Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 3 van 30 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 ma 7 nov 2011 - 23:45

beegee: ik moet vandaag naar het ziekenhuis, om 3 uur dus ik moet nog paar uurtjes uitzingen. ik heb wel al een paar dagen last van krampen, dus ik hoop dat het al wat voorwerk heeft gedaan, en dat ik gelijk aan het infuus kan!

meiden! ik laat het jullie weten hoor!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Amber- ma 7 nov 2011 - 23:48

joyce0606 schreef:beegee: ik moet vandaag naar het ziekenhuis, om 3 uur dus ik moet nog paar uurtjes uitzingen. ik heb wel al een paar dagen last van krampen, dus ik hoop dat het al wat voorwerk heeft gedaan, en dat ik gelijk aan het infuus kan!

meiden! ik laat het jullie weten hoor!

Spannend Joyce. Succes!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Floor di 8 nov 2011 - 0:38

@studiebol, wat doen jullie meiden het goed. Leuk vooruitzicht maandag.

@beegee, ik weet sinds ik zwanger ben ook niet meer wat ik heb gegeten. Al is het maar een uur geleden, dan denk ik echt ‘eten? Heb ik dat al op dan.. hmm ik denk van wel want ik heb geen honger.. wat zou ik gegeten hebben?’
Wel grappig om te lezen dat Jace er kennelijk er op reageert op wat jij eet.
Fijn dat Merle het vandaag ook beter doet.

@lookie, dat vind ik juist erg prettig, mensen die langzaam spreken (en vooral ook duidelijk articuleren, niet dat binnensmondsgepraat of mensen die de andere kant op staan te praten)
Ik kan maar een klein beetje liplezen, ik hoor ook nog wel (ben niet doof) maar hoor niet alles. Over de telefoon is het gewoon lastig omdat ik de persoon niet kan zien en dus niet gedeeltelijk kan liplezen en als ik niet precies weet waar het gesprek/de vraag over gaat dan vind ik het lastig, ik moet me dan zo erg concentreren op wat er wordt gezegd dat ik na een wat langer telefoongesprek best moe ben in m’n hoofd.

@all, ben bij de verloskundige geweest. Vanwege mijn bekkeninstabiliteit en het toch nog wat verder indalen van de baby heb ik erg veel pijn. Ze vond het vervelend maar kan er nu verder ook niks aan veranderen, ze vond het zielig om me te zien lopen want dat doet echt vreselijk pijn. Verder was alles goed qua controles. Nu gewoon hopen dat de bevalling snel begint uit zichzelf. Ik heb in elk geval alvast een nieuwe controle gepland staan volgende week donderdag, maar ik hoop natuurlijk dat ik dan allang ben bevallen.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor di 8 nov 2011 - 1:22

Kan iemand ons lijstje/schema weer hier een keer neerzetten? voordat het straks ineens weer is verdwenen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 1:36

@ floor, had je verlos je niet even kunnen strippen? of in ieder geval bekijken of het mogelijk zou zijn?
Wel klote al die pijnen he!!

@ joyce, ahhh ik meen dat je gister al mocht beginnen met je inleiding... Nou in ieder geval veeeeeeeel succes voor dadelijk!! Hoop dat je al wat ontsluiting hebt in ieder geval

@ lookie, ben je al met verlof of moet je nog 1 weekje?

Ik ben weer bij Jace geweest, lekker even op de fiets gegaan... heerlijk weertje!! avond eten staat al op dus dadelijk lekker rustig aan doen...
Jace had 35 cc zelf gedronken dus prima gedaan. Ik ga om 18 weer naar het ziekenhuis toe en ros om 21...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Floor di 8 nov 2011 - 3:38

@beegee, nee ze heeft niet gekeken of het mogelijk was om te strippen. Die pijnen worden inderdaad steeds vervelender, krijg er steeds meer bij en alles wordt steeds erger qua pijn dus af en toe zie ik het echt niet meer zitten (zoals zondag en gisteren. Vandaag is de pijn nog steeds even erg maar zie ik het weer wat positiever).
Het is inderdaad lekker weer met de fiets te gaan. Wat ik me af vroeg, mogen jullie de hele dag bij Jace blijven als je dat zou willen/kunnen? Ik neem aan dat jullie nu gaan op tijden voor voeden/badje dat soort dingen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 3:51

Floor schreef:@beegee, nee ze heeft niet gekeken of het mogelijk was om te strippen. Die pijnen worden inderdaad steeds vervelender, krijg er steeds meer bij en alles wordt steeds erger qua pijn dus af en toe zie ik het echt niet meer zitten (zoals zondag en gisteren. Vandaag is de pijn nog steeds even erg maar zie ik het weer wat positiever).
Het is inderdaad lekker weer met de fiets te gaan. Wat ik me af vroeg, mogen jullie de hele dag bij Jace blijven als je dat zou willen/kunnen? Ik neem aan dat jullie nu gaan op tijden voor voeden/badje dat soort dingen.
Wij zouden de hele dag mogen blijven maar ik zelf zie daar geen meerwaarde in omdat Jace ook echt slaapt als wij er niet zijn. Voor sommige voedingen moeten wij hem wakker maken en soms begint hij net wakker te worden.

Balen zo die pijnen he!! Helaas moet je het er dus mee doen tot de kleine zich aan gaat dienen.... Probeer om verschillende houdingen aan te nemen en regelmatig af te wisselen.. (even lopen, even zitten...) ps, het positiever zien scheelt ook al wat he :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 8 nov 2011 - 4:14

Beegee gaan jij en je partner altijd apart zodat jullie zoveel mogelijk zelf kunnen voeden of heeft dat meer met oppas redenen te maken?

Floor vervelend hoor dat de verloskundige niks kon doen! Ik hoop voor je dat je gauw mag bevallen!

Joyce je bent nu in het ziekenhuis maar sterkte hoor!

Parels hoe gaat het bij jou?

Ik ben nog maar ff wat dingen aan het doen die ik in mijn verlof wilde doen, en ben nu bezig ons dressoir aan het opruimen, handig ding daar gooien we zo van alles in, haha maar goed ik heb hem al bijna opgeruimd! Daar heb ik nu tussen de bezoeken aan de meiden nog de tijd voor dus ik maak er maar ff gebruik van!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 4:35

studiebol schreef:Beegee gaan jij en je partner altijd apart zodat jullie zoveel mogelijk zelf kunnen voeden of heeft dat meer met oppas redenen te maken? dat heeft met oppas te maken. En de voeding van 18 kan ros niet redden omdat hij om 17.45 pas binnen komt.. de voeding van 21.00 red ik weer niet omdat ik dan vaak al op bed lig of naar bed toe ga.. in het weekend verdelen we de kindjes vaak zodat zij ook beide kunnen gaan... ps, niet leuk om apart te gaan maar goed wel het handigste voor ons

Floor vervelend hoor dat de verloskundige niks kon doen! Ik hoop voor je dat je gauw mag bevallen!

Joyce je bent nu in het ziekenhuis maar sterkte hoor!

Parels hoe gaat het bij jou?

Ik ben nog maar ff wat dingen aan het doen die ik in mijn verlof wilde doen, en ben nu bezig ons dressoir aan het opruimen, handig ding daar gooien we zo van alles in, haha maar goed ik heb hem al bijna opgeruimd! Daar heb ik nu tussen de bezoeken aan de meiden nog de tijd voor dus ik maak er maar ff gebruik van!

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 8 nov 2011 - 4:37

Beegee ik snap helemaal dat het handiger is hoor! Logisch dat jullie het dan zo doen, idd niet leuk maar ja het kan ff niet anders. Hoop dat hij ook snel naar huis mag!

Oh en hoeveel dagen ben jij nou eerder dan mij bevallen? Ik dinsdag de 18e, ik dacht dat jij een week eerder was bevallen, haha maar ik kan het mis hebben hoor? Want ik heb ook een brief gekregen dat ik verlof heb tot 3 feb en dan dus 6 weer moet werken, en jij begon toch ook die dag weer dacht ik?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Poisongirl di 8 nov 2011 - 5:08

Hier weer ff vlug een update van mij, Heb iet zoveel tijd. Maar heb controle bij gyn gehad en placenta is omhoog gegroeid cheers Ben zo blij ermee.Kan dus gewoon natuurlijk bevallen zoals het er nu uitziet! Bloedingen komen van erosie van de baarmoedermond. Blijkbaar heb ik dat al heel lang en kan t geen kwaad, alleen omdat de baarmoedermond nu meer doorbloedt is ivm zwangerschap heb ik bloedverlies.

@Joyce, succes, ik duim voor je!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  joyce0606 di 8 nov 2011 - 5:40

hai lieverds!!

hier een update, ben net thuis, het liep een beetje erg uit, want ze had een spoedje op de O.K smile

nou ze vroeg hoe het ging, dus ik zeg niet beter.
ze vertelde dat ik gel zou krijgen, en dat het binnen 1 dag kan maar dat 3 dagen ook geen uitzondering is.
ze wilde even mijn buik voelen en toucheren.

de kleine ligt er klaar voor, lekker diep, dus ingedaalt!! cheers

(nog even tussendoor, voordat ik naar de wachtkamer liep ging ik naar de WC, en zat er slijm en bruinige drap aan mijn papier...dus ik dacht misschien een stuk slijmprop?!)

vlak voor het toucheren vertelde ze mij dat het weinig voorkomt dat je met 37 weken al een vertreken baarmoedermond heb etc. toen ging ze toucheren.... en toen kwam er een hele hoge "nouwww" uit haha!!

2cm ontsluiting!!!! cheers cheers

morgen kwart over 6 naar het ziekenhuis! vliezen breken en aan het infuus!

(ik ben echt nog in shock van dit nieuws!!)
mijn man is zich maar gaan scheren smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey di 8 nov 2011 - 5:44

Wat goed Joyce!!! Ben benieuwd hoe het morgen gaat, en wanneer jullie de kleine man in jullie armen mogen sluiten.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  joyce0606 di 8 nov 2011 - 6:11

mickey schreef:Wat goed Joyce!!! Ben benieuwd hoe het morgen gaat, en wanneer jullie de kleine man in jullie armen mogen sluiten.

ik ook!! bounce
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 6:14

Mooi zeg Joyce!
Dus morgen is dé dag, spannend zeg!

Mickey, hoe is het met je geboortebord? Allemaal gelukt?

Hier gaat het goed hoor!
Geen progressie, niks smile
Nog steeds wel slijmverlies, dus die ben ik ook langzamerhand aan het verliezen ..

Vandaag zouden we eigenlijk naar de film gaan, komen we daar, draait de film niet die we willen zien! Ze waren de boel aan het verbouwen Sad toen zijn we maar gaan babyshoppen Laughing Mijn vriendinnetje is ook zwanger en ik heb zelf mijn kraamcadeautjes uit mogen zoeken haha, heel schattig pyamaatje met dramaQueen erop en een eerste eetsetje, wit met zilveren glitters. Krijg het wel pas als ze geboren is hoor, maar mijn vriendinnetje vond het fijn dat ik het uitzocht haha

Heb ook nog voor in de zak van Sinterklaas een bijtring in de vorm van een kroontje gekocht, een fles voor 310 cc van Difrax en een badring/zitje, voor als ze straks kan zitten in bad smile Dat is natuurlijk wel pas voor over een maand of 8, maar toch, Sinterklaas komt toch pas weer over een jaar en ik moest toch cadeautjes verzinnen voor in de zak. Het is gewoon allemaal een beetje moeilijk, ook omdat ze ook nog geboren moet worden en ook heel erg goed op 5 december ter wereld kan komen .. maargoed ..

Gast
Gast

Bericht  lief di 8 nov 2011 - 7:16

* Breekt even in*

Joyce heel veel succes morgen! Wat een goed nieuws dat ze echt gaan beginnen!
Ik hoop dat alles goed gaat en je je kleine mannetje snel in je armen mag houden!!
Zet hem op meid!!

* Breekt weer uit*
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 7:23

Geweldige dag morgen Joyce!! En ik kan t weten want vier al heel wat jaren mijn verjaardag op die dag!! Zet m op hè!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 8 nov 2011 - 7:34

Laurientje85 schreef:Geweldige dag morgen Joyce!! En ik kan t weten want vier al heel wat jaren mijn verjaardag op die dag!! Zet m op hè!

Leuk!! Laughing fijne verjaardag alvast!!

hoe gaat het met je verder?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 7:37

joyce0606 schreef:
Laurientje85 schreef:Geweldige dag morgen Joyce!! En ik kan t weten want vier al heel wat jaren mijn verjaardag op die dag!! Zet m op hè!

Leuk!! Laughing fijne verjaardag alvast!!

hoe gaat het met je verder?

Dank jewel!

Het gaat goed! Nog wel veel onzeker maar voel de baby af en toe even bewegen dus dat is wel heel fijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 7:52

studiebol schreef:Beegee ik snap helemaal dat het handiger is hoor! Logisch dat jullie het dan zo doen, idd niet leuk maar ja het kan ff niet anders. Hoop dat hij ook snel naar huis mag! ik houd me vast aan 18-11 dan is hij 37 weken... dus nog ff

Oh en hoeveel dagen ben jij nou eerder dan mij bevallen? Ik dinsdag de 18e, ik dacht dat jij een week eerder was bevallen, haha maar ik kan het mis hebben hoor? Want ik heb ook een brief gekregen dat ik verlof heb tot 3 feb en dan dus 6 weer moet werken, en jij begon toch ook die dag weer dacht ik??
wij schelen niet zoveel Jace is namelijk van de 16e haha... en het uwv heeft jou ook al gevonden (ik heb echt enorm gebruld na het krijgen van die brief)...

Gast
Gast

Bericht  mickey di 8 nov 2011 - 7:54

Ik was niet zoveel online vandaag, was dus druk met het bord bezig Very Happy
Gisteravond naar mijn vader geweest, hij had nog genoeg hout, dat hoefde ik dus niet te kopen. Ik had op papier de mallen gemaakt, die hebben we op het hout getekend en daarna heeft mijn vader ze uitgezaagd. En vervolgens ook geschuurd, ook al gaven wij meerdere keren aan dat we dat ook wel thuis konden doen. Mijn vader is erg koppig... heb ik helemaaaaaaaaal geen last van hoor
Vanmorgen heb ik eerst de randen ingesmeerd met houtlijm, zodat de grondverf goed zou hechten en er straks geen vocht in kan komen. Terwijl dat droogde, ben ik even naar mijn werk gegaan, moest even wat regelen voor mijn uitkering. Toen ik terug kwam, was de lijm droog, maar mijn rug ook half dood, dus eerst even rustig aan gedaan. Daarna de sterren aan één kant en de randen in de grondverf gezet.
En toen was ik dus weer doodmoe, last van mijn rug, dus maar weer even aan tafel gaan zitten en tijdschrift gelezen. Toen mijn vriend thuis kwam, hebben we samen gegeten, daarna moest hij weer weg, hij heeft op dinsdagavond school. Ik had nog even geen zin om weer te gaan verven, dus even laptoppen en tv gekeken. Wel nog nuttig geweest, op de laptop kaartjes gemaakt voor aan de geboortebedankjes. Die hoeven we dan alleen maar aan te passen wat de datum betreft en dan printen en knippen.
Rond 19.00 toch maar even de garage in. De verf was goed droog, dus de sterren omgedraaid en de andere kant in de grondverf gezet. En die zijn nu aan het drogen. Morgen even kijken hoe het eruit ziet, of ze nog een keer gegrondverfd moeten worden, of dat de kleur er al op kan. Ik ben echt heel benieuwd!!!

En nu is mijn rug dood... moest toch een beetje schuin staan om te verven, en mijn buik is behoorlijk zwaar, dus dat trekt behoorlijk. Maar de rest van de avond kan ik nu lekker luieren Very Happy

Wat mijn uitkering betreft: de hoogte ervan is berekend over de laatste loonperiode voordat ik met verlof ben gegaan. Dat was dus mijn loon wat ik in september heb ontvangen. Aangezien ik geen vast contract heb, krijg ik altijd een maand later uitbetaald. In september heb ik dus de uren van augustus betaald gekregen. Alleen een beetje jammer dat ik vanaf 22 augustus 3 weken vakantie heb gehad, en dus geen uren heb gemaakt... Hierdoor is mijn uitkering gebaseerd op ongeveer 90 uur werk. De maand daarvoor, juli dus, heb ik 170 uur gewerkt. Samen met een medewerker van salarisadministratie ga ik nu bezwaar indienen tegen het besluit van het UWV, en gaan we proberen om juli te laten tellen als gemiddelde voor mijn uitkering. Dat scheelt toch wel ontzettend in wat ik betaald zou krijgen. Gaan jullie voor me duimen dat het gaat lukken??

Verder geen nieuws hier. Had vanmorgen wel wat pijn in mijn rug en buik toen ik opstond, maar dat was maar even en is ook weer weggegaan.

@Parels: balen zeg, dat het niet heeft doorgezet. Ik denk dat ze het nog veel te gezellig vindt bij mama in de buik Wink Lief van je vriendin dat je al je kraamcadeautje mocht uitzoeken. Klinkt leuk, wat je hebt uitgezocht smile
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 7:57

@ joyce, wat een goed nieuws zeg!! morgen ga je dus bevallen... (ga ik ff vanuit hoor, al 2 cm en je vliezen breken)

@ parels, he verdorie niet de film kunnen zien....
Nou je hebt goede cadeau;s uit gezocht voor de sint.. Very Happy

@ poison, JAAAAA super zeg dat je placenta omhoog is gegroeid!!

@ micky, haha je bent al flink gevorderd met het bord... maar ook rustig aan doen he!! Very Happy

Ben net bij men kleine man geweest, was erg wakker gezellig dus!! Daar even gekolfd toch gezelliger haha!! Ros gaat dadelijk even knuffelen met hem... :-)
Morgen gesprek met de kinderarts, ben benieuwd wat hij te melden heeft...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Star007 di 8 nov 2011 - 8:45

@Joyce: Oh wat fijn voor je dat je toch al 2 cm hebt !! wel apart om nu vanavond te gaan slapen ( als dat uberhaupt gaat lukken) met het idee dat je waarschijnlijk morgen papa en mama zult zijn smile Heel veel succes morgen !!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  joyce0606 di 8 nov 2011 - 8:49

Even voor de ervaringsdwskundige. Sinds het toucheren verlies ik bloed. Ik heb nu weer mieuw inlegkruisje ingedaan. Ik verlies ook slijm... Kan dat?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje di 8 nov 2011 - 8:57

effe snel

joyce hopelijk hebben jullie morgen jullie mannetje in jullie armen heel veel succes. wbt je vraag kun je daar geenarts voor bellen om te vragen voor advies?ik denk dat het door het toucheren komt maar ik ben geen ervaringsdeskundige
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 30 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: