Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 2 van 30 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 ma 7 nov 2011 - 0:55

Floor schreef:verder zeiden ze niks. Ik heb woensdag weer een controle staan, dan geef ik het nogmaals aan en misschien kunnen ze dan wat beter kijken naar de pijn die ik heb.

jaa! ze moeten niet zo mutsen! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey ma 7 nov 2011 - 0:59

@Floor: had je ook aangegeven dat je zo'n last hebt van migraine? Of heb je dat niet erbij gezegd toen je belde? Je zeurt echt niet hoor en je mag de VK altijd bellen! Ik heb vorige week zelfs gebeld om te vragen of ik nog mocht fietsen... Had daar zelf niet bij stil gestaan, maar mijn vriend vroeg of ik dat wel mocht... Dus als ze mijn vraag al beantwoorden, dan nemen ze voor jou helemaal de tijd!!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 ma 7 nov 2011 - 1:06

mickey schreef:@Floor: had je ook aangegeven dat je zo'n last hebt van migraine? Of heb je dat niet erbij gezegd toen je belde? Je zeurt echt niet hoor en je mag de VK altijd bellen! Ik heb vorige week zelfs gebeld om te vragen of ik nog mocht fietsen... Had daar zelf niet bij stil gestaan, maar mijn vriend vroeg of ik dat wel mocht... Dus als ze mijn vraag al beantwoorden, dan nemen ze voor jou helemaal de tijd!!

mag dat eigenlijk ?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor ma 7 nov 2011 - 1:06

Heb ik inderdaad ook aangegeven, en dat ik zo slecht (oftewel niet) slaap en dat die migraine niet echt bevordelijk is, dat ik daar nog vermoeider van wordt dan dat ik al ben.
Ik weet wel dat ik altijd kan bellen en dat ze heus alles wel zullen beantwoorden maar ik durf gewoon nooit te bellen (naar niemand hoor, zelfs niet naar een vriendin). Ik ben gewoon zo bang dat ik het verkeerd begrijp of niet versta over de telefoon (vanwege mijn slechte gehoor) en dan voel ik me zo'n ei dat ik 900x moet vragen wat ze zeggen.
Ik ben benieuwd woensdag. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het vandaag of morgen vanzelf begint, zo niet wil ik toch dat ze woensdag even controleren of die pijn wel echt normaal is want ik wordt er chagrijnig (hoe schrijf je dat?!?) van.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  mickey ma 7 nov 2011 - 1:08

Fietsen? Ja hoor! Zolang ik er geen pijn of last van krijg, mag ik nog gewoon op de fiets. Lopend krijg ik erg veel last van mijn heupen en bekken, op de fiets heb ik daar geen last van. Het is natuurlijk wel opletten dat ik niet val, maar dat is normaal gesproken ook zo.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 7 nov 2011 - 1:14

@Floor: oh dat wist ik niet, dat je slechthorend bent. Dan kan ik me voorstellen dat je niet graag belt. Gewoon woensdag nog een keer aangeven inderdaad! Gaat je man mee naar de controle?
Enne: goed geschreven hoor Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor ma 7 nov 2011 - 1:23

Ik ga alleen op controle, mijn man moet echt werken, hij loopt anders te ver achter straks en ik heb liever dat hij met de bevalling en erna vrij is dan nu mee naar een controle. Gelukkig belde ze, de vk, net terug (ze was bezig met een bevalling toen ik belde). Ze heeft vandaag echt geen plek (ze hebben nu 2 bevallingen tegelijk), als het echt dringend was dan mocht ik vandaag nog wel komen(dan ging ze even een oplossing verzinnen) maar ik vind dat ik het wel overleef tot morgen. Dus nu is de afspraak van woensdag verschoven naar morgen.
Mickey, weet ook niet iedereen hoor dat ik slecht horend ben, is nou niet bepaald het eerste waar je het over hebt toch. maar bellen is voor mij echt een enorme opgave, ik moet echt de halve dag moed verzamelen om 1 telefoontje te plegen. Maar ook al zie ik iemand persoonlijk, als ik de persoon niet ken of niet goed ken durf ik er ook niet mee te praten omdat het voor mij moeilijk is verschillende mensen te verstaan, als ik iemand beter ken, dan weet ik het stemgeluid beter en lukt het me beter om een gesprek te houden. (maar met meerdere mensen tegelijk dat kan je vergeten hoor, hahaha dan ben ik echt doof, ik sluit me dan ook gewoon af en 'geniet' maar van het kijken naar mensen die bijv op een verjaardag druk in gesprek zijn met elkaar)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 1:35

Floor schreef:Heb ik inderdaad ook aangegeven, en dat ik zo slecht (oftewel niet) slaap en dat die migraine niet echt bevordelijk is, dat ik daar nog vermoeider van wordt dan dat ik al ben.
Ik weet wel dat ik altijd kan bellen en dat ze heus alles wel zullen beantwoorden maar ik durf gewoon nooit te bellen (naar niemand hoor, zelfs niet naar een vriendin). Ik ben gewoon zo bang dat ik het verkeerd begrijp of niet versta over de telefoon (vanwege mijn slechte gehoor) en dan voel ik me zo'n ei dat ik 900x moet vragen wat ze zeggen. Ik ben benieuwd woensdag. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het vandaag of morgen vanzelf begint, zo niet wil ik toch dat ze woensdag even controleren of die pijn wel echt normaal is want ik wordt er chagrijnig (hoe schrijf je dat?!?) van.

Floor, dikke knuffel!
Ik zit met tranen in mijn ogen bij dat stukje, zelf heb ik jarenlang geslist en ben ik om die reden en heel veel andere redenen heel veel gepest vroeger en ik kan me je onzekerheid zĂł goed voorstellen! Zelf heb ik heel snel het gevoel dat ik zeur, en volgens mijn verloskundige overrelativeer ik vaak dingen.

Bij mij is het overigens ook weer rustig, ik gok zelf dat ik een paar weken last van dit slijmverlies blijf houden en dit ook bij het allerlaatste indalen hoort.

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 7 nov 2011 - 2:41

Floor wat goed dat je gebeld hebt! Fijn dat je morgen terecht kan, hopen dat ze je dan wat kunnen helpen op welke manier dan ook!

Mickey het klinkt als een leuk weekend, wel jammer van de astma! Succes met het bord te maken!

Lookie, succes met alle kado's kopen! Lekker kalm aan doen, dan red je het vast!

Nou de meiden zijn van alle draadjes af hoor! Geen monitor meer, haha dat verschoont een stuk makkelijker. Als het goed is verhuizen ze straks naar medium care.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 ma 7 nov 2011 - 2:43

Parels schreef:
Floor schreef:Heb ik inderdaad ook aangegeven, en dat ik zo slecht (oftewel niet) slaap en dat die migraine niet echt bevordelijk is, dat ik daar nog vermoeider van wordt dan dat ik al ben.
Ik weet wel dat ik altijd kan bellen en dat ze heus alles wel zullen beantwoorden maar ik durf gewoon nooit te bellen (naar niemand hoor, zelfs niet naar een vriendin). Ik ben gewoon zo bang dat ik het verkeerd begrijp of niet versta over de telefoon (vanwege mijn slechte gehoor) en dan voel ik me zo'n ei dat ik 900x moet vragen wat ze zeggen. Ik ben benieuwd woensdag. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het vandaag of morgen vanzelf begint, zo niet wil ik toch dat ze woensdag even controleren of die pijn wel echt normaal is want ik wordt er chagrijnig (hoe schrijf je dat?!?) van.

Floor, dikke knuffel!
Ik zit met tranen in mijn ogen bij dat stukje, zelf heb ik jarenlang geslist en ben ik om die reden en heel veel andere redenen heel veel gepest vroeger en ik kan me je onzekerheid zĂł goed voorstellen! Zelf heb ik heel snel het gevoel dat ik zeur, en volgens mijn verloskundige overrelativeer ik vaak dingen.

Bij mij is het overigens ook weer rustig, ik gok zelf dat ik een paar weken last van dit slijmverlies blijf houden en dit ook bij het allerlaatste indalen hoort.

knuffel voor beide!! hier herken ik het onzekerheidsgevoel etc. ook al te goed. ik ben ook vreselijk gepest, ben een half jaar niet naar school geweest, omdat het uit de hand liep. paar jaar geleden kwam alles naar boven, en heb ik 2 jaar niets kunnen doen van dik onder de medicatie!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 7 nov 2011 - 3:22

joyce0606 schreef:
Parels schreef:
Floor schreef:

Ook hier veel herkenning wat het pesten betreft... Ben altijd wat aan de flinke kant geweest, heb vroeger ook enorm gelispeld, was verlegen. Dus het plaatje was compleet. Toen ik als 23-jarige ineens weer tussen de pubers zat (begon toen met de SPW, na 2x een mislukte HBO-poging en een jaar werken), kwam het er allemaal uit en heb ik een jaar lang anti-depressiva geslikt en in totaal 3,5 jaar therapie gehad.

Dikke knuffel voor alle meiden die zich dus herkennen! hug
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 7 nov 2011 - 3:24

studiebol schreef:Floor wat goed dat je gebeld hebt! Fijn dat je morgen terecht kan, hopen dat ze je dan wat kunnen helpen op welke manier dan ook!

Mickey het klinkt als een leuk weekend, wel jammer van de astma! Succes met het bord te maken!

Lookie, succes met alle kado's kopen! Lekker kalm aan doen, dan red je het vast!

Nou de meiden zijn van alle draadjes af hoor! Geen monitor meer, haha dat verschoont een stuk makkelijker. Als het goed is verhuizen ze straks naar medium care.
Ik ga mijn best doen, maar moet eerlijk bekennen dat ik nog geen fluit heb gedaan... Embarassed Heb alleen maar zitten laptoppen. Ben wel al even naar de supermarkt geweest en heb de vaatwasser uit geruimd Very Happy
Wat goed van je meiden!!! Kan me voorstellen dat verschonen nu makkelijker gaat.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:12

mickey schreef:
studiebol schreef:Floor wat goed dat je gebeld hebt! Fijn dat je morgen terecht kan, hopen dat ze je dan wat kunnen helpen op welke manier dan ook!

Ik ga mijn best doen, maar moet eerlijk bekennen dat ik nog geen fluit heb gedaan... Embarassed Heb alleen maar zitten laptoppen. Ben wel al even naar de supermarkt geweest en heb de vaatwasser uit geruimd Very Happy
Wat goed van je meiden!!! Kan me voorstellen dat verschonen nu makkelijker gaat.

Nou zeg, ik ben zelfs actiever geweest vandaag :P

Ik heb toen mijn neefje overleden is een jaar thuisgezeten, alsof toen pas alles eruit kwam. Maar heb er geen medicijnen voor geslikt, vooral heel erg veel gehuild en uitgerust.

Studiebol, fijn zeg! Nu kan je ze tenminste fijntroetelen zonder draadjes!

Hier stond einde van de ochtend ineens mijn zwager voor de deur (de man van mijn zus, voor mij een broer want ze zijn al zo'n 20 jaar samen), hij werkt in de buurt en kwam even buurten. Hij wilde eigenlijk gewoon koffie haha. Was wel even heel gezellig!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 7 nov 2011 - 4:30

studie: wat fijn zeg!!

parels: leuk dat ie even kwam buurten smile even je gedachte ook verzetten.

nou we hebben allemaal wel heftige dingen meegemaakt zeg!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:54

Ja, we hebben wel allemaal een kruisje op ons huisje!

Gast
Gast

Bericht  liesje ma 7 nov 2011 - 6:05

ik ben gelukkig in mijn jeugd niet gepest heb het ook nooit gedaan bij andere kinderen maar wel heftig om te lezen wat jullie meegemaakt hebben vroeger. ik ben op de middelbareschool weleens geintimideerd door een persoon waarvan ik dacht dat we vriendinnen waren. maar ze was alleen maar op dingen uit. maar ik was ontzettend bang voor haar vroeger was ik een watje maar ik heb toen een cursus assertiviteit gevolgd en nu ben ik wat mondiger geworden. ik heb ook nooit excuses van haar gehad nu zit ik hier niet meer op te wachten en heb ook niets meer met haar te maken dus boeit het me niet meer

verder net gegeten en mn mannetje gaat tafeltennissen straks. ik weet nog niet wat ik ga doen verder vanavond

tot snel weer

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  mickey ma 7 nov 2011 - 7:12

We hebben inderdaad allemaal wel het nodige meegemaakt!
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat dat alles was, maar er waren meer dingen die hebben bijgedragen aan mijn depressie. Dit is alleen niet het topic om dat uitgebreid te gaan bespreken, en dat hoeft ook niet.

Ik heb de voorbeelden klaar voor het geboortebord! Dalijk naar mijn vader toe, het hout zagen. En dan kan ik morgen beginnen met verven!!! Heb er echt zin in Very Happy
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 7 nov 2011 - 10:37

Joyce Succes morrgen!!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey ma 7 nov 2011 - 10:39

studiebol schreef:Joyce Succes morrgen!!!
+1!!!!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Supertalentje ma 7 nov 2011 - 10:50

Ik meld me weer! Ik vind het altijd 'lastig' weer binnenstappen na een paar dagen/weken en ik voelde me niet zo goed, dus ik zat even op mijn 'eiland' ;-)

Ik ben heel benieuwd hoe het met de meiden van Studiebol is en met J.ace (leuke naam!)? En hoe is het met de andere hoogzwangeren?
Ik zag dat je gebeld had Floor, veel succes morgen en goed dat je toch gebeld hebt!
@Joyce; veel succes morgen! Hoop dat alles snel en goed gaat en met jou en baby alles goed is na de bevalling.

Hier gaat het beter. Ergens is er een omslagpunt gekomen (na de 18 weken toen ik zeker wist dat baby bleef en alles goed ging) en heb ik me op baby gestort (alles regelen, uitzoeken, kopen) en toen mijn contract niet verlengd werd, werd ik eigenlijk weer heel erg geconfronteerd met het verdriet om mijn broertje. Met baby gaat alles goed, hij ligt al met zn hoofdje naar beneden, heeft mijn blaas gevonden (wat geeft dat een stekende pijn zeg!) en vermaakt mijn ribben Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 20:13

goedemorgen!!

even ego, zal dadelijk als Indy op school is even uitgebreid reageren... :-)

Gister een klote dag gehad, was even helemaal klaar met het op en neer reizen naar het ziekenhuis en het afhankelijk zijn van oppas steeds.... Gister ochtend met Merle bij Jace geweest was een groot fiasco geworden dus mijn hele dag was ruk!! Vannacht goed geslapen en ook lang dus zie het weer even wat beter in... Baal gewoon enorm omdat ik weet dat het drinken de meeste energie kost en dat is ook zo... Hij kan allen onze kleine man, maar 8 flessen leeg drinken lukt nog niet...(wat ook gewoon logisch is) maar goed... pffffffffffff Verder was er nog een hechting bij zijn navel blijven zitten, zijn stompje wilde er niet afvallen zeg maar. Dus ik gister volgens mij hangt het nog aan een draadje en jawel hoor, het hing nog mooi aan een draadje. Deze moest even doorgesneden worden en toen kon het eruit gehaald worden. Jace voelde hier verder niets van.... (hij had wel last van zijn buikje, mijn god tot 3 poepbroeken verschoond binnen 20 minuten en een geur...WOW)

Nou ga ff mijn haren wat drogen, tandjes poetsen bij de meiden en Indy naar school brengen...Be right back... Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 7 nov 2011 - 20:26

@joyce, veel succes vandaag!

@supertalentje, fijn dat het wat beter met je gaat en dat de baby het goed doet.

@beegee, wat klote dat je dag gisteren zo ruk was. Gelukkig zie je het vandaag wat beter in. Kan me wel helemaal voorstellen dat je klaar bent met het op en neer reizen en een oppas vinden elke keer. 3 poepbroeken binnen 20 minuten?!?! Wat geef je hem te eten joh?!?!?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 7 nov 2011 - 21:16

Beegee, wat rot dat je zo'n rot dag hebt gehad! Hoop dat vandaag een betere dag voor je is! voor jou is het natuurlijk nog lastiger om naar het ziekenhuis te gaan want jij hebt natuurlijk oppas nodig voor de meiden,daar heb ik nooit aan gedacht! Tja 8 flessen leeg drinken is nog te moeilijk voor de kleintjes he, hebben die van ons ook last van hoor.

Joyce, succes hoor vandaag, ben heel benieuwd wanneer we wat horen van je!

Supertalentje, leuk om weer wat van je te lezen. Vervelend dat je je zo rot hebt gevoeld, gaat het nu beter? Kan je met iemand praten over het verlies van je broertje of verwerk je dat liever alleen? Fijn dat het met de baby goed gaat. Hoe voel jij je verder lichamelijk?

Met onze meiden gaat het erg goed! Sinds gisteren van de monitoren af en op de medium care. Helemaal goed dus. Nu liggen ze alleen nog in het ziekenhuis omdat ze sondevoeding krijgen, maar mijn vriend heeft de afgelopen dag geoefend hoe hij er mee om moet gaan, ik ben nu aan het oefenen. En het valt me ontzettend mee, ik heb het wel redelijk onder de knie. Maar mijn vriend zit nu nog ff in het buitenland, komt sowieso zondag terug, en dan begint maandag zijn vakantie dus maandag kunnen we sowieso de meiden ophalen, of ze moeten het nu weer slecht gaan doen maar daar ga ik maar niet van uit!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 22:13

Morguh,

@ studiebol, wat een goed vooruitzicht zeg!!! en fijn he van de monitor af! Ik vond het vreemd om de eerste keer toen weg te gaan haha was 3 keer terug gelopen om te kijken of jace het nog wel deed Embarassed . Jace ligt nu ook idd alleen nog in het ziekenhuis vanwege de sonde...Zijn voeding is opgehoogd naar 8 keer 50... waarom geen 7 keer 50 moet ik nog even navragen...
En de gewichten van jou meiden zijn trouwens echt enorm goed zeg!!

@ mikcy, leuk dat je nu ook echt aan je geboortebord kan beginnen!! Spannend...

@ floor, goed dat je gebeld hebt!!! en succes vandaag bij de verlos.
De kleine krijgt bv en als hij veel poept of het stinkt vragen ze steeds en wat heb je gister gegeten haha!! (het ergste is dat ik dat gewoon 9 van de 10 keer niet meer weet Embarassed )

@ joyce, en hoe is het gister gegaan met inleiden??? ben zo benieuwd of er al schot in de zaak zit...

@ supertalentje. welkom back :P haha!! en fijn een beebje op je blaas he!!! oei en je ribben....

Moest eigenlijk naar de tandarts, belde ik even om de tijd te checken bleek het gister te zijn geweest.. Naja niet erg dan maar door naar het ziekenhuis. ben ik net geweest, Jace weegt precies 2200 gram nu en krijgt 50 cc per fles. Net had hij de fles helemaal leeg, en nog snel ook 15 minuutjes... helemaal super! En merle deed het verder prima gelukkig!!! maakt men dag alweer stukken beter. Dadelijk om 12 ga ik weer met Merle samen en we zien wel hoe het gaat... Ben weer aan het wassen geslagen, pfff word je ook moe van zeg..

liefs

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* ma 7 nov 2011 - 22:39

@ Studie: Wat fijn! Ze gaan nu echt goed vooruit he? Echt super!

@ Parels: Ik las al in het andere topic dat het nog niet heeft doorgezet. Afwachten dus maar weer, zo blijft het spannend he? Voor hetzelfde komt het straks wel vlot in alle hevigheid terug..

@ Joyce: Ook voor jou een spannend dagje, sufcces en we horen het wel!

@ Floor: Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om te bellen als je niet goed hoort. Ik praatte zelf als kind heel onduidelijk, kon verschillende letters niet zeggen etc, ben daar jaren voor naar logopedie geweest. Inmiddels spreek ik wel duidelijk verstaanbaar maar ik blijf telefoongesprekken eng vinden, als ik zelf ergens heen moet bellen. Ook dus omdat ik bang ben dan men mij niet verstaat. Heel herkenbaar dus al is het om een totaal andere reden. Telefoon opnemen gaat wel goed, ik ben nu zelfs telefoniste maar nog steeds schaam ik me soms voor mijn uitspraak, ook omdat ik langzaam spreek. Dat hoor ik zelf niet, maar dan hoor ik van anderen. In mijn werk is dat juist een voordeel omdat mensen mij goed kunnen volgen aan de telefoon. Maar jij moet er dus bij voorkeur bij liplezen denk ik of niet?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 30 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: