DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Goed zo, Q.!
Thanks
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Ik heb het voor het eerst koud
Dan gaat het echt winter worden!
Oh nee Volgende week vorst, zou de temperatuur dan toch een duikeling gaan maken ?
Qiara- Ratel
Dit weekend mijn balkon maar winterklaar maken dan. Dat gaat zo goed samen met chocomel-Malibu, maar dat zit er even niet in.Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik heb het voor het eerst koud
Oh nee Volgende week vorst, zou de temperatuur dan toch een duikeling gaan maken ?
Gast- Gast
Vandaag:
Smikkell: Kan ik voor jullie nog wat te drinken pakken?
Gamende man en kind: JA!
Smikkell: Sap?
Gamend kind: Alsjeblieft
Gamende man: Doe mij maar wijn eigenlijk!
Gamende man: Neem zelf ook een glas!
Smikkell: Nee, ik heb thee..
DUS!!!
Smikkell: Kan ik voor jullie nog wat te drinken pakken?
Gamende man en kind: JA!
Smikkell: Sap?
Gamend kind: Alsjeblieft
Gamende man: Doe mij maar wijn eigenlijk!
Gamende man: Neem zelf ook een glas!
Smikkell: Nee, ik heb thee..
DUS!!!
Gast- Gast
Als mannen naar jullie kijken en (opnieuw) blijven kijken, gewoon op straat of winkel ofzo, vatten jullie dat dan positief of negatief op? Of gewoon neutraal?
Ik had vandaag een honingaanmnreetdag maar betrapte mezelf erop dat ik altijd denk, Hmm zit mn haar of make up raar of vlek op mn smoel ofzo, snorharen, weet ik het.
Ik had vandaag een honingaanmnreetdag maar betrapte mezelf erop dat ik altijd denk, Hmm zit mn haar of make up raar of vlek op mn smoel ofzo, snorharen, weet ik het.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dit weekend mijn balkon maar winterklaar maken dan. Dat gaat zo goed samen met chocomel-Malibu, maar dat zit er even niet in.Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik heb het voor het eerst koud
Nee ?
Qiara- Ratel
Had je dat nieuwe jurkje aan? Ownee, die werd nageleverd. Had je een mooie jas aan die hij ook zou willen hebben? Nee, dat doet alleen CKC. Was het misschien een bekende die je niet herkende met je nieuwe gewicht?Reva schreef:Als mannen naar jullie kijken en (opnieuw) blijven kijken, gewoon op straat of winkel ofzo, vatten jullie dat dan positief of negatief op? Of gewoon neutraal?
Ik heb dat soort dingen nooit door, dus er valt ook niets op te vatten. Ik denk dat ik eerder naar perverse gedachtes neig, dan naar de kant van complimenten.
Gast- Gast
Woeeehoeee Smikkell
Ik heb voor morgen wel een fles wijn koud gezet. En olijven!
Hmm, bedenk me nu dat ik zaterdag ook al wijn ga drinken. Nah ja, tis droge wijn.
Hmm, bedenk me nu dat ik zaterdag ook al wijn ga drinken. Nah ja, tis droge wijn.
Gast- Gast
Ik ben vet goed op dieetQiara schreef:Smikkell schreef:Dit weekend mijn balkon maar winterklaar maken dan. Dat gaat zo goed samen met chocomel-Malibu, maar dat zit er even niet in.Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik heb het voor het eerst koud
Nee ?
Gast- Gast
Reva schreef:Als mannen naar jullie kijken en (opnieuw) blijven kijken, gewoon op straat of winkel ofzo, vatten jullie dat dan positief of negatief op? Of gewoon neutraal?
Neutraal denk ik, tenzij ik een ik-zie-er-goed-uit-dag heb... Of misschien zou ik zo snel mogelijk een spiegel opzoeken om te kijken of er misschien iets raars is
Qiara- Ratel
Die fles wijn in de kaasfondeu telt niet, tocht?Reva schreef:Woeeehoeee Smikkell
Hmm... twee dagen achter elkaar. Ik vind dat wel op het randje hoor. Ik vind het alleen kunnen als je minimaal één van de twee dagen de fles deelt met een ander.
Olijven
Gast- Gast
Smikkell schreef:Had je dat nieuwe jurkje aan? Ownee, die werd nageleverd. Had je een mooie jas aan die hij ook zou willen hebben? Nee, dat doet alleen CKC. Was het misschien een bekende die je niet herkende met je nieuwe gewicht?Reva schreef:Als mannen naar jullie kijken en (opnieuw) blijven kijken, gewoon op straat of winkel ofzo, vatten jullie dat dan positief of negatief op? Of gewoon neutraal?
Ik heb dat soort dingen nooit door, dus er valt ook niets op te vatten. Ik denk dat ik eerder naar perverse gedachtes neig, dan naar de kant van complimenten.
Whaha, nou zoveel ben ik ook weer niet afgevallen. Maar iemand bij andere kassa verdraaide zn nek bijna. Ik voel me echt zo ongemakkelijk altijd op die momenten, zou t liefst mn boodschappen laten vallen of wat ik ook doe op dat moment en wegrennen.
Gast- Gast
Had die man tegelijkertijd zijn hand in zijn broek?Qiara schreef:Reva schreef:Als mannen naar jullie kijken en (opnieuw) blijven kijken, gewoon op straat of winkel ofzo, vatten jullie dat dan positief of negatief op? Of gewoon neutraal?
Neutraal denk ik, tenzij ik een ik-zie-er-goed-uit-dag heb... Of misschien zou ik zo snel mogelijk een spiegel opzoeken om te kijken of er misschien iets raars is
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben vet goed op dieetQiara schreef:Smikkell schreef:Dit weekend mijn balkon maar winterklaar maken dan. Dat gaat zo goed samen met chocomel-Malibu, maar dat zit er even niet in.
Nee ?
:-) Onder andere dus geen alcohol? Ik moet ook op dieet
Oeh, ik wil ook wijn en olijven
Nieuwe jurkje (H&M toch, groen?) Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!
Qiara- Ratel
Ha, je gaat de volgende seconde al de mist in.Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ben vet goed op dieetQiara schreef:Smikkell schreef:Dit weekend mijn balkon maar winterklaar maken dan. Dat gaat zo goed samen met chocomel-Malibu, maar dat zit er even niet in.
Nee ?
:-) Onder andere dus geen alcohol? Ik moet ook op dieet
Oeh, ik wil ook wijn en olijven
Nieuwe jurkje (H&M toch, groen?) Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!
Ja, ik wil even geen alcohol en beperkt koolhydraten eten. Ik voel me nu al heel veel beter en er is al 3 kilo af sinds maandag
Ik ben ook meer aan het bewegen en sporten.
Gast- Gast
Ik wil dat jurkje zo graag aan, haha. Ik denk dat hij net te strak zit of niet helemaal dicht kan, maar opzich hoeft hij pas begin maart goed te zitten (zus 30, groot feest). Dan doe ik met kerst wel wat anders aan, twee keer hetzelfde aan met deels overlappende mensen vind ik stom. Dan bewaar ik mn troef, als hij mooi is, liever voor feestje
Gast- Gast
Daar ben ik het helemaal mee eens.Reva schreef:Ik wil dat jurkje zo graag aan, haha. Ik denk dat hij net te strak zit of niet helemaal dicht kan, maar opzich hoeft hij pas begin maart goed te zitten (zus 30, groot feest). Dan doe ik met kerst wel wat anders aan, twee keer hetzelfde aan met deels overlappende mensen vind ik stom. Dan bewaar ik mn troef, als hij mooi is, liever voor feestje
Leuk, je zus 30!! Maart, dat vind ik dan wel weer lang wachten voor een mooi jurkje dan hangt te branden in de kast. Ja, niet letterlijk natuurlijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ha, je gaat de volgende seconde al de mist in.Qiara schreef:Nieuwe jurkje (H&M toch, groen?) Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!
Ja, ik wil even geen alcohol en beperkt koolhydraten eten. Ik voel me nu al heel veel beter en er is al 3 kilo af sinds maandag
Ik ben ook meer aan het bewegen en sporten.
I know , ben ook nog niet echt met dieten bezig...
:-) Dat gaat wel heel hard!
Gelijk heb je, Reva!
Laatst aangepast door Qiara op do 10 nov 2011 - 12:43; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens.Reva schreef:Ik wil dat jurkje zo graag aan, haha. Ik denk dat hij net te strak zit of niet helemaal dicht kan, maar opzich hoeft hij pas begin maart goed te zitten (zus 30, groot feest). Dan doe ik met kerst wel wat anders aan, twee keer hetzelfde aan met deels overlappende mensen vind ik stom. Dan bewaar ik mn troef, als hij mooi is, liever voor feestje
Leuk, je zus 30!! Maart, dat vind ik dan wel weer lang wachten voor een mooi jurkje dan hangt te branden in de kast. Ja, niet letterlijk natuurlijk.
Kan hem ook wel aan, alleen niet met kerst, haha. Ik klim gewoon op de sokkel van JP.
Gast- Gast
Twee maanden later dan maart
Qiara- Ratel
Laat even weten wanneer. Dat wil ik meemaken.Reva schreef:Smikkell schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens.Reva schreef:Ik wil dat jurkje zo graag aan, haha. Ik denk dat hij net te strak zit of niet helemaal dicht kan, maar opzich hoeft hij pas begin maart goed te zitten (zus 30, groot feest). Dan doe ik met kerst wel wat anders aan, twee keer hetzelfde aan met deels overlappende mensen vind ik stom. Dan bewaar ik mn troef, als hij mooi is, liever voor feestje
Kan hem ook wel aan, alleen niet met kerst, haha. Ik klim gewoon op de sokkel van JP.
Gast- Gast
Grrrrr, ik ben jaloers op Smikkell dr kilo's, haha. Ik drink de fles morgen niet leeg.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Qiara schreef:Twee maanden later dan maart
Reva's zus, 30...
Qiara- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: