DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Denk dat een moeder van alles probeert als het niet goed gaat met haar kind. Maar goed wel goed dat het er met je moeder over gaat hebben.
Ik moet er vandoor. Fijne dag allemaal nog!
Ik moet er vandoor. Fijne dag allemaal nog!
Gast- Gast
Jij ook een fijne dag!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemiddag!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Met het dikgerukte ben ik het zéker eens. Het is een moeder en er zal een reden zijn dat ze het nnodig vindt om te bellen en daar is nog best iets goeds voor te zeggen, maar ik vind wel dat je dat achteraf dan best kunt melden als je iemand spreekt. Hoe ´ziek´ iemand dan ook is (en dan doel ik niet perse op jou in de laatste zin) Je bent inderdaad 25 en geen 10.Lotus schreef:Nou, ik ben een beetje geklutst en weet even niet goed wat ik ervan moet vinden. Mijn moeder heeft gisteren blijkbaar contact opgenomen met mijn beeldend therapeut en mij daar niets van gezegd. Ik snap dat ze zich zorgen maakt en dat ze iets wil doen, maar ik ben 25. Ze had het op z'n minst kunnen vertellen toen ze me gisteren belde.PluDan schreef:Hoe ging het Lotus?
Gast- Gast
PPffff ben zo moe! Ik heb gelezen hoe het met jou is.
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Met het dikgerukte ben ik het zéker eens. Het is een moeder en er zal een reden zijn dat ze het nnodig vindt om te bellen en daar is nog best iets goeds voor te zeggen, maar ik vind wel dat je dat achteraf dan best kunt melden als je iemand spreekt. Hoe ´ziek´ iemand dan ook is (en dan doel ik niet perse op jou in de laatste zin) Je bent inderdaad 25 en geen 10.Lotus schreef:Nou, ik ben een beetje geklutst en weet even niet goed wat ik ervan moet vinden. Mijn moeder heeft gisteren blijkbaar contact opgenomen met mijn beeldend therapeut en mij daar niets van gezegd. Ik snap dat ze zich zorgen maakt en dat ze iets wil doen, maar ik ben 25. Ze had het op z'n minst kunnen vertellen toen ze me gisteren belde.PluDan schreef:Hoe ging het Lotus?
+1
Erin- Ratel
Dat is dus precies hoe ik erover denk.Smikkell schreef:Met het dikgerukte ben ik het zéker eens. Het is een moeder en er zal een reden zijn dat ze het nnodig vindt om te bellen en daar is nog best iets goeds voor te zeggen, maar ik vind wel dat je dat achteraf dan best kunt melden als je iemand spreekt. Hoe ´ziek´ iemand dan ook is (en dan doel ik niet perse op jou in de laatste zin) Je bent inderdaad 25 en geen 10.Lotus schreef: Nou, ik ben een beetje geklutst en weet even niet goed wat ik ervan moet vinden. Mijn moeder heeft gisteren blijkbaar contact opgenomen met mijn beeldend therapeut en mij daar niets van gezegd. Ik snap dat ze zich zorgen maakt en dat ze iets wil doen, maar ik ben 25. Ze had het op z'n minst kunnen vertellen toen ze me gisteren belde.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Dat is dus precies hoe ik erover denk.Smikkell schreef:Met het dikgerukte ben ik het zéker eens. Het is een moeder en er zal een reden zijn dat ze het nnodig vindt om te bellen en daar is nog best iets goeds voor te zeggen, maar ik vind wel dat je dat achteraf dan best kunt melden als je iemand spreekt. Hoe ´ziek´ iemand dan ook is (en dan doel ik niet perse op jou in de laatste zin) Je bent inderdaad 25 en geen 10.Lotus schreef: Nou, ik ben een beetje geklutst en weet even niet goed wat ik ervan moet vinden. Mijn moeder heeft gisteren blijkbaar contact opgenomen met mijn beeldend therapeut en mij daar niets van gezegd. Ik snap dat ze zich zorgen maakt en dat ze iets wil doen, maar ik ben 25. Ze had het op z'n minst kunnen vertellen toen ze me gisteren belde.
Gast- Gast
Bedankt meiden! Ik ga even naar ZieZo. Fijne middag!
Lotus- Ratel
Succes lieve Lotus!
Erin- Ratel
Ik hoop dat ik ze vanavond op mijn werk zo ver krijg om Sint Maarten te gaan lopen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik hoop dat ik ze vanavond op mijn werk zo ver krijg om Sint Maarten te gaan lopen..
Ik vond dat vroeger echt geweldig. Door weer en wind!
Erin- Ratel
Ik ook. Vorig jaar had ik zelfs nog plezier in dat noodweer. De jaren dat ik niet loop (ben die dag altijd op werk) deel ik warme choco uit.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Ik hoop dat ik ze vanavond op mijn werk zo ver krijg om Sint Maarten te gaan lopen..
Edit: maar ik ben dan ook opgegroeid in Noord Holland Sint Maartenland.
Gast- Gast
Hoi! Hoe is het hier? Mag ik iets kwijt?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
goedemiddag allemaal!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Tuurlijk Toetje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik ook. Vorig jaar had ik zelfs nog plezier in dat noodweer. De jaren dat ik niet loop (ben die dag altijd op werk) deel ik warme choco uit.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Ik hoop dat ik ze vanavond op mijn werk zo ver krijg om Sint Maarten te gaan lopen..
Edit: maar ik ben dan ook opgegroeid in Noord Holland Sint Maartenland.
Oh dat klinkt wel heel leuk!
En heb je ze al overtuigd?
Erin- Ratel
Nou het is niet zoiets heel ergs maar ik vind het wel een beetje stom.
Ik zou vandaag moeten werken en mijn salaris ook krijgen (krijgen we altijd handje contant zegmaar) maar nu ben ik gister afgebelt en dat is een beetje jammer want ik heb mijn salaris echt nodig. Nu moet ik dus eigenlijk naar mijn werk gaan bellen om te vragen of ik het op kan komen halen maar ik vind dat dom. Ik maak me druk om niks he?
Ik zou vandaag moeten werken en mijn salaris ook krijgen (krijgen we altijd handje contant zegmaar) maar nu ben ik gister afgebelt en dat is een beetje jammer want ik heb mijn salaris echt nodig. Nu moet ik dus eigenlijk naar mijn werk gaan bellen om te vragen of ik het op kan komen halen maar ik vind dat dom. Ik maak me druk om niks he?
Toet- Lady Post-a-lot
Hoi!
Toetje, dat is toch helemaal niet dom? Het gaat hun (op je werk) verder ook niks aan wat je met je geld doet, dus je kunt toch altijd bellen om te vragen of je je salaris kunt ophalen?
Mijn bazin was op de een of andere manier mij een keer vergeten uit te betalen (van een maand). Ja, ik heb dat geld wel nodig, dus ik ben er toen ook gelijk achteraan gegaan!
Toetje, dat is toch helemaal niet dom? Het gaat hun (op je werk) verder ook niks aan wat je met je geld doet, dus je kunt toch altijd bellen om te vragen of je je salaris kunt ophalen?
Mijn bazin was op de een of andere manier mij een keer vergeten uit te betalen (van een maand). Ja, ik heb dat geld wel nodig, dus ik ben er toen ook gelijk achteraan gegaan!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Gewoon doen, zij hebben jou afgebeld toch? Als je je ziek had gemeld o.i.d. was ik niet gegaan, maar nu kan het gewoon hoor
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja het slaat eigenlijk ook nergens op, het is gewoon een beetje schaamte denk ik.
Toet- Lady Post-a-lot
Gewoon doen toetje!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Mag ik hier trouwens ook iets kwijt?
De postbode die de post bezorgd op het werk, heeft ander werk gevonden en gaat vanaf maandag ergens anders werken. Hij is rond een jaar of 50, schat ik. Hij kwam altijd gewoon de post brengen en we praatte wel eens over koetjes en kalfjes.
Hij kwam zonet dus langs om te vertellen dat vandaag zijn laatste dag was. Prima, ik wenste hem uiteraard veel succes met zijn nieuwe baan.
Maar hij bleef maar staan en er vielen steeds van de stiltes. Op een gegeven moment ging ik maar staan, in de hoop dat ie mijn hint snapte, maar helaas.. Het bleef nog een tijdje stil en toen vroeg hij of ik een keer met hem uit eten wilde!
Oh My God! Ik snap echt niet waar dit vandaan komt, ik ken die beste man niet eens, en dat wil ik ook graag zo houden.
De postbode die de post bezorgd op het werk, heeft ander werk gevonden en gaat vanaf maandag ergens anders werken. Hij is rond een jaar of 50, schat ik. Hij kwam altijd gewoon de post brengen en we praatte wel eens over koetjes en kalfjes.
Hij kwam zonet dus langs om te vertellen dat vandaag zijn laatste dag was. Prima, ik wenste hem uiteraard veel succes met zijn nieuwe baan.
Maar hij bleef maar staan en er vielen steeds van de stiltes. Op een gegeven moment ging ik maar staan, in de hoop dat ie mijn hint snapte, maar helaas.. Het bleef nog een tijdje stil en toen vroeg hij of ik een keer met hem uit eten wilde!
Oh My God! Ik snap echt niet waar dit vandaan komt, ik ken die beste man niet eens, en dat wil ik ook graag zo houden.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: