DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Bij ons kwamen ook veel mensen hun salaris halen als ze niet hoefden te werken hoor, was ook contant .
Gast- Gast
Whahahaha Tullow .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Whahaha, ben je er niet eens op ingegaan Tullow?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha tullow wat schattig!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hahah nee, heb heel vriendelijk bedankt!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Zo maak je nog eens wat mee op je werk!
Wel lef van hem dat hij jou heeft durven vragen.
Wel lef van hem dat hij jou heeft durven vragen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik denk dat hij tijdens die stiltes moed aan het verzamelen was!
Tullow- Kletskop
Die man al zijn moed bij elkaar verzameld. Zo schattig. Ook al is het een oudere man, het is wel een compliment, toch?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik mis Sint-Maarten! Wij mochten nooit meedoen, maar ik vond gewoon alleen de sfeer al supergezellig.Reva schreef:Hier zijn mensen al druk aan het versieren met lichtjes en lantaarntjes
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Die man al zijn moed bij elkaar verzameld. Zo schattig. Ook al is het een oudere man, het is wel een compliment, toch?
Ik denk het? Wie weet was hij alle andere winkels ook al langs geweest
Tullow- Kletskop
Die man is vast al maanden bezig om dit te vragen en dacht als ik het vandaag niet doe, gebeurt het nooit meer. Hele nacht niet geslapen. Mooiste postuniform aan. Ah, ik heb met hem te doen
Gast- Gast
Ja, ik heb al vaker de kriebels om terug te gaan, maar één dag in het jaar heb ik nog meer kriebels dan anders. Hier is het eigenlijk geen ruk aan. Ik houd mezelf al jaren voor de gek dat ik toen gewoon kind was en alles veel groter en mooier leekVergeet-me-nietje schreef:Ik mis Sint-Maarten! Wij mochten nooit meedoen, maar ik vond gewoon alleen de sfeer al supergezellig.Reva schreef:Hier zijn mensen al druk aan het versieren met lichtjes en lantaarntjes
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die man is vast al maanden bezig om dit te vragen en dacht als ik het vandaag niet doe, gebeurt het nooit meer. Hele nacht niet geslapen. Mooiste postuniform aan. Ah, ik heb met hem te doen
Ik weet niet eens hoe hij heet!
Tullow- Kletskop
Waar woon je nu dan?Smikkell schreef:Ja, ik heb al vaker de kriebels om terug te gaan, maar één dag in het jaar heb ik nog meer kriebels dan anders. Hier is het eigenlijk geen ruk aan. Ik houd mezelf al jaren voor de gek dat ik toen gewoon kind was en alles veel groter en mooier leekVergeet-me-nietje schreef:Ik mis Sint-Maarten! Wij mochten nooit meedoen, maar ik vond gewoon alleen de sfeer al supergezellig.Reva schreef:Hier zijn mensen al druk aan het versieren met lichtjes en lantaarntjes
Hier in Maastricht doen ze er helemaal niet aan. Ik hoor nu alleen maar een hele bende dronken mensen in de stad vanwege carnaval
Gast- Gast
Hier doen ze er ook niet zoveel aan N. vind het prachtig. Vanavond gaan we naar mijn ouders en ik neem zijn lantaarn gewoon mee, daar doen ze er wel aan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Carnaval lijkt me ook wel eens leuk om mee te maken, dat hebben wij hier weer niet.
Tullow- Kletskop
Smikkell schreef:Die man is vast al maanden bezig om dit te vragen en dacht als ik het vandaag niet doe, gebeurt het nooit meer. Hele nacht niet geslapen. Mooiste postuniform aan. Ah, ik heb met hem te doen
Ik ook!
Erin- Ratel
Carnaval zoals ik het hier zie is vooral heel veel blöde muziek en mensen die al vanaf 11 uur 's ochtends stomdronken zijn. Niet mijn ding zeg maarTullow schreef:Carnaval lijkt me ook wel eens leuk om mee te maken, dat hebben wij hier weer niet.
Gast- Gast
Carnaval ís ook heel leuk, al vieren wij het ook weer heet anders dan in limburg/dele van brabant.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik vind carnaval uit het buitenland veel leuker.. Brasiiiil la la la la la la laaaaaaaaaaaaaaaa
Erin- Ratel
Door jullie voel ik me straks nog lullig ook, dat ik die man heb afgewezen! :o
Tullow- Kletskop
Je had hem toch gewoon een kans kunnen geven?
Toet- Lady Post-a-lot
Was ie oud en vies of alleen oud?Tullow schreef:Door jullie voel ik me straks nog lullig ook, dat ik die man heb afgewezen! :o
Erin- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: