliet aan een zak snoepjes? Ik vond Sint Maarten altijd zo leuk als kind, zulke goede herinneringen aan, dat ik het echt verdrietig vind om te lezen dat mensen het zelfs zien als schooien.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:32

SuperGrover schreef:Ik kijk er best van op dat hier een aantal mensen zijn die gewoon niet open willen doen. Je gaat toch niet failliet aan een zak snoepjes? Ik vond Sint Maarten altijd zo leuk als kind, zulke goede herinneringen aan, dat ik het echt verdrietig vind om te lezen dat mensen het zelfs zien als schooien.

nee zeg ook niet dat ik het niet doe om er failliet aan te gaan...heb deze keer (nou je zeg het vandaag he) geen zin er in..maar weet niet hoe het morgen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:34

SuperGrover schreef:Ik kijk er best van op dat hier een aantal mensen zijn die gewoon niet open willen doen. Je gaat toch niet failliet aan een zak snoepjes? Ik vond Sint Maarten altijd zo leuk als kind, zulke goede herinneringen aan, dat ik het echt verdrietig vind om te lezen dat mensen het zelfs zien als schooien.

Ja, dat vind ik ook. Vorig jaar was ik gewoon thuis en heb ik met plezier opengedaan. Die kinderen doen er best moeite voor. Desnoods laat je ze nog een extra liedje zingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  banjer49 do 10 nov 2011 - 10:37

o ik vind het altijd zo leuk als die kindjes komen heb ongeveer voor 50 kinderen snoep in huis, want hier weet je het echt niet hoeveel er komen, ik ken het zelf van vroeger niet waar ik vandaan kom kennen ze het niet, eerste jaar dat ik hier woonde had ik iets van 70 kindjes gehad, word elk jaar wel minder hoor, vorig jaar was drama toen was het zo slecht weer dus ik hoop echt dat het morgen een beetje goed weer is en niet te koud, laat de kindjes maar komen ben er klaar voor Very Happy
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  girli do 10 nov 2011 - 10:42

Waarom je verstoppen voor kleine kinderen?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:45

Niets. Krijgen hier toch alleen van die probleemkinderen aan de deur die veel te oud zijn voor dit soort dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Caroow do 10 nov 2011 - 10:49

Moeten jullie echt snoep daarvoor inslaan? Ik heb gewoon een snoepkast hier, waar genoeg inligt.

Vroeger was er bij mij iemand in de buurt die altijd wat warms had, knakworstje, warme chocolademelk.. Zo aardig!

En ik had een keer tandpasta gekregen bij een tandarts, maar weet ik veel, ik kon net lezen en zag 'gel' staan, dus heb het in mijn haar gesmeerd.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:52

Caroow schreef:Moeten jullie echt snoep daarvoor inslaan? Ik heb gewoon een snoepkast hier, waar genoeg inligt.

Vroeger was er bij mij iemand in de buurt die altijd wat warms had, knakworstje, warme chocolademelk.. Zo aardig!

En ik had een keer tandpasta gekregen bij een tandarts, maar weet ik veel, ik kon net lezen en zag 'gel' staan, dus heb het in mijn haar gesmeerd.


Heb nooit snoep in huis. Ben geen snoeperd wat dat betreft en helemaal niet nu met afvallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Monte do 10 nov 2011 - 10:53

SuperGrover schreef:Ik kijk er best van op dat hier een aantal mensen zijn die gewoon niet open willen doen. Je gaat toch niet failliet aan een zak snoepjes? Ik vond Sint Maarten altijd zo leuk als kind, zulke goede herinneringen aan, dat ik het echt verdrietig vind om te lezen dat mensen het zelfs zien als schooien.
+ 1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Aziraphale do 10 nov 2011 - 10:55

Ik vind sommige reacties ook echt raar hoor. Het zijn kleine kinderen, die er al heel lang naar uitkijken en op school een lampion hebben geknutseld...Ik heb ze zelfs speciaal een nieuw liedje geleerd zodat de mensen eens wat anders te horen krijgen Wink

Ik heb vier zakjes snoep gehaald; wat lollies, Lange Jan en mini fruittella. Als dat niet genoeg is ligt er nog een zak spekjes en heb ik nog een Haribo doos liggen met allerlei snoepjes erin (uit de voorraadkast voor als er kindjes op visite komen). Oh en mandarijntjes, want er waren vorig jaar best veel kinderen die een mandarijntje kozen, haha.

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:56

Ik heb niks in huis, en eerlijk gezegd ook niet bij stil gestaan. Maar zover ik weet wordt dat hier niet gevierd, vorig jaar was er niemand iig.

Ik heb wel een pot muntdrop staan, verder hebben wij niks van snoep oid op voorraad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in? Empty Re: Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum