DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Fijn, heb ik voor een hele weeshuis gekookt, neemt man des huizes ene klein bordje en gaat vevrolgens aan de chips Dan maar in de vriezer..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ga straks maar pannenkoeken met spek en stroop eten, lekker makkelijk en snel klaar. Ijs na vrees ik...
LEKKER! Ohh.. ik ben echt dol op pannenkoeken met spek!
Gast- Gast
Ik heb mijn eten net op.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, lekker joh!!June schreef:Hi Lotus .
Jij liever dan ik, Maple!
Ohh, pannekoeken!
Gast- Gast
Ik zeg: Net als vroeger: Op een stoel in de keuken, en pas eraf als het bord leeg is!Maple schreef:Fijn, heb ik voor een hele weeshuis gekookt, neemt man des huizes ene klein bordje en gaat vevrolgens aan de chips Dan maar in de vriezer..
Gast- Gast
Ik ookJune schreef:ProudMama schreef:Ga straks maar pannenkoeken met spek en stroop eten, lekker makkelijk en snel klaar. Ijs na vrees ik...
Gast- Gast
Ik ook!ProudMama schreef:Ik ookJune schreef:ProudMama schreef:Ga straks maar pannenkoeken met spek en stroop eten, lekker makkelijk en snel klaar. Ijs na vrees ik...
Lotus- Ratel
Haha, da's de pest, z'n bord wás leegProudMama schreef:Ik zeg: Net als vroeger: Op een stoel in de keuken, en pas eraf als het bord leeg is!Maple schreef:Fijn, heb ik voor een hele weeshuis gekookt, neemt man des huizes ene klein bordje en gaat vevrolgens aan de chips Dan maar in de vriezer..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik zeg: Net als vroeger: Op een stoel in de keuken, en pas eraf als het bord leeg is!Maple schreef:Fijn, heb ik voor een hele weeshuis gekookt, neemt man des huizes ene klein bordje en gaat vevrolgens aan de chips Dan maar in de vriezer..
Ik zeg: alleen voor jezelf koken en lekker invriezen. Zuurkool is lekker uit de vriezer
Gast- Gast
Grotere borden kopenMaple schreef:Haha, da's de pest, z'n bord wás leegProudMama schreef:Ik zeg: Net als vroeger: Op een stoel in de keuken, en pas eraf als het bord leeg is!Maple schreef:Fijn, heb ik voor een hele weeshuis gekookt, neemt man des huizes ene klein bordje en gaat vevrolgens aan de chips Dan maar in de vriezer..
Gast- Gast
Ik vind op het moment echt alles lekker. Als het maar veel is.
Echt, als ik geen borstvoeding had gegeven hadden jullie me aan kunnen melden voor het volgende seizoen van Obese.
(over hoe slank ik zou zijn met borstvoeding icm mijn normale eetpatroon wil ik niet nadenken )
Echt, als ik geen borstvoeding had gegeven hadden jullie me aan kunnen melden voor het volgende seizoen van Obese.
(over hoe slank ik zou zijn met borstvoeding icm mijn normale eetpatroon wil ik niet nadenken )
Gast- Gast
Chinese wokgroente met kipreepjes en oestersaus.June schreef:Lotus schreef:Ik heb mijn eten net op.
Wat heb je gegeten?
Lotus- Ratel
Klinkt ook erg lekker. Al zou ik er dan wel rijst of mie bij doen.Lotus schreef:Chinese wokgroente met kipreepjes en oestersaus.June schreef:Lotus schreef:Ik heb mijn eten net op.
Wat heb je gegeten?
Gast- Gast
Het was ook wel lekker.
Dat zou ik normaal gesproken ook gedaan hebben, PM, maar dat lukt me momenteel niet.
Dat zou ik normaal gesproken ook gedaan hebben, PM, maar dat lukt me momenteel niet.
Lotus- Ratel
@ PM: ik ben echt vreemd. Ik zag wokgroente en in mijn hoofd ook meteen noodles. Ik snapte echt je reactie op Lotus niet, tot ik het nog een keer las . Ben ik heel vreemd ?
Gast- Gast
Ik wil hem graag nog een keer delen vandaag. Zolang SuS niet komt klagen kan het
Gast- Gast
Lotus schreef:Het was ook wel lekker.
Gaat het zo slecht met eten?
Gast- Gast
Blijkbaar wel.June schreef:Lotus schreef:Het was ook wel lekker.
Gaat het zo slecht met eten?
Lotus- Ratel
June schreef:Reva: die heb ik vanmiddag ongeveeeeeeeeer twintig keer geluisterd .
Lotus: geeft toch niet! Wat je hebt gegeten is gezond en voedzaam, prima toch!
Gast- Gast
JaJune schreef:@ PM: ik ben echt vreemd. Ik zag wokgroente en in mijn hoofd ook meteen noodles. Ik snapte echt je reactie op Lotus niet, tot ik het nog een keer las . Ben ik heel vreemd ?
Gast- Gast
Burn, ik had je PM inderdaad gelezen. Vind het aardig van je maar weet ook niet helemaal wat ik er mee moet. Snap je dat? Waarom dat in een PM moet in plaats van op het forum?
Ik PM je anders wel even terug.
Ik PM je anders wel even terug.
Gast- Gast
Smikkell schreef:JaJune schreef:@ PM: ik ben echt vreemd. Ik zag wokgroente en in mijn hoofd ook meteen noodles. Ik snapte echt je reactie op Lotus niet, tot ik het nog een keer las . Ben ik heel vreemd ?
Ehhh anders zeg je even 'hoi' voor je commentaar komt leveren?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: