DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Deal!Smikkell schreef:Ah, dat PM in jou ook mijn adresProudMama schreef:Met kerst denk ik?.oOErinOo. schreef:En wanneer ben je jarig? Dan krijg en en, ok?
Ik ga kerstkaarten met foto laten maken denk ik.als je die nog niet hebt
Ik ga niet meer mee doen met kaartenstuur topics, want krijg steeds niets terug. Zo flauw.
Doe het dan wel vlak voor kerst, anders vergeet ik het.
Ben ook aardig wat mensen vergeten een geboortekaartje te sturen, gezien de stapel die over is hahaha!
Gast- Gast
Oeps, Smikkell post Waar ik dat heb gelaten op het moment dat ik het in mn handen had om naar de brievenbus te lopen
Zoekopdracht voor morgen
Zoekopdracht voor morgen
Gast- Gast
Geen verplichting, maar altijd leuk. Je mag ook jezelf opsturen, dan kunnen we pannenkoeken met spek bakken.June schreef:Sorry Smik, je hebt van mij ook al tijden geen post meer gekregen .
Mijn kaartenlijn is gebroken, baal echt. Gelukkig is hij wel te maken.
Gast- Gast
Ja kerst had ik begrepen maar welke dag eerste of tweede kerstdag... Niet dat het voor de verzending uitmaakt whahaha! Je krijgt twee kaartje, hoe dan ook!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Wel. IK!! Maar dat kaartje kwam nooit aan Ben er nog steeds verdrietig over..June schreef:Smikkell schreef: Ik heb het niet zo op kerstkaarten waar ook verjaardagfelicitatie op staan
Dat doet dus nooit iemand bij mij!
Gelukkig hebben we de
Gast- Gast
Hahahaha, nu je het zegt. Nooit ontvangen.Reva schreef:Oeps, Smikkell post Waar ik dat heb gelaten op het moment dat ik het in mn handen had om naar de brievenbus te lopen
Zoekopdracht voor morgen
Gast- Gast
Over post gesproken: Reva, is mijn sharpei ooit nog aangekomen bij jou?
Ik vrees van niet, want ze zit nog naast me op de bank...
Ik vrees van niet, want ze zit nog naast me op de bank...
Gast- Gast
Die kunnen best samen in een enveloppe. Ik ga je tegen die tijd een PM sturen.ProudMama schreef:Deal!Smikkell schreef:Ah, dat PM in jou ook mijn adresProudMama schreef:Met kerst denk ik?.oOErinOo. schreef:En wanneer ben je jarig? Dan krijg en en, ok?
Ik ga kerstkaarten met foto laten maken denk ik.als je die nog niet hebt
Ik ga niet meer mee doen met kaartenstuur topics, want krijg steeds niets terug. Zo flauw.
Doe het dan wel vlak voor kerst, anders vergeet ik het.
Ben ook aardig wat mensen vergeten een geboortekaartje te sturen, gezien de stapel die over is hahaha!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hahahaha, nu je het zegt. Nooit ontvangen.Reva schreef:Oeps, Smikkell post Waar ik dat heb gelaten op het moment dat ik het in mn handen had om naar de brievenbus te lopen
Zoekopdracht voor morgen
Het zal me niks verbazen als het in de auto ligt Ik weet nog dat ik het al dagen bij me had en toen had gestuurd van 'ik heb t opgestuurd' en dacht van dan MOET ik wel. Maar
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Wel. IK!! Maar dat kaartje kwam nooit aan Ben er nog steeds verdrietig over..June schreef:Smikkell schreef: Ik heb het niet zo op kerstkaarten waar ook verjaardagfelicitatie op staan
Dat doet dus nooit iemand bij mij!
Gelukkig hebben we defoto'senveloppe nog.
Ik vond dit echt een klote jaar. Ben blij als het er op zit (maar ook erg bang voor de tijd die nog komen gaat). Die kaart was voor mij wel echt het toppunt..!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geen verplichting, maar altijd leuk. Je mag ook jezelf opsturen, dan kunnen we pannenkoeken met spek bakken.June schreef:Sorry Smik, je hebt van mij ook al tijden geen post meer gekregen .
Jaaa, ik wil graag mezelf sturen. Nog even geduld, over een tijdje heb ik het vast minder druk... (en ja dit maak ik mezelf wijs).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, Leaf is er niet eens meer
Leaf eet pizza;) Even teruglezen hoor...
Gast- Gast
Geen sharpei gevonden in de brievenbus. Wel een aangegeten broodje donner laatst, was die ook van iemand van hier?
Ik baal wel dat ik vandaag geen post van bol.com heb gehad. Snap het ook niet, bestelling op tijd gedaan, meteen leverbaar, gisteravond mail dat het verzonden was.. Komt vast door die stomme najaarsmarkt vandaag
Ik baal wel dat ik vandaag geen post van bol.com heb gehad. Snap het ook niet, bestelling op tijd gedaan, meteen leverbaar, gisteravond mail dat het verzonden was.. Komt vast door die stomme najaarsmarkt vandaag
Gast- Gast
Nou, die kaart was voor mij ook een enorme teleurstelling in dit hele kutjaar, Smik! Ik wilde hem zo graag lezen .
Het interesseert me dan weer niets dat ene Oscar en Annie zo graag Lidewij willen feliciteren..
Het interesseert me dan weer niets dat ene Oscar en Annie zo graag Lidewij willen feliciteren..
Gast- Gast
Ik kan ook jou kant weer eens opkomen. Als jij een pan hebt tenminste, neem ik het beslag wel meeJune schreef:Smikkell schreef:Geen verplichting, maar altijd leuk. Je mag ook jezelf opsturen, dan kunnen we pannenkoeken met spek bakken.June schreef:Sorry Smik, je hebt van mij ook al tijden geen post meer gekregen .
Jaaa, ik wil graag mezelf sturen. Nog even geduld, over een tijdje heb ik het vast minder druk... (en ja dit maak ik mezelf wijs).
Gast- Gast
Ik heb twee magische tefalpannen met anti-aanbaklaag ! Klinkt goed!
Ik denk wel dat jij onze keuken vies vindt .
Gast- Gast
Hoi!
Damn, was ik mijn conditie vanavond toch ff kwijt... Ben nog aan het nahijgen!
@Smikkel, had je mn PM gister gekregen?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik was sowieso al van plan om het kaartje ervoor of erna te geven idd, anders vind ik het ook weer een beetje raar:P
Gast- Gast
Zou je denken? Ik heb zelf in een aantal studentenhuizen gewoont. Als de pan maar schoon is, de rest boeit niet!June schreef:Ik heb twee magische tefalpannen met anti-aanbaklaag ! Klinkt goed!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Smikkell schreef:Ow, Leaf is er niet eens meer
Leaf eet weer verder pizza en gaat het Blok kijken;)
Dank voor jullie meedenken! Lief!
Gast- Gast
Ja, ik had er ook iets over gepost, maar dat heb je dus niet gelezen. Ik PM je even terug.Burn schreef:Hoi!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zou je denken? Ik heb zelf in een aantal studentenhuizen gewoond. Als de pan maar schoon is, de rest boeit niet!June schreef:Ik heb twee magische tefalpannen met anti-aanbaklaag ! Klinkt goed!
Heel schoon. Niemand komt zomaar aan mijn pannen . En ik verzorg ze goed .
Gast- Gast
BLOK!! Je bent een schat! Bijna vergeten!_Leaf_ schreef:_Leaf_ schreef:Smikkell schreef:Ow, Leaf is er niet eens meer
Leaf eet weer verder pizza en gaat het Blok kijken;)
Dank voor jullie meedenken! Lief!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik had er ook iets over gepost, maar dat heb je dus niet gelezen. Ik PM je even terug.Burn schreef:Hoi!
Dat heb ik inderdaad niet gelezen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: