DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Pippa schreef:Ben jij wie ik denk dat je bent Zelda?
Maura, wat had je voor lekkers gekookt?
Vraag ik me ook af...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zelda schreef:Oei oei, klinkt niet goed! Hoop te vertellen? Gaat alles wel ok?Stuiterbal schreef:Net terug van de zumba. Even wat rust en drinken, dan douchen en dan ga ik er even voor zitten. Zal namelijk geen kort mailtje worden ben ik bang !
Nee het gaat helemaal niet. Het gaat echt kut en ik doe mijn best me bij elkaar te rapen en door te gaan. Maar het liefst.....
Gast- Gast
Qiara schreef:Pippa schreef:Ben jij wie ik denk dat je bent Zelda?
Vraag ik me ook af...
Nee dat is ze niet.
Gast- Gast
Ik denk het welStuiterbal schreef:Qiara schreef:Pippa schreef:Ben jij wie ik denk dat je bent Zelda?
Vraag ik me ook af...
Nee dat is ze niet.
Gast- Gast
Zelda schreef:Oei oei, klinkt niet goed! Hoop te vertellen? Gaat alles wel ok?Stuiterbal schreef:Net terug van de zumba. Even wat rust en drinken, dan douchen en dan ga ik er even voor zitten. Zal namelijk geen kort mailtje worden ben ik bang !
Huh ben jij wie ik denk dat jij bent ?? ben je terug??
Gast- Gast
Aww....als ik iets voor je kan doen, laat het weten he.....ik ben zo in Limburg!Stuiterbal schreef:Zelda schreef:Oei oei, klinkt niet goed! Hoop te vertellen? Gaat alles wel ok?Stuiterbal schreef:Net terug van de zumba. Even wat rust en drinken, dan douchen en dan ga ik er even voor zitten. Zal namelijk geen kort mailtje worden ben ik bang !
Nee het gaat helemaal niet. Het gaat echt kut en ik doe mijn best me bij elkaar te rapen en door te gaan. Maar het liefst.....
Gast- Gast
Pippa schreef:
Echt koken kun je het niet noemen hoor. Maar het valt wel onder de noemer. Zoiets, haha.
Pistolet met kruidenboter, kaas, chorizo, tomaat, ui, champignons, mozzarella en italiaanse kruiden en dan een kwartier op 180 graden afbakken. Ik noem hem pistolet a la Maura, omdat ik hem, jaren geleden, zelf heb bedacht.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Zelda schreef:Oei oei, klinkt niet goed! Hoop te vertellen? Gaat alles wel ok?Stuiterbal schreef:Net terug van de zumba. Even wat rust en drinken, dan douchen en dan ga ik er even voor zitten. Zal namelijk geen kort mailtje worden ben ik bang !
Qiara- Ratel
Ja ik ga niet meer zo actief bezig zijn als voorheen, maar voor zo een avondje verveling vind ik het wel leuk om weer mee te kletsen.Theedoosje schreef:Zelda schreef:Oei oei, klinkt niet goed! Hoop te vertellen? Gaat alles wel ok?Stuiterbal schreef:Net terug van de zumba. Even wat rust en drinken, dan douchen en dan ga ik er even voor zitten. Zal namelijk geen kort mailtje worden ben ik bang !
Huh ben jij wie ik denk dat jij bent ?? ben je terug??
Gast- Gast
@ Zelda Vriendin van Stuit?
Zo ja, welkom terug :-)!
Hoi Evy! En hoi de rest!
Hoi Evy! En hoi de rest!
Laatst aangepast door Qiara op vr 11 nov 2011 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Stuiterbal schreef:Zelda schreef:Oei oei, klinkt niet goed! Hoop te vertellen? Gaat alles wel ok?Stuiterbal schreef:Net terug van de zumba. Even wat rust en drinken, dan douchen en dan ga ik er even voor zitten. Zal namelijk geen kort mailtje worden ben ik bang !
Ahh Stuitertje..
Gast- Gast
Klinkt als een soort pizza broodje, wel lekker!
Hoi Evy. En hoi Zelda, ik dacht het al, leuk!
Hoi Evy. En hoi Zelda, ik dacht het al, leuk!
Gast- Gast
Je vermoeden klopt inderdaad, ik was Storm.Qiara schreef:@ Zelda Vriendin van Stuit?
Hoi Evy! En hoi de rest!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Evy schreef:Hoi?
hoi?
Oh, dat werkt wel! Ik zei 'Avond!', maar daar werd niet op gereageerd. Vandaar
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Theedoosje schreef:Evy schreef:Hoi?
hoi?
Oh, dat werkt wel! Ik zei 'Avond!', maar daar werd niet op gereageerd. Vandaar
Oow haha oke Ben ook zelf net weer terug en heb niet alles terug gelezen Maar goedenavond
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: