DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik ben verliefd op alle huizen daar. Nou, vooral de inrichting. Steeds als ik denk dat het niet mooier kan... kom ik weer per ongeluk in een ander, nog veel mooier huis terecht.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben verliefd op alle huizen daar. Nou, vooral de inrichting. Steeds als ik denk dat het niet mooier kan... kom ik weer per ongeluk in een ander, nog veel mooier huis terecht.
Weer een nieuw huis? Heb je de sleutel al?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ik ben verliefd op mijn tv meubel, vind m nogsteeds heel mooi!
foto?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ben verliefd op mijn tv meubel, vind m nogsteeds heel mooi!
Ik ben er ook verliefd op, kan je man er ook niet één voor mij maken? Inclusief bijpassende salon- en eettafel en kast?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wel telefoonnummerMerai schreef:Smikkell schreef:Ik ben verliefd op alle huizen daar. Nou, vooral de inrichting. Steeds als ik denk dat het niet mooier kan... kom ik weer per ongeluk in een ander, nog veel mooier huis terecht.
Weer een nieuw huis? Heb je de sleutel al?
Gast- Gast
Moeilijk zo te omschrijven.ProudMama schreef:Watvoor inrichting hou jij van Smik?
Als ik een poging doe: ruim, duur en design gecombineerd met huiselijk. Ow, en sinds vandaag wil ik ook een openhaard in de tuin.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 11 nov 2011 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo, ik werd opgehouden door vriend aan de telefoon, hij is onderweg naar huis! Ik ga er vandoor, nog even lekker kletsen & dan slapen, morgen weer aan de slag
Gast- Gast
Heb ik nietTheedoosje schreef:ProudMama schreef:Ik ben verliefd op mijn tv meubel, vind m nogsteeds heel mooi!
foto?
Gast- Gast
Evy schreef:ProudMama schreef:Ik ben verliefd op mijn tv meubel, vind m nogsteeds heel mooi!
Ik ben er ook verliefd op, kan je man er ook niet één voor mij maken? Inclusief bijpassende salon- en eettafel en kast?
Zo jij bent ook niet veeleisend !
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Ik ben verliefd op mijn tv meubel, vind m nogsteeds heel mooi!
foto?
Had je dat ook gevraagd als ze had gezegd 'de piemel van mijn man'?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb ik nietTheedoosje schreef:ProudMama schreef:Ik ben verliefd op mijn tv meubel, vind m nogsteeds heel mooi!
foto?
oow jammer Maar heeft je man die gemaakt?
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Evy schreef:ProudMama schreef:Ik ben verliefd op mijn tv meubel, vind m nogsteeds heel mooi!
Zo jij bent ook niet veeleisend !
Niet he?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Ik ben verliefd op mijn tv meubel, vind m nogsteeds heel mooi!
foto?
Had je dat ook gevraagd als ze had gezegd 'de piemel van mijn man'?
Nee Is wel een verschil tussen een kastje of een piemel van de man van iemand
Gast- Gast
Vast welEvy schreef:ProudMama schreef:Ik ben verliefd op mijn tv meubel, vind m nogsteeds heel mooi!
Tv meubel blijft mijn favouriet, zeker omdat het helemaal mijn eigen ontwerp is, de rest hebben we samen getekend
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=17373
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: